Šta je novo?

SBB - generalna diskusija (2024) [nije tema za EON box i aplikacije]

Zanima me poskupljenje za analognu kablovsku bez UO.
Na sajtu stoje dva cenovnika,
jedan da je poskupljenje od 1marta a drugi da je od 1aprila.

Kada poskupljuje analogna TV bez UO, od 1 marta ili od 1aprila?
 
Ja sam gledao oba cenovnika i stoji ista cena, tako da racunam da od 1.3. 2024. krece po novom.
 
Poslednja izmena:
Ako neko ima broj od akvizitera za SBB, Beograd - Zemun, zamolio bih da mi pošalje u PM :)
 
Moze mala pomoc :)
Istekao mi je EON Full, ako moze neki akviziter da mi se javi preko PM (Beograd, Rakovica/Petlovo Brdo)
Hvala unapred
 
Da li aktivizeri uopste imaju ponude za vec postojece korisnike?
 
U mom slucaju- ugovor je istekao pre vise od dve godine i nije na moje ime, ugasio bih ga i otvorio novi na svoje ime
pa me zanima sta i kako, kao i neke moguce/dostupne promocije ako ih ima.
 
Malo pre dobih ovaj mail sa "nepristojnom"😉 ponudom.
Pošto imam Eon Premium paket, zanima me kakav je to taj Internet dodatak 100/10Mbps?
Čemu on uopšte služi?
 

Prilozi

  • Screenshot_20240307_141443_Gmail.jpg
    Screenshot_20240307_141443_Gmail.jpg
    88 KB · Pregleda: 209
Dobio sam isti email sa tom rekao bih pretnjom, pa sam im isto tako i odgovorio, nema ugovornu obavezu a imam premium paket vec dugo godina pa sad im i to malo,
 
Placam eon premium paket po ceni od 5149, ugovor istice 30.04 i kontaktirali su me mejlom za obnovu ugovora po istoj ceni na 2 godine. Da li je moguce ispregovarati bar neki mali popust?
Provajdera necu menjati sigurno, samo me zanima dal se isplati cimati zvati kol centar ili ici u poslovnicu. Ili da odmah prihvatim ponudu na 5149?
Placam eon premium paket po ceni od 5149, ugovor istice 30.04 i kontaktirali su me mejlom za obnovu ugovora po istoj ceni na 2 godine. Da li je moguce ispregovarati bar neki mali popust?
Provajdera necu menjati sigurno, samo me zanima dal se isplati cimati zvati kol centar ili ici u poslovnicu. Ili da odmah prihvatim ponudu na 5149?
Edit: sad vidim nove poruke da nisam jedini koji je dobio mejlom ponudu za obnovu 😁
 
Pa mozes kod akvizitera da dobijes ako raskines ugovor i odmah napravis novi 10m po dinar 14 cena paketa duo, a 12+ 12 je trio paket, e sad ne znam dal bi ostao koji dan bez neta ili to moze da se odradi da ne osetis.
 
Ne bi da raskidam, pa da vracam opremu.
Vise sam u fazonu na lepu rec da probam neki mali popust, ako ne moze, prihvatam ponudu i cao.
 
Pa sve to sto si zamislio probaj sa akviziterom 🙂
 
Dobio sam isti email sa tom rekao bih pretnjom, pa sam im isto tako i odgovorio, nema ugovornu obavezu a imam premium paket vec dugo godina pa sad im i to malo,
A čime si ti njima zapretio? Raskidom ugovora? To ih svakako neće odvratiti da dignu cenu za tih 300 rsd.
U istoj dam situaciji. Neću potpisivati novu UO. Raskinuću sa njima kada se stvarno pojavi dobra alternativa ili kada oni pogoršaju uslugu (napr. stave me iza cg nat-a).
 
Placam eon premium paket po ceni od 5149, ugovor istice 30.04 i kontaktirali su me mejlom za obnovu ugovora po istoj ceni na 2 godine. Da li je moguce ispregovarati bar neki mali popust?
Provajdera necu menjati sigurno, samo me zanima dal se isplati cimati zvati kol centar ili ici u poslovnicu. Ili da odmah prihvatim ponudu na 5149?

Edit: sad vidim nove poruke da nisam jedini koji je dobio mejlom ponudu za obnovu 😁
Idi u poslovnicu i traži EON Premium po ceni EON Full paketa tokom nove obaveze od 24 meseca. Time ti se spušta pretplata na 4250. Ako ne mogu to, onda 20% popusta na EON Premium, što je 4200 mesečno. Ukoliko ti kažu da u poslovnici nemaju ta ovlašćenja, odustani od poslovnice, uz najlepše pozdrave. Pošalji poruku SBBu preko mreža (npr. Facebook): "Poštovani, uskoro mi ističe ugovorna obaveza za EON Premium paket. Broj ugovora/nosilac ugovora je XXX, adresa XXX. Molim vas da moje podatke prosledite kolegama iz Službe za brigu o korisnicima kako bismo se dogovorili o uslovima nove ugovorne obaveze. Hvala i pozdrav! XXX, 06X XXXXXX" Posle nekoliko dana će pozvati i traži im isto ovo iz poslovnice što sam ti predložio, za Premium nema boljih benefita.
 
Nema na čemu. Ja sam roditeljima u decembru obnovio EON FULL Duo sa 20% popusta i dodali su im ubrzanje neta i otključali Plus paket kanala (to nisam tražio). U poslovnici su mogli ubrzanje i kanale (nova direktiva), a popust i mesece za dinar može samo Služba. Zato su oni prosledili moj kontakt i tako smo i završili. Bila dilema 5 meseci dinar ili 20% popusta. Dođe mu isto, a ko ima iste prihode bolje prosek.Ako se dogovoriš kurir donosi aneks ugovora, potpiše nosilac ugovora i kurir odmah vraća u SBB. ;)
 
A čime si ti njima zapretio? Raskidom ugovora? To ih svakako neće odvratiti da dignu cenu za tih 300 rsd.
U istoj dam situaciji. Neću potpisivati novu UO. Raskinuću sa njima kada se stvarno pojavi dobra alternativa ili kada oni pogoršaju uslugu (napr. stave me iza cg nat-a).
Da rekao sam da cu raskinuti ugovor , posto ovo nema smisla. Ne verujem da cu ista postici sto sam im pisao ali su me bas iznervirali sa mailom ustedi 300 din
 
Dok svi mi shvatimo da su oni samo preuzeli sistem od svih mob. provajdera, a i internet provajdera, ode voz. Sad kad bude bilo ko tražio popust za obnovu UO , reći će da je to već uračunato samim potpisivanjem nove UO. Lepo to ide, kod nas. Jedina stvarna namera je prelazak na 2 godine kod drugog provajdera, ukoliko imate mogućnost. Sve ostalo je ... Maksimum koji je do sad bio je 20% popusta na 24 meseca uz novu UO. Sad , videće se?
 
Nema na čemu. Ja sam roditeljima u decembru obnovio EON FULL Duo sa 20% popusta i dodali su im ubrzanje neta i otključali Plus paket kanala (to nisam tražio). U poslovnici su mogli ubrzanje i kanale (nova direktiva), a popust i mesece za dinar može samo Služba. Zato su oni prosledili moj kontakt i tako smo i završili. Bila dilema 5 meseci dinar ili 20% popusta. Dođe mu isto, a ko ima iste prihode bolje prosek.Ako se dogovoriš kurir donosi aneks ugovora, potpiše nosilac ugovora i kurir odmah vraća u SBB. ;)
Pre 2 godine su mi ponudili prelazak sa eon full na eon premium sa istom cenom 18 meseci. Nisam na prvu prihvatio i pozvao posle par dana da prihvatim, rekli su mi da je istekla ponuda i da moze 15 meseci 😂😂😂.
Videcemo kad pozovu ovih dana sta ce ponuditi. Vise mi ne mogu ponuditi dodatne usluge i kanale, najjaci paket koristim, jedino popust na cenu.
 
Mene su isto mnogo iznervirali sa ovim "uštedi" uz obavezu od 24 meseca. Pošto imam dva ugovora neka mi se javi u PM akviziter da vidim opcije.
 
cekaj sta smo rekli za otkazivanje ugovora? ja sam potpisao premium ugovor , 12 meseci bilo po dinar i posle 5000. Vidim zadnja dva racuna stize po 100tinjak dinara vise. Prezadovoljan sam SBB-om vec dosta godina, imam net 600/60, eon radi odlicno, podrska dolicna. Jel moze da se dobije vise od 6 meseci za dinar sad za nove korisnike?
 
cekaj sta smo rekli za otkazivanje ugovora? ja sam potpisao premium ugovor , 12 meseci bilo po dinar i posle 5000. Vidim zadnja dva racuna stize po 100tinjak dinara vise. Prezadovoljan sam SBB-om vec dosta godina, imam net 600/60, eon radi odlicno, podrska dolicna. Jel moze da se dobije vise od 6 meseci za dinar sad za nove korisnike?
 
Ja sam pre dve nedelje produzio ugovor za eon full paketu. Ali sam morao da im pisem da me kontaktiraju ovi iz sluzbe sto brinu o korisnicima I ponudili su mi 4 meseca po dinar ili 8 upola cena I valjda 20% za ne znam koliko tacno meseci ali mi se cini da je 18 ili 24 je rekla zaboravi sad. I prihvatio sam ovu od 4 meseca po dinar 😁
 
Želeo bih da skrenem pažnju na obmane kojima se bavi SBB prilikom produženja ugovora.
Pre par dana sam dobio mail o poskupljenju usluga van ugovorne obaveze i odlučim da predjem sa Trio Silver na Eon Light paket.
Kada sam nazvao korisničku podršku nailazim na odstupanja.
“Nastavite da placate
SBB paket po istoj ceni kao i do sad!” zapravo zavisi od paketa. Za Eon Light je to maksimalno 6 meseci (ušteda 150 din)

Drugi problem su promotivni kanali 24 meseca. Kada sam nazvao i pitao zašto mi nisu aktivirani kažu da mogu da biram samo jednu promociju. Znači ili/ili, u ovom slučaju to je umanjenje računa 6 meseci.

U mom mestu nemaju konkurenciju pa mogu da rade kako hoće, ali čim mts provuče optiku razilazimo se prvom prilikom
 

Prilozi

  • IMG_2611.jpeg
    IMG_2611.jpeg
    84.6 KB · Pregleda: 80
Kada sam nedavno otkazao istekli premium SBB, ništa me nisu pitali u poslovnici. Nekih nedelju dana kadnije su pozvali i raspitivali se o razlozima i rekli da mogu da ponude atraktivnu ponudu ako zelim da razmotrim produzenje itd. Rekao sam da zato sto se selim uskoro i ne znam da li ce biti usluge tamo ne bih potpisivao sada i to je to. Samo me zanima da li bi ponudili to sto pise iznad, 10 meseci po 50% cene?
Čisto informativno da znam politiku
 
Nazad
Vrh Dno