Šta je novo?

Starcraft 2

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Prvu i drugu, od trece sam odustao posle n-tog pokusaja. Znaci nema sanse, zergovi me izgaze cak 5 min pre dolaska Hyperiona. Znaci BRUTALNO!
 
Pa u skladu sa imenom :)
 
Ja sam naisao na likove u mp koji su presli igru na brutal !? :zgran::zgran:

Inace ove tower rushere bi bann4life sa battleneta, kako mi idu na zivce !! :mad::smackbum:
 
Osim sto je brzina maximalna i scriptovane jedinice uvecane, koja je jos razlika Brutal / Hard?
 
Ja sam presao skoro sve na Brutal. Jedino ono sa vozovima nisam ni pokusavao ;)

Najdraza misija na Brutal mi je In Utter Darkness (gde treba da se pobije 2500 zergova pre nego izginu svi protosi).


Zero Hour je smejurija lak za prelazenje... 4 bunkera na hard, 5 na brutal sa obe strane i jos nesto marinaca u sredini cisto fore radi. Bez problema. Pobio sam i jedan hathercy cak ;)

Velika je razlika koje se misije biraju posle Zero Hour (bunkerisanja) i samim tim i koji upgrade-i.
Po meni treba igrati Redstone sto je pre moguce i obavezno PRE Meinhoff-a (Reaperi J*** koliko su dobri u zombi misiji). Dalje treba stici do The Dig misije sto pre (gde se dobija Seige Tank), jer posle nje mogu da se igraju Protoss misije i dobije gomila upgrade-a.

Prvih nekoliko misija vam uopste ne treba Vespene geyser! Ima dovoljno razbacanog vespene-a po mapi da se pokupi. Jedino je na Agria mapi malo teze, ali uz ofanzivniji rad moze i tu bez gejzera.


Sto se tice razlika, Normal je smejurija od AI-a. Hard i Brutal osim sto smanjuju resorse (brze se istrose minerali), jedinice mnogo bolje razmisljaju i napadaju.
Na Redstone-u cak ima jedan momenat gde posalju samo DVA Hidraliska TIK pre n'o lava izbije! Malo mi je falilo da mi marinci odu u lavu ;)
 
Poslednja izmena:
Ja sam presao skoro sve na Brutal. Jedino ono sa vozovima nisam ni pokusavao ;)

Najdraza misija na Brutal mi je In Utter Darkness (gde treba da se pobije 2500 zergova pre nego izginu svi protosi).


Zero Hour je smejurija lak za prelazenje... 4 bunkera na hard, 5 na brutal sa obe strane i jos nesto marinaca u sredini cisto fore radi. Bez problema. Pobio sam i jedan hathercy cak ;)

Velika je razlika koje se misije biraju posle Zero Hour (bunkerisanja) i samim tim i koji upgrade-i.
Po meni treba igrati Redstone sto je pre moguce i obavezno PRE Meinhoff-a (Reaperi J*** koliko su dobri u zombi misiji). Dalje treba stici do The Dig misije sto pre (gde se dobija Seige Tank), jer posle nje mogu da se igraju Protoss misije i dobije gomila upgrade-a.

Prvih nekoliko misija vam uopste ne treba Vespene geyser! Ima dovoljno razbacanog vespene-a po mapi da se pokupi. Jedino je na Agria mapi malo teze, ali uz ofanzivniji rad moze i tu bez gejzera.


Sto se tice razlika, Normal je smejurija od AI-a. Hard i Brutal osim sto smanjuju resorse (brze se istrose minerali), jedinice mnogo bolje razmisljaju i napadaju.
Na Redstone-u cak ima jedan momenat gde posalju samo DVA Hidraliska TIK pre n'o lava izbije! Malo mi je falilo da mi marinci odu u lavu ;)

Da nisi ti Viljuska na BN-u ? :p
 
Nope. Ne igram na Bnetu.
 
Zabranjeno je tražiti i davati crackove i informacije o istima. Upozoravao sam već. Ko ne može to da izgugla ne treba ni da se igra sa piratskom verzijom. Nek plati original ili igra šah sa komšilukom.
 
Dobro bre. Ja se poveo onom "Bolje pitati nego skitati". Prijatan dan zelim.
 
Zabranjeno je tražiti i davati crackove i informacije o istima. Upozoravao sam već. Ko ne može to da izgugla ne treba ni da se igra sa piratskom verzijom. Nek plati original ili igra šah sa komšilukom.

Tako je, malo zavedite reda! Smorili su vise sa crackovima i sl sranjima.

Inace SP kampanja je jbno do yaya ! Odusevljen sam raznolikoscu misija, nacinu izvodjenja, upgrade-u, imam osecaj kao da igram RPG igru!
A tek sam presao 7 misija, na hard. :type:
 
Juce sam zapenio da predjem Zero Hour na brutal i uspeo sam nekako. Uspeli su na kraju da mi probiju odbranu, ali 5-6 sekundi do kraja. Za recept mogu reci samo mikro, mikro i samo mikro, druge nema. Ocigledno je da se na ovakvim mazohistickim mapama vezba mikro menadzment.
 
Inace meni igra koliko dobro radi u MP-u, toliko lose radi u SP-u. Malo, malo pa bude FPS drop, guta 2,5Gb memorije, zablokira, izgubi zvuk, dosta bagova ! Pocinje da nervira.
Mozda i ovo moje djubre od win7 ne valja, mada sve drugo radi kako treba.

Juce sam zapenio da predjem Zero Hour na brutal i uspeo sam nekako. Uspeli su na kraju da mi probiju odbranu, ali 5-6 sekundi do kraja. Za recept mogu reci samo mikro, mikro i samo mikro, druge nema. Ocigledno je da se na ovakvim mazohistickim mapama vezba mikro menadzment.
Svaka cast, ja nisam uspeo ni da im unsitim 4 baze na hard, zayebana mapa max, treba paziti samo tako na bunkere.
 
Poslednja izmena:
Ne znam što te yebe igra u sp-u, meni savršeno radi, imam samo malo jači procesor i grafulju 4850, bez štucanja, savršeno koliko god je jedinica na ekranu, kao i mp. Doduše, ja ne volim u igrama senke, pa sam ih maksimalno smanjio, a ostatak teram na ultra
 
Imam slican problem kao i Marley . MP radi odlicno , bez ikakvog stucanja i pada frejmova , dok FPS u SP ume prilicno da uspori .

Sa GTX 285 nisam imao ovaj problem . Probacu da reinstaliram drajvere sutra pa cu videti .

Mada vidim da jos par ljudi sa GTX 460/465/470 kartica se zali na ovaj problem .
 
Evo sad malo bolje radi kako sam smanjio AA na 4x, a ni ne vidim bilo kakvu razliku u kvalitetu slike.
Mislim da treba da izadju uskoro novi, bolje optimizovani drajveri za GTX460, ipak je to nova kartica, uvek nesto u pocetku zayebava.
 
Pa namesti se u nV control panelu.
Nisam siguran da igra ni na ultra podesavanjima pali i AF i AA.
Mislim da ne, ali nisam siguran.
 
Znaci Starcraft 2 ne podrzava AA ingame, vec samo ovako preko nV control panela:
The game engine does not support full-scene anti-antialiasing out of the box and ATI and Nvidia essentially use special hacks to enable MSAA on a DirectX 9 rendered with MRTs and HDR. This is why we decided to separate benchmark results with and without antialiasing in two different chapters.

Verujem da zato i pravi problem sa FPS-om kad se namesti AA na 4x ili 8x.

SC_Performance.png


Odlican test Starcraft 2 sa svim mogucim karta, svaka pohvala za Xbitlabs!

http://www.xbitlabs.com/articles/video/display/starcraft2-wings-of-liberty_5.html#sect0

I ja ne mogu da primetim bas neku razliku sa AA:
http://www.xbitlabs.com/articles/video/display/starcraft2-wings-of-liberty_6.html
 
Poslednja izmena:
Imam slican problem kao i Marley . MP radi odlicno , bez ikakvog stucanja i pada frejmova , dok FPS u SP ume prilicno da uspori .

Sa GTX 285 nisam imao ovaj problem . Probacu da reinstaliram drajvere sutra pa cu videti .

Mada vidim da jos par ljudi sa GTX 460/465/470 kartica se zali na ovaj problem .

Pisao sam ranije u ovom topicu - kada sam koristio SLi, umeo je da zakochi u cinematicima u kampanji. Ovo sam reshio tako shto sam ugasio SLi i onda je radio kao satic. GTX460/470 su dovoljno jake karte da teraju SC2 na Ultra bez korishcenja SLi.
 
Kraj je baš razočarao :( Uzgred, sve je bilo na Hard, plašim se da probam Brutal.
 
ja bogami vidim razliku sa i bez AA, zapravo se pitam kako neko moze uospte da je ne vidi ;)
 
Probao sam kod sebe da forsiram AA i bez dvoumljenja mogu reći da se razlika vidi, slika je mnogo lepša i mekša. Što se tiče ponašanja sa AA tu je već druga priča - prava katastrofa. Odmah pri 2x AA javljaju se velike oscilacije i zapinjanja prilikom skrolovanja sa dramtičnim padom performansi. Kod 4xAA ovo je jos više izraženije.

Očigledno je da igra ne podržava AA i da forsiranje istog iz CP-a predstavlja loše budž rešenje.
 
Poslednja izmena:
Bitno je da MP radi kao sta, tamo je uvek 60 FPS, sa AA ili bez.
Mora da je neki problem do drajvera.
 
Chini mi se da ovde drajveri nisu krivi...
 
Evo u MP-u koliko god da je jednica na ekranu nisam primetio neki primetan drop FPS-a, ali zato u SP vrlo cesto zapinje.
Mozda i igri treba jos neki patch, verovatno su se mnogo vise orjentisali da mp deo igre radi savrseno.
 
Evo malo da vas zadirkujem :D Brze bih normalno zavrsio The Dig, ali mi je bilo zanimljivo da pobijem sve Protoss unite i zgrade ;)
Ovo je na HARD. Mislim da ne bih imao minerala na Brutal da izdrzim :(

TIP: Izgraditi jedan dodatni Command Center, lift, i lagano razgledati Protoss strukture - onda ih izDrill-ovati laserom ;) Poginuce vam po koji CC, ali uspecete ;)
 

Prilozi

  • The Dig NoProtoss.jpg
    The Dig NoProtoss.jpg
    36.4 KB · Pregleda: 70
Evo u MP-u koliko god da je jednica na ekranu nisam primetio neki primetan drop FPS-a, ali zato u SP vrlo cesto zapinje.
Mozda i igri treba jos neki patch, verovatno su se mnogo vise orjentisali da mp deo igre radi savrseno.


SP ima vise desavanja na ekranu,zato je i zahtevnije.:)
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno