Šta je novo?

SBB - Generalna diskusija (nije tema o EON-u)

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Mojima su ukinuli promociju a nisu hbo .. inace jel eon full paket

Sent from my SM-G975F using Tapatalk
 
Isti slučaj, EON full, i dalje stoji HBO premium. Gledam, ćutim, ne talasam...:D
 
Sreca pa ne talasate[emoji23][emoji23]

Sent from my YAL-L21 using Tapatalk
 
Kad sve to uredno kroz racun naplate, onda ce biti kukanja...
Elem, podneo sam zahtev za raskid ugovora zbog promena sadrzaja paketa sa kojima se ne slazem... Posto igrom slucaja poznajem nekoga tamo, javljeno mi je da nije dovoljno sto sam dobio od njih popunjen obrazac o zahtevu, vec da bi bilo dobro da uradim sam zahtev i da im ga dam, sto sam i ucinio, i naveo sve moguce clanove zakona i sve sto su oni uradili protivzakonito...
Kakva je procedura oko prebacivanja broja?
 
Svake godine je tako, ne ugase svima u isti dan. I ja imam HBO paket a one ostale kanale više nemam.
 
Nazalost, nisu u mogucnosti da mi daju raskid :D Ali ne zato sto sam eon light duo, nego zato sto u "skladu sa Ugovorom i Opstim uslovima, SBB zadrzava pravo izmene postojecih programa"... Sada ne znam da li uopste imam razlog za zalbu (posto u ovom paketu nisam siguran da li postoji neki program koji se ukida), posto se ovaj njihov odgovor kosi sa Zakonom o elektronskim komunikacijama, ako se ne varam (ali cak i da ovo isteram do kraja, ako nije bilo kanala u mom paketu koji se ukidaju, onda dzabe sve)?
Mogu da platim 6 x pretplatu koja mi je bila dinar - do pune cene, ili sve do kraja godine, pa sta mi se vise isplati...
 
Znači po njima jedino ako dižu cenu onda imamo pravo na raskid?

Послато са SM-G965F помоћу Тапатока
 
Pa da. Ili što neki kolega ovde kaže, možeš da raskineš ugovor ukoliko se "bitno" promeni programska šema... a šta je to "bitno"? Možda neko gleda samo, lupam, History, i oni mu to ukinu, ali mu kažu " Pa gospodine, ali imamo još 150 programa, ukinuli smo samo jedan, a to je 0.7% svih programa, što nije bitna promena programske šeme", a šta taj čovek da radi ako ga ništa drugo ne zanima, a potpisao je ugovor pošto su u tom trenutku imali History... i šta je sad ta "bitna promena programske šeme"?
 
Poslednja izmena:
Nazalost, nisu u mogucnosti da mi daju raskid :D Ali ne zato sto sam eon light duo, nego zato sto u "skladu sa Ugovorom i Opstim uslovima, SBB zadrzava pravo izmene postojecih programa"... Sada ne znam da li uopste imam razlog za zalbu (posto u ovom paketu nisam siguran da li postoji neki program koji se ukida), posto se ovaj njihov odgovor kosi sa Zakonom o elektronskim komunikacijama, ako se ne varam (ali cak i da ovo isteram do kraja, ako nije bilo kanala u mom paketu koji se ukidaju, onda dzabe sve)?
Mogu da platim 6 x pretplatu koja mi je bila dinar - do pune cene, ili sve do kraja godine, pa sta mi se vise isplati...

Da li si siguran da to pise u bilo kojem clanu opstih uslova? Ne bih bas rekao, nigde ja to pronasao nisam.
 
Šta mislite pošto izgleda da ne daju raskid ugovora, jel moguće nekako izboksovati neke pogodnosti, recimo besplatan EON Box? Pošto kako je Supernova ukinula UG kanale, ipak ima poente ostati na EON-u van mreže.
Ili da pređem na niži paket, pošto skoro da više nema razlike između Light I Full, bar meni, kad pogledam u odnosu na kanale koje gledam.

Sent from my Nokia 7 plus using Tapatalk
 
Poslednja izmena:
Pa da. Ili što neki kolega ovde kaže, možeš da raskineš ugovor ukoliko se "bitno" promeni programska šema... a šta je to "bitno"? Možda neko gleda samo, lupam, History, i oni mu to ukinu, ali mu kažu " Pa gospodine, ali imamo još 150 programa, ukinuli smo samo jedan, a to je 0.7% svih programa, što nije bitna promena programske šeme", a šta taj čovek da radi ako ga ništa drugo ne zanima, a potpisao je ugovor pošto su u tom trenutku imali History... i šta je sad ta "bitna promena programske šeme"?

Kad pogledaš da su ovi svi kanali HD onda izbacuju 10% od svih HD kanala,a još koko vidim na spisku pojedini imaju i SD verzije.A šta tek reći za nas koji još nismo besplatno digitalizovani pa smo za druga 2 televizora još na analognoj a izbacuje ti od 59 kanala 2-3 kanala da li je to onda bitna promena programske šeme.
 
U zadnjih mesec dana imam problem sa sbb netom. Imam paket loss i po 100%. Popodne i predvece maltene ne mogu nista da igram. Tehnicka podrska kaze radi se na unapredjenju mreze i to je to. Sta hoces ping vam je 6m/s, brzina deklarisana to je to sto se tice nas.
Ima li neko neki savet?
 
Kada vam kazu da ne mozete da raskinete zbog par kanala koja su izbacena iz ponude, pokazite im ovo.
c58e331fc7837ccf69edd0e41758cfb9.jpg


Sent from my SM-G965F using Tapatalk
 
Pa da. Ili što neki kolega ovde kaže, možeš da raskineš ugovor ukoliko se "bitno" promeni programska šema... a šta je to "bitno"? Možda neko gleda samo, lupam, History, i oni mu to ukinu, ali mu kažu " Pa gospodine, ali imamo još 150 programa, ukinuli smo samo jedan, a to je 0.7% svih programa, što nije bitna promena programske šeme", a šta taj čovek da radi ako ga ništa drugo ne zanima, a potpisao je ugovor pošto su u tom trenutku imali History... i šta je sad ta "bitna promena programske šeme"?

Kao što je već neko napisao, programska šema je termin koji se odnosi na ono što neki određeni kanal emituje: filmovi, serije, emisije, reklame itd. Znači ne možete da tražite raskid ugovora jer je se na nekom kanalu neka emisija više ne emituje. Ukidanje kanala nije promena programske šeme.
Šaljem im zahtev za raskid u ponedeljak pa javljam kako je prošlo. Uz MTS imam uštedu od 2300 din mesečno, optički i brži net a kako ukidaju FNL nema više apsolutno nikakvog razloga za ostajanje.
 
Kao što sam pisao, mene su dvaput odbili.
Odbili su me prvi put, nakon čega sam im poslao email i pozvao se na Zakon o elektronskim komunikacijama, najavio žalbu RATEL-u, NOPS-u, čak i sudsku tužbu. Odgovor je bio kao i prvi put - ništa oni nisu prekršili i nemam ja nikakvo pravo.
Juče sam poslao email RATELU i NOPS-u, dok sam [email protected] stavio u cc.
Zanima me da li će me pozvati u ponedeljak da kažu da su se zbunili i da mogu da raskinem ugovor ili će morati da padne tužba.
Doduše, osećam se sad malo zapostavljeno, posle ove današnje frke sa Supernovom i ukidanjem UnitedMedia kanala.
 
Kao što sam pisao, mene su dvaput odbili.
Odbili su me prvi put, nakon čega sam im poslao email i pozvao se na Zakon o elektronskim komunikacijama, najavio žalbu RATEL-u, NOPS-u, čak i sudsku tužbu. Odgovor je bio kao i prvi put - ništa oni nisu prekršili i nemam ja nikakvo pravo.
Juče sam poslao email RATELU i NOPS-u, dok sam [email protected] stavio u cc.
Zanima me da li će me pozvati u ponedeljak da kažu da su se zbunili i da mogu da raskinem ugovor ili će morati da padne tužba.
Doduše, osećam se sad malo zapostavljeno, posle ove današnje frke sa Supernovom i ukidanjem UnitedMedia kanala.

Izvini, nisam video tvoje prethodne pisanije, pa me interesuje, da li si ti od njih dobio dokument o razduzivanju opreme i odneo im zvanicno zahtev u poslovnici, da ga zavedu u njihovu knjigu, overe ti i vrate jedan primerak?
 
Poslao sam dopis iz poslovnice. Jedan primerak su mi vratili, overen i sa delovodnim brojem. Nakon toga su me odbili pismeno, pa još jednom putem emaila nakon moje žalbe na odbijanje.
 
Poslao sam dopis iz poslovnice. Jedan primerak su mi vratili, overen i sa delovodnim brojem. Nakon toga su me odbili pismeno, pa još jednom putem emaila nakon moje žalbe na odbijanje.

Ne znam, zaista, nemaju niti jednu jedinu osnovu da ti odbiju zahtev za raskid. Izbacivanje 5 kanala BITNO menja specifikaciju usluga (sadržaj paketa), a to je nesto sto pokriva Clan 107 Zakona o elektronskim komunikacijama.

A oni su se i oglusili o svoje opste uslove, jer 30 dana ranije nisu najavili promenu, vec su postavili obavestenje koje nema veze sa onim sto su na kraju istog objavili, onako, usput, i to bez naglasavanja na pravo o raskidu. Nadam se da si im trazio da ti po kratkom postupku dostave zvanican dopis kojim odbijaju zahtev za raskid, kako bi isao dalje sa tim.
 
Poslednja izmena:
U mom slučaju izbacuje se samo FLN, jer imam Start paket.
Sve sam im tražio. Još mi nije stigao taj papir, to zvanično odbijanje. Zvao sam pre dva dana call centar i tražio ponovo da pošalju, jer pripremam tužbu i neophodan mi je taj papir.
Što se tiče email komunikacije, pitao sam devojku koja mi je poslala email u kojem me odbijaju da li je to zvaničan stav SBB koji će ponoviti na sudu i nije mi ništa odgovorila. Nakon tog ignorisanja sam se obratio RATEL-u i NOPS-u u nadi da se nećemo morati povlačiti po sudovima. Sada čekam njihov stav.
 
Poslednja izmena:
Pre par dana mi je istekao ugovor za trio Gold Extra paket koji sam sa nekim akcijama plaćao 3120 dinara, sad mi je u planu da obnovim ugovor i pređem na EON full, ali je njegova cena 3999 dinara. Da li mogu da se izboksuju neke pogodnosti za stare korisnike ili da gledam ponude drugih provajdera ?
 
Pre par dana mi je istekao ugovor za trio Gold Extra paket koji sam sa nekim akcijama plaćao 3120 dinara, sad mi je u planu da obnovim ugovor i pređem na EON full, ali je njegova cena 3999 dinara. Da li mogu da se izboksuju neke pogodnosti za stare korisnike ili da gledam ponude drugih provajdera ?
Mislim da to jos uvek niko nije postigao.

Poslato sa LYA-L29 pomoću Tapatoka
 
Pozdrav, nude mi eon trio premium za 4150 din uz ugovor na 24m, samo bih morao da prebacim fiksni telefon iz telekoma kod njih. Kakva je procedura, jel ima dosta cimanja ili samo se potpisuju raskidi.

Sent from my HTC 10 using Tapatalk
 
Pre par dana mi je istekao ugovor za trio Gold Extra paket koji sam sa nekim akcijama plaćao 3120 dinara, sad mi je u planu da obnovim ugovor i pređem na EON full, ali je njegova cena 3999 dinara. Da li mogu da se izboksuju neke pogodnosti za stare korisnike ili da gledam ponude drugih provajdera ?

Uzmi u obzir pri odlučivanju da ćeš sad plaćati punu cenu paketa a koja za trio Gold Extra paket iznosi 4.539,tako da se nemoj previše predomišljati šta da učiniš pogotovo što imaš i otkazni rok od 30 dana.
 
Pozdrav, nude mi eon trio premium za 4150 din uz ugovor na 24m, samo bih morao da prebacim fiksni telefon iz telekoma kod njih. Kakva je procedura, jel ima dosta cimanja ili samo se potpisuju raskidi.

Sent from my HTC 10 using Tapatalk
to je odlična ponuda. oni bi trebalo sve da ti odrade, samo potpises zahtev

Sent from my MI 8 Lite using Tapatalk
 
Zaključan besplatan HBO paket.

Poslato sa WAS-LX1A pomoću Tapatoka
 
Uzmi u obzir pri odlučivanju da ćeš sad plaćati punu cenu paketa a koja za trio Gold Extra paket iznosi 4.539,tako da se nemoj previše predomišljati šta da učiniš pogotovo što imaš i otkazni rok od 30 dana.

Da znam, prikazuje mi cenu na SBB aplikaciju. Opcija mi je EXE net Smart duo 3 paket sa optičkim internetom i ako budem izboksovao 12 meseci gratisa za korisnike koji prelaze sa SBB-a.
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno