Šta je novo?

SBB - Generalna diskusija (nije tema o EON-u)

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
To ti je gotovo sigurno povezano na 2.4GHz ako je brzina mreze 30-70.
 
Da. Obavezno ih razdvojiš, jer dosta smart uređaja nema mogućnost povezivanja na 5Ghz.
Navikao sam se na nomenklaturu naziv_mreze2G i naziv_mreze5G. Nema zabune šta je šta.
 
Da li ima neko mail pravne službe?
Upućuju me na snail mail, a meni nešto ne pada na pamet, pogotovu kad sam video da je poslednji ugovor potpuno neregularan - jedno ime, drugi matični, treća adresa, a nijedan podatak se ne odnosi na mene.
 
@Dzo-92 Ако нису мерили јачину сигнала на новој локацији боље да нису ни долазили.
Имају они добру опрему за мерење само ако пошаљу људе који знају свој посао.
Код мене су пре неколико година мерили сигнал и променили све сплитере у згради док сигнал није био како треба. Рекоше тад да су их пар дана пре тога мењали у целом једном насељу.
 
@Dzo-92 Ако нису мерили јачину сигнала на новој локацији боље да нису ни долазили.
Имају они добру опрему за мерење само ако пошаљу људе који знају свој посао.
Код мене су пре неколико година мерили сигнал и променили све сплитере у згради док сигнал није био како треба. Рекоше тад да су их пар дана пре тога мењали у целом једном насељу.
Iskreno oni nista posebno ne vide sem tih sumova koje su videli pre(u zadnje vreme ih nisu spominjali),sam log rutera ukazuje na ruter/kablove.Prethodni vlasnici su tako ujebali kabliranje da kabl ide bukvalno iza ugradnog ormana i ispod poda(parket), a plasi me da kabl u stanu ima neki problem mozda npr.Nedavno su raskaceni sa struje zgrade iz nekog razloga jer nece da placaju to ili stagod,ali to nije bilo u januaru.Opet su gledali signal i van stana i unutar stana, i nikakve abnormalnosti.Poslao sam im mail juce, i za sav ovaj period od 9 meseci jednom su prihvatili zalbu za mizerno smanjenje racuna od 900 din.Jos vise me stresira uvodjenje drugog provajdera, gde opet ako je problematika u kablu unutar stana isti problemi ce se desavati,i onda treba izmisljati kerefeke da se razvlace kablovi po stanu.Ocigledno meni se od svakog dolazka tehnicara pojavio jedan koji je pogledao kanale na kablovima za stabilnost i drugi koji je rekao da je ruter pribijen uz sto i pregreva se....nisam pametan iskreno sto se tice ovoga vise.
 
Они имају обавезу да обезбеде квалитетан сигнал до рутера, што се интернета тиче.
Што се ТВ-а тиче, нисам баш сигуран али мислим да до бар једног су дужни да обезбеде квалитетан сигнал. То обично значи да развуку своје каблове и сплитере. То је требало одмах да ураде у склопу селидбе прикључка.
Ако користиш каблове које је неко други постављао не можеш да очекујеш квалитет.
 
Они имају обавезу да обезбеде квалитетан сигнал до рутера, што се интернета тиче.
Што се ТВ-а тиче, нисам баш сигуран али мислим да до бар једног су дужни да обезбеде квалитетан сигнал. То обично значи да развуку своје каблове и сплитере. То је требало одмах да ураде у склопу селидбе прикључка.
Ако користиш каблове које је неко други постављао не можеш да очекујеш квалитет.
Oni si vec imali tu SBB,ovi su samo nakacili moju aparaturu,a i da je neki drugi provajder nije kao da nasi provajderi koriste neke high tech kablove.Evo danas npr. bez prekida, uzeo poduzi lan kabl, devojka skinula na njen pc par igara, ja igrao uvece i nista sve normalno radi.Opet kazem da je kabl krs videli bi to na testiranju kabla van stana i unutar samog stana,ali bicu maximalno bezobrazan i traziti da zamene kablove unutar stana bar ovi posle splitera u stanu i da provere instalacije u celoj zgradi.
 
Да, кад преселе прикључак не мере ништа, битно је да има сигнал и да у том моменту буде ок.
После тога ако има проблема пријавиш и долази друга екипа са опремом, мери сигнал и мења сплитере где треба, углавном они уносе губитке сигнала.
 
mozda su nakacili na 'zajednicki antenski sistem'. to nekad rade.
 
Mozda nekome zatreba.

SBB me je samovoljno prebacio na eklektronsko placanje, tj. ukinuo mi je slanje racuna na kucnu adresu, vec ce to ubuduce ici na mail.
Isao sam u poslovnicu da trazim da mi vrate slanje racuna na kucnu adresu, jer je meni tako najjednostavnije da placam. Nisu hteli ni da cuju, ubedjujuci me da su to evropski standardi i da tako ubuduce mora:mad:

Pozvao sam 19900 i kod njih trazio da mi vrate na stari nacin placanja racuna. Morali smo da napravimo nov zahtev da racune nastave da salju na kucnu adresu.
Mislim da svi kojima je racun stizao na kucu a SBB ima njihov mail, prebaceni su na elektronsko placanje, svidjalo im se to ili ne.
Neverovatno koliko ljudi meša elektronsku isporuku računa i elektronsko plaćanje računa.
Čak i na ovom forumu, na kojem bi ljudi trebalo da budu barem elementarno informatičkii pismeni
 
ocigledno je na sta se misli, neverovatno kako se ljudi hvataju za sitnice...
 
ocigledno je na sta se misli, neverovatno kako se ljudi hvataju za sitnice...

Ako smo već krenuli od nezadovoljstva, ajde bar da ga jasno definišemo.

Meni kada kažeš "stigao je račun", ja ga zamišljam na ekranu, ne na papiru.

Upravo sam pogledao, mobilna 063 mreža mi šalje račune na e-mail od decembra 2009. godine. Verovatno su tada omogućili takvu uslugu.
 
bravo za tebe, bas si napredan.
sbb hoce na silu da uvede neke promene, objasnio je covek sta mu smeta.
licimuri brinu o ekologiji samo kad im odgovara
 
bravo za tebe, bas si napredan.
sbb hoce na silu da uvede neke promene, objasnio je covek sta mu smeta.
licimuri brinu o ekologiji samo kad im odgovara

Da si bilo kome drugome napisao ovako nešto, komentar bi bio obrisan. Pošto si odgovorio na moju poruku, zamoliću te da obratiš pažnju na način komunikacije, mada vidim da ti nije prvi put da si nepristojan.

Ovde ne govorimo o ekologiji, već o terminologiji i komforu. Meni više odgovara da mi pošalju račun elektronskim putem, a svakako plaćam elektronskim prenosom. SBB nije ništa izmislio, sve ide u pravcu smanjenja upotrebe papira, jer su tako niži troškovi.
Da se sutra pojavi novi kablovski operater i krene od nule, ne bi ni imali opciju slanja papirnog računa. Eventualno na izričiti zahtev korisnika.

I da, smatram da većina korisnika ovog foruma spada u advanced korisnike modernih servisa.
 
Ja sam upravo iz tog razloga postavio pitanje (koje je obrisano) - kako nekome može biti jednostavnije da primi papirni račun? Jedino što mi pada na pamet je da račun plaća u pošti/banci. Ali i tu ima opciju da popuni običnu uplatnicu i/ili pokaže QR kod (ako je moguće) sa elektronskog računa.
-
A ovaj komentar o ekologiji je kompletno neinformisan. SBB ima (npr) milion korisnika. Milion papirnih računa = oko 100 posečenih stabala za papir + štampa + dostava. Na godišjem nivou to je jedna manja šuma. Kako neko može da misli da priča o ekologiji može "nekome samo nekad da odgovara", a ne svima stalno? Izgleda nismo svi dovoljno "napredni" 🤷‍♂️
 
Ja ću malo da se umešam čitajući komentare. Kakva crna ekologija. To je samo izgovor. Nikome nije palo napamet da bi stigao elektronski račun korisnik mora imati mobilni ili kompjuter. Koliko je to plastike i ostalih čuda koji su najveći zagađivači prilikom same proizvodnje. Ovde se najviše radi o jednostavnošću. Kad nije bilo slanja elektronskih računa svi su jaukali zašto nema, poštar ne donosi na vreme, ukrali iz sandučeta, itd... Sada kada ima opet ne valja. Mislim lično da se narod dosta folira. Moje lično mišljenje.
 
Dakle poenta je ko hoće pair treba da dobija papir ko hoće e račun da dobija e račun a ne da se ba silu forsira jedno ili drugo.
 
Ja ću malo da se umešam čitajući komentare. Kakva crna ekologija. To je samo izgovor. Nikome nije palo napamet da bi stigao elektronski račun korisnik mora imati mobilni ili kompjuter. Koliko je to plastike i ostalih čuda koji su najveći zagađivači prilikom same proizvodnje. Ovde se najviše radi o jednostavnošću. Kad nije bilo slanja elektronskih računa svi su jaukali zašto nema, poštar ne donosi na vreme, ukrali iz sandučeta, itd... Sada kada ima opet ne valja. Mislim lično da se narod dosta folira. Moje lično mišljenje.
Slanje elektronskih računa ne utiče na posedovanje telefona ili kompjutera. Ti uređaji su već prisutni u domaćinstvima, tako da nije "samo izgovor". Naravno, SBB ima dvostruku korist od prelaska na elektronski račun - sama štampa i slanje računa na milion korisnika košta mnogo više nego automatizovani elektronski računi. Niko ne misli da SBB nema i ekonomsku korist od ovoga, ali je ekološka nesumnjiva i nema razloga da teramo inat. Ali si u pravu za foliranje - ovom narodu je teško ugoditi.

Ja lično "ulazim u rat" sa Poštom jer je neverovatno šta sve rade, tako da mi je svako isključenje iste iz procesa već dobitak. 🤦‍♂️
Dakle poenta je ko hoće pair treba da dobija papir ko hoće e račun da dobija e račun a ne da se ba silu forsira jedno ili drugo.
poenta je da čovek treba da zauzme stav za stvari koje imaju smisla. Terati inat oko ovoga je besmisleno.
 
Nikakav inat ako neko hoće papie treba da dobije pair isto kao i ako neće to je stvar izbora, a ne nametanja. Ja sam izabrao e račun ali mi nije nametnut nego sam lepo sam izabrao. Isto je validno i da sam zadržao papirni.
 
ocigledno je na sta se misli, neverovatno kako se ljudi hvataju za sitnice...
Nije očigledno na šta čovek misli i nije ovo jedini post ni jedina tema u kojoj se ova dva pojma mešaju.
Naišao sam barem na 10-ak postova u raznim temama gde ljudi misle da ako imaju elektronski račun, moraju ga i platiti elektronskim transferom, tj. da ga ne mogu platiti u banci ili pošti lično.
 
Слажем се, нико није дужан нити може да чита некоме мисли. Зато постоји језик за комуникацију.
Претпоставка је увек била основ пропасти.
 
Da li je neko uspeo da izboksuje neku akciju za stare korisnike? Zvala me teta na telefon i ističe mi ugovor u oktobru, ponudila mi vise kanala (to mi nije bitno) i posle pitanja da li ima neke povoljnosti za stare korisnike rekla mi da ona to ne može da odradi, može eventualno da mi poveća download za 100mb/s...
A vidim da ima akcija 9 meseci za dinar za nove korisnike...
Ako mi ne odobre da li je moguće da ćale odjavi paket (vodi se na njega) pa da ja prijavim na mene kao nov korisnik (ista adresa je u pitanju)?
 
Ne može jer je isto prezime. Ja sam mesec dana pred istek ugovora u poslovnici najavio raskid zbog prelaska u mts i posle par dana me zvali i nude 9 mes/din, kada sam to odbio ponudila čak 12. Kasno bilo, već sam ugovorio dobar deal sa mts-om. Tako da ako imaš mogućnost prelaska, to ti je jedini put do benefita kod sbb-a.
 
Probaću, ništa ne gubim, hvala 🤟
 
Znaci ipak ima fora da se dobije 12m po dinar..
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Vrh Dno