Šta je novo?

Supernova (2024)

Evo i ja sam pisao prigovor za račun. Stigao je račun, naplata dodatnog stb. Do sada nije i tako je trebalo biti. Videćemo njihov odgovor
 
Evo sta su meni odgovorili na prigovor
 

Prilozi

  • IMG_20240608_004556.jpg
    IMG_20240608_004556.jpg
    171.2 KB · Pregleda: 163
Ako neko ima problema oko registracije MOJ MTS naloga i povezivanje na MAX aplikaciju neka proba ovako (ovo sam dobio na email nalog):
Poštovani,

Obaveštavamo Vas da registraciju naloga možete da izvršite na portalu putem linka: https://moj.mts.rs/registracija-b2c/nacin-kreiranja-naloga

Predlažemo Vam da registraciju vršite preko JMBG-a.

Nakon kreiranja naloga na našem portalu, potrebno je da sa prodavnice App Store, Google Play, LG Store, Samsung Store preuzmete novu aplikaciju MAX.

Po pokretanja aplikacije, potrebno je da izaberete "Prijavi se" unosite mejl adresu i lozinku koju ste koristili za prijavu na MAX servis i ispratite sledeće korake:

• Posetite internet stranicu www.hbomax.com/rs/sr

• Kliknite na opciju "Prijavi se",

• Izaberite opciju “Poveži se preko operatora”,

• Izaberite Telekom Srbija sa liste operatora,

• Unesite traženo Moj mts korisničko ime i lozinku,

• Unesite ime, prezime, email adresu i lozinku. Unetu email adresu i lozinku ćete koristiti samo za HBO MAX uslugu.
meni izbacuje gresku


btw kucam dobru sifru korisnika nzm u cemu je problem.
 
Nisi jedini.
Valjda će rešiti problem dok ti ne istekne UO. 😂
 

Prilozi

  • Screenshot_20240608_083142_Moj mts.jpg
    Screenshot_20240608_083142_Moj mts.jpg
    52.6 KB · Pregleda: 132
Da li je ovo dovoljno za raskid po članu 131. Odgovor super nove:
Obaveštavamo Vas da je paket migriran i da se dodatni STB uređaj naplaćuje.

Korisnik ima pravo na 1 osnovni i 1 jedan dodatni uređaj, treći uređaj se tarifira.

U prilogu ugovor koji sam potpisao koji nije istekao.
 

Prilozi

  • 20240606_100742.jpg
    20240606_100742.jpg
    104 KB · Pregleda: 118
Prijavite Ratelu. Dobili ste odgovor na prigovor i drugo vas ne interesuje. Pošto se radi o nepravičnom postupanju operatora, moraju da zaprime što više pritužbi za konkretnu situaciju.
 
Evo i ja sam pisao prigovor za račun. Stigao je račun, naplata dodatnog stb. Do sada nije i tako je trebalo biti. Videćemo njihov odgovor
Meni je taj treći stb na računu tarifirian 100din. Mene su zvali i rekli da je došlo do greške. Za pretplatu sam morao da podnesem zahtev za povraćaj novca. Videćemo narednih dana da li će sve da se ispravi.
 
da i meni je 234 , sta to znaci CGNAT mozes pojasnit :)
Vas vise izlazi na internet preko iste ip adrese. To za obicnog korisnika uglavnom ne znaci nista osim sto moze biti zabranjen pristup nekim sajtovima. Recimo tvoj komsija uradi nesto maliciozno na nekom sajtu pa ga banuju preko ip adrese. To znaci da ces i ti biti banovan.

Ono sta znaci naprednim korisnicima je nemogucnost pristupa do modema od spolja. Recimo tesko je namestiti IPsec vpn tunel. Sada sa koriscenjem naprednig tehnologija (kao recimo wireguard vpn, tailscale…) to vise nije limitacija.

Primer - meni zamenili Cisco modem i izgubio sam mogucnost za bridge (dobio tehnikolor). IPsec tunel nema sanse da proradi (posto imam prvu adresu 192.168.0.x - nat, zatim tu 200.x.x.x cgnate) pa tek onda internet. Wireguard radi bez problema…
 
Zašto bih se mlatio sa ratelom ako sam dobio penal da pobegnem od njih da ne moram da čekam januar. Po meni ovo spada pod član 131.
Prijavite Ratelu. Dobili ste odgovor na prigovor i drugo vas ne interesuje. Pošto se radi o nepravičnom postupanju operatora, moraju da zaprime što više pritužbi za konkretnu situaciju.
 
Prijavite Ratelu. Dobili ste odgovor na prigovor i drugo vas ne interesuje. Pošto se radi o nepravičnom postupanju operatora, moraju da zaprime što više pritužbi za konkretnu situaciju.
Nemam zivaca. 25. Mi istice UO i slatko cu da im vratim sve uredjaje za net i tv.
 
  • Like
Reagovanja: uji
Zašto bih se mlatio sa ratelom ako sam dobio penal da pobegnem od njih da ne moram da čekam januar. Po meni ovo spada pod član 131.
Problem je što rok za raskide zbog migracija je već prošao, a obaveštenje nije sadržalo činjenicu da gubiš pravo na ugovoreni dodatni STB bez nadoknade. Jesi bio saglasan sa promenom paketa, ali ne i nepoštovanjem ugovorene odredbe.
Nemam zivaca. 25. Mi istice UO i slatko cu da im vratim sve uredjaje za net i tv.
30 dana je otkazni rok. Nadam se da si već podneo zahtev za raskid, odnosno učini to što pre, pošto nakon ugovorne obaveze ide po punoj ceni, a obračunaće ti srazmerno broju dana (od 25. do 9.)
 
Poslednja izmena:
Jos 20.5 ali putem maila. Prepucavali smo se malo (da idem u poslovnicu). Na kraju su mi ppsle 4-5 maila zahvalili na informaciji da hocu da raskinem. ;)
 
Malo mi nejasno. Kako moze da prodje rok za nesto za sta te nisu obavestili? Koliko ja shvatam nemaš pravo da se buniš na promenu ukoliko nije na tvoju štetu. Migracija sama po sebi nije na štetu, doda ne stavke na računu za koje korisnici nisu obavešteni jeste na štetu.
 
Da li vam radi login na moj mts? Pokušao sam da se ulogujem na majčin mts nalog da povežem Max i ne mogu da se ulogujem čak ni posle resetovanja lozinke.
 
Ja sam to prekjuče primetio i ovde napisao, malopre sam uspeo da se ulogujem.
Inače, promena nikakvih nema, u smislu objedinjavanja šifre mts i supernova, ili logovanja na max.
 
Meni je taj treći stb na računu tarifirian 100din. Mene su zvali i rekli da je došlo do greške. Za pretplatu sam morao da podnesem zahtev za povraćaj novca. Videćemo narednih dana da li će sve da se ispravi.
Videću, čekam odgovor.Meni stoji 150 din .Opasan bezobrazluk.
Za mobilnu mrežu čekam septembar i cao, zdravo to sigurno
 
30 dana je otkazni rok. Nadam se da si već podneo zahtev za raskid, odnosno učini to što pre, pošto nakon ugovorne obaveze ide po punoj ceni, a obračunaće ti srazmerno broju dana (od 25. do 9.)
Da proverim ovo. Skoro bio do njihove poslovnice i pitao za osnovne informacije o otkaznom roku pre isteka ugovora i da li se nesto popunjava. Receno mi je da vise nema otkaznog roka i da se oprema vraca na dan isteka ugovora. Vratio se sutradan i pitao drugu radnicu i dobio sam istu informaciju. Da li stvarno vise nema otkaznog roka ili je to bio pokusaj prevare pa ko se upeca, gde korisnik mora da plati za jos 1 mesec jer nije podneo zahtev za raskid na vreme, jer rec korisnika da mu je salterski radnik rekao TO nije nigde evidentirana i nece imati nikakvu vrednost kad dodje vreme da se vrati oprema, vec ce po maksimalnoj ceni ici naplata ako onda krene otkazni rok? Samo pitam...
 
@silver11 po pravilu bi trebalo posle isteka ugovorne da raskineš odmah, uz rok vraćanja opreme od 7 dana, ali oni se pozivaju na član 54 opštih uslova koji u prvom stavu navodi da je otkazni rok 30 dana pa kako god i ostavlja prostor za slobodno tumačenje. Pošto na sajtu postoje opšti uslovi iz 2020. odnosno ako je revizijom iz maja 2024. predviđena izmena (dokument nije javno dostupan) onda mi je drago što se to menja.
 
A da im možda napišeš zvaničan mail sa zahtevom za raskid ugovora mesec dana ranije..., onako za svaki slučaj!😉
 
Sto se tice migracije i njihovog podizanja cene oni nisu isposotvali ni jedan član zakona. Ovo sam dobio od udruženja zaštitnika potrosaca:

Члан 87. став 1. Закона о заштити потрошача приписује да је трговац дужан да потрошача обавести о промени цена најкасније 30 дана пре почетка примене промењених цена.

Ставом 2. истог члана Закона прописано је да је трговац дужан да најкасније 30 дана пре почетка примене промењених цена, односно општих услова уговора обавести потрошача о измени методологије формирања цена, односно општих услова уговора, а ако лично обавештавање потрошача није могуће, да обавести потрошаче јавно.

Став 3. истог члана Закона прописује да је трговац дужан да, када измене методологије формирања цена и промене цена услуга од општег економског интереса подлежу добијању претходног одобрења или сагласности носиоца јавних овлашћења, најкасније 30 дана пре почетка примене промењених цена и измењене методологије формирања цена обавести потрошача о изменама, а ако лично обавештавање потрошача није могуће, да обавести потрошаче јавно.

С тим у вези оператор је дужан да на погодан начин (штампани прилог месечног рачуна, СМС порука, штампана брошура на продајном месту, на самом месечном рачуну, односно његовој полеђини, на својој Интернет страници, инфо каналу, путем средстава јавног нформисања и сл.) обавести претплатника најмање месец дана унапред, о намери једностране измене услова пружања услуге, те се примењује Закон о заштити отрошача као кровни закон који обезбеђује виши ниво заштите, односно обавеза је трговца да потрошача обавести лично, а уколико то није могиће, примењује се јавно обавештавање као алтернатива.

Чланом 12. Закона о заштити потрошача прописано је да је трговац дужан да пре закључења уговора о пружању услуга, потрошача на јасан и разумљив начин на српском језику или језику националне мањине у складу са законом, између осталог, обавести о основним обележјима услуге, продајној цени или начину на који ће се продајна цена обрачунати ако се због природе услуге продајна цена не може утврдити унапред, начину плаћања, начину и року испоруке као и о начину извршења других уговорних обавеза.

Чланом 55. став 9. прописано је да је продавац дужан да без одлагања, а најкасније у року од осам дана од дана пријема рекламације, писаним или електронским путем одговори потрошачу на изјављену рекламацију. Одговор продавца на рекламацију потрошача мора да садржи одлуку да ли прихвата рекламацију, изјашњење о захтеву потрошача и конкретан предлог и рок за решавање рекламације. Рок не може да буде дужи од 15 дана, односно 30 дана за техничку робу и намештај, од дана подношења рекламације.

Чланом 88. став 1. Закона о заштити потрошача прописано је да потрошач има право да раскине уговор о пружању услуга од општег економског интереса ако није сагласан са променом цене, односно тарифе и изменом општих услова уговора наведеним у обавештењу трговца, као и у погледу квалитета пружених услуга. Ставом 2. истог члана регулисано је да је потрошач дужан да уплати износ за услуге које су му пружене до раскида уговора.

Чланом 91. Закона о заштити потрошача прописано је да поред услова из члана 56. овог закона трговци који пружају услуге од општег економског интереса дужни су да обезбеде постојање и несметано функционисање бесплатних телефонских линија ради омогућавања потрошачима да лако контактирају трговца у вези са питањима и проблемима прикључивања на дистрибутивну мрежу, као и квалитетом и коришћењем услуга од општег економског интереса.
 
stavili su obavestenje na sajtu ali malim slovima. to je njima dovoljno da nas obaveste. druga stvar ovde se pricalo vise od mesec dana o ovoj temi dakle ceo februar.
 
Obaveštenje za sta? Da ne važi broj stb uređajaja navedenih u ugovoru i da će zbog toga podići cenu?
 
Za dodatni stb baš se i ja čudim, meni u ugovoru stoji treći stb bez naknade do kraja UO, i nije mi povećana pretplata.
 
Nazad
Vrh Dno