Šta je novo?

Star Citizen: Squadron 42 (space sim)

Ja sam iskreno ocekivao da prvo odrade single player...... takodje mi se ne svidja sto nisu postavili neke repere kad ce sta biti, da se ne desi da za 12m kazu da nemaju para ili nesto slicno....70m nije malo i pare znaju da udare u glavu
 
Singleplayer je u izgradnji, a mnogo je bitnije da prvo naprave da imaju dobar flight engine, posto ce tu igraci provesti 95% svog vremena.
 
Novi demidz model

yaOYZr.gif


Novi brod


Novo lice
Xj6Kj1x.png

 
Brate, šta mi kačiš novi film Kameruna umesto gameplay :)
 
Sviđa mi se ovaj novi dmg, sad stvarno liči na visoko budžetnu igru, samo što u realnom gameplayu to em neće da bude toliko bitno (ni vidljivo) em će da traži komp od 3k €

U svakom slučaju ovo će da bude dva - tri kopija ispred svega ostalog :)

Ne znam dal će iko normalan da se usudi da SC izađe na crtu, nije ni čudo što je elite izbačen brže bolje, kud sa ovim da se poredi...
 
Ja ovako gledam na stvari: ovo je jedan od naslova koji pomeraju granice, mislim najviše na multi crew brodove i dve fizike istovremeno, tj šetanje i akcije po brodu dok brod leti i spolja takođe teče neka akcija.
Toga do sada u igrama nije bilo a mogućnosti su neverovatne, recimo neki novi silent hunter sa takvom mehanikom, neverovatan multiplejer...

Naravno pretpostavka je da će to da odrade u SC ali čak i da ne bude ovo jeste projekat koji makar pokušava da uvede tako nešto.

Recimo Elite je super igra ali realno nema tu neke novine, to je elite od pre 30 godina samo 30 godina kasnije. Lepše, bolje ali predvidivo u smislu da ko god je igrao Freespace, Freelancer i slične igre mogao je da pretpostavi da će za 10 godina biti igre kao što je ED.

SC najavljuje neku novu dimenziju i prvi su pa makar i sasvim ne uspeli tako da šta god da se pojavi na tržištu nikad neće moći tu ideju da im oduzme :d
 
Sviđa mi se ovaj novi dmg, sad stvarno liči na visoko budžetnu igru, samo što u realnom gameplayu to em neće da bude toliko bitno (ni vidljivo) em će da traži komp od 3k €

Sistem ostecenja (damage model/system) je preduslov za onu pricu o boardingu. Zato se toliko cimaju oko toga, jer ce ovo na kraju biti primenjeno na velike brodove gde to vec ima smisla.
 
Igre, među njima i SC, padaju sa neba diretno na torrent tracker...
Meni padaju na Steam :).

Sori ako sam povredio nečija osećanja pominjanjem najostljivijeg detalja vezanog za ovu igru. Pratim razvoj SC, ložim se kao i svi mi ovde. Jeste, ono što SC obećava ni jedna igra do sada nije uspela da napravi. Ali voleo bih da konačno prestanu da idu u širinu i da počnu da razvijaju igru i po vertikali.
 
Ali 100 MB/s nece postati standardni internet u Srbiji. Ko ce da skida 15 GB patcheve svaki nedelju dana...

Edit: Valjda ce da zavrse 64 bit engine upgrade uskoro i da nabudze grafiku. Ovo sada izgleda kao prosek, ako se izuzmu neke teksture visokog kvaliteta (ne sve, neke su ocajne) kao i fenomenalni damage model. Osvetljenje je daleko bolje u novom UT.
 
Poslednja izmena:
Sadasnji build igre je smehoteka po pitanju i velicine i optimizacije, ako se to ne promeni, ova igra ce biti fail tezak... mada realno nadam se da ce krenuti u optimizaciju uskoro jer ovako kako rade smisla nema
 
Optimizacija se svakako radi na kraju, nema govora i optimizaciji u dogledno vreme...
 
Optimizacija se svakako radi na kraju, nema govora i optimizaciji u dogledno vreme...

Pa postoje vise tipova optimizacije... za sada sam mislio da model kompresije podataka, updatova bude skladan, itd... dodatne optimizacije za pojedini drivere ka kartice naravno da se rade na kraju, ali ovo sad sto imamo je u najmanju ruku smesno... 30Gb za hangar i par brodova i meteorita sve u 25fps-a, load time 5 minuta ne da je smesno vec je besmisleno

Zasto ovo kazem, ili je sve naklapano na gromili, engine nemoze da iznese, ili jednostavno jos ne misle o tome....
 
Poslednja izmena:
@zeljko: Ufff!! Zar je toliko tezak jbni hangar modul?! Ccc... Strasno. Koliko god se trudio da pozitivno komentarisem oko ove igre jednostavno ne mogu da se toliko foliram. Iskreno, ovo mi mirise na jedan jako, jako tezak fail, mozda i najveci u istoriji kompjuterskih igara. Vidjecemo za 3-4 godine.
 
Ja za sad iskreno se nadam da ce bar single player valjat,... meni dosta, ali se zato nadam da isti krenu sto ranije da rade da im ne postane "$$" (sve je moguce, i to da 100 milki je za neke sica i predjelo)
 
Timetable za prvi deo single player-a je kraj 2015.
Koliko sam shvatio, FPS modul bi trebalo da bude uskoro.
 
Lol Ronin :)
Igra odavno nije više samo hangar modul, informiši se malo ;)
 
Poslednja izmena:
tacno , ima neka arena sa nevidljivim zidovima koju preletis za par minuta :d
 
Upravo skidam Demo Arena Commander koji mi traje do 16.3
20 GB je :)
 
Javi kako radi na tvojoj mašini.

Ne znam za arenu sa nevidljivim zidovima koja se preleti za par minuta ali po komentarima na forumu i youtube klipovima izgleda da ljudi baš dosta igraju.
 
Samo da ja dobijem free ship da bih mogao da probam.
Trebalo bi da dobijem neki brod za demo. Pre pocetka skidanja je pisalo da nemam brod...znacu tek kada probam
 
Ne znam za arenu sa nevidljivim zidovima koja se preleti za par minuta ali po komentarima na forumu i youtube klipovima izgleda da ljudi baš dosta igraju.

Po view-ovim i komentarima , gangam style je najbolje muzicko delo u istoriji :p
 
Samo da ja dobijem free ship da bih mogao da probam.
Trebalo bi da dobijem neki brod za demo. Pre pocetka skidanja je pisalo da nemam brod...znacu tek kada probam

Ovaj vikend su svi brodovi otkljucani za testiranje. Ne znam da li to vazi i za vas sa vaucerom ali ne vidim zasto ne.

Edit: Idi na ovaj link i kucaj ovaj code: SXSWFREEFLY2K15. Trebalo bi da dobijes F7C Hornet, traje do 20.3.2015.
 
Poslednja izmena:
Dobijes samo jedan brod free, Anvil Hornet-a

Probao sam, nisam bas odusevljen. Grafika mi je na najjace i fps je u Hangaru kao i u Areni min 30 fps. Neki prosek je 35. Medjutim zna da se desi da padne na 5 ali jako retko.
Utisak je da je igra dosta zahtevna, grafika je mogla i bolja za tu zahtevnost ali jos je igra u test fazi, optimizaciji.

Igrao sam na Logitech Extreme 3D dzojstiku. Kontrole su smesne, brod se okrece oko svoje ose kao cigra, to jest "fizika" ne postoji. Elite Dangerous je tata za model letenja u odnosu za Citizen. Znam da ne ciljaju da igra bude prava simulacija ali ovako je dosta jadno. Dogfight je dosta lagan, kao i sama borba. Zvuk je mogao biti bolje uradjen. Inace imao sam probleme sa zvukom, zna da pucketa, laguje, distorzija...

Pratim igru od samoga starta (nisam donator) cuo sam slicne komentare, sada sam se uverio. Igra je daleko jos od izlaska, videcemo sta ce biti. Samo da ne bude prevara veka, dogurace oni do 100 miliona i vise.
 
Kontrole su mnoogo jednostavnije i lakše u ED ali baš zato što se u SC simulira fizika, za razliku od ED :d

Ja se još uvek nadam da se Chris dozove pameti i uvede neki easy mod letenja pa makar bio i drastično ograničen u efikasnosti, nema šanse da uživam ni u single player delu sa onom patnjom od kontrola koja je bila kad sam zadnji put pokušao da igram.
 
Kontrole su mnoogo jednostavnije i lakše u ED ali baš zato što se u SC simulira fizika, za razliku od ED :d

Ja se još uvek nadam da se Chris dozove pameti i uvede neki easy mod letenja pa makar bio i drastično ograničen u efikasnosti, nema šanse da uživam ni u single player delu sa onom patnjom od kontrola koja je bila kad sam zadnji put pokušao da igram.

+1
realnost je za simulacije spejs satla... to neki nikako da skontaju

jos kad procitam da je ED simulacija hahahaha, ljude buni dinamican flight model sa realnoscu a on sa time nema blage veze
 
Nazad
Vrh Dno