Šta je novo?

Supernova (2024)

Meni se pojavili Supernova paketi u mts mobilnoj aplikaciji. Izgleda ubrzo sledi migracija. Glupost je što ne postoje Filmski, Dokumentarni, Dečiji i Muzički dodatni paketi da se aktiviraju u samoj aplikaciji. Ostali postoje. Zna li neko posle koliko uključuju kad se aktivira u aplikaciji?
 
Jesi u pravu. Samo što je meni posle isteka trebao samo net a to nije moglo bez TV. Tako je bilo tada.
Ako sada bude moglo da posle isteka ostane samo net i fiksni, top.
Kako nije moglo, zahtevas demontažu IPTV usluge, ako je u pitanju BOX prvo tražiš raskreiranje BOX paketa na pojedinačne usluge i nakon toga demontažu i raskid IPTV.
 
Ja sam dobio Super plan 2s kao tu promociju, iskreno pojma nemam. Pre tri godine je to bilo ipak. Možda nisam ni bio upućen u to što kažeš,da je moguće. Sad sam dobio pojedinačne ugovore za net i tv.
 
Ja sam dobio Super plan 2s kao tu promociju, iskreno pojma nemam. Pre tri godine je to bilo ipak. Možda nisam ni bio upućen u to što kažeš,da je moguće. Sad sam dobio pojedinačne ugovore za net i tv.
Mislio sam da pričaš za IPTV, za supernovu moguće da nisu davali internet bez televizije jer još i kad je bio kopernikus morao si da uzimaš internet u paketu sa televizijom
 
Još od Kopernikusa je moglo pojedinačne usluge, samo tv, samo net.
Verovatno su pokušavali da te zadrže na paket.
 
Hvala. Kad ste vec tu da pitam nesto sto mene zanima. Imam pad kvaliteta signala na TV kanalima kada je najtoplije u toku dana. Slika pikselizuje i prekida, sada to nije na svim kanalima ali na ovim sa nacionalnom frek da. Da li je imao neko takvih problema? Pretpostavljam da je Coax kabl koji je montiran pre 15 god vec poceo da korodira ili sta vec pa utice vreme na njega. Da li je ikako moguce preci na otiku istog providera bez nekih komplikacija?
Moze odg na ovo ako nije problem?
 
Prijavi reklamaciju na servis, na loš radi tv usluge, kada dođu kod tebe na tu reklmaciju, reci im da ti provere signal i žali se da je instalacija stara i da je potrebno zameniti, a možda i postavljanjem filtera može da pomogne.
 
Pre koju godinu, sad da ne preciziram kad je zamenjen spliter na tavanu i coax kabl koji ide od tog splitera do tv-a i rutera za net. Ali tada sam imao padove brzine u vecernjim satima, a signal je bio dobar. Neki filter vec postoji, ali on je ovde kod tv-a. Ti problemi su krenuli nakon neke kise zimus, vrlo verovatno da je kabl od bandere do kuce dotrajao. Samo bi bilo idealno da mogu optiku na neki nacin da dobijem umesto coax-a.
Edit: Da li je moguce da proverim kvalitet signala interneta, cisto da otklonim mogucnost da je TV u problemu a da je signal ustvari kako treba?
 
Poslednja izmena:
Ne dobija se bilo kakav move TV, ni box ni slotovi ništa. Dobija se čista DVB-C televizija.
Klošarski potez 😁 Slotove su bar mogli, a pametne boxeve ok može uz doplatu ko baš volE da premotava program a nema SmartTV.

Nego, šta piše kod tebe na tom računu? U smislu koje su ikonice u gornjem desnom uglu računa "štriklirane".

Kod ćaleta na računu jer za prvi mesec kad su uveli taj promo "net i TV po ceni fixnog" bilo lepo selektovano 3 usluge koje sad pružaju (a na MojMTS za taj račun piše text "televizija + fiksna linija 😂😂) a drugi i treći račun selektovana samo ikonica za uslugu fixne telefonije.

I naravno od kad je to uvedeno na MojMTS nisu usluge grupisane pod nekakav "Supernova Plan X" nego su vidljive kao 3 posebne usluge, sa istim datumom isteka ugovorne obaveze.
 
To bez Move i slotova su i meni ponudili.
Imao sam do tada samo net i posle mi dali besplatno TV na jednom uredjaju.
Po isteku ugovora su mi ponudili 80Mbita net i televiziju bez Move i slotova za oko 3800 din umesto 4100 din Plan 2S.
Uzeo sam Plan 2S jer je brzi net i imam apliakcije.
 
Move box poceo da brljavi prelaskom na novi "Move" interfejs. Posto ga majka koristi nisam siguran ali mislim da je to prva verzija move box-a koji su delili korisnicima (sa pahuljicom). Naime desava se da kada se duze gleda neki kanal posle je nemoguce promeniti na drugi kanal. Na daljinskom tada radi samo volume i gasenje/restart uredjaja. Kada restartujem uredjaj menjanje kanala radi neko vreme a zatim isti problem. Znam da je neko u temi pisao o tome. Pomaze li factory reset ili da odmah zahtevam zamenu uredjaja?
 
Ne pomaže. Kod mene je problem bio u optičkom modemu, ne znam i dalje koji je. Problem sam rešio postavljanjem svog rutera iza njihovog i postavljanje istog kao glavnog.
Znači, neki problem je u internetu.
Probaj da move boks povežeš sa internetom sa svog mobilnog telefona. Da vidiš kako će da radi. Ja sam na taj način otkrio da je problem u njihovom modemu.
 
Ne pomaže. Kod mene je problem bio u optičkom modemu, ne znam i dalje koji je. Problem sam rešio postavljanjem svog rutera iza njihovog i postavljanje istog kao glavnog.
Znači, neki problem je u internetu.
Probaj da move boks povežeš sa internetom sa svog mobilnog telefona. Da vidiš kako će da radi. Ja sam na taj način otkrio da je problem u njihovom modemu.
Ja sam na coax. Technicolor TC7210. I on je za zamenu. Ponovo je poceo da se gasi sam od sebe. Pre izvesnog vremena trazio zamenu. Zamenili samo adapter. Tehnicari ustanovili da se stari adapter greje vise nego sto treba. 😂
Nova Move app pravi problem. Stara je bez problema radila.
 
Da li box detektuje ic signal sa daljinca (treperenje le diode), u momentu kada nije moguce promeniti program?
 
Da li box detektuje ic signal sa daljinca (treperenje le diode), u momentu kada nije moguce promeniti program?
Upravo tako. Kada nije moguce menjanje kanala move box ne detektuje ic signal sa daljinca. Od jutros nema problema evo vec 3 h kako tv radi.
 
Isto imam i ja taj problem ali je on nastao 2 meseca pre prebacivanja na novi interfejs. Nakon 10 pritisaka prilikom menjanja programa ili saltanja po podesavanjima box prestane da prima signal, nastavi tek posle minut, dva pa opet blokira. Tu postoji mogucnost i da daljinski prestaje sa emitovanjem ic ili detektovanjem pritiska na taster. Moj primerak daljinskog je imao fabrisku gresku. Zica koja spaja redno baterije je bila u prekidu. Nije bilo tragova secenja , uvijanja ali se jedva dodirivala pa kako kad spoji ili prekine kolo. Ako ti nije mrsko prekontrolisi konektore unimeron dok pomeras one spirale i limcice.
 
Hvala. Kad ste vec tu da pitam nesto sto mene zanima. Imam pad kvaliteta signala na TV kanalima kada je najtoplije u toku dana. Slika pikselizuje i prekida, sada to nije na svim kanalima ali na ovim sa nacionalnom frek da. Da li je imao neko takvih problema? Pretpostavljam da je Coax kabl koji je montiran pre 15 god vec poceo da korodira ili sta vec pa utice vreme na njega. Da li je ikako moguce preci na otiku istog providera bez nekih komplikacija?
Izvinjavam se ako sam dosadan, ali pokušavam da rešim ovu jednačinu. Maločas uključim sestrin TV, RTS 1, na njenom TV-u signal 100%/80%, na mom TV-u signal 54%/5%.
Logičan zaključak bi bio da nešto nije u redu sa kablovima kod mene, ali nosio sam njen tv kod mene i taj njen TV radi normalno.
Sledeći logičan zakljucak bi bio da moj TV nije u redu. Sledeće što sam primetio jeste da jačina signala varira zavisno od KHZ. Oni kanali koji su na 700.000+ khz rade pikselizovano, seckaju itd, signal 50%/4%. Oni koji su na 650.000khz, imaju signal otprilike 50%/60% i rade normalno. Oni koji imaju ispod 600.000khz imaju signal 60/100%, rade normalno.
Sledeći logičan zaključak jeste da je došlo do nekih premetačina kanala od strane operatera, i da moj TV to ne podržava. TV je iz 2012-te god, Samsung ue40h5003ak. Konsultovao sam ChatGPT da li stariji televizori mogu da imaju problema sa tim višim frekventnim opsezima, i na osnovu mog modela televizora moguće je da bude problema.
Šta mislite o ovome? Da li da uopšte zovem da proveravaju signale?
 
Izvinjavam se ako sam dosadan, ali pokušavam da rešim ovu jednačinu. Maločas uključim sestrin TV, RTS 1, na njenom TV-u signal 100%/80%, na mom TV-u signal 54%/5%.
Logičan zaključak bi bio da nešto nije u redu sa kablovima kod mene, ali nosio sam njen tv kod mene i taj njen TV radi normalno.
Sledeći logičan zakljucak bi bio da moj TV nije u redu. Sledeće što sam primetio jeste da jačina signala varira zavisno od KHZ. Oni kanali koji su na 700.000+ khz rade pikselizovano, seckaju itd, signal 50%/4%. Oni koji su na 650.000khz, imaju signal otprilike 50%/60% i rade normalno. Oni koji imaju ispod 600.000khz imaju signal 60/100%, rade normalno.
Sledeći logičan zaključak jeste da je došlo do nekih premetačina kanala od strane operatera, i da moj TV to ne podržava. TV je iz 2012-te god, Samsung ue40h5003ak. Konsultovao sam ChatGPT da li stariji televizori mogu da imaju problema sa tim višim frekventnim opsezima, i na osnovu mog modela televizora moguće je da bude problema.
Šta mislite o ovome? Da li da uopšte zovem da proveravaju signale?
Pozovi ih da vide šta je u pitanju. Da provere kablove, konektore, razdelnike itd.
 
Pokušaću svakako, mada ne očekujem da će oni biti toliko zainteresovani da otkriju u kom zecu leži grm.
 
jel i dalje ne može port forward na supernovu bez statičkog IP-a? čisto da pitam da se nekim čudom nije nešto promenilo
 
Da li je neko rešio problem instalacije i logovanja nove MOVE aplikacije na android box, konkretno Vontar X2? Juče mi stara prestala sa radom.
 

Prilozi

  • 0-02-05-3e69e86bad346d54d5b7d106d9459faced63519b040c8314f0950e1434f69fa0_d54fd52d841b9bde.jpg
    0-02-05-3e69e86bad346d54d5b7d106d9459faced63519b040c8314f0950e1434f69fa0_d54fd52d841b9bde.jpg
    80.4 KB · Pregleda: 51
Kako da ga ukinu kada ipv4 adresa više nema. :)
 
Nazad
Vrh Dno