Sad tek konačno pogledah ovu temu, iako sam isto dobio obaveštenje o ukidanju D3i kod kojeg mi je istekla ugovorna obaveza.
Za razliku od prethodnog puta kada su zvali mesec dana pred istek da ponude novu i akciju HD paket 12 meseci, ovoga puta ništa.
U međuvremenu, rekoh da probam taman da osposobim Android box koji jedva da sam koristio, pa sam instalirao EON App i radi to sve OK.
Malo je bolji onaj uporedni pregled kanala na D3i, ali navikne se čovek. I raspored kanala/dostupnost, manje više isto, pošto uglavnom samo SK gledam, eventualno poneki film ako naleti slobodno vreme, tako da mene lično manja ponuda kanala nije nešto pogodila.
E, sad, oko cena ste već sve detaljno napisali i slažem se da je sve komplet bruka.
Međutim, mene zanima, pošto planiram promenu provajdera i prelazak sa Oriona na Telekom, da li oni i dalje planiraju da blokiraju SportKlub preko EON app?
Trenutno preko Oriona rade SK kanali, ali kod kolege koji je na nekom Telekom ADSLu kaže da kanal nije dostupan.
Ne vidim opravdanje za to ni u kojoj varijanti - plaćati uslugu gde je nekoliko kanala očigledno namerno blokirano. I to za paket koji se zove 'van SBB mreže'!
Do sada im je to izgleda prolazilo jer je broj EON app korisnika bio relativno mali pored D3i uređaja, ali ako ovo planiraju i sada sa prelaskom svih na aplikaciju, ima li tu osnova za pritužbu Ratelu? Kojim tačno tehničkim problemom mogu da prebace krivicu za to na Telekom, kao što primetih negde da je pomenuto?