Šta je novo?

Supernova (2024)

Na istoj koja je bila. Samo su mi ubacili kartice u televizore i povezali Move uredjaj. Sve drugo je ostalo isto.
 
Ja sam prekjuce potpisao novi ugovor sa Supernovom i u nazivu paketa stoji "(Super TV Plus, Super NET Plus) - Box - 12 meseci po 1 din."
Możda će uskoro objediniti Super PLAN i Box pakete?
 
Pa nema šta da menjaju instalacije kad je to sve njihova optika svakako, ali eto super što neće čačkati i ruter. Ja imam onaj njihov mts brendiran Huawei HG8245W5-6T taj mislim da im je ujedno i najnoviji tako da ne bi trebalo da mi menjaju, sad još samo da se najave...
 
Pa nema šta da menjaju instalacije kad je to sve njihova optika svakako, ali eto super što neće čačkati i ruter. Ja imam onaj njihov mts brendiran Huawei HG8245W5-6T taj mislim da im je ujedno i najnoviji tako da ne bi trebalo da mi menjaju, sad još samo da se najave...
mts brendiran na Supernova infrastrukturi?
 
Ja sam prekjuce potpisao novi ugovor sa Supernovom i u nazivu paketa stoji "(Super TV Plus, Super NET Plus) - Box - 12 meseci po 1 din."
Możda će uskoro objediniti Super PLAN i Box pakete?
Teško.. nazive paketa možda i objedine ali način na koji se TV usluga realizuje preko optike i bakra na mts-u i na Supernovi se skroz razlikuju, tako da za sada mts na Supernova optici i obrnuto neće moći još neko vreme!
 
Drugari čisto da obavestim da je kod drugara u BG-u proradio Move Box. Pustio je neki free kanal, ne znam samo koji, odradio je par minuta i izgleda da ga je sistem prepoznao kao normalan uređaj na toj mreži i svi kanali mu sada rade. Tako da ako neko bude imao ovih problema, pustite malo da radi na nekom free kanalu, i sve će posle raditi kako treba.
Hvala puno svima na pomoći. :)
 
Box ima smart karticu unutra koja je zaduzena za dekripciju kanala.
Ona prima update s vremena na vreme kako bi nastavila da otvara kanale.
Ako box duze vremena nije bio na signalu, kartica je izgubila prava i treba da se saceka da ih ponovo primi.
Ne bi trebalo duze od pola sata, sat.
 
Box ima smart karticu unutra koja je zaduzena za dekripciju kanala.
Ona prima update s vremena na vreme kako bi nastavila da otvara kanale.
Ako box duze vremena nije bio na signalu, kartica je izgubila prava i treba da se saceka da ih ponovo primi.
Ne bi trebalo duze od pola sata, sat.
Hvala za infomraciju. Verovatno se to i desilo. Mada kazem neki free kanali su bili otključani sve vreme, bez potrebe za dekripcijom.
 
Kartica ima vise nivoa prava za razlicite pakete.
Mogu da ti rade kanali iz osnovnog paketa ali npr. HBO da ne radi dok ne stignu prava za taj nivo, tj. tier.
 
I meni se to bilo desilo kada duže od mesec dana nisam bio kod kuće. Radilo je samo nekoliko tih free kanala (K1, Kurir, Euronews...) u live, a premotavanje je radilo na svim kanalima.
Pozvao sam ih i odmah su to rešili.
 
Kartica ima vise nivoa prava za razlicite pakete.
Mogu da ti rade kanali iz osnovnog paketa ali npr. HBO da ne radi dok ne stignu prava za taj nivo, tj. tier.
Pa da, samo što su ovde samo free kanali radili. Sve u svemu bitno da je rešeno i da sada sve radi. :)
I meni se to bilo desilo kada duže od mesec dana nisam bio kod kuće. Radilo je samo nekoliko tih free kanala (K1, Kurir, Euronews...) u live, a premotavanje je radilo na svim kanalima.
Pozvao sam ih i odmah su to rešili.
Ja ih nisam zvao uopšte, kao što @kalehrl uređaj prima update za dekripciju na određeno vreme, verovanto je sam primio taj update i izvršio dekripciju na svim kanalima.
 
Sa kog ste paketa prelazili i to se gleda
Imao sam supernovu pa sam raskinuo ugovor jer nisu hteli da daju pogodnosti kao za nove korisnike pa sam posle 30 dana pozvao telekom teleprodaju i kad sam reko da sam novi korisnik odma su ponudili 12 meseci za 1 din i pristao sam
 
Imao sam supernovu pa sam raskinuo ugovor jer nisu hteli da daju pogodnosti kao za nove korisnike pa sam posle 30 dana pozvao telekom teleprodaju i kad sam reko da sam novi korisnik odma su ponudili 12 meseci za 1 din i pristao sam
Pa jedino tako .
Znam da za postojeće korisnike svaki benefit se teško izboksuje .
Jedino kad je reč za nove korisnike ili pak kada se sa najnižeg paketa prelazi na veći .
 
Pa jedino tako .
Znam da za postojeće korisnike svaki benefit se teško izboksuje .
Jedino kad je reč za nove korisnike ili pak kada se sa najnižeg paketa prelazi na veći .
Poenta je da nisam ja nikog zvao, nego zvali oni mene i ponudili sami, reko što da ne, može.
Inače to je bilo krajem marta, početkom aprila. :)
 
Gledam da uzmem neki HISENSE tv, ali mi je bitno da radi move n go aplikacija za supernovu na njemu. Jel neko zna da li postoji aplikacija za ovaj os?
 
Paket Super Plan 2L, došao mi e-račun i sms od Telekoma, stara šifra korisnika, iznos svega oko 1.500 dinara.
Sredinom avgusta mi aktiviran Max i migriran sam na MTS, hoću li i od MTS- dobiti račun sa preostalim iznosom do pune cene, je li neko imao ovakav slučaj?
 
Paket Super Plan 2L, došao mi e-račun i sms od Telekoma, stara šifra korisnika, iznos svega oko 1.500 dinara.
Sredinom avgusta mi aktiviran Max i migriran sam na MTS, hoću li i od MTS- dobiti račun sa preostalim iznosom do pune cene, je li neko imao ovakav slučaj?
Kako to misliš migriran? Prešao sa Super PLAN na BOX?
 
Paket Super Plan 2L, došao mi e-račun i sms od Telekoma, stara šifra korisnika, iznos svega oko 1.500 dinara.
Sredinom avgusta mi aktiviran Max i migriran sam na MTS, hoću li i od MTS- dobiti račun sa preostalim iznosom do pune cene, je li neko imao ovakav slučaj?
Moraš da ih cimaš, ja sam tokom mesec dana tri puta prijavljivao i u poslovnici i preko call centra dok se nisu setili da mi promene paket prema novom ugovoru. Jednom su čak i ekipu slali na teren, čovek se krstio s kakvim budalama radi.
 
Saga oko max aplikacije se nastavlja.Pisao sam ranije da je ista rešena.tj.migrirana i max radi.Poziv iz poslovnice da se nešto potpiše vezano migracije.Danas otišao u poslovnicu.Strucnjaci njihovu migraciju smatraju novim ugovorom i novi ugovor od 24m od potpisivanja migracije.Naravno da nisam ništa potpisao,samo sam uputio žalbu,da ne želim novi ugovor i sada čekam poziv.
Inače pre migracije su rekli da sve ostaje isto samo migriramo na Mts.
 
Moraš da ih cimaš, ja sam tokom mesec dana tri puta prijavljivao i u poslovnici i preko call centra dok se nisu setili da mi promene paket prema novom ugovoru. Jednom su čak i ekipu slali na teren, čovek se krstio s kakvim budalama radi.
Oni za sve daju nalog za teren .
Pisao sam im i govorio sto puta preko one gospode iz Call Centra , kada se i za koje potrebe otvara nalog za teren . Ali badava .
To je zato što pojedina gospoda koja rade po kancelarijama ne žele da se ni malo pomuče niti kontaktiraju korisnika i tako reše situaciju ...

Uveo bi ja njima svi koji otvore nalog za terenski rad a ona se sastoji od dva montera ili instalatera da se njima koji su takav radni nalog izdali plate dnevnicu i ukupno gorivo za taj radni dan .
Pa da vidim da li bi neko za tuđe administrativne greške otvarao nalog .😀
 
Nazad
Vrh Dno