Šta je novo?

SONY: PlayStation 4

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
30fps je skroz OK na velikom ekranu koji se gleda sa par metara udaljenosti.

Čudi me da niko ne pita da li će PS4 prihvatiti tastaturu i miš pored DS4.

Ne mislim na to na koliko si metara udaljen od ekrana vec sto ja kad igram te PS3 igre uopste nemam osecaj fluidnosti, igram multi i KZ3 i U3 i nije to to... COD jeste radio u 60fps i tu se vec primeti kako to treba da radi
 
Zaboravih moj omiljeni komentar na "mogu li 60fps"
NTSC Commodore 64 je radio na 60Hz i neke igre su radile na 60FPS...
 
Mogli su to i bolje sto se hardvera tice.....8 core proc. I integrisan gpu = uzas .. Komp sa bilo kojom grafikom do 100-150e ga pocepa:-D u cemu je fora.....
 
Integrisan gpu haha :D

Arsic prica iz svog Arse-a :p
 
Lol dobar je. Nasmeje lepo po ovom kisnom vremenu. Zamisli integrisan gpu:))))
 
Integrisan GPU uopste vise nije predmet sprdnje, cak ni Intelova resenja. Intel HD 4000 je sposoban da vrti solidan broj modernih igara pri current console generation setovanjima (HD resolution, low/medium settings, 25-40 fps). Sledeca generacija Intela (GT3) ce biti duplo brzi od sadasnje a AMD APU ce jos veci skok da napravi. Pricam o resenjima koja se nalaze u laptop racunarima. Custom resenja, pa jos igre posebno optimizovane za njih (kao u slucaju PS4) idu jos nekoliko koraka dalje.
 
Poslednja izmena:
Svi ovde lepo pričamo o grafici a niko nije pomenuo muzičku podlogu u novom KZ, mene ona neodoljivo podseća na muzičku temu iz Blede runner-a.
 
Ne mislim na to na koliko si metara udaljen od ekrana vec sto ja kad igram te PS3 igre uopste nemam osecaj fluidnosti, igram multi i KZ3 i U3 i nije to to... COD jeste radio u 60fps i tu se vec primeti kako to treba da radi

Igra uopshte ne mora da ima vise od 30fps pod uslovom da je to zakucani framerate, a ne k'o na PCu 5-120fps, dzabe sto je prosek 60 :)

Svi filmovi imaju 24fps pa jel kazes vidi sto secka ? :)
 
Eh, sto bih voleo da dobijes GT6 u 30 fps :).
 
Neki zanrovi su ipak za 60 FPS. :) Mada je realno ocekivati da ce shooteri i dalje ici na 30 FPS sa dobrim per-pixel motion blurom. Nije 60 FPS, ali casuali vise vole eye candy. :)

Neka istrazivanja su cak pokazala da igraci vole kada u intenzivnim scenama krene da pada framerate, jer tako osecaju efekte svog pucanja. Sta reci...
 
Igra uopshte ne mora da ima vise od 30fps pod uslovom da je to zakucani framerate, a ne k'o na PCu 5-120fps, dzabe sto je prosek 60 :)

Svi filmovi imaju 24fps pa jel kazes vidi sto secka ? :)

U filmovima postoji motion blur zbog koga deluje fluidnije, toga u igrama još nema (na taj način), već je svaki frejm 100% čist, pa ih je potrebno više za utisak glatke animacije. A u filmu nema interakcije, pa da osetiš da input nije kako treba. 60 fps je drugi svet po tom pitanju, nije bitno samo da ne secka, nego da imaš dobar odziv na komande. Za joypad je 30 fps mnogo prihvatljivije, na mišu je katastrofa.
 
Poslednja izmena:
Svi filmovi imaju 24fps pa jel kazes vidi sto secka ? :)

Ti si ozbiljan kada porediš tehnologuju na filmu (sa sve polufrejovima, parnim i neparnim linijama, motion blurom, itd..) sa trenutno renderovanom slikom?
 
Poslednja izmena:
U filmovima postoji motion blur zbog koga deluje fluidnije, toga u igrama još nema (na taj način), već je svaki frejm 100% čist, pa ih je potrebno više za utisak glatke animacije. A u filmu nema interakcije, pa da osetiš da input nije kako treba. 60 fps je drugi svet po tom pitanju, nije bitno samo da ne secka, nego da imaš dobar odziv na komande. Za joypad je 30 fps mnogo prihvatljivije, na mišu je katastrofa.

Processing lag je samo deo jednacine input laga. Vecini je veci problem TV.
 
Lag je poslebna priča, ja sam mislio na "input resolution" koji dolazi sa 60 fps, manji lag je samo deo toga. Prosto nemaš osećaj da kontrolišeš nešto iseckano, nego tečno. Duplo više slika i belezenja pomeranja miša. Joypad je sam po sebi ograničen zbog brzine, pa to manje smeta, mada i na joypadu je drastična razlika izmedju COD-a npr. i nečeg drugog.
 
Poslednja izmena:
Ti si ozbiljan kada porediš tehnologuju na filmu (sa sve polufrejovima, parnim i neparnim linijama, motion blurom, itd..) sa trenutno renderovanom slikom?

Film sa polufrejmovima i parnim i neparnim linijama ? :) Ajde brzo na wikipediju.

Jedina stvar koja se mora napraviti je motion blur, ali ochigledno je prisutan u PS3 igrama, ja recimo nikakvih problema ne vidim sa framerateom u Killzone ili Unchartedu, izgledaju bas kao kada bi se snimalo filmskom kamerom u 30fps, sto znaci da su jos glatkiji. Probajte da snimite nesto u 30fps sa 1/60 shutterom pa cete videti koliko je slicno ovim i ostalim igrama koje tako rade. Veliki framerate je previse neprirodan, digitalan i izgleda kao snimljeno kucnom kamerom, dok igre sa manjim fpsom (obavezno zakucanim) izgledaju mnogo organskije i vise kao film...
 
Poslednja izmena:
Ako i ova generacija generalno bude 30 fps to ce za mene licno biti veoma razocaravajuce. Zasto develepori non stop guraju i izmisljaju neke nove rendering efekte i kerefeke umesto da optimizuju igru za nesto sto je igracima zaista bitno. Uvek bih zrtvovao 5-10 procenata losiju sliku ako bi morao da biram izmedju toga i 60 fps-a.

@driver

Filmovi se samo gledaju a meni u igrama itekako znaci 60 fps jer je jednostavno bolje i komande su mnogo brze. Kako moze brzi i tecniji pokret da bude neprirodan kada oko odmah primeti razliku u fluidnosti izmedju 30 i 60. Poredjenje igara sa filmom nema nikakvog smisla.
 
Poslednja izmena:
I nije bas za ocekivati 1080p 60fps-a jer je to duplo nego 1080p na 30fps. Moralo bi tu mnogo da se zakida na prezentaciji, mada ko zna, mozda kad malo vise savladaju tehniku mozda i bude bolji balans.

Inace, naravno da je 60fps-a daleko prirodnije i daleko bolje, ali nesto mora da se zrtvuje...
 
Mislim da ste za ovaj komentar drajvera gde poredi film i igre zaboravili da pritisnete troll alert dugme :D
 
Necu da komentarisem kakvo dugme treba za tebe :d

Ovde izgleda niko nije igrao najbolje igre na konzolama, jer one su sve u 30fps, to je znaci neigrivo :)
 
Poslednja izmena:
Uvek bih zrtvovao 5-10 procenata losiju sliku ako bi morao da biram izmedju toga i 60 fps-a.

Ja bih u nekim zanrovima radije izabrao 720/60, nego 1080/30.
Mada, buduci da je PS4 pc, ne vidim sto ne bi imali mogucnost izbora :).

Veliki framerate je previse neprirodan, digitalan i izgleda kao snimljeno kucnom kamerom, dok igre sa manjim fpsom (obavezno zakucanim) izgledaju mnogo organskije i vise kao film...

I GOW 3 i MGS 4 imaju unlocked frame rate. Da li ti je to smetalo dok si ih prelazio?

A sto se neprirodnosti tice, valjda Japanci znaju najbolje :D
Itsuno said action games that run at 60 frames per second can have a tiring effect on players' eyes after a long time because the frames themselves “almost shake or flash”. Because of this, “adjusting the speed is almost necessary”.
 
@ driver

Ja se slažem sa tobom oko "izgleda" 30 fps igara, bliže su filmu, ali ne bih to nazvao organskije. Upravo je taj "amaterska kamera" efekat organskiji, previše je prirodan i baš zbog toga uopšte ne liči na film i kod filma je nepoželjan. Izgled je jedno, a osećaj pri igranju je drugo. Mada ne treba preterivati, sasvim je igrivo i 30 fps. Kada bi se tome dodao PRAVI motion blur, bilo bi mnogo bolje. Ovo što sada postoji u igrama nije loše, ali nije to to. Neko manje, neko više uspešno simulira taj efekat, ali standard ne postoji. Sećam se da je 3dfx pre nego što je puk'o pokušao da se bavi tim problemom u okviru onog njihovog T-buffera, pored ostalog na ovim slajdovima ima i motion blur deo.

www.graphicshardware.org/previous/www_1999/presentations/3dfx/index.htm

Kao što postoji AA u drajverima, raznih tipova i podešavanja, tako bi trebalo i motion blur da postoji rešen na tom nivou. Tad bi 30 fps bilo mnogo prihvatljivije za oko, a osećaj bi ostao isti, manje kontrole u odnosu na 60 fps.

Ovo je teorija, a u praksi sam i ja zadovoljan sa 30 fps u nekim igrama. U nekim mi mnogo fali 60. Ali shvatam da je to mnogo skupo, pa na konzolama mora neki kompromis da se pravi, slažem se.
 
...ja recimo nikakvih problema ne vidim sa framerateom u Killzone ili Unchartedu, izgledaju bas kao kada bi se snimalo filmskom kamerom u 30fps, sto znaci da su jos glatkiji.

U KZ se itekako primećivali padovi i problemi sa fps, u Uncharted 2 sa druge strane ređe.

A što se tiče tehnikalija "pametnjakovićima" obavezno volim da stavim ovaj link, pošto je sve najednostavnije sažvakano:
http://www.100fps.com/how_many_frames_can_humans_see.htm
 
Poslednja izmena:
Mogli su to i bolje sto se hardvera tice.....8 core proc. I integrisan gpu = uzas .. Komp sa bilo kojom grafikom do 100-150e ga pocepa:-D u cemu je fora.....

Ala ste zestoki....:-D na brzinu sam procitao o soniju i uvek sam bio protiv konzola iz prostog razloga ....Nije ni blizu nekog jaceg kompa cija je grafika velicine kao ceo sony.....pritom cena sonija uopste nije zanemarljiva..a to da li je integrisana ili ne uopste nije bitno u celoj prici , integrisane grafike vec sada imaju jako solidne performanse,a sto se sonija tice bar da su ubacili neki ekvivalent gtx 670 ako ne nesto jace jer cete da gulite na njemu igrice 8 godina....kvalitet slike nije ni blizu pc,ne mislim samo na frejmove ,to sam video( mislim ps 3) jednostavno uvek mi je nedostajalo nesto u fps igrama pa i u pes-u.....tako da hardver sonija ps4 koji ce da traje 8 god nije ok mogli su bolje, to je sve sto sam hteo da kazem;-)
 
Poslednja izmena:
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno