Šta je novo?

Samsung Z Fold 3 i Flip 3

Čini mi se prosto da predugo traje to. Jednostavno je barem po meni. Neću zamenu, imam prava u 6 meseci da zahtevam novi uređaj. A sigurno ih ima na stanju.
 
Rok za odgovor je od 15 do 30 dana. U tom periodu mogu da odgovore, tj.moraju da jave šta i kako dalje. Koliko vidim, postoji čak i opcija za raskid ugovora u roku od 6 meseci ako se utvrdi da kvar nije nastao nestručnim rukovanjem, tj. da korisnik nije direktan krivac za neki problem na uređaju (barem tako piše na papiru koji sam dobio od Yettel-a).
 
Rok je 8 kalendarskih dana :)
 
Ma samo da reše to više. Da sam sam odneo telefon u ProMobi...realno bih dobio batine nekom oklagijom ili nekim tupim predmetom po glavi :D.
 
Brat odneo 10+ da mu zamene bateriju u garanciji koja ističe (sada je već istekla), ustanovili burn in na ekranu i od 23eg još uvek čeka odgovor. Ja svratila da ih pitam pošto su mi blizu, "pisali Samsungu" pa čekaju odgovor hoće li raditi ekran ili ide zamena, to je bilo 26og marta... od tada ništa. Očigledno je da ekran nemaju, valjda bi ga do sada xy puta zamenili...
Srbija. Sve je moguće. Da budeš bez telefona 20 dana tako da naoružaj se makar zakonskim strpjenjem...... mada "zakonski" je trebalo nešto da mu jave posle 8 dana. Šta god....
 

Prilozi

  • Screenshot_20220312-181940_Chrome.jpg
    Screenshot_20220312-181940_Chrome.jpg
    88.4 KB · Pregleda: 80
Ma sledece nedelje idem tamo, a mail ide Samsungu. Cena telefona kao necija mesecna zarada, nece da moze da me tako zezaju. Sta li bi se desilo da nesto sa Fold3 mora da se menja? Cekali bi onda 3 meseca? Uzas i strava.
 
Ili bi ispalo da si ti kriv za štetu iako sva logika kaže suprotno 🤪😇
 
Momak uz Samsung Store-a je rekao da nije fizičko oštećenje, baš ga je temeljno gledao, i skidao masku, kaže pa ovo je nov uređaj, ja kažem da, ali eto. Glupa politika Samsunga za tako skupe i osetljive uređaje. Kao da rade neku ekspertizu da li je fizičko oštećenje ili ne. Što je najgore, uvek mogu da "zalepe" etiketu da je korisnik kriv, e tada bi mi pao mrak na oči kada bi mi tako nešto rekli.
 
Divan privezak za kola 😇 ...kako ti se čini sad telefon posle gotovo mesec dana korišćenja? Siguran sam da nisi zažalila zbog tranzicije 🤗😁
 
Lepo čučnuo original cover 🥰
Nema više gap između, malo manje brige. :)
Dugo sam vagao koju, jer nisam mogao te priveske ili onaj držač za toalet papir od Samsunga pa sam uzeo Spigen Thin fit i lepo je legla maskica. Solidan "grip".
 
Držač za toalet papir 🤣 tačno!
Vagala i ja između Spigen Airskin i ove ali ipak mi znači ovaj prsten koliko god bio diskutabilan na prvu, praktičan je. Sam kejs prilično čvrsto i "debelo" deluje, nadam se i da štiti mada mi je više tvrdo-plastična nego silikonska, nadam se da pri padu neće pući da ošteti telefon.

Utisci u poređenju sa Note 10, jedino zbog čega mogu da zažalim je baš to, sa N10 u spigenu sam mogla da gađam muža i da se ne bojim da će mu se nešto desiti (telefonu, ne mužu 🤣) a ovde ipak treba da se pazi. U svakodnevnom radu brži, da li je do SD do 120hz ili do novije generacije telefona sve ukupno ne znam, ali nekako sve klizi. Iako je duži lakši je za držanje zbog manje širine, ekran mi osetno lepše leži oku, štraftu na preklopu bukvalno ne primećujem više jedino na beloj pozadini kada je na suncu pa baci osvetljenje na boost. Jedino gde šteka u odnosu na N10 je kamera pogotovo video i noćne slike, N10 je clear win tu. Svejedno ne žalim nikako, wow efekat još drži i posle mesec dana. :)
 
Mislim da se na ciglu više ne vraćam. Mislim da je jasno zašto. Samo da potraje ovaj. Flip vs S21+ vs Pxl3XL
PXL_20220314_161017687.jpg
 
Update info mojega slučaja (Yettel):

Tokom dosadašnjeg testiranja uređaja u ovlašćenom servisu prijavljeni kvar još uvek nije potvrđen.Vaša reklamacija nije prihvaćena. Uređaj će biti dodatno testiran, i o ishodu dodatnog testa ćete biti obavešteni. Hvala na strpljenju.

ProMobi vs me:

Me: Dobar dan, to, to i to...
PM: Ok, dajte mi IMEI...uređaj je još kod nas, nemamo nikakvu informaciju.
Me: Ok, šta to znači?
PM: Bićete obavešteni, čekamo dopis od Samsunga šta dalje.

WTF!!!!
 
"Vaša reklamacija nije prihvaćena" Ovo se desilo kad god sam odneo bilo koji uredjaj bilo gde (Gorenje sporet, Hp laptop, Hp Pro G2, Logitech Revolution). Uvek su mi posle 10tak dana sami pisali kako nije prihvaceno ali evo sad ce oni opet da testiraju. Onda posle jos dve tri nedelje jave sta je i kako je stvarno. Time kao dobijaju na vremenu ili tako neka glupost.
 
Čini mi se da im je to generički odgovor na sve, zakonski su u obavezi da odgovore na reklamaciju u roku od X dana (8 beše?) i onda pošalju ovakvu poruku da ispoštuju zakonsku proceduru, da dobiju na vremenu, pa razvlače, i tako...

"Reklamacija nije prihvaćena" ali "dodatno ćemo testirati uređaj"? ;)
 
Nažalost al upravo tako. Kako god, samo da ti daju nov telefon pa još i da znaš za što si se cimao i čekao.
 
Mislim da se na ciglu više ne vraćam. Mislim da je jasno zašto. Samo da potraje ovaj. Flip vs S21+ vs Pxl3XL
Pogledajte prilog 338068
Delim mišljenje, u celosti. Od "vraćanja na ciglu" do "da potraje". 😄 Portabilnost stvarno nema cenu, džep, jakna, kaput, svuda staje. Dok sam na poslu ili kod kuće i znam da ću ga koristiti nešto duže i imati potrebu da ga više otvaram, prosto ga držim otvorenog... kao ja ću da uštedim na tom predviđenom broju otvaranja. 😳🤣 Kada mi ne treba i stoji ili se nosi onda Flip i sve top. 😄 Sve u svemu davno me nije neka sprava ovako radovala.
 
Ne znam, ali polako ću da počnem da gubim strpljenje.
 
Delim mišljenje, u celosti. Od "vraćanja na ciglu" do "da potraje". 😄 Portabilnost stvarno nema cenu, džep, jakna, kaput, svuda staje. Dok sam na poslu ili kod kuće i znam da ću ga koristiti nešto duže i imati potrebu da ga više otvaram, prosto ga držim otvorenog... kao ja ću da uštedim na tom predviđenom broju otvaranja. 😳🤣 Kada mi ne treba i stoji ili se nosi onda Flip i sve top. 😄 Sve u svemu davno me nije neka sprava ovako radovala.
Da potraje do flip 4🤣
 
Ako bude imao olovicu, moj je vala.
 
Evo popusta za Flip3 u Gig....nu od 14.03.2022.-19.03.2022., cena 90k.
 
Sjajno. Što je to super kada si vlasnik ugovora, da se to desi nama KP kupcima sa tuđim papirima da vidim da l' ćemo naći vlasnika da ide sa nama. 😄 Znači definitivno je do uredaja bilo....
 
Da, to je mana kada imaš fiskalni ali ne vodi se na tebe ugovor. Do telefona je bilo :).
 
Uzeh juče telefon iz Yettel-a. Odmah su dali novi pa mi sada ostaje da ujurim neku krštenu maskicu za njega, a možda to uradim i u Zagrebu, video sam da ima Spigen, a službeno sam tamo naredne nedelje. Plan je bio inače da prodaj Flip3 čim stigne, ali IT mozak mi ne da mira tek tako da to uradim :D.
 
Pazario sam juče u Zagrebu Spigen zaštitu za prednji ekran i Tough Armor, sada je tenkić ;).

 
Sviđa mi se ta zaštita na preklopu kod tough armor maske, ali izgleda nabucano sa njom rekao bih a to mi ne odgovara.
 
Nazad
Vrh Dno