Šta je novo?

Splinter Cell: Conviction

Splinter Cell je itekako bila inovativna igra, mozda je revolucija teska rec, ali hebeno odlicna igra. Reci mi jednu izaslu pre nje, iz tog zanra, tako kvalitetno odradjena...
 
Metal Gear na konzolama, Thief na PCu!,)

Ajde ovo prvo i nekako (mada ni MGS3 nije bio 3D, tek onaj Subsistence je bio), ali ovo drugo nikako :).
Kad kazem 3D, mislim na full 3D i uvek, a nek kad se programerima cefne da to bude tako u odredjenom nivou.
Realnost pentranja, i ostalih akrobacija, to je NOVO bilo u SC.

SC je izasao 2002, MGS3 Snake Eater / Subsistence izasao 2004 ;).
 
Poslednja izmena:
Ajde ovo prvo i nekako (mada ni MGS3 nije bio 3D, tek onaj Subsistence je bio), ali ovo drugo nikako :).
Kad kazem 3D, mislim na full 3D i uvek, a nek kad se programerima cefne da to bude tako u odredjenom nivou.
Realnost pentranja, i ostalih akrobacija, to je NOVO bilo u SC.

Da nije bilo igara poput Thiefa, SC nikad ne bi zaziveo. Usko poredjenje ne bi bilo na mestu, sto zbog vremenske rezlike izmedju ova dva naslova, sto zbog drugacijeg pristupa gameplayu. Thief se vodi kao takozvani "first-person sneaker", dok je SC serijal u modernijem i komercijalnijem third-person izvodjenju. No, kao sto rekoh, detaljno poredjenje bi bilo apsurdno; dve igre, slicnog zanra, a potpuno drugacije "filozofije", ako mogu tako da se izrazim. :) Ovaj "Conviction" nam, sa druge strane, savrseno predstavlja dno koje je gaming industrija dotakla u proteklih godinu dana...
 
Pa to i pricam, nema smisla za detaljno poredjenje.

A odigrao sam sa zadovoljstvom sve Thief igre (1, 2, 3) ;), odlican je to serijal, samo kazem, sa strogo tehnicke strane gledano, ipak je SC bio inovativan :).
 
Lepo rekoh developer a ne izdavač ;). Ali ako ćemo pošteno nijedna od tih igara nije mi u top20, nijedna nema famous developera, par njih je pomerilo granice (i to uglavnog igre koje je izdao Ubi ne pravio).

Novi PoP ne volem, Splitner Cell mi je bio zanimljiv prvi deo ali ni njega ne volim preterano jer se rodio na Xboxu, Far Cry je pravio Crytek, kada ga je uzeo Ubi u svoje ruke otišao je pod vodu. Isto važi za Ghost Recone, Rainbow Six, Myst. Poslednji pravi Myst je Exile, R6 je Raven Shield, Ghost Recon je najbolji prvi deo itd. Taj Cold Fear koji pominješ je težak krš.

Samo jedna mala ispravka, vezano za Myst. Ja ipak cenim da je poslednja uspesna igra iz ovog serijala bio zapravo 4. deo Myst Revoaltion, koji je po meni inace i tehnicki najbolje napravljen.
 
Lepo rekoh developer a ne izdavač ;). Ali ako ćemo pošteno nijedna od tih igara nije mi u top20, nijedna nema famous developera, par njih je pomerilo granice (i to uglavnog igre koje je izdao Ubi ne pravio).

Novi PoP ne volem, Splitner Cell mi je bio zanimljiv prvi deo ali ni njega ne volim preterano jer se rodio na Xboxu, Far Cry je pravio Crytek, kada ga je uzeo Ubi u svoje ruke otišao je pod vodu. Isto važi za Ghost Recone, Rainbow Six, Myst. Poslednji pravi Myst je Exile, R6 je Raven Shield, Ghost Recon je najbolji prvi deo itd. Taj Cold Fear koji pominješ je težak krš.

Ne kažem da su to loše igre što pominješ jer nisu. Problem je što svega što se Ubi dohvati postaje mnogo lošije nego što je bilo dok je originalni developer imao 100% kontrolu nad igrom. Nijedna Ubisoft igra ne spada među ledendarne, ma šta vi mislili. Legendarne igre za PC pravi Blizzard, Bioware, Valve i Relic od danas živih kompanija, mnogi developeri legendarnih igara su propali upravo zbog takvih kao što je Ubisoft.

Ma daj, moj savet ti je prvo da odigras igre, pa tek posle da sudis o njima. A pogotovo ovo da je ubi krs, kranje je smesno ili si ti smesan. Prvo razmisli koje su igre napravili pa posle lupaj to sto lupas.
 
Lepo rekoh developer a ne izdavač ;). Ali ako ćemo pošteno nijedna od tih igara nije mi u top20, nijedna nema famous developera, par njih je pomerilo granice (i to uglavnog igre koje je izdao Ubi ne pravio).

Novi PoP ne volem, Splitner Cell mi je bio zanimljiv prvi deo ali ni njega ne volim preterano jer se rodio na Xboxu, Far Cry je pravio Crytek, kada ga je uzeo Ubi u svoje ruke otišao je pod vodu. Isto važi za Ghost Recone, Rainbow Six, Myst. Poslednji pravi Myst je Exile, R6 je Raven Shield, Ghost Recon je najbolji prvi deo itd. Taj Cold Fear koji pominješ je težak krš.

Ne kažem da su to loše igre što pominješ jer nisu. Problem je što svega što se Ubi dohvati postaje mnogo lošije nego što je bilo dok je originalni developer imao 100% kontrolu nad igrom. Nijedna Ubisoft igra ne spada među ledendarne, ma šta vi mislili. Legendarne igre za PC pravi Blizzard, Bioware, Valve i Relic od danas živih kompanija, mnogi developeri legendarnih igara su propali upravo zbog takvih kao što je Ubisoft.

Ne bih se slozio sa tobom. Mozda su ti ove igre krs, jer nisi ljubitelj pomenutih zanrova.
 
kada vec oftopikujemo XIII je bio do jaja!
 
Pa dobro, jeste da je offtopic ali ionako je ovo tema o igri koja verovatno nikada neće izaći. Ali ipak, izvinjavam se svima koji drže sliku Sema Fishera na zidu. Meni su SC igre kao igre sasvim dobre ali ništa više od toga. Nijedna igra koja je bila Xbox ekskluziva ne može da upadne među legende.

XIII je bio stvarno cool u kad se pojavio, originalan i pre svega zabavan (takođe bagova nije bilo ni u tragovima).
 
Neka hvala. Ja sam te postere iz Game®-a davno pobacao ;)
 
Ja sam prodao svoju kolekciju casopisa, od 20. broja do tamo do kraja, za 10e :( :D.
 
Poslednja izmena:
Nijedna igra koja je bila Xbox ekskluziva ne može da upadne među legende.

Mass Effect moze... Ali ta igra spada u BioWare arsenal igara.
Sa vecinom stvari sto je navedeno se slazem mada treba reci da je prvi Splinter Cell imao dobre senke i ne tako losu atmosferu. Bio je Ok, sve na dalje No Coment. A ovo novo Ubisoft-ovo cedo, Conviction, definitivno No Coment... :smash:
 

Prilozi

  • photo_1265243457.jpg
    photo_1265243457.jpg
    71.3 KB · Pregleda: 43
[YOUTUBE]<object width="560" height="340"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/en6rV9kunHY&hl=en_US&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/en6rV9kunHY&hl=en_US&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="340"></embed></object>[/YOUTUBE]
 
Pojavio se demo za Xbox 360, ali ga na zalost nece biti za PC.
Evo i hardverskih zahteva...

Recommended specs:

* Supported OS: Windows XP, Windows Vista, Windows 7
* Processor: 1.8 GHz Intel Core2 Duo or 2.4 GHz AMD Athlon X2 64
* RAM: 1.5 GB Windows XP / 2 GB Windows Vista, Windows 7
* Video Card: 256 MB DirectX 9.0c–compliant video card (512 MB recommended) (see supported list*)
* Sound Card: DirectX 9.0c–compliant sound card
* DirectX Version: DirectX 9.0c
* DVD-ROM: DVD-ROM drive
* Hard Drive Space: 10 GB
* Peripherals Supported: Mouse, keyboard, headset, 12-button gamepads with analog sticks
* Internet Connection: Broadband Internet connection

Supported Video Cards at Time of Release:

* NVIDIA GeForce 7800 / 7900 / 8 / 9 / GTX series
* ATI RADEON X1800 / X1900 / HD 2000 / HD 3000 / HD 4000 / HD 5000 series
* Laptop versions of these cards may work but are NOT supported. These chipsets are the only ones that will run this game.

Note: A permanent high speed internet connection and creation of a Ubisoft account are required to play this video game at all times and to unlock exclusive content. Such content may only be unlocked one single time with a unique key. You must be at least 13 to create a Ubisoft account
Izvor
 
Evo jednog novijeg gameplay videa sa komentarom production manager-a. Mislim da ova osoba nikad nije uzela joypad u ruke dok nije dobila ovaj projekat.

http://www.gametrailers.com/video/launch-party-splinter-cell/64130

Možda ja imam slabiji vid ali nisam nigde video mrak u igri kakav je bio prisutan u npr.Chaos Theory. Ali su zato hintovi sa natpisima (PEAK UNDER THE DOOR) font 150. Na ovom gameplay-u non stop neka akcija i pucanje sa sve slow motion-om.:S:

***-e šta uradiše od Splinter Cell-a. I na sve to onaj šugavi DRM :vomit:
 
Evo jednog novijeg gameplay videa sa komentarom production manager-a. Mislim da ova osoba nikad nije uzela joypad u ruke dok nije dobila ovaj projekat.

Da nema tvoje mišljenje veze sa činjenicom da je u pitanju ženska osoba? :)

Jesu malo komične one svetleće reklame ali bože moj, bar znam šta ću igrati ako slučajno slomim cvikere :D
 
STVARNO se nadam da će igra moći da se igra stealth pristupom, stvaaaaarno se nadam. Ovo je bila jedna od retkih igara koju sam hteo da uzmem original, tj možda ipak uzmem, jer obožavam SC serijal bukvalno od prvog dela.

Inače, 1:24 vreme trailera... Sam gađa kroz zidove :D
 
STVARNO se nadam da će igra moći da se igra stealth pristupom, stvaaaaarno se nadam. Ovo je bila jedna od retkih igara koju sam hteo da uzmem original, tj možda ipak uzmem, jer obožavam SC serijal bukvalno od prvog dela.

Inače, 1:24 vreme trailera... Sam gađa kroz zidove :D

Evo ti stealth pristup...protivnici ni nemaju sansu da te primete i u trenutku su mrtvi. :d
 
Znam, ne preteruj :). Pa nisam retard da igram sa tim... Mislim to je za one invalide sa jednom rukom...
 
Mnogo glupo izgleda, ja sam razocaran, mozda predjem zbog price inace ne izgleda ni blizu dobro kao prosli delovi koje sam sve presao po vise puta...
 
Zbog toga sam ja instalirao Chaos Theory pre par dana :). Ako hoće neko MP (ako može, a mislim da može sa narodnom verzijom), ajde da opalimo, ima map pack od 70 mapa, do jaja je :)
 
Sto smo igrali splinter igrali smo ovo je lozana ja sam neprijarelje u 80% slucajeva klao i lomio vratove oruzije samo ako bas nemogu da pridjem ili se nesto glupiram i to je sve bilo metak u glavu i to je to
 
Opis scene iz igre. :D
Piše čovek koji igra X360 verziju.

You are in Iraq (but not playing as Sam) and get an AK. Then once you rescue him, you have to protect him from tons of incoming Iraqis while rock music is playing and everything is exploding, then it zooms on the american flag.


I još neke pojedinosti

The enemy is pretty stupid and blind. Many times I walked right in front of them or even in their direction while they were facing me and I was not even in a shadow (when you are in a shadow, everything goes black and white), and they did not notice me. They also seem to have a very hard time noticing their dead buddies. I flipped a light switch to make a dude walk towards me, and then i killed him. His friend was looking in my direction while I was doing all of that, and then was just starring at the dead body, and all of that was like 10m away. They have an attention span of a child. I pulled one dude out of a window, they panicked for a few seconds and then returned to their posts. Also, so far every single enemy had a perfect killing time and place, you just have to wait. Like people would walk into dark, empty places and conveniently look the other way, while you kill them. Or two dudes would talk for a while, and then would step away from each other with just enough distance to take both of them out quietly.
 
Vrh Dno