EOL je end of lifetime, tj izraz da se neki prozivod ili usluga ukida. I to je OK, kako sam i naveo slažem se sa poslovnim modelom itd.
Međutim, kada su ti korisnici jedino ljudska bića, doživotno dobija malo drugačije značenje.
A da ne ulazim u to da, doživotno je doživotno a ne do raskida pretplate. Pretplata nije život. A onda ulazim opet sa pitanjem čijeg života.
Mislim da je Wurth uveo ovaj pojam u moj poslovni život prvi put pre nekih 10 godina. Ni onda mi nisu znali tačno odgovoriti. Da doživotna garancija na neke alate ipak nij doživotna. I da dva pravna lica stupaju u obligacioni odnos gde nemože da se definiše doživotna garancija.
Marketinški i pravno smatram da bi ovo trebalo zabraniti, ali verovatno neću ja o tome odlučiti.
Uglavnom, da se vratimo temi. Ne dobijamo 5.1 zvuk kao što piše čak i na help stranicama, šta ako nemate 5.1 zvuk.....