Šta je novo?

Star Citizen: Squadron 42 (space sim)

Mislim da grešite kada poredite avio simulacije sa simulacijama u svemiru, mnogo se brže menja pravac u svemirskim simulacijama.
Slažem se da je za avio simulacije džojstik neprevaziđen i kada bi u svemiru bilo podjednako spore vratolomije isto bi važilo i za SC ali na žalost, nije tako.

Upravo sam i ja o tome pisao. Ovo ce biti vrlo slicno Freelanceru koji je savrsen za mit, puno brzih pokreta kamerom i vratolomija. Avio simulacije su kao da vozis tenkove u poredjenju sa super agilnim svemirskim letelicama.
 
Poslednja izmena:
Znam samo da je meni Roberts potpuno ukakio doživljaj na prezentaciji sa onim gamepad-om... Ono je bolno gledati + izgleda (zbog gamepad nišanjenja) kao da vozi slona.
 
moze neko da mi objasni zasto na onom demo snimku se SC igra sa usljivim dzojpedom ? i to veoma veoma skrnavo ozgleda :(
...

mislim da koristi dzojped jer mu je tako najjednostavnije da prikaze demo. jer ima dve analogne pecurke, pa moze da upravlja letelicom i da kontrolise pogled iz trece perspektive u isto vreme. plus sto je kontroler relativno mali, pa moze a njim i da ustane, seta se okolo it. mislim da je to jedini razlog stvarno. ne verujem da ce dzojped biti bas udoban za igranje?


Upravo sam i ja o tome pisao. Ovo ce biti vrlo slicno Freelanceru koji je savrsen za mit, puno brzih pokreta kamerom i vratolomija. Avio simulacije su kao da vozis tenkove u poredjenju sa super agilnim svemirskim letelicama.

jeste da je stari video, ali Ben Lesnick iz Cloud Imperiuma vrlo jasno govori da SC uopste nece liciti na Freelancer u pogledu upravljanja. Ideja im je definitivno da SC nema taj point & click arkadni osecaj.

sori bat hebiga.

okrenite na 38:50
 
Super je ovaj intervju od prošle godine ali mi imamo gameplay video od pre nedelju dana koji ovo demantuje, sačekaćemo DFM pa ćemo onda diskutovati :)

Kladim se da će mišonje pwnovati svaki džojstik.
 
Ma upravu si. Sta se mi ovde lozimo kad za koju nedelju (ili cak brze) izlazi dfm :) kako god da okrenes mi cemo se odvaliti od ove igre kad izadje finalna verzija!
 
Upravo sam i ja o tome pisao. Ovo ce biti vrlo slicno Freelanceru koji je savrsen za mit, puno brzih pokreta kamerom i vratolomija. Avio simulacije su kao da vozis tenkove u poredjenju sa super agilnim svemirskim letelicama.

Kakve ima veze sto je simulacija u svemiru u pitanju? Ja nigde, ni u zivotu, ni u seriji, ni na filmu nisam video da neko vozi svemirski brod misem i tastaturom.. Igra prvenstveno i treba da bude optimizovana za joystick i da ga zahteva, kao sto su zahtevali Star Wars naslovi i Wing Commander naslovi..
 
Ono sto se obicno vidi u filmovima je bezbroj tastera i upravljacki joystick... Da bi kvalitetno simulirali nisanjenje i upravljanje brodom trebalo bi krenuti od cele te upravljacke i pogonske mehanike, i na osnovu toga i praviti upravljacki sistem; a pogon je obicno truster, koji rotiras da bi upravljao.

... znaci joystick i tastatura :p.
 
Poslednja izmena:
I to je nešto :D naravno slažem se za tastaturu.. Pa tako sam i vozio gomilu simulacija.. Joystick za upravljanje i tastatura za aktiviranje raznih komandi.. Ne znam šta miš uopšte radi u celoj priči o simulaciji.. Onda nije simulacija, već arkada
 
u freelanceru je nisanjenje napravljeno za misa, tj. nema ogranicenja u brzini pomeranja oruzija pa je misem mnogo lakse nisaniti.
To je neprirodno, jer je nemoguce napraviti takav mehanizam za pomeranje oruzija kojim je moguce pomeriti oruzije u sekundi... jedino da su oruzija velicine olovke.
 
Onda nije simulacija, već arkada

Šta ti to konkretno simuliraš? Da budem precizniji koji konretan model svemirskog broda očekuješ da bude simuliran u ovoj igri?
Diskusija vam je retardirana jer nema šta da se simulira i ako bi se radio nekakav simulator od manevrisanja ne bi bilo ništa.
Još jedna jadna diskusija "ja sam pravi gejmer ja igram na joysticku ostali su fejk i nemaju pojma".
Igra treba da bude kao unapređeni freelancer jer je to ono što će je učiniti zabavnom, a ne neki kvazi simulator.
 
Slusaj, mene bas briga kako ce da uradi igru, ali ako ce da je nazove svemirska borbena simulacija, onda nek se pridrzava osnovnih pravila o simulacijama, a to je nema misa i .

Uostalom zove se simulacija jer simuliras zakone fizike u svemiru, inerciju, kretanje tela koje ima neku masu i slicno...to simuliras..ne kopiras najnoviji space shuttle pa ti on sluzi kao model, vec razvijas svoj model u skladu sa zakonima fizike i matematike i njega simuliras. Nadam se da je jasnije sada.
 
Poslednja izmena:
pa simuliras upravljanje brodom, a manevrisanje zavisi gomile stvari.

Diskusija vam je retardirana jer nema šta da se simulira i ako bi se radio nekakav simulator od manevrisanja ne bi bilo ništa.
Još jedna jadna diskusija "ja sam pravi gejmer ja igram na joysticku ostali su fejk i nemaju pojma".
Igra treba da bude kao unapređeni freelancer jer je to ono što će je učiniti zabavnom, a ne neki kvazi simulator.
retardiran ti je zakljucak.... A ti ako nisi u stanju da ispratis diskusiju obidji.
 
Mislim da previše filozofirate...
Joystick je najbolji vid kontrolera za direktno upravljanje letilicom, bez naprednih fly-by-wire sistema i u situacijama kada su topovi vezani za osu letilice.
U bilo kom drugom slučaju, diskutabilno je šta je bolje, jer pojedinačni upravljački vektori postaju mnogo manje bitni.

U svakom slučaju, videćemo na kraju šta će biti bolje u ovoj konkretnoj igri, jer mnogo toga zavisi od toga da li žele da forsiraju WW2 sistem borbe (koji je npr. bio osnova Star Wars-a dogfight-ova) ili ne.
Takođe, kod većih brodova sa više članova posade, verovatno će biti situacija gde je za pilota naravno najbolji joystick, dok je za ostale t+m dobitna kombinacija.
 
Šta ti to konkretno simuliraš? Da budem precizniji koji konretan model svemirskog broda očekuješ da bude simuliran u ovoj igri?
Diskusija vam je retardirana jer nema šta da se simulira i ako bi se radio nekakav simulator od manevrisanja ne bi bilo ništa.
Još jedna jadna diskusija "ja sam pravi gejmer ja igram na joysticku ostali su fejk i nemaju pojma".
Igra treba da bude kao unapređeni freelancer jer je to ono što će je učiniti zabavnom, a ne neki kvazi simulator.

Evo ti sa sajta:
As a backer of the Star Citizen project, you will also gain access to all of the behind-the-scenes engineering and development processes of the game with updates happening daily. We are also surrounded by a vibrant community who all share the same excitement for a revolutionary new space-sim adventure and whom we frequently interact with.

Pledge today and become a contributor to the development of the next-generation space-sim. Here are a few pledge options to start your journey:

Svemirski simulator definicija:
A space simulator is a system that tries to replicate or simulate outer space and/or the experience of space flight in a spacecraft as closely and realistically as possible. This includes full-size cockpit replicas mounted on hydraulic rams and controlled by state of the art computer technology; elaborate watertanks for simulation of weightlessness; and devices used by scientists to study the physics and environment of outer space.

Ja ponovo pitam jel koriste mozda mis astronauti kada upravaljaju space shuttlom?

Mislim da previše filozofirate...
Joystick je najbolji vid kontrolera za direktno upravljanje letilicom, bez naprednih fly-by-wire sistema i u situacijama kada su topovi vezani za osu letilice.
U bilo kom drugom slučaju, diskutabilno je šta je bolje, jer pojedinačni upravljački vektori postaju mnogo manje bitni.

U svakom slučaju, videćemo na kraju šta će biti bolje u ovoj konkretnoj igri, jer mnogo toga zavisi od toga da li žele da forsiraju WW2 sistem borbe (koji je npr. bio osnova Star Wars-a dogfight-ova) ili ne.
Takođe, kod većih brodova sa više članova posade, verovatno će biti situacija gde je za pilota naravno najbolji joystick, dok je za ostale t+m dobitna kombinacija.

Mis bi mogli da koriste u slucaju nekog pojedinca koji upravlja topom na nekoj ogromnoj krstarici i samo mu je to posao...a da leti pomocu misa je notorna glupost u necemu sto ima prefiks simulacija
 
Uostalom zove se simulacija jer simuliras zakone fizike u svemiru, inerciju, kretanje tela koje ima neku masu i slicno...to simuliras..ne kopiras najnoviji space shuttle pa ti on sluzi kao model, vec razvijas svoj model u skladu sa zakonima fizike i matematike i njega simuliras. Nadam se da je jasnije sada.

To simuliranje bi bilo teški smor, o tome ti pričam. Razmisli malo da li želiš da igraš verodostojnu simulaciju fizike u svemiru pa onda reci nešto.
Naravno da je igra arkada, a to što piše simulacija nikad mi nije bilo jasno što ljude to toliko pogađa u srce kad je jasno o čemu se radi.

edit: sve što si postavio sam ispratio i opet kažem nema smisla simulirati.


@Uruk sa tobom ne vredi jer ti ne kapiraš ni sam šta pišeš.
 
@Uruk sa tobom ne vredi jer ti ne kapiraš ni sam šta pišeš.

jok ti kapiras... to je isto kao kad bi pisao da nema smisla simulacije voznje igrati volanom, jer nema sta da se simulira i da bi to bilo retardirano i ne bi bilo zabavno.
Razmisli malo o onom sto sam napisao u prethodnim postovima, nije tesko, pa onda reci sta je najprirodnije za upravljanje u takvim uslovima.

Mislim da je u frelanceru bila jedna misija gde se topovima sa svemirske stanice brani od napada Nomada... tu su napravili pokretanje oruzija o kojem sam pricao.
 
Poslednja izmena:
moze neko da mi objasni zasto na onom demo snimku se SC igra sa usljivim dzojpedom ? i to veoma veoma skrnavo ozgleda :(

sto se tice podrske za mis+tast uopste nemam sumnje da ce biti na dobrom nivou (nisu ni misevi vise kuglicni :D)

Nisam siguran, ali mislim da je stand na PAX spremljen za njih tj. nisu oni birali hardver. Hvatao se Kris tastature cesto tokom prezentacije a zasto nije igrao sa njoj to vec ne znam. Znam samo da joystick nisu imali na sceni ali je zato bilo joysticka na logitech boxovima za posetioce i to mnogo bolje izgleda.

Kao što rekoh upravo je freelancer bila igra koja je donela revoluciju u kontrolama i spasila mučenja sve nas koji tada nismo imali džojstik (sećam se patnje u starlanceru )

To je sve direktiva Microsofta. Kada se pojavio StarLancer, Microsoft je na trziste izbacio jedan od najboljih joysticka svih vremena Sidewinder Force Feedback Pro i StarLancer je trebao da prezentuje sidewinder seriju joysticka. Kada se pojavio FreeLancer, MS je krenuo sa gasenjem sidewinder gaming periferija.

Stvarno steta, jer kada bi danas proizvodili taj joystick za 100$, ne bi imao konkurenciju. Kao i sve sto je od hardvera prodavao MS u to vreme i taj joystick je gotovo neunistiv.
 
Poslednja izmena:
Nećete se vi naigrati džojstikom :)
nešto ne videh nijedan džojstik na prezentaciji dfm prošle nedelje, čak je ovde citirani lešnik, igrao mišem.
Simuliraju fiziku donekle, kao npr. kad se pilot pomera u kokpitu ali verovatno je igra više arkada, sačekaću da probam letenje ali jedan ogroman motor i 8 malih potisnika ne izgledaju kao nešto što bi odgovaralo simulaciji.

Uporno pominjete letenje a zaboravljate da se nijedan avion ne vrti kao svemirski lovci u igri a pogotovo se spejs šatl ili iss ne vrte :)
Tako da zaboravite na džojstike koje ste videli u spejs šatlovima jer ameri ne love Vandule s njima :)
 
Ako ce ovako da bude dzaba ti i misonja posto ocigledno da postoji neki vid inercije tj. nije kao u FPS gde se okrenes, odmah zaustavis i pucas tacno tamo gde pokazuje kursor. Sto znaci da je letenje mnogo bitnije od samog ciljanja.



Ali zato momenat na pola klipa je mnogo kul, kada izbliza upuca pilota a letelica ostane citava.

Edit: Obavezno pogledajte 5:45 momenat, kada ispali navodecu a AI je pogodi mitraljezom i raketa eksplodira u letu :)
 
Poslednja izmena:
To simuliranje bi bilo teški smor, o tome ti pričam. Razmisli malo da li želiš da igraš verodostojnu simulaciju fizike u svemiru pa onda reci nešto.
Naravno da je igra arkada, a to što piše simulacija nikad mi nije bilo jasno što ljude to toliko pogađa u srce kad je jasno o čemu se radi.

edit: sve što si postavio sam ispratio i opet kažem nema smisla simulirati.


@Uruk sa tobom ne vredi jer ti ne kapiraš ni sam šta pišeš.

Meni bi to bio izazov, zasto da ne...u moru standardnih arkada ovo bi bilo nesto sto bi diferenciralo igru od konkurencije.. Sam CR je na konto svemirske simulacije prikupio brdo para i znao sam da je dobro bilo sto se nisam zaleteo i dao mu pare, tacno sam znao posle onog fijaska zvanog Mech Warrior da se vise nigde ne treba zaletati, vec cekati finalni proizvod pa onda videti dal' valja.. Ako ubace misa u kombinaciju upravljanja brodom debelo je zasrao svoju filozofiju, ali mene to nece, naravno, odvratiti da probam igru, kad je za dz, i kada ce mi smanjiti trosak nabavljanja joysticka
 
Kakve ima veze sto je simulacija u svemiru u pitanju? Ja nigde, ni u zivotu, ni u seriji, ni na filmu nisam video da neko vozi svemirski brod misem i tastaturom.. Igra prvenstveno i treba da bude optimizovana za joystick i da ga zahteva, kao sto su zahtevali Star Wars naslovi i Wing Commander naslovi..

Dobro bi bilo da bude optimizovana prvo za dzojstik, ali se jasno moze vidjeti da to trenutno nije slucaj. Ocigledno je optimizovana prvenstveno za misa i tastaturu, da li ce jednako dobro uraditi i za palicu vidjecemo.
 
Sam CR je na konto svemirske simulacije prikupio brdo para

Pare je dobio na konto igara koje je radio i iako se za sve njih kaže da su simulacije zapravo nisu i tako će biti i sa ovom.
 
Ja se ne secam da si Wing Commandera mogao da igras misem..
 
Nije ga ni bilo :)
 
Dal treba još nešto da se kaže?
 
Edit: Obavezno pogledajte 5:45 momenat, kada ispali navodecu a AI je pogodi mitraljezom i raketa eksplodira u letu :)

Dobra fora, ali je bas bezveze igrati bez efekta g sile, ovako kokpit djeluje kao da je neki sprajt zalijepljen preko ekrana. :D
 
Nisam siguran, ali mislim da je stand na PAX spremljen za njih tj. nisu oni birali hardver. Hvatao se Kris tastature cesto tokom prezentacije a zasto nije igrao sa njoj to vec ne znam. Znam samo da joystick nisu imali na sceni ali je zato bilo joysticka na logitech boxovima za posetioce i to mnogo bolje izgleda.

iskreno se nadam da je tako, inercija se vidi tacno ali je pitanje koliki je deo toga zapravo zbog samog dzojpeda

tesko je voditi diskusiju sta je simulator a sta ne u svemiru u buducnosti (i za argumente uzimati serije i filmove)

mozda ce jednostavno neki modeli letelica biti pogodniji za m+t a neki za joy kao sto neko vec spomenu a to ce se sve lepo uskoro i videti
 
Na nekim snimcima iz njihovog studija su takođe koristili x360 joypad tako da ni meni nije jasno zašto to rade kad je to najgori kontroler za ovaj tip igre.
Možda samo kao prezentacija izgleda bolje ili šta znam nema mi mnogo smisla.
 
Nazad
Vrh Dno