Šta je novo?

SBB - Generalna diskusija (nije tema o EON-u)

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Pozdrav forumasima!
Ako se podnese zahrev za raskid ugovora u poslovnici i u medjuvdemenu se korisnik predomisli, da li moze samo da se povuce zahtev i ugovor nastane da tece na neodredjeno ili mora da se potpisuje nova ugovorna obaveza?
 
Sta trenutno moze da se izboksuje za stare korisnike ?
 
U prethodnom ugovoru sam imao EON PREMIUM po ceni EON FULL (4.000) tokom cele ugovorne obaveze.

U međuvremenu je cena neznatno otišla gore. Sada uoči isteka su me zvali i nudili da obnovim EON PREMIUM (koji je sada 5.249) i dobijam 10% popusta na pretplatu svih 24 meseca. Dotični popust su ponudili samo za najjači paket. EON Full bi išao po punoj ceni. Nakon odbijanja su me zvali ponovo pa ponudili 15% popusta. I to sam odbio.

Kad sam najavio raskid, onda su me pozvali i počeli da pričaju bajke na šta sam im rekao da ako mogu redovno putem sajta novim korisnicima da daju 9 meseci po dinar, a preko akvizitera čak 12 meseci po dinar, najmanje što očekujem je identična ponuda kao prošli ugovor - EON Premium po ceni EON Full. Odobrili su mi 20% popusta što izađe ukupno 4.199, što je 50 manje od cene EON Full.

Naravno, dobio sam mnogo manje (novčano) nego što dobiju novi korisnici ali ja sam zadovoljan. Više me nervira to šibicarenje i što moram da se bavim "igrama" jer ne žele da daju iole normalnu ponudu starom korisniku koji redovno plaća svoje račune.
 
Sta trenutno moze da se izboksuje za stare korisnike ?
Trenutno kod mene je Eon full optika, sa dva dodatna eon boxa. Ono sto su ponudili - oba box free +10% na pretplatu.Napomenuo sam da imam izbor od nekoliko provajdera u ulazu.
Zato razmatram da podnesem zahtev za raskid ugovora da vidim da li ce da ponude nesto bolje.
Trenutno kod mene je Eon full optika, sa dva dodatna eon boxa. Ono sto su ponudili - oba box free +10% na pretplatu.Napomenuo sam da imam izbor od nekoliko provajdera u ulazu.
Zato razmatram da podnesem zahtev za raskid ugovora da vidim da li ce ponuditi nesto bolje.
 
Ne ocekujte da dobijete dobru ponudu bez podnosenja zahteva za raskid ugovora... Tek onda vas kontaktiraju iz timova za posebne ponude / zadrzavanje korisnika. I to je tako kod svakog operatera
 
2. oktobra mi istice ugovor, je li potrebno da odem pre nego istekne da najavim raskid, ima li ona glupost oko mesec dana otkazni rok itd itd, ako odem u ponedeljak da zakazem raskid jel dovolljno to ili mora i ceo oktobar da se gura iako istice rok 2. oktobra ???
 
Ima mesec dana otkazni tok od momenta kad potpišeš zahtev za raskid.
Nakon toga im vraćaš opremu, tj imaš fore 7-8 dana kad istekne otkazni rok da im vratiš / dostaviš opremu.
 
Kad sam najavio raskid, onda su me pozvali i počeli da pričaju bajke na šta sam im rekao da ako mogu redovno putem sajta novim korisnicima da daju 9 meseci po dinar, a preko akvizitera čak 12 meseci po dinar, najmanje što očekujem je identična ponuda kao prošli ugovor - EON Premium po ceni EON Full. Odobrili su mi 20% popusta što izađe ukupno 4.199, što je 50 manje od cene EON Full.
Možeš da poništiš zahtev za raskid u okviru tih 30 dana kada god hoćeš. Ja sam tako uradio, posle zahteva su me zvali i ponudili 30% popusta na Premium paket. To mi je bilo OK, nisam hteo dalje da se cenkam i prihvatio sam.
 
Ima li neko telefon nekog akvizitera, Grocka.
Hoće komšija da pređe sa MTS na SBB, pa da dobije najbolje uslove.
 
I kod mene na EPC3928S takođe ista scena sa DNS
Samo da proverim, promenis DNS, modem se restartuje kao i inace, onda se iz nekog razloga zaglupi i restartuje ponovo, nakon toga kad udjes u podesavanja DNS-a, sva tri DNS recorda su popunjena sa SBB IP adresama?

Na starom technicolor je takodje resetovano na njihove tri adrese.

@optical

Da, baš tako kako si opisao. Identičan slučaj.

Ista situacija i kod mene. Prestao da mi radi pi-hole pre nekog vremena, pa sam video da su SBB DNS serveri u modemu. Pokušao više puta da promenim, ali se uvek vrate na njihove.

Sta sad petljaju uopste sa tim kad lose radi njihov dns oduvek, svaki treci request ima latenciju reda 600-1000ms.

I kod mene na EPC3928S takođe ista scena sa DNS

Večeras sam ovo primetio kod mame kada sam hteo da joj stavim drugi DNS. Da li je neko u međuvremenu menjao EPC3928S ruter kod njih za drugi model, kod koga ovo nije problem?
 
Ne ocekujte da dobijete dobru ponudu bez podnosenja zahteva za raskid ugovora... Tek onda vas kontaktiraju iz timova za posebne ponude / zadrzavanje korisnika. I to je tako kod svakog operatera
Nije baš tako, ja sam pre par dana dobio od Sbb 6 meseci za dinar bez da sam morao da podnesem zvanican zahtev za raskid ugovora.
Pozvao sam Sbb kol centar i rekao im da vise necu biti njihov korisnik ako mi ne daju 9 mes za 1 dinar, zena iz kol centra mi je rekla da ona nema ovlascenja ali da ce mi se neko javiti uskoro.
Pozvali me sutradan, prvo mi ponudili da predjem na visi paket po ceni starog paketa, ja naravno odbio i ponovio svoj zahtev. Ona na kraju rece da najvise sto mogu da mi ponude je 6 mes za 1 dinar, i pristao sam na to. Treba samo da odem tokom nedelje da potpisem aneks ugovora.
 
Pa ako nećeš 9 ili čak 12 meseci, možeš i tako😃
 
Večeras sam ovo primetio kod mame kada sam hteo da joj stavim drugi DNS. Da li je neko u međuvremenu menjao EPC3928S ruter kod njih za drugi model, kod koga ovo nije problem?
Ja sam raskinuo ugovor zbog toga, ali koliko sam čuo, ista je situacija na svim njihovim ruterima tj. ne daju da se menja njihov dns, već kažu da podešavaš na svim svojim uređajima.
 
Da ta je prica ostala na tome, i sad moras da instaliras svoj ruter iza njihovog ako hoces custom dns preko dhcp…
 
Ja kad sam bio kod njih nisu dozvoljavali Bridge mode, tako da bez toga stavljati modem iza .....
 
Od 12.09. Imam random pucanja internet konekcije par puta dnevno (to je ono sto primetim dok sam aktivan).
Desavalo se da ruter tri puta za redom resetuje…

Tri puta su izlazili serviseri i nisu uspeli da rese. Trazio sam sad zadnji put ruter da mi zamene, ali stvarno otisli smo u dubiozu. Problem mi deluje neresiv i ozbiljno razmatram svoje korake u slucaju da stvarno ne uspeju da rese….
 
Ja kad sam bio kod njih nisu dozvoljavali Bridge mode, tako da bez toga stavljati modem iza .....
I dalje ne dozvoljavaju, ne razumem sta ce vam bridge mode? dovoljno je da stavis DMZ a to je otkljucano.
Svi portovi se forwarduju na ip adresu koju mozes podesiti u modemu. Ako stavis svoj router iza modema u kombinaciji sa statickom ip adresom svi portovi su otvoreni i public.
Ne znam da li uopste daju dinamicke javne adrese, mislim da je sve sad iza cgnat ostim statickih.
 
Zato što se oslanjaš idalje na NAT funkcionalnost SBB rutera koja je upitnog kvaliteta, zato što se SBB ruter idalje može "zaglupiti" isto kao kad ga koristiš standardno.

Bridge mode u potpunosti eliminiše provajderov uređaj u smislu rutera.

DMZ je "next best thing" ali se nikako ne može poistovetiti sa bridge mode-om.
 
U prethodnom ugovoru sam imao EON PREMIUM po ceni EON FULL (4.000) tokom cele ugovorne obaveze.

U međuvremenu je cena neznatno otišla gore. Sada uoči isteka su me zvali i nudili da obnovim EON PREMIUM (koji je sada 5.249) i dobijam 10% popusta na pretplatu svih 24 meseca. Dotični popust su ponudili samo za najjači paket. EON Full bi išao po punoj ceni. Nakon odbijanja su me zvali ponovo pa ponudili 15% popusta. I to sam odbio.

Kad sam najavio raskid, onda su me pozvali i počeli da pričaju bajke na šta sam im rekao da ako mogu redovno putem sajta novim korisnicima da daju 9 meseci po dinar, a preko akvizitera čak 12 meseci po dinar, najmanje što očekujem je identična ponuda kao prošli ugovor - EON Premium po ceni EON Full. Odobrili su mi 20% popusta što izađe ukupno 4.199, što je 50 manje od cene EON Full.

Naravno, dobio sam mnogo manje (novčano) nego što dobiju novi korisnici ali ja sam zadovoljan. Više me nervira to šibicarenje i što moram da se bavim "igrama" jer ne žele da daju iole normalnu ponudu starom korisniku koji redovno plaća svoje račune.
Sjajno, mene isti scenario uskoro ceka. Znaci i dalje mora sibicarenje sa vise poziva da se bar izboksuje premium po ceni full-a. Ja bar mogu da im pretim odlaskom sa 2 naloga koja imam kod njih :D Neverovatno je koliko ne cene korisnike koji su kod njih 10 i vise godina...
 
Meni nude da pređem sa Light na Full, prvih 12 meseci 50% popust.
Da li mogu da dobijem više, da li da uopšte pokrenem raskid?
 
Zato što se oslanjaš idalje na NAT funkcionalnost SBB rutera koja je upitnog kvaliteta, zato što se SBB ruter idalje može "zaglupiti" isto kao kad ga koristiš standardno.

Bridge mode u potpunosti eliminiše provajderov uređaj u smislu rutera.

DMZ je "next best thing" ali se nikako ne može poistovetiti sa bridge mode-om.
Tu si u pravu, ali postoji problem sa bridge modom, nisam na SBB, ali supernova od kako me natovala, samo sa njihovim ruterom je radio njihov DHCP server,
valjda zbog neke kerefeke sa CGNAT.
 
Ajmo savet iskusnijih ;). Pisao sam sbb-u krajem avgusta i podneo zahtev za raskid zbog ukidanja axn kanala. Nisu odgovorili nista dok im juce nisam poslao mail. U odgovoru na mail tvrde da su mi pismeno odgovorili(ja to pismo nisam dobio) i da skratim pricu odbili su me jer tvrde da su filmbox kanali adekvatna zamena . Kako ide dalja procedura? Kome konkretno da pisem i sta da navedem?
 
Tu si u pravu, ali postoji problem sa bridge modom, nisam na SBB, ali supernova od kako me natovala, samo sa njihovim ruterom je radio njihov DHCP server,
valjda zbog neke kerefeke sa CGNAT.
Radi Supernova u bridge modu bez fiksne ip adrese iza CGNAT-a. Imaju prijatelji na dve lokacije to i radi bez ikakvog problema.
Evo primera:
Screenshot from 2023-09-26 12-04-13.png
 
Poslednja izmena:
Na ovoj lokaciji radi i IPv6 uz bridge mode i dobija se /56 prefix.
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno