Šta je novo?

SBB - generalna diskusija (2024) [nije tema za EON box i aplikacije]

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
nije moguće. mora oprema da se vrati. već je bilo reči o tome
 
Pozdrav svima, da li je moguće raskinuti ugovor (kada istekne ugovor), pa se predomisliti u toku otkaznog roka?
Istekla mi je ugovorna obaveza, nudili su nešto bezveze za produženje pa rekoh da podnesem zahtev za raskid da vidim hoće li nuditi nešto više.
Iako imam mts i yettel optiku u zgradi, ne bih menjao operatera, pa me zato zanima taj deo sa predomišljanjem :D
 
Pozdrav svima, da li je moguće raskinuti ugovor (kada istekne ugovor), pa se predomisliti u toku otkaznog roka?
Istekla mi je ugovorna obaveza, nudili su nešto bezveze za produženje pa rekoh da podnesem zahtev za raskid da vidim hoće li nuditi nešto više.
Iako imam mts i yettel optiku u zgradi, ne bih menjao operatera, pa me zato zanima taj deo sa predomišljanjem :D
Uvek to možete .
 
Pozdrav ljudi, moja baka je visegodisnji korisnik SBB-a i istice joj trenutni ugovor krajem meseca. Ja bih raskinuo taj ugovor posto vise nije u obavezi i potpisao novi na majcino ime - dakle ista lokacija, vrv i ista opcija (EON full) ali kao novi korisnik. Verovatno cemo sacekati Black Friday za neku dobru akciju.
Samo me zanima procedura tu - da li je moguce sve preko telefona i da li da nakon raskida trenutnog ugovora pozovem ponovo i napravim novi ugovor pa kad dodju majstori sa njima da vidim sta i kako posto bih i menjao lokaciju rutera u drugu sobu pa bi se busilo i slicno ili sve na jednom pozivu. Naravno, ovo pitam da bi se i sve to odradilo u jednom danu da moji ne bi bili bez interneta ako je moguce uopste.
Mora drugo prezime da bude za nov ugovor...

-----

Nisam pratio, koji ruter (WiFi) je najbolji trenutno - coax je u pitanju?

UBEE EVW32C, TECHNICOLOR CGA2121 ili SDMC NE1611B?
 
Колико сам ја видео, суштинске разлике нема. Може од сва три да ти западне неки проблематичан, људи су се жалили и на Техниколор и на Убее, ја већ дуго имам овај други и немам примедби. Овај последњи од скоро дају па не знам за притужбе. Мој комшија има проблем са каблом који улази у кућу, није баш згодно да га замени, па то прави проблем, иначе је ок.
 
Bzvz UBEE ima deceniju kako je u opticaju, a i dalje ovi novi uređaji nisu bolji bar po pitanju WiFi-ja!?

Za ovaj najnoviji SDMC nigde nešto pozitivno da se pročita:


 
Poslednja izmena:
Nisam pratio, zato i pitam jer ove nove posle UBEE EVW32C nisam koristio...
 
Technicolor prihvatljiv,SDMC djubre.
 
TC2121 bez premca.

Takodje i najružniji.
 
Pozdrav svima, da li je moguće raskinuti ugovor (kada istekne ugovor), pa se predomisliti u toku otkaznog roka?
Ja sam nedavno baš to uradio, podneo sam zahtev za raskid ugovora i nakon nekoliko dana dobio sam poziv od njih sa prihvatljivom ponudom za ostanak. Gospođa sa kojom sam pričao mi je bukvalno rekla, idem da poništim ovaj zahtev za raskid, pa šaljem novi aneks.
 
Nisi čitao unazad. Želim da ne kasni slika. Sa aplikacijama kasni slika od 20-30 sekunda.
Na MTS sat slika baš lepo kasni. Na sofascore mi dođe promena rezultata desetak sekundi pre nego što vidim gol. I da znaš, slika na većim televizorima nije sjajna, moglo bi se reći i da je prilično loša.
 
Na MTS sat slika baš lepo kasni. Na sofascore mi dođe promena rezultata desetak sekundi pre nego što vidim gol. I da znaš, slika na većim televizorima nije sjajna, moglo bi se reći i da je prilično loša.

Mts-sat samo zbog arena koja su u HD, nadam se da je HD. Ostalo me ne zanima.

U opticaju je i Arena Cloud, naravno uz manu što će kasniti slika.
 
Ма шта је битно што касни, битније је да не сецка и не кочи, да се не мути.
 
Jel će radi na primer supernova tv risiver Hibrid dvb-c plus vraćanja sadržaja unazad putem SBB interneta?

Kablovska znam da će raditi ali za vraćanje sadržaja na primer za Arene, ne znam .
 
Kako se resetuje pin za 18+ sadrzaje, za neki film mi trazi pin koji je ukljucen al nije standard, stavljen je neki koji se zaboravio, inace i na tv-u i na eonu imam taj problem ?
 
Mts-sat samo zbog arena koja su u HD, nadam se da je HD. Ostalo me ne zanima.

U opticaju je i Arena Cloud, naravno uz manu što će kasniti slika.
Pa nije to baš pun HD. Mislim, nemoj me držati za reč, da je rezolucija tipa 1600x900. Ali generalno je protok tpk signala loš. To je moj utisak. Pogledaj negde sam pa vidi da li ti to odgovara. Ja možda tražim perfekciju ali oni definitivno nisu ni blizu toga.
 
kako će da ti radi kablovska? treba ti CAM od SBB-a. inače, za ovakve kombinacije lepo otvori novu temu. ovo je tema isključivo za SBB

kontaktiraš SBB (fb, x, e-mail, telefon)


Ima veze sa SBB.

Nameravam da imam SBB internet, televiziju i telefon preko SBB.

A onda da uzmem kablovsku od Supernove (zbog arena) i da uzmem od njih hibridni risiver gde će sigurno raditi kablovska bez problema ali pošto će sbb net biti ubačen u taj risiver, brine me da li će raditi uopšte putem sbb interneta vraćenje unazad.
 
Poslednja izmena:
Što se tiče eon smart boksa sa tim nema greške, za ruter ćemo već videti :)
 
ali i dalje ne znam info,a cak i oni nece da mi kazu da li ovi smart box imaju wifi kako ne bi morao da povezem sa kablom
u sbb-u su mi rekli da imaju neke boxeve ali da njih ne koriste u gradovima vec na nekim manje urbanim lokacijama i da ne mogu to da mi srede..
 
Тражиш бокс од 16гига и немаш бриге око тога.
 
ali i dalje ne znam info,a cak i oni nece da mi kazu da li ovi smart box imaju wifi kako ne bi morao da povezem sa kablom
u sbb-u su mi rekli da imaju neke boxeve ali da njih ne koriste u gradovima vec na nekim manje urbanim lokacijama i da ne mogu to da mi srede..
Imaju i mogu da ti srede ako hoće, sve ostalo su fore i fazoni :)

Тражиш бокс од 16гига и немаш бриге око тога.

Mnogo važnije je da je box androidTV 12 (AFR radi) i da nema problema sa bojama i prikazom slike (1080p @50Hz & 4K @50Hz) što nije slučaj sa onim starijim eon box kršinama...

Problem s slikom poznat godinama i lepo opisan baš u ovom komentaru:

 
Poslednja izmena:
Podnet zahtev za prekid saradnje mesec dana pred istek ugovora i navedeno da će biti prebacivanja fiksnog broja. U poslovnici rekli da će broj biti dostupan 30 dana od dana kada razdužim opremu i da se može prebacivanje izvršiti u tom periodu. Juče vratim opremu a oni kažu, a ne možeš da prebaciš broj u okviru mreže, možda bi moglo jedino da se prebaci kod drugog operatera.
Pozovem sinoć korisničku servis da proverim, dobijemo drugačiju informaciju, kažu istekao vam je otkazni rok od 30 dana u kome može da se traži prebačaj broja. Navodno broj je izgubljen, možda i dodeljen već nekome. Ja pitamo kako mislite izgubljen, taj ugovor tehnički još uvek nije istekao jer traje do 3.oktobra,ona kaže žao mi je ali je 30 dana je rok od dana predaje zahteva za raskid.

Nije mi jasna ova priča, nije mi ni neophodan taj fiksni broj toliko osim što je to stari broj pa sam mislio da ga sačuvam kad sam već uzeo trio paket.
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Vrh Dno