Onima koji nisu pod ugovornom obavezom.Nikako da provalim, da li usluge kod SBB-a poskupljuju svima, ili samo onima koji nisu pod ugovornom obavezom?
Da da. Ja sam na kablu i isto imam te male prekide. Sve poblesavi i net i eon.Поздрав колеге, на пакету сам од 150 mbit. Имате ли микро прекиде са модемом ? Пинг је некада доста лошPogledajte prilog 430023
Poskupljenje se odnosi samo na korisnike koji nemaju aktivnu UO i počinje da se primenjuje od 1. maja. Ako obnoviš UO do 30. aprila, ne kači te poskupljenje.Isto im pisao zbog poskupljenja.
Potpišeš zahtev za odjavu, koristiš usluge još 30 dana, vratiš opremu, platiš taj poslednji mesec i to je to.Međutim, obavestili su me da moram da potpišem zahtev za odjavu usluga, koji nisam potpisala, i da će usluge morati da traju još 30 dana.
Kao razlog je navedeno to što je vlasnik preminuo pre četiri godine, a usluge su korištene i redovno plaćane, što je istina.
Pretpostavljam da si ti plaćala te četiri godine, a sada si samo isključila njihove uređaje i prestaješ da koristiš usluge, iako ih oni tehnički i dalje pružaju? Nisam nikakav pravnik, ali čini mi se da to vodi samo potencijalnim problemima za korisnika u budućnosti.Već sam isključila SBB, tako da ga više ne koristim...
Oni definitivno onda moraju da se usaglase, ali čini mi se da se i ovde definitivno ide na što veće zbunjivanje korisnika od kada stvarno to povećanje kreće. Ovo im stoji na računu poslednjem:Sto se tice kada pocinje upravo danas su mi u chatu odgovorili sledece:
Korisnik je pokojnik. Ja u njihovom sistemu ne postojim....Pretpostavljam da si ti plaćala te četiri godine, a sada si samo isključila njihove uređaje i prestaješ da koristiš usluge, iako ih oni tehnički i dalje pružaju? Nisam nikakav pravnik, ali čini mi se da to vodi samo potencijalnim problemima za korisnika u budućnosti.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari