Šta je novo?

Star Citizen: Squadron 42 (space sim)

Poslednja izmena:
Meni za sada najvise smetaju mrtve oci lika koji se pojavljuje u brosuri. Mada tek je igra pocela sa razvojem, valjda imaju resenje i za to. Uskoro ce imati svoj motion capture studio sa opremom vrednom 300000-500000 dolara pa ako ne budu snimili animacije svega, pa i najmanjih pokreta lica napicu im se krvi. Ova igra nije vise u crowdfunding fazonu, oni vec imaju 10 milki na raspolaganju sto je ohoho za nove timove a moze se porediti i sa AAA naslovima ako oduzmemo bolesno visoke troskove marketinga. Plus sto Roberts ima jos duplo od investitora, sto ce reci da bi krajnji budzet trebao biti oko 30 miliona dolara sto je full blown AAA budget.

Enterijer su morali da odrade kvalitetno jer ces moci da se setkas po brodu.

Sledece sto ocekujem, kada se zavrsi ova frka oko novog sajta i tog Dog Fight demoa (koji ja necu dobiti jer nemam pristup alfi qq) jeste da malo paznje posvete Squadron 42 i najjave nekog pravog glumca, licno bih voleo Mark Hamila.
 
Za oko sat i po krece launch novog sajta ( u 18h ), i u vezi sa tim 24h Twitch strim koji se moze pratiti na donjem linku istovremeno za svih 6 kamera:

http://www.multitwitch.tv/Roberts_S...oberts_Space_Ind_Ch_5/Roberts_Space_Ind_Ch_6/

Bice promotivnih paketa, predstavljeni novi brodovi, uvid u trenutno stanje razvoja igre...
Iz svega sto se do sad moglo saznati o igri, izgleda da je Chris Roberts ozbiljno zasukao rukave, a neki prvi uvid imacemo krajem novembra kada izadje space kombat segment kao alfa test.
 
sajt je down :D

The service is temporarily unavailable. Please try again later.
 
da i ubijen :D The service is temporarily unavailable. Please try again later.
edit: malko se poboljsava, ali jos uvek je zaguseno
 
Poslednja izmena:
Meni radi, evo prebacujem credentials sa starog accounta na novi. :)
 
Kako smaraju, moram imati razlicit login, nick kao i forum nick.
 


Zbog ovoga sam dao pare za igru.
 
Krivo mi je sto ne videh na vreme dok nije skinut, valjda sutra okace ponovo.

Dotle evo jos par zanimljivih:







 
Poslednja izmena:
I jedan nov "shut up and take my money" promotional video:



Odlican marketing imaju, zadnjih par dana prikupili su preko 500k... samo se nadam da ce "visak" para pametno iskoristiti.
 
Kada je marketing u pitanju, tu su nenadmasni. Zamalo da me ubede da uradim reclaim Digital Scout-a i pretvorim u 30$, dodam jos 45$ i uzmem onaj deluxe paket sa Origin 315p. Sva sreca pa nisam, mada sam bio blizu. Sada mi je jasno zasto ljudi pljuckaju tolike pare na brodove, jednostavno ceo sistem je napravljen bolje nego bilo koja F2P radnja. A igra nije ni blizu igrivog stanja, sta li ce tek biti kada krene online...

Ne znam sto su skinuli onaj klip koji prikazuje zvezdanu mapu. Lepa je mapa i ima mnogo sistema na njoj ali ja sam onaj komentar gore ostavio zbog toga sto je mapa unutar broda, fizicki objekat. Vec vidim nas par u kontrolnoj sobi, svaki sa svojim avatarom kako preko Voip-a dogovaramo strategiju okupljeni oko zvezdane mape. Klasican nerdgasm koji je tesko objasniti nekome ko ne voli Star Trek, Firefly ili Galacticu. Ali u ovoj temi bi trebali da smo svi takvi, zar ne? :)

Evo skica jednog lepog i velikog broda, na drugoj slici se vidi taj "astal" na kojem se prikazuje zvezdana mapa.

https://robertsspaceindustries.com/comm-link/transmission/13097-Idris-Corvette-Revealed
 
Tacno znam sta pricas, ova fora sa Life Time Insurance im je donela mnogo kesa. Tako sam i ja od Digital Scouta zavrsio na Freelancer paketu, jer kao Backer imam dozivotno osiguranje na gubitak broda.
Jos mi je neki lik na forumu omogucio da budem Original Backer, i dobijem najnize cene svih paketa.
Lomio sam se izmedju Freelancera i nekog iz 300 serije, ali mislim da cu sa razvijenim Freelancerom pre zaraditi pare za eventualno izgubljeni 300, nego obrnuto. :)
A 300 serija je jednostavno must have, nadam se da nece trebati meseci igre za kupovinu nekog takvog broda.

Sto se tice Idrisa - prelep dizajn! Nisam video koliko ih je bilo u ekskluzivnoj ponudi po 1250$ za vreme strima, ali su sve rekordno rasprodate. Sto je najzanimljivije, vecina tih sto je dala tolike pare pored toga uzme jos par lovaca. :)

Evo i novog videa za Star Map, koliko shvatih stari su skinuli jer nije imao zvuk:

 
Poslednja izmena:
Nisam dobro video u cetiri ujutru, ovo nije astal vec cela prostorija sa prozorom u svemir iznad koje se projektuje zvezdana mapa. Cool.

Inace, ja bih da budem svemirski gusar ali mi se Origin 300i vise dopada od Drake Cutlass-a. Ali svejedno bih medju pirate ili bar da budem neka svemirska vucibatina poput Han Soloa ili Mal Rejnoldsa :)
 
Origin 300 Commercial - Director's Cut:

 
300 serija je stvarno sick odradjena. ovo je bas za balavljenje :)
 
A 300 serija je jednostavno must have, nadam se da nece trebati meseci igre za kupovinu nekog takvog broda.

Vidis ja se nadam da ce morati da se igra mesecima ali ne 8 sati dnevno nego tipa 2.

Zvezdana mapa izgleda odlicno, nadam se da ce i solarni sistemi biti 3d tj. loptasti, a ne kao ploča mada nema razloga ne da budu...
 
Star Citizen je vec sada AAA naslov po svim parametrima. Ne verujem da ce stici do 21 miliona ali da im marketing ide dobro, tu nema sumnje. Ja i dalje razmisljam da dodam 35 evra za jaci paket... garantovano cu pokleknuti do 23. novembra.

Edit: Ne samo to, vec mi se motaju po glavi ideje o kupovini Oculus Rifta (ali cekam malo bolju verziju) kao i HOTAS joysticka, mozda cak i rupa bez dna projekat tipa samogradnje kokpita. Nisam bas die hard space opera fan ali me je ova igra opasno pogodila u zilu. Mnogo, ali mnogo cu se smoriti ako ne bude na kraju onakva kako ja to zamisljam.
 
Poslednja izmena:
Bas danas sam gledao klipove o Oculus Riftu na youtube, verujem da ce nova verzija sa poboljsanim displejima biti odlicna.
Samo nisam siguran koliko je zdravo koristiti ga duze od par desetina minuta, pogotovo sto odredjeni procenat ovih sto su probali oseti mucninu i neprijatnost.

Sto se tice igre, iz svega do sad vidjenog imam neki osecaj da Chris zna sta radi, i da ce ovo biti skroz fina igra.
Vec u decembru cemo moci mnogo vise da zakljucimo kada izadje battle modul za testiranje.
 
Ja se samo plasim da ne zagrizu previse....... treba da prvo izbace single player a posle multiplayer polako da peglaju i dodaju sadrzaj
 
^Tako nesto i planiraju - prema sadasnjim planovima trebalo bi da Squadron 42 alpha (single player test) bude oko Avgusta sledece godine, a Open World alpha u Decembru.
 
Bas danas sam gledao klipove o Oculus Riftu na youtube, verujem da ce nova verzija sa poboljsanim displejima biti odlicna.
Samo nisam siguran koliko je zdravo koristiti ga duze od par desetina minuta, pogotovo sto odredjeni procenat ovih sto su probali oseti mucninu i neprijatnost.

Sto se tice igre, iz svega do sad vidjenog imam neki osecaj da Chris zna sta radi, i da ce ovo biti skroz fina igra.
Vec u decembru cemo moci mnogo vise da zakljucimo kada izadje battle modul za testiranje.

Nije zdravo, to sigurno. To vazi za sve VR naprave. Posto se kratkovidost javlja usled buljenja u monitor/televizor/knjigu koji su konstantno na istoj udaljenosti od oka, sprave kao oculus mogu samo da pogorsaju stanju. Zabluda je da je osvetljenje jedini krivac za pogorsanje vida kod ljudi koji rade dugo na kompjuteru, jeste da lampe koje se nalaze iza ekrana smetaju ocima i zamaraju ih ali i da njih nema opet bi doslo do pojave kratkovidosti samo sporije.

Sto se tice Oculus Rifta konkretno, najveci problem je niska rezolucija (koliko sam skontao na osnovu iskustva drugih). Neki kazu ni da tih 1080x960 po oku nece biti dovoljno. Dev verzija je kriticna po tom pitanju jer se bukvalno razaznaju pikseli, ostrina slike je nikakva i to najvise smeta ocima a i mozgu zbog cega dolazi do mucnine.

Mada ljudi su imali problema i sa 3D prikazom koji je kod mnogih prvih pola sata izazivao mucninu. Ja nisam.
 
Poslednja izmena:
http://starcitizen.itslick.com/wiki/index.php?title=Ask_our_Lead_Engine_Programmer:_Paul_Reindell

Is the engine capable of creating something huge like a solar system in one level without loading in between segments? If yes, can we exspect something substantially bigger than the systems in Freelancer?

It’s true that a normal CryEngine level has a limit of the 8km*8km*2km). Anyways we will using a system that allows streaming in and out different level segments. Once a player reaches the border of a level the engine has already streamed in the next level. This process will be invisible to the player so it feels like you fly thru an endless space. Still the gameplay will be focused on the core of a system you are in and thus at some point you will simply fly into the empty nowhere. Like in the real universe empty space between planets will be enormous and traveling is only possible via hyperjump. How big those "cores" will be is not 100% clear yet.

Odgovor na bitno pitanje. Dopada mi se ideja. Svemir je podeljen na zone ali je prelaz izmedju zona trenutan (bas kao sto je u Elder Scrolls igrama, na primer) jer ucitava sledecu zonu ka kojoj putujes. Borba ce biti moguca samo u centralnom delu (jezgru) svakog od zvezdanih sistema, sa pretpostavljam ogranicenjima u vidu broja brodova (igraca) koji se mogu naci na jednom mestu. U toku kampanje su pominjali da ce taj broj biti kao u Battlefieldu ili mozda do 100 brodova. Nije kao Eve Online ali je vise nego zadovoljavajuce.
 
Tek sam sada saznao za ovu igru :(
Preleteo sam preko svih postova ali mi nije jasno šta kupujem ovo na njihovom sajtu, kapiram da je LTI kao igra tj da ću moći da igram ali šta znače ovi brodovi i različite cene, zar neću moći da promenim brod kasnije? Ok naravno da ću moći nego zbog čega je ovolika razlika u ceni, jesu samo brodovi početni drugačiji ili ima još nekih razlika?

Ako bi moglo neko pojašnjenje koga ne mrzi pa da potrošim neke pare :d

EDIT: ok sada vidim, neki paketi uključuju alpha i beta access, mada mi i dalje nije jasno zbog čega ima deset različitih paketa :)
 
Poslednja izmena:
Vrh Dno