Šta je novo?

Sezampro ADSL problem sa brzinom neta

Obavezan je ugovor na godinu dana, dupla brzina prvih 6 meseci.
 
to su i meni rekli u tehnickoj podrsci u radnji imaju drugu politiku...
 
Neverovatno, meni su tako rekli preko telefona, da je ugovor obavezan. Svraticu ovih dana u Kralja Petra, pa cu javiti sta se desilo.
 
kojoj radnji, treba ortak da ide u ponedeljak da plati tekuce obaveze i poveca na 2mbit na 6meseci ako moze ;)

zaglavio je na sezamu jer nije vlasnik telefona...

Da ne ulazim u odnose ali ja sam na primer bez problema odjavio sezam adsl tako sto sam pozvao sa tog broja telefona i ako je vlasnica bila van zemlje [ naravno uz njenu saglasnost smo promenili net ] bez ikakvih problema. Cak sam napomenuo da je to sluchaj, momak iz TP-a mi je rekao, nema to veze ovaj poziv dolazi sa "tog username-a".

Otisao u blok 63 i zavrshio sve za bukvalno 2 minuta.

:wave:
 
Nije bas on topic, ali da li je jos nekom stigla koverta od Orion Telekoma? Unutra racuni za sledeca tri, cetiri meseca, Jul 700 i nesto, a avgust i na dalje su normalnih 1370... u cemu je fora..
 
Očigledno menjaju sistem i svima uvode naplatu 1. u mesecu, a pošto ti je u julu pretplata isticala, recimo (lupam), 21. jula, onda duguješ još toliko-i-toliko za juli, pa onda za avgust pun iznos. Itd.
 
Zasto mi salju racune? Ne placam internet preko racuna...
 
sa druge strane jos pre neki dan rekoh da ce poceti sa slanjem racuna,a zasto to rade pa verovatno da bi korisnicima olakasli zivot

Ja sam do sada uvek placao na kraju onog produznog roka :) Znaci meni istice 14-og u mesecu, ja uplacujem uvek oko 27, 28-og.. tako sam navikao.. Sta sad znaci ovih 750 dinara na racunu sto su mi poslali za Jul, ja sam jul vec uplatio.. sta izigravaju.
 
Mislim da svi njihovi korisnici koji vec imaju ADSL kod njih duze od 2 godine, ne moraju da potpisuju ugovor.
 
Ja kad sam zvao rekli su, "da, vidimo da ste korisnik 28 meseci, dodjite do poslovnice i sredicemo to, samo se potpisuje ugovor na 1 godinu, prvih 6 meseci duplo veca brzina" i to je to...
 
Molim sve preterano nervozne ucesnike ove teme da ugase monitor i izadju napolje, lepo je vreme kao i da ostave one normalne na miru.
 
Meni nisu ni odgovorili na mail koji sam poslao u subotu :S: Inace su vise nego korektni. Kad sam trebao da zamenim modem-router za 2 dana su poslali novi tp-link.
 
Info koji je dobijen u njihovom shopu,moze se uzeti 6 meseci veca brzina po staroj ceni bez potpisivanja nove ugovorne obaveze,vazi ranije potpisan ugovor.
 
:banana:

888089853.png


Konačno 1:1 dl/ul... Zaista vredi za ovo plaćati 6.000,00/mesec :bottle:
 
Nazvao sam ih malopre i rekose od ponedeljka ce mi duplirati brzinu na 6 meseci :bottle:
 
Isto je iskustvo i kod mene. Juce ih nazovem oko 17h, kazu mi da, posto sam njihov korisnik duze od 2 godine (nisam do sada potpisivao ugovor), ubrzace mi net duplo od ponedeljka, po istoj ceni koju sada placam, sto ce trajati 6 meseci. Trenutno sam na 1024/128 paketu. Nakon 6 meseci ce me kontaktirati i pitati da li zelim da ostanem na brzem paketu i lacam punu cenu, ili da se vratim na onaj sporiji. Za tih 6 meseci ce mi uplatnice za ADSL stizati na kucnu adresu, sa svim ostalim racunima, sto je, po meni, dobro.

Bas su me prijatno iznenadili. Dogovorili smo se u 2 reci, i hvala lepo, dovidjenja.
 
Danas sam dobio mail od Oriona (Sezama), evo dela:

"Poklonili ste nam poverenje!

Zato mi vama poklanjamo:

300 SMS poruka i 300 dinara SIT kredita – svakog meseca!
Pošaljite poruku dragoj osobi ili se javite davno zaboravljenom prijatelju u inostranstvu – poklanjamo vam sat vremena razgovora sa bilo kojom destinacijom na svetu!

dva puta brži Internet u narednih 6 meseci – po istoj ceni!
Ukoliko vam brži Internet nije potreban, dobijaćete popust od 200 dinara mesečno (na iznos sa PDV-om) u narednih 6 meseci.

Sve što treba da uradite da biste iskoristili popust ili duplirali brzinu vaše Internet konekcije, jeste da odete do najbliže prodavnice Orion telekoma i prijavite se – nema dodatnih obaveza i potpisivanja ugovora. "

Nadam se da je sve jasno... ja sam korisnik duže od 2g; i nikada nisam bio vezan nekim ugovorom kod njih (na xx godina).
 
Ja sam ih danas zvao i rekli su mi da ne moze preko telefona vec mora licno da se dodje.:D
Koji ste broj "na meniju" birali ? 4 ili neki drugi? :D
 
Br. 4. Ali, nema veze ako i ne "ubodes" pravu opciju, tj. da li 2., 3. ili 4., ako oni ne znaju da ti kazu, prespoje te kolegi koji ti moze pomoci. Tako je bilo kod mene, isto sam izabrao 4. opciju koju nudi automat.

Ne znam koji si broj zvao, probaj sa 0700 700 100, sto je i broj na zvanicnom sajtu Sezam-a.

Ja sam prvo otisao na prodajno mesto u Subotici, i tamo mi je receno da moram da zovem centralu, tj. korisnicki servis. Sve sam obavio preko telefona za 2 minute razgovora sa ljubaznom operaterkom.
 
Ja sam ovaj broj dobio u mail-u i nazvao ih 011 4 100 100
Ne secam se koji broj sam odabrao...tehnicka podrska valjda i lik me prebacio na operaterku koja je zaduzena za ovu akciju i ona mi lepo sve objasni kako sta i da li zelim da mi ubrzaju brzinu x2 na 6 meseci ili da placam manje trenutnu 1mb... i da zaboravio sam da kazem za tih 300 SMS poruka i 300 dinara kredita...
 
Ponovo sam zvao ali tehnicka podrska i dalje tvrdoglavo zahteva da se licno dodje u njihove prostoje.
Da li je neko iz Beograda sve zavrsio telefonom?
 
Ta fora sa 6 meseci za mene u prevodu znaci da nema nista od regularnog dupliranja brzina..
 
Nazad
Vrh Dno