Šta je novo?

Supernova (2024)

A beše ni ne može popust na Box paketa već samo na pojedinačne usluge? 😂
 
@Dak78 Ako već imaš ostvaren neki popust, poput prvih nekoliko meseci po 1 dinar, onda, logično, tek po isteku te promocije, podnosiš zahtev za OSI.
Ja sam, recimo, septembra potpisao UO od 24 meseca, prvih 4 meseca po 1 dinar. Kad su istekla ta četiri meseca podneo sam zahtev za OSI na isnovu detetove invalidnosti. Paket Super Plan 2L.
 
Ni na novom računu nema nove šifre korisnika, lepo ja rekoh, dok oni sve prebace na te nove šifre, ima da prođe 3-6 meseci. To je odgovor i kad će Max 😂
 
Ni na novom računu nema nove šifre korisnika, lepo ja rekoh, dok oni sve prebace na te nove šifre, ima da prođe 3-6 meseci. To je odgovor i kad će Max 😂
Tražiš umanjenje pretplate pod obavezno. Meni su umanjili račun za 10 dana 479.90 din.
Zašto bi im opraštali?!
Inače i dalje nisu rešili reklamaciju, redovno na nedeljnom nivou ih podsetim jer su skloni da zatvore tiket kao rešen.
 
Ja se dopisujem sa njima još od kako se prešlo na Max (dakle 20+ dana), i evo danas su konačno odgovorili sa "višeg" nivoa i to vrlo "korisno"

Citiram deo odgovora: "Proverom je utvrdjeno da je neophodno da ponovo instalirate aplikaciju i ulogujete se sa validnim podacima, kako biste koristili HBO MAX aplikaciju"

Šta reći..

Ja nemam mts nalog i ne prihvata mi šifru korisnika, pokušavao i direktno preko app, koristio rešenja koja sam čitao u temi ali uzalud..

Inače, tražio sam od njih i umanjenje računa da ih malo ubrzam, ali su me kroz isti mejl odbili jer mi je hbo besplatan u okviru paketa pa nema osnova za umanjenje, što je ok ali je ta stavka bitno uticala na produženje ugovora sa njima i ne daje im za pravo da tek tako prestanu sa pružanjem usluge.
 
Ja se dopisujem sa njima još od kako se prešlo na Max (dakle 20+ dana), i evo danas su konačno odgovorili sa "višeg" nivoa i to vrlo "korisno"

Citiram deo odgovora: "Proverom je utvrdjeno da je neophodno da ponovo instalirate aplikaciju i ulogujete se sa validnim podacima, kako biste koristili HBO MAX aplikaciju"

Šta reći..

Ja nemam mts nalog i ne prihvata mi šifru korisnika, pokušavao i direktno preko app, koristio rešenja koja sam čitao u temi ali uzalud..

Inače, tražio sam od njih i umanjenje računa da ih malo ubrzam, ali su me kroz isti mejl odbili jer mi je hbo besplatan u okviru paketa pa nema osnova za umanjenje, što je ok ali je ta stavka bitno uticala na produženje ugovora sa njima i ne daje im za pravo da tek tako prestanu sa pružanjem usluge.
Ja sam ih juče zvao zbog istog problema i tražio sam da mi koriguju račun i danas mi je stigao sms da su uvažili moj zahtev i da mi je račun za maj umanjen za 380 din. Naravno, to ću isto uraditi i za jun kada dođe vreme. Nažalost, rešavanje samog problema u vezi max servisa nije na vidiku.
 
Koliko vidim oni rade po principu APP ako prodje prodje, ulozio prigovor na visinu racuna (povecanje bilo za 1000 dinara) dobio sam SMS da je prigovor opravdan i da ce mi dostaviti korigovani racun sa novim rokom uplate, inace na rcunu koji dobijam nema ni jedne stavke za sta se racun odnosi sem naknada i PDV na istu tako da nije moguce videti sta oni zaista naplacuju a sta ne. ZA koliko ce racun biti korigovan i to ne znam dok ne dobijem taj korigovani. Sve u svemu koga kako opletu a ako cutis napunis im dzepove koliko oni hoce. Strasno
 
Pozdrav

Da li je moguce sada raskidanje ugovora zbog migracije cena od februara?

Verovatno ce vratiti staru cenu ali da znam da li da se cimam ili ne oko toga...

Vise puta net prestaje sa radom pa sam od sebe proradi dok dodje serviser, vracanje kanala nema veze sa vezom jos sad i ovo a i sami se izvinjavaju jer me nisu obavestili.
 
Moglo je do 1 marta samo.
 
Ja sam za MAX aplikaciju već pronašo alternativu kod nekoga ko besplatno deli nalog iz Amerike negde na internet dok čekam da ti "napredni" stručnjaci iz Telekom Srbije sve to poprave,ko zna kad... Screenshot_20240613-200335.png Iz Amerike u Srbiju... Screenshot_20240613-200053.png Sad mogu da gledam razni sadržaji iz HBO i Discovery kataloga iz bilo koje zemlje na VPN...
 
Poslali su mi novi login za moj mts i sa tim sa uspeo da povezem provajdera i nalog na aplikaciji.
 
Eto konačno dočekao da mi srede Max. Izlazio mi je error za aktivacioni kod (bukvalno json da fali aktivacioni kod za moj nalog u bazi) i to sam im poslao uz username i šifru korisnika i sada radi.
 

Prilozi

  • IMG_1299.png
    IMG_1299.png
    248.5 KB · Pregleda: 141
Po njihovom mailu, sada niko ne moze da koristi max aplikaciju. Da li je istina?
 

Prilozi

  • Screenshot_20240614_165250_Yahoo Mail.jpg
    Screenshot_20240614_165250_Yahoo Mail.jpg
    166.1 KB · Pregleda: 118
kod mene ne radi lol
 
Vrh Dno