Šta je novo?

SBB - generalna diskusija (2024) [nije tema za EON box i aplikacije]

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Jel se menjanje daljinca radi iskljucivo u poslovnici ili mogu oni da salju brzom postom? Ako salju brzom postom jel predajem kuriru stari, posto bi mi vise odgovaralo da preusmerim u paketomat ali ako se predaje stari onda nista od toga.
Šalju brzom poštom, ne vraća se stari.
 
Nakon što mi nije povećana brzina sa 600 MB/s na 700 MB/s kako je obećano uz novi ugovor,
zvao sam SBB i prijavio, da bi mi se javili i rekli da mi je uz novi ugovor sada povećana brzina sa 600 MB/s na1000 MB/s download. :)
 
Dobar dan svima!
Ja sam klient SBB bez ugovorne obaveze i ja sam zivem u inostranstvu. Zelim da raskinem ugovor, jer sada nema potrebe (moja zena ga je koristila, a sada odlazi iz Srbije). Nazalost, nemam punomocja ni za koga u Beogradu. Za raskid ugovora putem e-maila potreban im je srpski elektronski potpis, ali imam samo italijenski. Mozda neko zna kako da resim problem? Da budem iskren, vec razmisljam o tome da jednostavno ne platim, iako mi savest to ne dozvoljava... u tom slučaju, koji su sledeci koraci? Mogu li da vratim opremu nakon raskida ugovora zbog neplacanja?
 
Otkucaj pismenu izjavu, odstampaj, svojerucno potpisi, posalji postom na sbb d.o.o adresu iz ugovora, a jedan primerak skeniraj pa dostavi mejlom na adresu za reklamacije. Ako ignorisu, upotrebi ratel. Otkazni rok je 30 dana od dana prijema izjave, a rok za vracanje opreme pocinje danom potvrde (njihove) o obustavi servisa.
 
Poslednja izmena:
@deadbead Nemoj da ne platis, to ce ti stvoriti stalnu brigu i mozda kamatu neku i izvrsitelja ili ko zna na kraju, kreditni biro da te zabelezi ili neke stvari koje nisu vredne tog novca. Probaj to pismo a i da popricas preko tel a ako nista ne pomaze dodji pa zavrsi to sto si zapoceo.
 
Izvinte ako sam omanuo temu....ne nalazim.....imam pitanje za SBB van mreze... da li na SBB van mreze kod bilo kog drugog providera, pre svega MTS, postoje svi programi kao i na nativ SBBu. Pe svega me interesuju SBB sportski kanali, kao i N1 i Nova.
 
Izvinte ako sam omanuo temu....ne nalazim.....imam pitanje za SBB van mreze... da li na SBB van mreze kod bilo kog drugog providera, pre svega MTS, postoje svi programi kao i na nativ SBBu. Pe svega me interesuju SBB sportski kanali, kao i N1 i Nova.
Postoje naravno. To je i svrha paketa van mreže, da se gleda preko drugih provajdera u okviru Srbije
 
Zivim u inostranstvu i zelim da raskinem ugovor. Kako da resim problem? Mogu li da vratim opremu nakon raskida ugovora zbog neplacanja?
Zahtev za raskid podnesi poštom na Bulevar Peka Dapčevića 19, 11010 Beograd, a tvoja supruga neka razduži opremu (takođe može i ona da je pošalje na adresu sedišta sbb-a kao paket u tvoje ime). Računi i otkazni rok od 30 dana moraju da se plate ili će ići prinudnom naplatom.
 
Ja sam danas kao nov korisnik, preko promotera koga uvek zovem, dobio 12m gratis za paket EON duo Premium, plus 2 EON boxa i aplikaciju.
 
Јел имао неко проблем на Cisco 4682DVB рисиверу да му не ради инфраред сензор ? Даљинац је ок, пробам на другом истом моделу, ради. Дугмићи на њему функционишу, ресет/рестарт не помаже…
 
Ne mogu da nadjem a koja je nova cena Eon Full TV OTT, za nas koji smo van mreže
 
Zdravo narode,

pošto mi ističe ugovor krajem Januara, hteo bih da vas kakva imate iskustva sa obnovom ugovora na EON light?

Jutros me je zvala operatorka i nudi duplo brži internet, I par kanala za isti novac (3.250) 14 meseci, a onda narednih 10 skuplje. Meni to naravno neodgovara. E sad, mene zanima da li moram da predam zahtev za raskid ugovora kada prođe datum važenja, da bih dobio ponudu tipa kao za nove korisnike (6 meseci po 1din), ili i too mogu da iskuliraju, ili čak da ponude više?

Pozdrav
 
Nakon što mi nije povećana brzina sa 600 MB/s na 700 MB/s kako je obećano uz novi ugovor,
zvao sam SBB i prijavio, da bi mi se javili i rekli da mi je uz novi ugovor sada povećana brzina sa 600 MB/s na1000 MB/s download. :)
Pise ti u aplikaciji 1000 Mb/s za DL ?
 
Zdravo narode,

pošto mi ističe ugovor krajem Januara, hteo bih da vas kakva imate iskustva sa obnovom ugovora na EON light?

Jutros me je zvala operatorka i nudi duplo brži internet, I par kanala za isti novac (3.250) 14 meseci, a onda narednih 10 skuplje. Meni to naravno neodgovara. E sad, mene zanima da li moram da predam zahtev za raskid ugovora kada prođe datum važenja, da bih dobio ponudu tipa kao za nove korisnike (6 meseci po 1din), ili i too mogu da iskuliraju, ili čak da ponude više?

Pozdrav

Буквално на предходној страници имаш одговор…
 
Koliko ste dugo cekali na poziv od strane SBB-a nakon podnetog zahteva za raskid?
Proslo je vec nedelju dana, a ne zovu :)
 
Zdravo narode,

pošto mi ističe ugovor krajem Januara, hteo bih da vas kakva imate iskustva sa obnovom ugovora na EON light?

Jutros me je zvala operatorka i nudi duplo brži internet, I par kanala za isti novac (3.250) 14 meseci, a onda narednih 10 skuplje. Meni to naravno neodgovara. E sad, mene zanima da li moram da predam zahtev za raskid ugovora kada prođe datum važenja, da bih dobio ponudu tipa kao za nove korisnike (6 meseci po 1din), ili i too mogu da iskuliraju, ili čak da ponude više?

Pozdrav
Zahtev za raskid je dobitna kombinacija... Možeš da dobiješ i više od 6 meseci po 1rsd.
 
Koliko ste dugo cekali na poziv od strane SBB-a nakon podnetog zahteva za raskid?
Proslo je vec nedelju dana, a ne zovu :)
Zvali su posle 2 ili 3 dana. E sad nisam mogao da se javim 🤦 u tom momentu, pa kad sam pozvao ja, opet su rekli za par dana ce da zovu.
 
Mene zvali ali bolje da nisu. Nista ne nude, kaze decko na tel ako vam se ne svidja promena i poskupljenje vratite opremu.
A pre dva mes. sam odbio MTS besplatno na 2 god..😞
 
Imam 14 meseci po dinar i ostalo po punoj ceni a paket je eon premium.Ovih 14 meseci mi istice za 2 meseca pa me zanima da li mogu da prekinem ugovor zbog povecanja cena bez placanja penala.Hvala

Korisnik ima pravo na raskid ugovora ukoliko dodje do izmene ugovornih uslova, te ne placa penale. Proveri da li je doslo do (novog) povecanja cene paketa koji koristis. SBB, kao i drugi operatori, ima tendenciju ka manipulaciji, a u cilju izbegavanja raskida ugovora. Ukoliko je cena navedenog paketa ostala ista, a nemas drugih opravdanih razloga za raskid (poput cestog prekida signala, izmene ponude kanala), tada prekid ugovorne obaveze bez penala, nije moguc.

Poskupljenja paketa se vrse u fazama. U septembru ove godine, doslo je do poskupljenja Premium paketa.
 
SBB prop'o
0VGIgxO.png
 
Isto je i bez .co a kontakt forma ne pomaze posto je u pitanju odgovor na odgovor. Krajnje neozbiljno, full mailbox operatera.
 
Pošto nisam u toku da pitam, da li je Eon TV (kablovska preko drugog ISP) poskupela kod SBB u talasu poskupljenja usluga koji kako čujem je zahvatio i SBB? Ja sam korisnik iste i nisam dobio nikakvo obaveštenje.
 
Da li ima neki obrazac za najavu neproduženja ugovora (30 dana ranije tj. pre isteka) ili može u slobodnoj formi? Takođe odneo bi jedan primerak u poslovnicu, a drugi poslao mejlom
 
Da li ima neki obrazac za najavu neproduženja ugovora (30 dana ranije tj. pre isteka) ili može u slobodnoj formi? Takođe odneo bi jedan primerak u poslovnicu, a drugi poslao mejlom

Ако мислиш на захтев за раскид УО, одеш у пословницу и иницираш исти. Дају ти у писаној форми шта од уређаја треба да вратиш након рока од 30дана када гасе услугу. За то време можеш да се предомислиш и стопираш све.
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno