Šta je novo?

Supernova (2024)

mislim da to zavisi od paketa do paketa ja mislim ne znam tacno sad. meni su isto rekli da mi sleduje 3 za plan 2xl pa su mi dali 2 samo oustalom njihov move je krs onaj sa koax ulazom je prespor i ne gledam ga hahaha
 
Ma najgore što ne gledam tv. Nije problem 100 dinara ali je problem princip i ono što pružaju za novce koje traže. Ja sam se vec odlučio da ću da bežim od njih ali to ne znači da neću da im prigovaram za svaku sitnicu. U interesu mi je da ima više operatera koji rade kako treba. Sreća pa imam izbor između 3 operatera od čega 2 su optika.
 
Da li je ovo dovoljno za raskid po članu 131. Odgovor super nove:
Obaveštavamo Vas da je paket migriran i da se dodatni STB uređaj naplaćuje.

Korisnik ima pravo na 1 osnovni i 1 jedan dodatni uređaj, treći uređaj se tarifira.

U prilogu ugovor koji sam potpisao koji nije istekao.
Da li imaš dokaz da si dobio 3 stb gratis potvrdu agenta ili neki prilog ugovoru. Jer nikad nije bio 3 stb po ceni paketa. to su davali nekad kao dodatni benefit. Ukoliko imaš prosledi to Telekomu jer se dešavalo da su agenti davali korisnicima i da to je ručno dodeljivano a da možda nije zabeleženo nigde. SVAŠTA IMA KADA PODIZVOĐAČI PRODAJU USLUGE.

Ratel ne može da ti pomogne ako nemaš dokaz da si dobio 3 stb gratis
 
  • Like
Reagovanja: uji
Da li imaš dokaz da si dobio 3 stb gratis potvrdu agenta ili neki prilog ugovoru. Jer nikad nije bio 3 stb po ceni paketa. to su davali nekad kao dodatni benefit. Ukoliko imaš prosledi to Telekomu jer se dešavalo da su agenti davali korisnicima i da to je ručno dodeljivano a da možda nije zabeleženo nigde. SVAŠTA IMA KADA PODIZVOĐAČI PRODAJU USLUGE.

Ratel ne može da ti pomogne ako nemaš dokaz da si dobio 3 stb gratis
Ima dokaz, piše napomena treći i četvrti STB bez naknade. Znači, ima napismeno, to je sastavni deo ugovora i jednostrana promena je nepravično sprovedena, što je bliže članu 124 ZOO, odnosno neispunjenju ugovornih obaveza od strane Telekoma.
 
Ima dokaz, piše napomena treći i četvrti STB bez naknade. Znači, ima napismeno, to je sastavni deo ugovora i jednostrana promena je nepravično sprovedena, što je bliže članu 124 ZOO, odnosno neispunjenju ugovornih obaveza od strane Telekoma.
Ako imaš super, da li si to prosledio i telekomu kada si podnosio reklamaciju. Kažem ti dešavalo im se da je to ručni unos i da oni u sistemu ne vide iz nekog glupog(samo njima znanog) razloga.

Da ne cimaš ratel jer za neke stvari odgovore posle mesevc dana a neke i ne odgovore. A tebi pretplata ide
 
Ako imaš super, da li si to prosledio i telekomu kada si podnosio reklamaciju. Kažem ti dešavalo im se da je to ručni unos i da oni u sistemu ne vide iz nekog glupog(samo njima znanog) razloga.

Da ne cimaš ratel jer za neke stvari odgovore posle mesevc dana a neke i ne odgovore. A tebi pretplata ide
Da lepo sam im rekao da piše u ugovoru. A to nije kompatibilno sa mts politikom 😂 Jedino da proglase supernova ugovore nevažeće pa da se prebroje ko će da im ostane
 

Prilozi

  • 20240606_100742.jpg
    20240606_100742.jpg
    104 KB · Pregleda: 139
Onda bez sekiracije, uvažiće ti reklamaciju, ako si je podneo. Greške se dešavaju.
 
Nego kako napreduje sa aktivacijom "onog", što nam je zabranjeno da komentarišemo u svim mogućim temama koje su "o njemu"? 😉
Ja čekam već 3 nedelje da srede kako sam prijavio, jedino što su uspeli u svemu tome je da mi smanje račun. Za pohvalu što se tiče toga.
 
Ja juče zvao call centar,kao gospodine vama je rešen problem,zatvorena reklamacija, evo da pokušamo da se ulogujemo.Naravno nista,sve po starom. Ponovo otvorili nalog za reklamaciju.
 
Ništa mi sad nije jasno za ovo što pričate za moj mts portal i te stvari.
Šta će biti sa supernovaott.rs?
Ljudi, dali bi neko hteo da mi pojasni šta i kako da ja uradim sa SUPERNOVU i MTS... Ukratko, stigao mi je račun i novi broj žiro računa i sve je to ok... Ali imam problem sa PRETPLATOM na starom SUPERNOVA žiro računu je pretplata od oko 12.600 RSD a na novom računu MTS ja sam u dugovanjima od 4.100 din? Šta da radim? Kako to da rešim... Ovi se na TELEFON ne javljaju... Pisao sam i i Emailom... Ali sve je uzalud??? Jedino što mi pada na pamet je da IDEM U POSLOVNICI MTS ovde kod mene u mom gradu? Svaki savet, pojašnjenje ma bilo šta MI JE DOBRODOŠLO... Inače sam osoba sa invaliditetom korisnik INVALIDSKIH kolica 100% invalid ali ne KORISTIM PRAVAC I NIKAKAV POPUST... Pa bih i za to ako neko zna šta i kako da uradim da bih ostvario i taj popust za osobe sa invaliditetom.

Hvala unapred na pomoći i savetima.
 
Ljudi, dali bi neko hteo da mi pojasni šta i kako da ja uradim sa SUPERNOVU i MTS... Ukratko, stigao mi je račun i novi broj žiro računa i sve je to ok... Ali imam problem sa PRETPLATOM na starom SUPERNOVA žiro računu je pretplata od oko 12.600 RSD a na novom računu MTS ja sam u dugovanjima od 4.100 din? Šta da radim? Kako to da rešim... Ovi se na TELEFON ne javljaju... Pisao sam i i Emailom... Ali sve je uzalud??? Jedino što mi pada na pamet je da IDEM U POSLOVNICI MTS ovde kod mene u mom gradu? Svaki savet, pojašnjenje ma bilo šta MI JE DOBRODOŠLO... Inače sam osoba sa invaliditetom korisnik INVALIDSKIH kolica 100% invalid ali ne KORISTIM PRAVAC I NIKAKAV POPUST... Pa bih i za to ako neko zna šta i kako da uradim da bih ostvario i taj popust za osobe sa invaliditetom.

Hvala unapred na pomoći i savetima.
Prvo da se ne nerviraš i da shvatiš da imaš posla sa ljudima koji uglavnom ne znaju šta rade i da ces od 3 osobe dobiti četiri različite informacije. Drugo, ja bih preporučio pismenu komunikaciju tako da imaš dokaz. Odgovoriće neko eventualno na email.
 
Ljudi, dali bi neko hteo da mi pojasni šta i kako da ja uradim sa SUPERNOVU i MTS... Ukratko, stigao mi je račun i novi broj žiro računa i sve je to ok... Ali imam problem sa PRETPLATOM na starom SUPERNOVA žiro računu je pretplata od oko 12.600 RSD a na novom računu MTS ja sam u dugovanjima od 4.100 din? Šta da radim? Kako to da rešim... Ovi se na TELEFON ne javljaju... Pisao sam i i Emailom... Ali sve je uzalud??? Jedino što mi pada na pamet je da IDEM U POSLOVNICI MTS ovde kod mene u mom gradu? Svaki savet, pojašnjenje ma bilo šta MI JE DOBRODOŠLO... Inače sam osoba sa invaliditetom korisnik INVALIDSKIH kolica 100% invalid ali ne KORISTIM PRAVAC I NIKAKAV POPUST... Pa bih i za to ako neko zna šta i kako da uradim da bih ostvario i taj popust za osobe sa invaliditetom.

Hvala unapred na pomoći i savetima.
Veliki pozdrav i podrška .
Red zmaja Vam je lepo i kratko napisao tako da je sve jasno .
Čim imate bilo kakav trag pisane komunikacije on je relevantan .
Isto tako garant imate na neki popust ali pokušajte da se malo više informiše te .
 
@Red Zmaja hvala na odgovoru drug.
Pa da tako je kao što rekoste.
Nego eto, rešićemo valjda nekako nešto.?
@Nišlija018 hvala drug. Ma nešto će se rešiti. Sad šta i kako, videćemo! Pozzz 🙋🏻‍♂️
 
Imaš popust od 20% na bilo koji Super Plan paket, ili 50% na bilo koju pojedinačnu uslugu. Potrebno je da odneseš dokument/rešenje na kojem piše da si ti ili član porodice lice sa invaliditetom od 100%.
Popust se obnavlja nakon godinu dana.
 
Meni već sedam dana ne mogu da reše prijavljivanje na Max.

Pisao sam im i oni mi odgovorili da je reklamacija posledjena gde treba.

Mislim, da se ovo desi u mojoj firmi, letele bi glave. Kod nas u firmi, mora kupcu odmah da se izadje u susret.
 
Prvo da se ne nerviraš i da shvatiš da imaš posla sa ljudima koji uglavnom ne znaju šta rade i da ces od 3 osobe dobiti četiri različite informacije. Drugo, ja bih preporučio pismenu komunikaciju tako da imaš dokaz. Odgovoriće neko eventualno na email.
Evo upravo su mi odgovorili na EMAIL
Sutra ću otići do POSLOVNICE MTS kod mene u mom gradu. Nadam se da će biti sve OK
🥺🙋🏻‍♂️
 

Prilozi

  • Screenshot_20240611_203119.jpg
    Screenshot_20240611_203119.jpg
    106.1 KB · Pregleda: 103
I kod mene je ista situacija. Pisao sam im na mail i odmah sutradan su odgovorili. Za pretplatu sam morao u poslovnici da podnesem zahtev za povraćaj. Posle par dana je legla uplata. Novi uvećan račun još nije rešen. Očekujem i to da bude rešeno u narednih par dana.
 
Meni već sedam dana ne mogu da reše prijavljivanje na Max.

Pisao sam im i oni mi odgovorili da je reklamacija posledjena gde treba.

Mislim, da se ovo desi u mojoj firmi, letele bi glave. Kod nas u firmi, mora kupcu odmah da se izadje u susret.

Tebi 7 dana, meni 21 dan. 😃
Sami su krivi za to. Kad je kablovski operater Supernova bio na HBO Max aplikaciju,svi koji su na Supernovu pretplaćeni na HBO paket kanala su na Supernova nalog mogli sami kod kuće da aktiviraju HBO Max aplikaciju. Sad kad nas je kablovski operater Telekom Srbija sve nas iz Supernove prebacio na MTS nalog i izbacio kablovskog operatera Supernovu iz MAX aplikacije,nikome nije ostala aktivirana MAX aplikacija na postojeći HBO Max nalog i niko ne može da je aktivira sa novi nalog,nego sad moraš stalno da zoveš kablovskog operatera Telekom Srbiju da ti je oni ručno aktiviraju... Ti "napredni" stručnjaci iz Telekom Srbije nikako da ukapiraju da Supernova i Telekom Srbija nisu jedan kablovski operater...
 
Prvo da se ne nerviraš i da shvatiš da imaš posla sa ljudima koji uglavnom ne znaju šta rade i da ces od 3 osobe dobiti četiri različite informacije. Drugo, ja bih preporučio pismenu komunikaciju tako da imaš dokaz. Odgovoriće neko eventualno na email.
Idi u poslovnicu kolcentar nema ovlašćenje da rešava takve stvari jer ne može preko telefona da utvrdi tvoj identitet kako ne bi došlo do zloupotrebe. Odeš do poslovnice i oni te upute dalje u korake. Verovatno podnosiš zahtev za prenos sredstava(ili kako se već zove) jer sistemski gledamo taj višak para ne može telekom po svojoj volji da preusmerava gde on hoće nego samo po istom servisu. Kod tebe je baš specifina situacija i moraš preko poslovnica da rešavaš. KOLCENTAR NIJE ZA TAKVE STVARI ; KOLCENTAR JE SAMO ZA INFORMISANJE
 
Trik pitanje jel vam stiže račun na email kao i do sada ili ne? :)
 
Meni nije stigao račun na mejl, a kad pokušam da platim preko sajta, dobijem poruku "Nemate neizmirenih dugovanja".

Doduše i dalje sam na akciji od 1 din. Ali svakako nisam platio ovaj mesec.

Možda ima veze sa ovim prebacivanjem korisnika u MTS bazu.
 
Imaš popust od 20% na bilo koji Super Plan paket, ili 50% na bilo koju pojedinačnu uslugu. Potrebno je da odneseš dokument/rešenje na kojem piše da si ti ili član porodice lice sa invaliditetom od 100%.
Popust se obnavlja nakon godinu dana.
Dali je ovo moguće... Danas sam bio u poslovnici MTS i Teta mi kaže da tek po isteku roka tj ugovora tek onda mogu da tražim popust za osobe sa invaliditetom??
I ladno me "ODJEBA".... zatvori vrata i odeee.... 🤔🤔🤔
 
@Dak78 da li si makar uspeo da raspraviš u vezi pretplate sa Supernovinog na mts konto? Ako nisi, pošalji prigovor na račun i obrazloži situaciju.
 
Idi u poslovnicu kolcentar nema ovlašćenje da rešava takve stvari jer ne može preko telefona da utvrdi tvoj identitet kako ne bi došlo do zloupotrebe. Odeš do poslovnice i oni te upute dalje u korake. Verovatno podnosiš zahtev za prenos sredstava(ili kako se već zove) jer sistemski gledamo taj višak para ne može telekom po svojoj volji da preusmerava gde on hoće nego samo po istom servisu. Kod tebe je baš specifina situacija i moraš preko poslovnica da rešavaš. KOLCENTAR NIJE ZA TAKVE STVARI ; KOLCENTAR JE SAMO ZA INFORMISANJE
BAŠ tako... Danas sam bio i to oko računa je ok... Ali sad mi ostaje da čekam da mi reše i povećanje zbog jednog uređaja.... A 3 uređaj imam upisan kao dodatni u ugovoru... I ***... A muke će biti i oko ovog popusta za osobe sa invaliditetom pošto mi to sleduje... Ali danas me MTS~TETA danas za to "ISKULIRALA NA MAX" tj kaže da tek po isteku ugovora tad mogu da tražim TAJ POPUST... sad dal jeste to tako ili ne, videćemo ??
@Dak78 da li si makar uspeo da raspraviš u vezi pretplate sa Supernovinog na mts konto? Ako nisi, pošalji prigovor na račun i obrazloži situaciju.
Jesam bar to sam danas rešio i čekam da mi reše i povećanje pretplate zbog 3.uređaja jel mi je 3 upisan lepo u ugovoru. 😉
 
Vrh Dno