Šta je novo?

Supernova (2024/2025)

Do kad mora da se plati racun? Da li moze da se plati recimo 31.10.2025 ? Da li nece da iskljuce pre? I da li moze da se kasni mesec dana sa placanjem racuna a da ti ne iskljuce a posle recimo da platis dva meseca odjednom? Da li neko zna? Hvala.
Moze da se kasni, ne znam tacno koliko. Ali ce ti naplacivati kamatu za kasnjenje.
Evo ga zamena za Skymaster.
IMG_20251028_190510889.jpgIMG_20251028_190523466.jpgIMG_20251028_190546705.jpg
 
Kakva je trenutno procedura oko podnošenja zahteva za raskid ugovora? Ističe mi ugovor 30
11. pa ne znam da li da podnesem zahtev odmah 01.11. (ne želim da me zakači sledeći mesec - decembar jer tada važi puna cena).
Ako to radiš zbog pregovora o benefitu za sledeći ugovor, preporuka je da sačekaš do 5-7 dana pred istek. Ako podneseš zahtev ranije, služba za pregovaranje će zadatak da prebaci na tebi najbližu poslovnicu gde su zaposleni preopterećeni i nemaju odrešene ruke za maksimalni benefit. Ovako, nema se vremena pa služba za pregovaranje brzo stupa u akciju. Meni su u poslovnici ponudili 8 meseci po 50% i 1 move + 1 CI + 1 android tv licenca za velike ekrane. Služba za pregovaranje mi je ponudila 10 meseci po 50% + 1 move + 2 CI + 1 android tv licenca za velike ekrane.
 
ne trebaju ti podaci za bridge mode preko DHCP servera radi sve samo.
Ok da li se ostaje onda bez interneta da glavnom "njihovom" ruteru?
Pitam jer su mi nekako promenuli ipa adresu rutera na 100.104... pa nmg da mu pristupim kao nekada
 
Izgleda su me prebacili u bridge mode a nemam staticku...
Nego ima li neko ovih problema svako vece u ovo vreme
1761759604500.png
 
Od kad su povećali pakete (sa 400 na 600) imam problem u igraonici sa lag spajkovima ping skoči i do preko 1000 ali se relativno brzo unormali.

Msm da se već spominjao taj problem, ima li kakvog fiksa, jel su nešto menjali, da znam za šta da ih napušavam i šta da im tražim?
 
То дају само онима којима се покварио стари уређај или планирају да пређу на хевц па дају свима?
 
Ne verujem da će skoro prelaziti na h265. Mislim da se oni stari boxovi više ne proizvode pa su morali da traže novog dobavljača.
 
Pozdrav, burazer je do sada imao mts vdsl i tv (box3) i tu je normalno radio Iris koji sam mu aktivirao na sajtu u njegovom profilu. Medjutim u zadnje vreme ga je dosta zezao internet a samim tim i tv i prešao je na supernovu. E sad pitanje je za Move aplikaciju da li mora da se aktivira negde nešto da bi mogao da gleda ili to ide automatski, pokušali smo na move.tv da se ulogujemo sa njegovim podacima sa kojima se loguje na mts sajt ali piše da nije dobar mail ili lozinka a na sajtu pise da se sa tim podacima loguje samo se izabere telekom Srbija u prvom prozoru. da li smo nešto prevideli ili mora da se sačeka jer su mu uslugu uveli pre 6 dana pa da prodje sve, mada mu se na sajtu mts-a /moj mts vidi koji paket je uzeo, brzina i sve
 
Od kad su povećali pakete (sa 400 na 600) imam problem u igraonici sa lag spajkovima ping skoči i do preko 1000 ali se relativno brzo unormali.

Msm da se već spominjao taj problem, ima li kakvog fiksa, jel su nešto menjali, da znam za šta da ih napušavam i šta da im tražim?
Prijavio u poslovnici pa su resili u toku dana.
 
Oni ljudi brate ne kontaju i ne uzimaju u obzir da je modem pobrljavio i ne uspostavlja Wi fi, vide da su parametri ok i mozes da se tresnes. Kao i uvek nista od call centra mora se u poslnovnicu
 
Dugo je i trajalo to popravljeno stanje...
1761917525278.png
 
Oni ljudi brate ne kontaju i ne uzimaju u obzir da je modem pobrljavio i ne uspostavlja Wi fi, vide da su parametri ok i mozes da se tresnes. Kao i uvek nista od call centra mora se u poslnovnicu
Ako ti je ruter u bridge modu ne možeš ni da se zakačiš na wifi,čudi me i da je uopšte aktiviran.
 
@offline71 Nakanise se..dobio sam danas modem tc7210 cak nije htelo da radi u startu pa su dodali i novi crni lan kabal (mada to nije bilo zbog kabla nego dok se opasuljio..) i sad je kul ~ srecno svima koji slave :) 🍷
 
Da li pokusati posto je sada modem za vece brzine ~ da nazovem ipak i pitam da povecaju upload? posto mi je receno da je paket 100/8 a trebalo bi da je 100/10

Jedan od 5 koji se javi zeli da se iscima za to. Dok je doticna koja je podigla sa 80 na 100 brzinu lagano slagala da je digla upload.
 
Da li pokusati posto je sada modem za vece brzine ~ da nazovem ipak i pitam da povecaju upload? posto mi je receno da je paket 100/8 a trebalo bi da je 100/10

Jedan od 5 koji se javi zeli da se iscima za to. Dok je doticna koja je podigla sa 80 na 100 brzinu lagano slagala da je digla upload.
Meni su digli samo upload i to nakon žalbe Ratelu. Za DL kažu da paket koji koristim ne podleže povećanju.
 
Prekinula je da mi radi MOVE SMART aplikacija na android TV-u.
Izlazi mi onaj kod da ukucam na web strani, ali kada odem na
Ne mogu da se ulogujem

Zna neko o cemu se radi?

Skoro su mi zamenili onaj klasican non-smart stb uredjaj za smart uredjaj. I tu radi tv.
Ali na android tv-u preko aplikacije (bez uredjaja) nece.
A radilo je uporedo na 3-5 android uredjaja bez problema.
 
Prekinula je da mi radi MOVE SMART aplikacija na android TV-u.
Izlazi mi onaj kod da ukucam na web strani, ali kada odem na
Ne mogu da se ulogujem

Zna neko o cemu se radi?

Skoro su mi zamenili onaj klasican non-smart stb uredjaj za smart uredjaj. I tu radi tv.
Ali na android tv-u preko aplikacije (bez uredjaja) nece.
A radilo je uporedo na 3-5 android uredjaja bez problema.
Vidi da li su ti poslali poruku na sms/imejlu da treba da napraviš nalog na MojMts aplikaciji, pošto migriraju Supernova korisnike u mts bazu korisnika. Ukoliko ti je stigla takva poruka, kada napraviš nalog na MojMts app koristiš iste podatke za login za novu aplikaciju koja se zove samo "MOVE" i na telefonu, i na Smart TV-u.

Ukoliko nisi dobio nikakvu poruku/mejl moraćeš da zoveš kol centar da ti to reše.
 
@vladazupa1 Ti si pod ugovorom i nejasno je zbog cega te ne zarezuju. Jedino ako ne postoje uslovi za vecu brzinu. Preko telefona ces to tesko po mojim iskustvima ~ ako si nosioc ugovora morasces u lokal.

Ja cu isto da ih cimam da mi dignu taj upload na 10 ali teska je to prica. Inace tc7210 koji su mi doneli bar ne vidim tragove koriscenja. A pise da je godina proizvodnje 2022.
 
Vidi da li su ti poslali poruku na sms/imejlu da treba da napraviš nalog na MojMts aplikaciji, pošto migriraju Supernova korisnike u mts bazu korisnika. Ukoliko ti je stigla takva poruka, kada napraviš nalog na MojMts app koristiš iste podatke za login za novu aplikaciju koja se zove samo "MOVE" i na telefonu, i na Smart TV-u.

Ukoliko nisi dobio nikakvu poruku/mejl moraćeš da zoveš kol centar da ti to reše.
Ima neko link od MOVE apk van play store koja je uradjena za ATV (android Tv) ?
 
Ima neko link od MOVE apk van play store koja je uradjena za ATV (android Tv) ?
Da odgovorim sam sebi:

Post in thread 'Supernova (2024/2025)' https://forum.benchmark.rs/threads/supernova-2024-2025.499194/post-7436143

Koliko max (ATV) uredjaja mogu da se dodaju i gledaju preko Move apk?
Na starijoj verziji preko supernove je bilo 5 uredjaja. I preko web logina sam mogao da izbacim neki uredjaj.
Kako ovde regulisati uredjaje?
Kada odem na mojmts apk na telefonu, u stb uredjaji mi pise 0 stb. Iako sam podesio na jednom tv-u.
 
Da odgovorim sam sebi:

Post in thread 'Supernova (2024/2025)' https://forum.benchmark.rs/threads/supernova-2024-2025.499194/post-7436143

Koliko max uredjaja mogu da se dodaju i gledaju preko Move apk?
Na starijoj verziji preko supernove je bilo 5 uredjaja. I preko web logina sam mogao da izbacim neki uredjaj.
Kako ovde regulisati uredjaje?
Kada odem na mojmts apk na telefonu, u stb uredjaji mi pise 0 stb. Iako sam podesio na jednom tv-u.
To ignorisi to i kod mene pise 0 stbova, moze jedan smart tv i 3 mobilna/pc uredjaja, za pc se logujes na sajt https://play.move.tv, uredjaje mozes da regulises na bilo kom uredjaju gde si prijavljen, da brises/dodajes, neograniceno puta mesecno.
 
  • Like
Reagovanja: s5p
Mene zvali pre par nedelja i nudi mi (između ostalog) 3 X TV app. Ja je pitam da li je sigurna, ona kaže jeste. Ja pitam još jednom da li je sigurna, kaže sačekaj da pitam kolege. Kolege naravno potvrdile, a onda mi kaže, znate, Vi svakako možete sa telefona da kastujete na tv, to je isto. Rekoh hvala na ponudi, sačekaću da mi istekne UO pa ću videti šta dalje.
 
Vrh Dno