Šta je novo?

SkyShowtime u Srbiji

Ukoliko neko zeli da se prikljuci u familiju, neka mi posalje poruku za dalji dogovor. 🍻
 
@jaksa007 postoji tema za Roku, dat je link
 
Htedoh da gledam vcrs Bad Guys i razočarao sam se kad sam video da nema titl, nebitno dal srpski ili engleski.
Ima sinhronizaciju na srpskom ali to me ne zanima.
 
Neko u vezi app?Inace slimbox je rutovan,da li to moze da pravi problem?
 
Pošto mene lično izuzetno nervira, a i uživam u višekanalnom zvuku danas sam se obratio podršci tj indijcu koji se zove Raman.
Brzo smo otkrili da je trenutno u 2.1, bez obzira što na sajtu stoji 5.1, i da rade na uvođenju 5.1 zvuka. Ne zna se kada će biti. Dotle ću ja da otkažem pretplatu, pogotovu što je popust doživotni (samo ne znam čijeg, mojeg ili njihovog ili ?)

Međutim, piše ako otkažem da ću izgubiti life time 50%. Nije mi jasno zašto se zove onda life time, ne otkazujem jer je neko premiuo od ugovorenih strana :)
 
Pa logicno je da ce ti ukinu benefit jer odkazujes uslugu, benefit si dobio u vidu da bi placao jeftinije pa cak i onda kada ti ne treba samo da bi to odrzao ali ako si mislio da ces uplatis prvi mesec dobijes dozivotni popust pa odkazes uslugu pa nisu bas ni oni mutavi.
 
Pa logicno je da ce ti ukinu benefit jer odkazujes uslugu, benefit si dobio u vidu da bi placao jeftinije pa cak i onda kada ti ne treba samo da bi to odrzao ali ako si mislio da ces uplatis prvi mesec dobijes dozivotni popust pa odkazes uslugu pa nisu bas ni oni mutavi.
Nemam problem sa poslovnim modelom. I to je OK.
Imamo problem sa life time izrazom kojji koriste.
Jer očigledno onda nije life time.
 
Pa dobro mozda izraz lifetime je malo sulud ali nekako je logican, dogod placas uslugu imaces benefit cim prekines cao ragaci. Ovo je americka poslovna politika sto kraci slogani a da su bombasticniji da bi se sto vise ljudi zakacilo.
 
Lifetime je poznat izraz u poslovnom svetu i odnosi se na ugovorene uslove cena, podršku ili mogućnost upgrade-a za neki proizvod, uslugu ili software dokle god oni "žive", odnosno dokle god su u ponudi i egzistiraju pod odgovarajućim brendom. Ako odluče da ukinu skyshowtime, ili promene ime i karakteristike tog servisa i tako naprave diskontinuitet, onda je to "kraj života". A to može biti bilo kada.
 
EOL je end of lifetime, tj izraz da se neki prozivod ili usluga ukida. I to je OK, kako sam i naveo slažem se sa poslovnim modelom itd.
Međutim, kada su ti korisnici jedino ljudska bića, doživotno dobija malo drugačije značenje.
A da ne ulazim u to da, doživotno je doživotno a ne do raskida pretplate. Pretplata nije život. A onda ulazim opet sa pitanjem čijeg života.
Mislim da je Wurth uveo ovaj pojam u moj poslovni život prvi put pre nekih 10 godina. Ni onda mi nisu znali tačno odgovoriti. Da doživotna garancija na neke alate ipak nij doživotna. I da dva pravna lica stupaju u obligacioni odnos gde nemože da se definiše doživotna garancija.

Marketinški i pravno smatram da bi ovo trebalo zabraniti, ali verovatno neću ja o tome odlučiti.

Uglavnom, da se vratimo temi. Ne dobijamo 5.1 zvuk kao što piše čak i na help stranicama, šta ako nemate 5.1 zvuk.....
 
EOL je end of lifetime, tj izraz da se neki prozivod ili usluga ukida. I to je OK, kako sam i naveo slažem se sa poslovnim modelom itd.
Međutim, kada su ti korisnici jedino ljudska bića, doživotno dobija malo drugačije značenje.
A da ne ulazim u to da, doživotno je doživotno a ne do raskida pretplate. Pretplata nije život. A onda ulazim opet sa pitanjem čijeg života.
Mislim da je Wurth uveo ovaj pojam u moj poslovni život prvi put pre nekih 10 godina. Ni onda mi nisu znali tačno odgovoriti. Da doživotna garancija na neke alate ipak nij doživotna. I da dva pravna lica stupaju u obligacioni odnos gde nemože da se definiše doživotna garancija.

Marketinški i pravno smatram da bi ovo trebalo zabraniti, ali verovatno neću ja o tome odlučiti.

Uglavnom, da se vratimo temi. Ne dobijamo 5.1 zvuk kao što piše čak i na help stranicama, šta ako nemate 5.1 zvuk.....
Ti bas ne razumes biznis plan?

Ponuda je data svima koji hoce da je placaju i koriste, dogod je koriste ili ne koriste a placajuju je 2.99 njima je dobro. E sada ti prekidas predplatu to ti je EOL za njih jer oni nemaju vise smisla da ti daju benefiti jer ti nisi klijent kojeg oni zele, to ako si ti mislio da ces po srpski da ih zeznes pa platis prvi mesec da ostvaris benefit pa onda 5 meseci cekas da uvedu 5.1 sistem, hdr, hdr10+ dv, 4k rezoluciju pa da nastavis da placas pa aha ali ne svidja mi se sadrzaj koji sada imaju pa cu ja opet otakzem predplatu pa cu ponovo za 7 meseci da se vrati da iskoristim opet onaj moj benefit koji su mi dali na pocetku.

Oni su malo vise namazani nego klijenti, ti si mislio da ih zeznes ali izvini racunali su oni i na takve kao ti da ce da se pojave pa su se ogradili odmah u startu od takve situacije.
 
EOL je end of lifetime, tj izraz da se neki prozivod ili usluga ukida. I to je OK, kako sam i naveo slažem se sa poslovnim modelom itd.
Međutim, kada su ti korisnici jedino ljudska bića, doživotno dobija malo drugačije značenje.
A da ne ulazim u to da, doživotno je doživotno a ne do raskida pretplate. Pretplata nije život. A onda ulazim opet sa pitanjem čijeg života.
Mislim da je Wurth uveo ovaj pojam u moj poslovni život prvi put pre nekih 10 godina. Ni onda mi nisu znali tačno odgovoriti. Da doživotna garancija na neke alate ipak nij doživotna. I da dva pravna lica stupaju u obligacioni odnos gde nemože da se definiše doživotna garancija.

Marketinški i pravno smatram da bi ovo trebalo zabraniti, ali verovatno neću ja o tome odlučiti.

Uglavnom, da se vratimo temi. Ne dobijamo 5.1 zvuk kao što piše čak i na help stranicama, šta ako nemate 5.1 zvuk.....
IMG_20230109_182648.jpg
 
već smo rekli da neće da radi na uređajima koji su bili rutovani
 
Ebe mi se da li ima 4k ili 5.1 sound system, jel moze neko konkretno da kaze kakav sadrzaj imaju? Realno to je najvaznije, a ako nemaju kao ono sto su najavljivali onda to ne vredi ni 1$ da budemo iskreni
 
Ebe mi se da li ima 4k ili 5.1 sound system, jel moze neko konkretno da kaze kakav sadrzaj imaju? Realno to je najvaznije, a ako nemaju kao ono sto su najavljivali onda to ne vredi ni 1$ da budemo iskreni

Bez 4K bukvalno ni ne vredi više od 1€.
 
Ako imaš vrhunski tv dijagonale preko 65" onda je poželjno 4K. Na prosečnim televizorima 1080p sa visokim bitrejtom izgleda odlično, na dijagonalama 55" i manje.
Tj preko 55", greška.
 
Nazad
Vrh Dno