Šta je novo?

Star Citizen: Squadron 42 (space sim)

Nisam mislio da će u Freelanceru biti hendikepiran pregled (siguran sam da će biti hologramskog prikaza ili nečeg sličnog) samo bih voleo da i bez toga bude lepo i pregledno, kao kod većine drugih brodova :(
Mada ok, to je ipak teretnjak (naoružan do zuba :d )

Ja sam počeo sa Wing Commander 5 i bio sam besan kada je Freespace bukvalno iskopirao priču :) (oprošteno im je sa Freespace 2 koji sam prešao jedno 20 puta :d )

Nakon toga, Starlancer - jedna od najdražih igara i tu je imerzija bila skoro apsolutna, brifinzi, sopstveni krevet na brodu i slične "sitnice"... fenomenalno!
Još uvek pamtim cover ops misiju u ruskim bombarderima kao jedno od najboljih gejming iskustava.

Komp naravno ima da sklapam specijalno za Star Citizen.
 
Ja se nadam onoj Steam masini...samo cu da izbacim SteamOS i ubacim Win ako ne bude mogao SC na SteamOS :D
 
Ako sam dobro razumeo, pregovaraju sa Saitekom o pravljenju dedicated Star Citizen joysticka.
Iskreno vise bih voleo da je u pitanju neko poput Thrustmastera, ali i ovako mozda ispadne neko relativno kvalitetno resenje.

Nego, bio je kratak filmitj o Avengeru, mnogo sexy izgleda. Marketing guru's, nema sta. :)
 
Hmmm, ja video neku reklamu, teaser za novi Saitek X-55 Rhino...mozda je to
 
Imam dovoljno godina, znas kad je to bilo :D Igrao sam Wing Commandera 4 i Priveteera al se ne secam nicega osim onih filmskih sekvenca kod WCa :D

Kuku meni, ja sam stao kod WC 2 :) WC 1 sam igrao na Amigi 500. Kada su izlazili oni fensi nastavci sa filmovima, tad nisam imao ni za digitron, kamoli za PC. Najgori period devedesetih, ali je zato A500 radila punom parom. :D



WC sve preko dvojke sam preskočio i zbog toga mi je neizmerno žao, ali sam nastavio sa Starlancerom i Freelancerom. Starlancer mi je bio 2x bolji od Freelancera, mnogo bolja priča (samo se više ne sećam o čemu je bila) >D.
 
Poslednja izmena:
badass!
 

Apsolutno! :smoke:


Ja sam počeo sa Wing Commander 5 i bio sam besan kada je Freespace bukvalno iskopirao priču :) (oprošteno im je sa Freespace 2 koji sam prešao jedno 20 puta :d )

Nakon toga, Starlancer - jedna od najdražih igara i tu je imerzija bila skoro apsolutna, brifinzi, sopstveni krevet na brodu i slične "sitnice"... fenomenalno!
Još uvek pamtim cover ops misiju u ruskim bombarderima kao jedno od najboljih gejming iskustava.


Najbolje iskustvo svemira koje sam ja do sada doživeo je Independence War 2. Inercija, relativno realno kretanje i fizika koja je odlično izvedena, sjajna za džojistik (zapravo, u suštini je morao da se koristi, verovatno je to i uticalo na prodaju igre), fenomenalna priča, neuporedivo bolja osmišljenost nelinearnog koncepta sa opcionim misijama od svega što se kasnije pojavilo, sve u svemu - igretina. U top 3 ili ajde top 5 igara ikada, za mene.

I onda nakon toga usledi gomiletina kojekakvih arkadnoidnih space igara koje uopšte i nisi morao da igraš sa džojistikom, niti su imali ikakvih ozbiljnih ambicija osim da kloniraju jedni druge, šta znam, Freelancer, ne znam im ni imena više, niti želim da ih se sećam.


Ako sam dobro razumeo, pregovaraju sa Saitekom o pravljenju dedicated Star Citizen joysticka.
Iskreno vise bih voleo da je u pitanju neko poput Thrustmastera, ali i ovako mozda ispadne neko relativno kvalitetno resenje.

To je super stvar. Dedicated kontroler za koji znamo da dobro funkcioniše. Mene samo tu plaši u kom će se smeru otići. Ako rezultat bude bio samo džojistik bez odvojene throttle sekcije, drugim rečima, ako to bude još jedan jeftin kontroler za 30-50 dolara mogu komotno da ne prave ništa. Takođe, bitno je i kako šta izvedu u igri, da ne bude da je upravljivost sa jednom vrstom brodova super, a sa drugom nikakva (naravno, ne očekujem da teretnjak bude podjednako "lagodno upravljiv" kao vojni lovac, da se razumemo), kao i da kontrolni interfejs bude takav da ti, pod uslovom da imaš taj džojistik, ne traži da spuštaš ruke na tastaturu.

Ako se to izvede, to je obavezna kupovina, makar koštao 200 evra. Iskreno, nadam se da će ih broj igrača, a i posvećenost RSI-ja, usmeriti u pravcu kreiranja kvalitetnog džojistika.
 
I ako bude bez krstenog FF-a bolje da ga ne prave...
Znaci jednom davno sam se tako lepo igrao na MS-ovom sidewider-u i StarLanceru ... neponovljivo iskustvo. Ni jedna akcija ne moze da prismrdi toj igri!
 
Upravo, Starlancer je bilo bolno igrati na tastaturi ali morao sam ***, čini mi se da je bilo problema ako se igra na nekom bzvz joystick-u a sidewinder nisam imao :d


Nego, juče su pomenuli problem pregleda iz kokpita u Hornetu i Freelanceru i pojasnio je Kris da će tokom dogfighta biti kao zoom na jedan deo "šoferšajbne" pa neće vertikalni stubovi ometati pregled, jedva čekam da vidim ovo.

Evo i videa o dizajniranju HUD-a, lepo izgleda:

https://robertsspaceindustries.com/comm-link/transmission/13402-Inside-CIG-Developing-The-HUD
 
Ja se nadam onoj Steam masini...samo cu da izbacim SteamOS i ubacim Win ako ne bude mogao SC na SteamOS :D

Ne bi se previse nadao ovome u skorije vreme. SC radi na "crytek engine" koji za sada nema ni u najavi Linux port. Dakle prvo mora Crytek da izbaci Linux port pa tek onda SC ekipa moze da pocne da portovanjem. Mada daleko je 2015.
 
Ma iskreno mrzi me da jurcam i sklapam masinu ako mogu da uzmem gotovu sa pristojnim procesorom i grafickom...lako cu ubaciti Win ako ne bude radilo :D Jedino da ih ima regularno da se kupe u Srbiji kad izadju i da ne deru sa cenama..mada kao sto neko rece, Madjarska je blizu :D
 
Sklopi ti lepo win masinu a lako ces na nju staviti steam OS :)
 
Ne bi se previse nadao ovome u skorije vreme. SC radi na "crytek engine" koji za sada nema ni u najavi Linux port. Dakle prvo mora Crytek da izbaci Linux port pa tek onda SC ekipa moze da pocne da portovanjem. Mada daleko je 2015.

StarC koristi modifikovani CryEngine, Crytek ne podrzava Mantle ali ce StarC imati podrsku za taj API koji ce izaci i za linux. Nije nemoguce da igra bude dostupna na Steamu za oba OS-a.
 
Daleko od toga da je nemoguce, samo ne mislim da bez oficijalne podrske CryEngine-a ce biti nesto od Linux podrske, nevezano za Mantle. Plus tu je Nvidia koja ga ne podrzava.
 
Poslednja izmena:
Ne znam da li je već kačeno, od juče... BTW zvuk gatlinga još nije implementiran

 
Cao svima, nov sam na forumu a pratim realizaciju SC-a vec neko vreme i drago mi je da ima jos nasih ljudi koji su radi da peglaju ovo do iznemoglosti :) Inace sam stari EVE igrac (od 2006) ali prezasicenje je doslo jos pre par godina, tako da se zeljno iscekuje SC. Takodje planiram da uzmem neki paket u predprodaji ali jos vagam sta ce biti najbolje iako necu davati nesto puno para da ne bih pokvario samu draz napredovanja kroz igru.
 
Dobro nam dosao na forum i pametno potrosi parice. :)
 
Glasao za Black Hole Event Horizon :D
 
Obzirom da u zadnje vreme uzima milion na dan nek zaposli još ljudi pa neće :D
 
Što nije nužno loša stvar, požurivanje izlaska je najgora stvar koja može da se desi jednoj igri :)

mnogi sjajni naslovi su prsli zato što su izašli ranije. Nek izađe final i sredinom 2015, samo da bude kako treba.
 
Ako bude izlazio tada, samo neka ne traži DDR4 platformu da bi radio kako treba...
 
Na osnovu čega?
 
Ako bude izlazio tada, samo neka ne traži DDR4 platformu da bi radio kako treba...

Za najviša grafička podešavanja će sigurno da traži, to definitivno neće škoditi jer meni i sa ovom platformom štuca na High.
 
Mislim da je Chris jednom rekao da će se truditi da optimizuju igru ali i da će ostaviti odvnutu slavinu što se tiče detalja koji se mogu uključiti. Dakle što besnija mašina to bolje ako hoćete da igrate na maks detaljima.
 
Nazad
Vrh Dno