Šta je novo?

SBB - generalna diskusija (2024) [nije tema za EON box i aplikacije]

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Što da ne, ako ima lokacijskih uslova za optiku.
 
Što da ne, ako ima lokacijskih uslova za optiku.
Evo sta mi se zapravo desilo .

Juce sam poslao mail Sbb-u u vezi dostupnosti optike na mojoj adresi pa kako oni na mejl ne odgovaraju 1 dan ja ih pozovem cisto da se informisem u vezi optike jer mislim se ko zna mozda i moze kod mene . Putem telefona dobijem odgovor da ne moze uopste optika u mom gradu i mislim se koja steta medjutim meni stize mail od Sbb-a pre 2 sata da kod mene ne postoje tehnicke mogucnost uopste za Sbb usluge 😂 , a ja ih vec koristim 3-4 godine.A kako sam imao problem oko latencije vec neko vreme tehnicari pre sat vremena dosli da vide u cemu je problem i pitam jednog od tehnicara koji je bio tu i covek kaze da ovde bez problema moze optika samo nisu sigurni jel i dalje vaze ono pravilo da moze samo za biznis korisnike . Sad meni nista nije jasno …
 
Pozdrav, da li zna neko koliko vremena treba da se generiše broj ugovora nakon uvođenja usluge, kako bi mogao da se registrujem na Moj SBB ? Hvala unapred.
 
Preko chat-a na novoj app pitao u vezi raskida ugovora i danas me pozvali i nude 20% za premium tokom 16 meseci pa 6 meseci punu cenu... Izgleda za neki normalni popust mora da se raskid preda u poslovnici.
 
Za koje pakete i za koje korisnike? Po objavljenom cenovniku za 1.jan.2025. poskupljenje je samo Eon Full (svih) paketa i to samo za one koji počinju ugovore od 1. januara, tj nove korisnike.
 
@Magnus
I ja sam video samo za eon full u cenovniku ali nisam siguran da ce vaziti samo za nove korisnike.
 
Za koje pakete i za koje korisnike? Po objavljenom cenovniku za 1.jan.2025. poskupljenje je samo Eon Full (svih) paketa i to samo za one koji počinju ugovore od 1. januara, tj nove korisnike.
Eon full duo konkretno u mom slucaju
 
Gde to piše? Moralo bi to biti jasno istaknuto da korisnici tog paketa mogu da zatraže raskid ugovora, ako im ne odgovara to poskupljenje.
Sad se setih da to mogu da objave i krajem decembra, jer naplata stiže početkom februara.
Nekada su kacili obavestenje na sajt. U poslovnici sam cuo da ce pisati na racunu,papir ili na mail. Ko hoce moze da raskine ugovor.
 
Onda bi to moralo da bude već na ovom računu poslatom u decembru, koji je za novembar. Ja još nisam uspeo da skinem račun sa sajta i aplikacije. Iako je već obračunato i može se platiti preko mojsbb.
 
Danas sam preko chat-a pitao sta se desava sa racunom koji ne mogu da skinem sa moj sbb aplikacije a nisam ga dobio ni na mail. Odgovoreno mi je da racuni jos nisu generisani i da ce biti uskoro. Verovatno onda pripremaju obavestenje o povecanju cene usluge.
 
Lepo je kada ima ljudi sa kojima mozes normalno da popricas. Odem jutros u drugu poslovnicu i sa njima dogovorim da se odradi aneks ugovora na taj najjeftiniju paket trio mini koji meni odgovara. Dobro njima ne gube korisnika a dobro i meni zato sto sam dobio to sto mi odgovara. Doci ce ekipa da zameni eon box i to je to.
Znaci za bilo kakav normalan popust, mora zahtev za raskid ugovora, nakon cega zovu kako sam shvatio.
Bez podnetog zahteva za raskid ne nude nista.
 
Ja sam podneo zahtev za raskid ugovora 16.11.2024.Malopre me zvali i posle natezanja nude maksimalno 9 meseci.Nisam pristao.Rekao sam joj da me interesuje samo 12 meseci po jedan dinar akcija koja se daje novim korisnicima.
Kaze moze maksimalno 9 meseci.
Samo sam joj rekao da se vidimo 16.12.2024 da im donesem opremu.
Tako da sada cekam 16 decembar da im vratim opremu ako se u medjuvremenu opet ne jave.
 
Upravo stigao racun, uz obavestenje da od 1.januara poskupljuje EON duo (moj paket). Znaci opet ce se raskidati UO.
 
Eon Light Duo ostaje 3349 rsd i Eon Light 3749 rsd?
 
SBB EON van mreže i dalje stari cenovnik iz avgusta, bez poskupljenja bilo kog paketa.
 
I meni je stiglo to obavestenje na racunu.
Da li to obuhvata i npr. nekog ko je potpisao ugovor pre mesec dana? 🤔
 
Da li neko zna, ukoliko podnesem zahtev za raskid ugovora, a predomislim se u roku od tih mesec dana, sta se desava?
Da li moram da vratim opremu, ili mogu i da nastavim da je koristim nakon tog perioda kao da nista nije bilo?
 
Da li neko zna, ukoliko podnesem zahtev za raskid ugovora, a predomislim se u roku od tih mesec dana, sta se desava?
Da li moram da vratim opremu, ili mogu i da nastavim da je koristim nakon tog perioda kao da nista nije bilo?
Nista se ne desava, znaci da si samo los "poker" igrac. :p:D
 
@shotaa91 Moraš da im javiš da si odustao od raskida. U prijavi raskida 1. dana dobiješ papir od njih sa spiskom opreme koje moraš vratiti. 30. dana isključuju signal a od tog dana narednih 7 dana moraš vratiti opremu. Ako ne vratiš u tom roku, naplatiće ti vrednost uređaja odnosno novčano zadužiti za istu. Da bi to izbegao, moraš ih informisati, najbolje zvanično, pismeno, da si odustao od raskida.
 
SBB je počeo za drugi TV na optičkoj mreži, da vezuje EON Box putem WIFIa, neće da razvlače LAN, i ako sam ih pitao da to urade. Doduše radi mnogo stabilnije nego kod Yettela, ni jednom nije izgubio konekciju :)
 
Da li ce SBB da resi problem kod pojedinih kanala kratak prekid signala( viasat history,history 2 ,nickeledeon, nicktoons mozda i nekih jos kanala) kao ucestalo(stalno)nestajanje titla na viasat history kanalu.
 
Kod kupovine uređaja na rate, da li je zakonski da traže ugovornu obavezu da se potpiše na 36 meseci ako se uređaj otplaćuje na 24 rate?
 
Jel moze da se uzme optika na Sbb-u za fizicka lica ?
Moze nego kad je vec pitano, sta se dobija realno? Paketi isti, brzine iste.
Jedino me eto intersije ta Nokia, diimeznije, da li se greje? Imam jos dugo do isteka, nisam ih ni zvao, da li bi se resetovalo sve i poceo neki novi ugovor.

No, komsiji juce uvodili, i bas sam se iznendadio da je odnos dl/ul 10:1 i na optici. Mada to je coaox optika do kutije na spratu.
 
Bolji deo sbb mreze je optika do cvorista (cvoriste moze biti u samoj zgradi za zajednicko stanovanje) pa zatim coax do pojedinacnih stanova. To je i dalje coax mreza i tu vaze samo klasicni EON paketi 10:1 za internet. Samo mreza koja je u celosti optika do korisnika se smatra EON optika paketima i tu je internet neouporedivo bolji, odnos 2:1.
 
Ma nisu normalni sa tim 10:1 paketima. Dok ne uvedu optiku ne vraćam se kod njih, ma koliki animozitet imao prema konkurenciji
 
Izasao mi je racun u aplikaciji ali kada kliknem na preuzmi pdf njega ne otvara. Kao da je fajl s..... Na mail ga nisam jos dobio. Provericu kasnije.
Ja koristim EON SAT Premium TV i naplacuju po 2350d ...da ne bese emaila sa okacenim pdf racunom neznam kako bih,Moj SBB aplikacija nece pa tamam 100puta reinstalrao.Skinem sa Play Stora ulogujem se ali onaj krugic "Preuzmi Racun" ne radi.Onda uplatim sa ovim iz emaila,i uplata prosla...mada sam ih zvao kazem aplikacija vam ne radi popravite to ako je moguce,i iskoristim pitam onu operatorku moze li po isteku ovog UO da smanjim paket?Tj obnovim al EON SAT Full TV cena he trenutno gledam 1745d mesecno kaze moze sad sta ce biti videcemo :unsure:
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno