Bosla
Čuven
- Učlanjen(a)
- 15.02.2003
- Poruke
- 948
- Poena
- 645
Genericki sto je dosao uz dell laptop neki njihovJe l da podeliš koji adapter koristiš?
Ili ako neko koristi neki, a da može da preporuči, da ne uzimam na slepo.
Počeo plex da štuca![]()
Genericki sto je dosao uz dell laptop neki njihovJe l da podeliš koji adapter koristiš?
Ili ako neko koristi neki, a da može da preporuči, da ne uzimam na slepo.
Počeo plex da štuca![]()
Imao sam problema sa +60gb. Seckanje, buferovanje, a sa druge strane isti taj snimak je radio besprekorno na appletv, na istoj mrezi.Koliko prevelike ne može?
a koliko dugo ga imas, koliko ima sati rada, power on cycles?Odradio sam hard reset, ipak je problem sa panelom. Steta, tv je bas dobar.
Sony TVs cut the vertical pixels from 2160p to 1080p
Samo da prenesem svoje veoma pozitivno iskustvo sa Input servisom i ohrabrim te da kreneš putem zameneZvao sam Sony ovlascen servis ciji sam broj dobio od Sony podrske nakon prepiske. Za X90J se ne menjaju paneli, ovlasceni servis (Input SZR) menja ceo televizor u slucaju problema sa panelom (nevezano u kom trenutku u garantnom roku je nastao kvar). Nabavku novog TV-a radi servis, ne radnja. Postarinu takodje placa servis iako im saljem direktno. Ceo proces traje 10-14 dana.
U principu, cela reklamacija je moje slanje na servis i dobijanje nazad novog TV-a, ako servis utvrdi kvar. Slao sam im slike na Viber sa kvarom, potvrdili su mi da podleze garanciji.
Verovatno cu uraditi ovo, ne daje mi se jos 50-100k na LG C1, a X90J je odlican TV.
Потврђујем пошто искључиво купујем Сони мени и родитељима 2 пута је отказао за време гаранције и без окаквих проблема Сервис ми је послао оба пута нове тв који и дан дананас раде.Све похвале за сервис Сони!Samo da prenesem svoje veoma pozitivno iskustvo sa Input servisom i ohrabrim te da kreneš putem zamene
Pre nekoliko godina sam imao sličnu situaciju, 65" Sony više klase je crkao pred kraj garantnog roka (nije više mogao da se uključi, samo je davao neki signal greške indikatorom ispod ekrana). Nakon kratkog natezanja sa Tehnomanijom (gde sam ga kupio), odneo sam lično TV do Input servisa, oni su na licu mesta odmah utvrdili da se to ne popravlja, u roku od pola sata mi javili da mi sleduje nov TV (stiže im iz Belgije, direktno od Sonija) i u roku od dve nedelje sam imao nov TV (čak i jači model) za tu godinu (pokvareni model je bio iz 2015, a kvar se desio 2017.) koji i danas savršeno radi. Apsolutno ništa nisam platio. Jedno od najpozitivnijih iskustava sa servisom koje sam imao!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari