Šta je novo?

SBB vs MTS

To da li kanal ima nacionalnu pokrivenost ili ne je potpuno nebitno.
nije bas potpuno nebitno, neki kanali kao sto je RTS se moraju prenostiti po zakonu.
a obicno su u ugovorima stavljali samo ukupan broj kanala, i to se nije smatralo bitnom promenom ugovora tako da...
generalno se ne mozes oslonjati na to jer su i neki bitni sportski kanali i sadrzaj njihovi i telekomovi, pa mogu da rade sta hoce.
a u evropi je to zabranjeno.
(cak i da ne ukinu kanal mogu da ukinu bitne emisije recimo, to se tek ne pominje u ugovoru)
 
Svi operateri moraju da imaju u ponudi javni servis. Komercijalne televizije su potpuno nešto drugo. Kod njih je apsolutno nebitno da li imaju pristup DVB-T2 MUX-evima ili ne.

Ako je mts mogao da se poziva na najavljeno ukidanje Prve i B92 i na sva zvona pozivao korisnike da raskinu ugovore sa SBB-om, ako su ljudi mogli da raskinu ugovor sa Jotelom zbog superstar-a i arena, ne vidim razlog zašto neko ne bi mogao da raskine ugovor sa mts-om zbog muzzik kanala.

Meni kao korisniku više znače muzzik kanali (otkrijem neku novu zanimljivu muziku - koja često nije ni blizu mainstream-a) od Prve, B92 i Arena Sporta zajedno. Od sporta gledam tenis i skijanje.
 
kazem kako je (oduvek) bilo, sta je mogao mts i ostalo ne znam...
 
nije bas potpuno nebitno, neki kanali kao sto je RTS se moraju prenostiti po zakonu.
a obicno su u ugovorima stavljali samo ukupan broj kanala, i to se nije smatralo bitnom promenom ugovora tako da...
generalno se ne mozes oslonjati na to jer su i neki bitni sportski kanali i sadrzaj njihovi i telekomovi, pa mogu da rade sta hoce.
a u evropi je to zabranjeno.
(cak i da ne ukinu kanal mogu da ukinu bitne emisije recimo, to se tek ne pominje u ugovoru)
Iz ugla korisnika je nebitno, u trenutku potpisivanja ugovora postoji spisak kanala po paketu, u trenutku raskida je to drugi spisak. A cak i da korisnik nema dokaz koji su bili, ima zvanicno obavestenje koji su ukinuti...a sadrzaj paketa je itekako bitna promena ugovora, isto kao cena ili brzina.
Emisije nemaju veze, jer nemaju nikakve veze sa operaterom.
 
imaju veze jer korisnik gleda kanal zbog emisija.
dobro se secam da je u ugovorima bio samo ukupan broj kanala i da su zato uvek ubacivali neko djubre kad nesto izbace, bilo je mnogo puta price o tome ovde.
kao da ste se juce svi registrovali...
to sto sad izgleda moze i ovako i onako treba pitati one koji odlucuju.
jedino na sta je moglo da se pozove je zakasnelo obavestenje.
 
Nemaju veze, nigde u opisu paketa nisu emisije vec kanali. Kao sto u opisu paketa mobilnih operatera nisu muzika i filmovi vec npr. Deezer i HBO.
I uvek je to moglo, nemaju tu oni sta da odlucuju, ne pitaju se nista, mogu na sud pa da izgube i plate i sudske troskove. Nego su korisnici pre bili neinformisaniji, nepismeniji i plasljiviji (nisu ni sad nesto mnogo bolji, ali bar nijansu) pa su odustajali na prvo "ne moze", "nemate pravo" i sl. lazi
 
ma malo sutra.
 
a sta je ta efektiva, neki vrhovni sud?

evo sa njihovog sajta:

"
U odgovorima na zahteve za raskid ugovora, koje prema našem obrascu, potrošači šalju mejlom, u Supernovi tvrde da nije došlo do promene ugovornih odredbi i da je njihova jedina obaveza da obezbede ugovoreni broj kanala. Da ostavimo po strani pravno tumačenje, po ovoj logici, potrošač može da potpiše ugovor o gledanju 100 najgledanijih svetskih kanala, koje zatim operator, nakon nekog vremena, može da zameni sa 100 drugih kanala, recimo na kineskom jeziku. Da li to znači da potrošač i takvu uslugu treba da plaća do kraja ugovora?

Analogno tome, ako bismo to prihvatili kao logično, onda bi i potrošač zauzvrat, umesto novca, operatoru mogao da plati nečim što ON SMATRA ekvivalentnom vrednošću. Recimo, da napravi crtež za koji on veruje da vredi recimo 1.500 din, i njime plati uslugu gledanja kineskih kanala!

Ako bi gore opisano ponašanje operatora, postalo opšte prihvaćeno pravilo, ono bi obesmislilo poštovanje bilo kog ugovora. Paralela tome je situacija u kojoj bi neko na autobuskoj stanici kupio kartu do Niša, pa mu se umesto autobusa, na peronu pojave zaprežna kola. Potrošač bi svakako i na taj način mogao da stigne do cilja, ali po kojim uslovima, kvalitetu, standardima itd…

Stav Udruženja Efektiva je da ovaj, kao i svaki sličan problem koji bi potrošači mogli imati u buduće, može da se reši na dva načina:

  1. Da se potrošačima obezbedi da gledaju ono što su ugovorili i što plaćaju
  2. Da se potrošačima omogući raskid ugovora u skladu sa zakonskim odredbama
Prvo bi bila obaveza kablovskih operatora, koji bi pritisnuti mogućnošću iz druge
...
"

znaci to su neke njihove zelje i snovi i stavovi, kojih su se malo kasno setili.
 
da, verovatno, pilicarenja je kod njih uvek bilo...
 
Ni jedan ugovor ne može da bude jači od zakona. Drugo je što ja neću da raskinem ugovor jer mi je internet (gigabitni optički) važna usluga, a niko drugi to ne može da mi ponudi. TV je tu eto da bude.
 
I ovde da se javim kao u temi za sbb i kad je yettel menjao uslove. Zakon je u ovom i svakom drugom slučaju bez obzira na ime operatera jasan i na strani je korisnika. Držimo se toga makar mi na forumu bez obzira kako se operater zove.
 
Analogno tome, ako bismo to prihvatili kao logično, onda bi i potrošač zauzvrat, umesto novca, operatoru mogao da plati nečim što ON SMATRA ekvivalentnom vrednošću. Recimo, da napravi crtež za koji on veruje da vredi recimo 1.500 din, i njime plati uslugu gledanja kineskih kanala!
pa moze crtez kite cveca, pa ako im se ne svidja mogu da tuze. Znaju oni da budu bezobrazni. Jednom sam od sbb uzeo paket za stan u kojem ne stanujem i unapred ih pitao da li mogu racune da mi salju na drugu adresu gde mi stizu svi racuni. I oni kazu kako da ne, dajte nam adresu za slanje racuna i sve to upisu na ugovoru. Medjutim nista od toga, racuni stizali tamo gde je televizor. I ja nekada platim nekada ne stignem da odem tamo i oni meni posalju opomenu. I dalje komunikacija i rasprava je bila mailovima, navodno moze racun na drugu adresu samo za pravna lica i nisu hteli uopste da pristanu na dogovoreno i potpisano prilikom sklapanja ugovora. I onda sam im napisao da cu platiti sve racune koji mi stignu na dogovorenu adresu, a za ostalo neka me tuze. I nisu slali jedno pola godine i na kraju su mi poslali na dogovorenu adresu iz ugovora. Naravno, na kraju UO sam raskinuo. Znaju za svaku sitnicu da zaiebavaju, ali im treba izmaci stolicu, klin se klinom izbija.
 
I ovde da se javim kao u temi za sbb i kad je yettel menjao uslove. Zakon je u ovom i svakom drugom slučaju bez obzira na ime operatera jasan i na strani je korisnika. Držimo se toga makar mi na forumu bez obzira kako se operater zove.

Sreća pa je bilo poskupljenje kod SBB-a za sve korisnike... nisam bio zadovoljan njihovim uslugama i ovo su mi tražili pre poskupljenja za raskid (zbog njihovog posupljnja to posle nisam morao da platim) - oni imaju takse kao da su država... pre sam bio ubeđen da samo država ima pravo da naplaćuje takse:


"Vaš ugovor je potpisan sa ugovornom obavezom u trajanju od 24 meseca. Raskid se može obaviti u skladu sa Opštim uslovima uz otkazni rok od 30 dana.

Na osnovu zaključenog Ugovora za paket usluga, Pretplatnik može jednostrano da raskine ugovor sa promotivnim uslovima pre isteka minimalno ugovorenog perioda, u kom slučaju je dužan da plati novčani iznos u visini popusta koji je ostvario u okviru datih promotivnih pogodnosti ili preostale pretplate do isteka ugovorenog perioda.

Budući da je ugovor potpisan na 24 meseca, ostvarena je akcija da se usluge SBB-a prvih 12meseci fakturišu po ceni od 1 dinarkao i pogodnost da se priključne takse nisu fakturisale.

Pogodnosti koje bi se naplatile u slučaju prevremenog raskida su:

• priključna taksa za kablovsku televiziju - 3.900,00 dinara,

• priključna taksa za uređaj digitalni uređaj - 6.900,00 dinara,

• priključna taksa za kablovski modem - 6.900,00 dinara.

Takođe i dve D3 CAM kartice priključene bez priključne takse jedna kartica se tarifira po ceni od 1900 RSD, u skladu sa tim da su dve kartice instalirane besplatno druga bi se takođe tarifirala po prethodno navedenoj ceni.

Pored pogodnosti, u slučaju prevremenog raskida ugovora, fakturisala bi se razlika između pune i Akcijske cene pomnoženabrojem meseci korišćenja, kao i renta za Eon box.

Ukoliko se opredelite za plaćanje troškova raskida u vidu preostalih pretplata, fakturisala bi se puna cena mesečne pretplate pomnožena brojem meseci do isteka ugovorne obaveze.

Zahtev za prevremeni raskid se podnosi isključivo u našem Korisničkom servisu, gde se na licu mesta obračunava tačan iznos troškova za prevremeni raskid u zavisnosti od odabrane opcije od strane korisnika. Pre podnošenja zahteva za raskid, neophodno je da su izmirena sva dospela zaduženja na ugovoru.

Nakon stupanja raskida na snagu potrebno je vratiti zaduženu opremu u roku od 7 dana i izmiriti sva zaduženja. U slučaju da zadužena oprema ne bude vraćena u predviđenom roku, ista će biti fakturisana u skladu sa Opštim uslovima ugovora i dokumentom Cenovnik materijala i protivvrednost opreme objavljenom na sajtu sbb.rs. Naknadno razduživanje opreme neće biti moguće

Sam raskid Ugovora je definisan Ugovorom i Opštim uslovima.

Opšti uslovi i korisnička dokumentacija su dostupni na našoj zvaničnoj internet strani na adresi: https://sbb.rs/podrska/cenovnici-i-dokumentacija/?qc

Vaš SBB"


Ja bio spreman da im platim pune cene paketa za mesece koje sam koristio... ali imaju takse i renta plus :)
 
Poslednja izmena:
da se vratimo na temu (koja nije kako raskinuti ugovor). hvala na razumevanju
 
Može li neko ko je koristio SBB kablovski internet i EON, pa prešao na MTS optiku da prenese svoja iskustva vezano za stabilnost interneta, torrent, steam.., kvalitet tv signala (slike).
Dvoumim se oko prelaska na MTS..

Ja sam presao prosle godine sa SBB na MTS Box ( bez Tv, sa fiksnim samo) i mogu da potvrdim da je net odlican ! Kasnije , oko 9. meseca, mi uvalili i Tv paket full, za dz ,da bih pristao na aneks tj. produzenje .
 
Mozda moze da se preimenuje tema u SBB vs MTS / SN / Orion / Yettel / (dodajte po volji), kako su krenuli ovih dana sa ukidanjem svega
 
Mislim da je blokiranje kanala zato što koristimo mrežu od konkurenata totalna budalaština i čudi me što niko nije pokrenuo sudski proces da se ovo ludilo zaustavi.

Čuj SBB u mreži i van je. Šta boli uvo SBB koju mrežu tj internet konekciju koristim za gledanje EON-a? Plaćam za net jednom operateru i plaćam za gledanje TV preko aplikacije drugom operateru.

Još je najveća glupost da plaćaš isto kad si u mreži i van iste.

Kad si u mreži, koristiš SBB opremu i net.

Kad si van mreže koristiš drugi net i samo EON aplikaciju od SBB.
 
Ajde i to, u fazonu, ne moze i jare i pare...

Nego sta sad imaju materijala (koji su ovim potezom sami sebi nametnuli) da kukaju kako su jos vise u medijskom mraku, jel'te... Pa normalno da jesu kada blokiraju TV 70% ljudi van njihove mreze koji i hoce da gledaju njihove televizije

Neverovatni su
 
Bogami, SBB se opasno angazovao..Danas, ponovo poziv, otprilike ovako ide...Dobar dan, ja sam...iz SBBa, ako imate par minuta... Dobar dan, naravno, samo da znate, produzio sam ugovor sa Telekomom u decembru. Da li ste imali neki problem sa nama? Ne, vec je Telekom imao odlicnu ponudu za produzenje...Dobro, cisto da znamo da po potrebi pripremimo ponudu koja necete odbiti, haha.. Naravno, imate moj broj...pa se cujemo. Pozdrav

Za nas korisnike..SBB vs MTS = Idealna situacija. :)
 
Ali morate priznati da SBB radi smekerski, blokira samo svoju produkciju dok ostale kanale nesmetano mozemo gledati preko Eon platforme, a Telekomov Iris go je potpuno neupotrebljiv van njihovog interneta, ne mozes ni da se ulogujes
 
Ovo što si napisao za Telekom je totalno netačno. Neću raspravljati dalje, koristim.
Pošto svi gledaju da smanje troškove, što je i normalno, pogledao i ja.
Ovo je prosta računica da imam SBB TV u kući i dalje, i da pređem na MTS BOX.


sbb eon lite tv x 1 = 39600 u mrezi, puna cena
mts box4plavi 18 x 1din + mob mts x 2
box4 37200 + mob 40800 + mob 42000 = 159600 din. za 24 meseca(nije uračunato 10% popust na drugu pridruženu liniju, duplo veći paket za osnovnu mob liniju u odnosu na sadašnju koja se koristi u stavki ispod)

sbb trio premijum + mob mts x 2
sbb 112800 prem 10%popust(sad imam 15%) + mob 42000 + 47400 = 202200 din. za 24 meseca

Ovo su ponude koje trenutno imam.
 
Poslednja izmena:
I na mtsu ima gomila filmskih kanala, a sa boljim paketima se besplatno dobija HBO Max.

Na stranu to sto se dobija za 1dinar 18 meseci. Najbolje sto mi je sbb ponudio je 14+2 meseci po 1500dinara, bilo kao novi ili stari korisnik.
I meni su u januaru ponudili ugovor na 12 meseci po 1499, a februarski racun mi je dosao 1749, kao zato sto je od februara povecanje usluge ..
Skrecem sa teme, ali da li bi neko mogao da mi objasni sta znaci ovo sto sam dobio od sbb-a, da li bi ja placao penale ili sto god, posto napominjem da sam u januaru presao kod njih, imao sam ugovor 24 meseca, sa promocijom od 12 meseci po 1499, ali mi je februarski racun dosao u iznosu od 1749, ja sam se dopisivao sa njima, oni su mi rekli da u skladu sa Ratelovim pravilnikom korisnici su obavesteni putem sajta, ali ja sam im odgovorio da sam ja krajem januara potpisao sa njima ugovor i da nisam imao vremena da reagujem, a uostalom ja sam iskoristio promociju koju su oni ponudili, a ne ja. Izvinite sto skrecem sa teme, i hvala unapred na pojasnjenju
 

Prilozi

  • Screenshot_2023-03-11-21-49-39-779_com.google.android.gm.jpg
    Screenshot_2023-03-11-21-49-39-779_com.google.android.gm.jpg
    69 KB · Pregleda: 84
Poslednja izmena:
Skrecem sa teme, ali da li bi neko mogao da mi objasni sta znaci ovo sto sam dobio od sbb-a,
postoji tema za SBB. bolje pitati tamo, da ne idemo u novi off-topic

Mozda moze da se preimenuje tema u SBB vs MTS / SN / Orion / Yettel / (dodajte po volji), kako su krenuli ovih dana sa ukidanjem svega
ne može. ovde se porede ponude i kvalitet usluge SBB-a i MTS-a. a ionako realno samo United Grupa (u kojoj je SBB) i Telekom (iliti MTS) imaju svoje kanale sa svojim programskim šemama
 
Ali morate priznati da SBB radi smekerski, blokira samo svoju produkciju dok ostale kanale nesmetano mozemo gledati preko Eon platforme, a Telekomov Iris go je potpuno neupotrebljiv van njihovog interneta, ne mozes ni da se ulogujes
I kod mene je tako, ne mogu ni da se ulogujem na mts aplikaciju jer nemam mts ip na toj adresi.
Ovo što si napisao za Telekom je totalno netačno. Neću raspravljati dalje, koristim.
Kako netačno kad je baš ovako kao što je kolega iznad napisao.
 
Verovatno čovek ima mts broj i tu radi bez problema aplikacija, za ostale nema više.
 
Dok ne vide i jedni i drugi, sve može. Ni ja nisam verovao da na SBB Eon boxu radi vraćanje programa kad se poveže na lan sa MTS optikom. Stvarno radi.
 

Prilozi

  • 1678605374046.jpg
    1678605374046.jpg
    98 KB · Pregleda: 76
  • 1678605374072.jpg
    1678605374072.jpg
    129.9 KB · Pregleda: 78
Ne znam šta pokušavaš da nam pokažeš?

Naši postovi su se odnosili da mts blokira login na aplikaciji iris smart ili iris go ako se ne koristi mts ip adresa. Tako da se ne može gledati nijedan kanal, odnosno ne može se ući na aplikaciju uopšte.
 
Nazad
Vrh Dno