Šta je novo?

Samsung Z Fold 3 i Flip 3

@joca89 Chatboot? Sastavni deo ekrana je ako kaže ovlašćeni i ako kaže Samsung brand store u kom sam bio. Prvi bih stavio nešto kvalitetnije da ima, ali sam odustao upravo zbog garancije.
 
Nije chatbot, prava je osoba. Poslaću i mail pa ću dobiti zvaničnu potvrdu i tu.
 
Ajde pa okači jer svako moje usmeno pitanje je bio odgovor koji sam dao u postovima ranije, a to je da se garancija ne uvažava jer je folija sastavni deo ekrana. Bukvalno tim rečima, šta god i koju god konotaciju to imalo.

Update info: TC Ušče, Samsung Store - stigla nam je mašina koja seče folije za Flip i Fold modele. Ukoliko se folija ošteti i krene da se podiže, možemo da je zamenimo. Da li se gubi garancija? Malo je nejasno jer je rastegao kao pa daaaaa, ali ako stavimo ovu foliju onda neće biti problema. Možda se eto nešto u međuvremenu promenilo, ali naravno dok ne ujuri čovek sam svoje, niko neće ništa da objavi negde. Nema 2-3 nedelje kako sam menjao Flip3 i izboksovao novi uređaj jer je na prvom krenula folija da se odlepljuje.
 
Poslednja izmena:
Evo i ja danas uzeh(menjah za S20 Ultru) Z Flip 3.
Da li se ona fabricka folija moze bez problema skinuti?
Bivsa vlasnica ga nije smela skiniti jer se bojala da ne osteti ekran!?
Ne volim da imam nikakve folije/zastitna stakla na ekranu, pa bih je skunuo...
Prvo sto sam primetio je, da je mobilni signal mnogo bolji nego na ostalim Samsung telefonima sa Exinos procesorom koje sam imao(S10, S10 plus, Note 10, Note10 plus, S20, S20 plus, S20 Ultra...)Na njima sam imao(kad stavim 4/3/2G automatiko povezivanje) jednu crticu, na Flipu ih ima 3.

Spoljasnja folija (na malom ekranu se skida), ova unutra nema potrebe posto je kvalitetna i na dodir vise glatka nego ekran ispod kada se skine (jerryrigseverything je to spomenuo kada ga je iskasapio). Inace unutrasnji ekran skoro da ne moze da se polomi, vise je u fazonu da se ogrebe. Ovaj drop test me je ubedio da mogu da se opustim. Inace ima 100 nekih zastitnih trakica sa svih strana, to slobodno skini, tek tad se oseti metal u pravom smislu).

 
Ja sam svaki put poskočio kada sam pogledao svaki pad :D. Zato sam se i oprostio od Fold 3 modela. Previše mi je gentle bio, ili je to bio moj trip.
 
Svaka cast na hrabrosti, a i na izboru uredjaja.

Hvala, nisam hrabar, imam osiguranje :cool:

Supruga ima 13 PM, i sama priznaje da je kvalitet izrade Folda neverovatan. Bilo bi me zao da stavljam masku na jedno takvo iskustvo. Svaki put kada ga drzim, uzivam i pre nego sto ga upalim.
Ja sam svaki put poskočio kada sam pogledao svaki pad :D. Zato sam se i oprostio od Fold 3 modela. Previše mi je gentle bio, ili je to bio moj trip.
Izgleda da ga sam hinge stiti jos vise (pre udari na metal nego na staklo). A tek kada ga bace direktno na otvoren ekran :ROFLMAO:
 
Folija na flip 3 je veoma dobro zalepljena. Ne kapiram odakle toliko ljudi kojima se folija odlepila tek tako.
 
Yettel, konačno OneUI 4.1 stigao. Nije da nešto preterano donosi, ali eto da budem u trendu :D.
 
Još jednu dobru stvar sam primetio kod Flipa...wifi je dosta bolji nego kod S20 Ultre. Naravno da je za to zaslužan SD.
Baterija mi je prvog dana, uz sva početna podešavanja, skidanja i instaliranja raznih aplikacija u 21h pokazivala 12%. Telefon je star 3 i po meseca.
 
Zahvaljujemo Vam što ste kontaktirali Samsung!

Po pitanju Vašeg zahteva, obaveštavamo Vas sledeće:

Nestručno uklanjanje zaštitne folije na Galaxy Fold 3 uređaju može oštetiti ekran i kao posljedicu imati mehaničko oštećenje istog koje neće biti uvaženo kao garantni popravak.

O mogućnosti uklanjanja iste stručnim putem, ljubazno Vas molimo da se za podršku obratite jednom od naših ovlaštenih servisa:



Postavio sam pitanje ako je folija već uklonjena a ekran ispravan,da li je garancija izgubljena. Mada iz samog maila može da se zaključi da je uklanjanje dozvoljeno od strane stručnog lica da se ne bi ekran oštetio. Čekam i drugi odgovor.
 


 
Odgovor je dat za Fold 3, da li se onda to odnosi i na Flip 3?
 
Zahvaljujemo Vam što ste kontaktirali Samsung!

Po pitanju Vašeg zahteva, obaveštavamo Vas sledeće:

Nestručno uklanjanje zaštitne folije na Galaxy Fold 3 uređaju može oštetiti ekran i kao posljedicu imati mehaničko oštećenje istog koje neće biti uvaženo kao garantni popravak.

O mogućnosti uklanjanja iste stručnim putem, ljubazno Vas molimo da se za podršku obratite jednom od naših ovlaštenih servisa:



Postavio sam pitanje ako je folija već uklonjena a ekran ispravan,da li je garancija izgubljena. Mada iz samog maila može da se zaključi da je uklanjanje dozvoljeno od strane stručnog lica da se ne bi ekran oštetio. Čekam i drugi odgovor.
Imaj u vidu i da na ove mejlove odgovara (kao i na telefonske pozive) uglavnom podrška iz Hrvatske. Bolje je da si pisao Promobi-u da dobiješ odgovor servisa u koji će potencijalno ići 90% telefona sa ovog foruma jer može se desiti da Promobi kaže "mi smo servis, mi komuniciramo sa Samsungom" kao nekim vrhovnim bićem u vazduhu i donosimo odluke ovde. Been there, samo kažem...
 
U moru nebuloza evo najnovije koja se tiče ove teme:
Samsung Galaxy Z Fold 3 i Galaxy Z Flip 3 menjaju imena zbog situacije u Ukrajini.
Samsungove estonske, letonske i litvanske veb stranice sada sve navode Galaxy Z Fold 3 i Galaxy Z Flip 3 kao Galaxy Fold 3 i Galaxy Flip 3. Razlike između URL-a i stranice proizvoda potvrđuje da je promena prilično nedavna.
 
Promobi ne želi direktno da odgovori šta se dešava u slučaju da sam već skinuo foliju, da li i dalje važi garancija.

Pozdrav. Da li se ukljanjanjem zaštitne folije na fold 3 i flip 3 uređaju sa velikog ekrana gubi garancija?

Postovani,
Uredjaji kao sto su fold 3 i flip 3 dolaze sa fabrickom folijom koja je deo ekrana.
Samim tim ukoliko imate problem sa navedenim , neophodno je da sacuvate podatke , ne skidajte te folije i dostavite uredjaj na servis.

Folija se već odlepila, da li imam prava na garanciju?

Ako imate dokaz kupovine dostavite uredjaj pa cemo Vam saopstiti sve nakon pregleda uredjaja.
 
To je ono što sam pisao, folija je sastavni deo ekrana i samim tim je to možda za njih...ne znam koji izraz da upotrebim...nešto...čime mogu da ospore garanciju jer će da pišu Samsungu, pa Samsung njima da vrati i tako.
 
Samsung Srbija priča jedno, promobi je nedorečen. Kao da bi sami nemaju jasno definisanu politiku. U suštini plaše se da korisnik sam skida foliju da ne bi oštetio ekran. Ako dođe do oštećenja ništa od garancije, ali mislim da bi morali da prihvate garanciju ako ekran nema foliju a npr ne radi mu wifi i telefon nema nikakvih fizičkih oštećenja.
 
U moru nebuloza evo najnovije koja se tiče ove teme:
Samsung Galaxy Z Fold 3 i Galaxy Z Flip 3 menjaju imena zbog situacije u Ukrajini.
Samsungove estonske, letonske i litvanske veb stranice sada sve navode Galaxy Z Fold 3 i Galaxy Z Flip 3 kao Galaxy Fold 3 i Galaxy Flip 3. Razlike između URL-a i stranice proizvoda potvrđuje da je promena prilično nedavna.
Wow ala lobi radi punom parom. Ovaj svet je otišao u...
 
Imaj u vidu i da na ove mejlove odgovara (kao i na telefonske pozive) uglavnom podrška iz Hrvatske. Bolje je da si pisao Promobi-u da dobiješ odgovor servisa u koji će potencijalno ići 90% telefona sa ovog foruma jer može se desiti da Promobi kaže "mi smo servis, mi komuniciramo sa Samsungom" kao nekim vrhovnim bićem u vazduhu i donosimo odluke ovde. Been there, samo kažem...
Promobi je naspram Samsung podrske iz Hrvatske bitan kao Mile telefonista u parlamentu Nikaragve. Sta kazu hrvati tako ovi moraju da urade, naravno prvo ce da izmisljaju neke price pa kad kontaktiras hrvate da vidis kako pevaju drugu pesmu.
 
Posle kraćeg druženja sa Flip3 modelom, našao je novog vlasnika. Ostala mi je Spigen maska za njega, pa ako nekoga zanima, pp (onaj tenk koji sam okačio par postova ranije).
 
I ovaj ti je dugo trajao 😇😁 Šta je sledeće?
 
Dve nedelje, dosta je bilo😁. E tu sam u dilemi sada...
 
Ne videh to u mom slučaju, osta Mile premijer Nikaragve i uradi po svom ali ajde, da ne idemo u off... lepo je biti optimista u zemlji u kojoj zakon postoji da bi se tražile rupe a ne da bi se poštovao.
Promobi nije hteo da mi zameni displey kad je poceo blagi burn in, radili navodno neku kalibraciju kao to je procedura. Poslao mail hrvatima, dobio sutra odgovor da odnesem tel nazad u Promobi i da ce biti zamenjen displey.
 
Baterija je postala horor na ZFlip3 od kako je stigao one ui 4.1... Ovo je plakanje po tri puta ga drzim preko dana na punjacu... greje se nenormalno... ima u zamrzivacu da ga drzim :ROFLMAO: Kako je vama?
edit: ne znam da li moze nekako da se odradi downgrade?
 
Na foldu mi je jedva izgurao 6 sati SOTa (koristio juce: maps, viber, igrao jedno pola sata bejeweled, vesti, Netflix oko sat vremena, par poziva, zoutube). OK, jeste da ne stedim na osvetljenju, imam stalno ukljucen AOD, 120hz, ali me najvise iznenadilo da je google services koistio 10% ukupne potrosnje.. WTF...
 
Meni je stanje nepromenjeno posle nadogradnje. Sve ovo mi miriše na ono što se dešavalo suprugu nedavno posle dolaska novog UI, upravo su Google servisi bili glavni krivac, ništa nije pomagalo prosto je leglo sve nakon desetak dana mučenja sa punjačem.
 
Baterija je postala horor na ZFlip3 od kako je stigao one ui 4.1... Ovo je plakanje po tri puta ga drzim preko dana na punjacu... greje se nenormalno... ima u zamrzivacu da ga drzim :ROFLMAO: Kako je vama?
edit: ne znam da li moze nekako da se odradi downgrade?
Nije mi još stigao 4.1. Kako 3 puta na punjaču?! Koliko izvučeš sot?
 
Nazad
Vrh Dno