Šta je novo?

Samsung Galaxy S5

pss.
Ovi što falcifikuju pečate su čudo, ajde što to rade, nego i zaključaju telefon na određenu mrežu po dogovoru (S5 sa MTS, zaključan tj. ne radi telenorova kartica).

FalSifikuju. Elem, ne ulazim u prethodnu raspravu, već samo da ti odgovorim pitanjem: Telefoni se otključavaju. Misliš da se ne mogu zaključati na neku mrežu, u ovom slučaju MTS?
 
^ naravno da se mogu zaključati. Ali zašto bi to neko radio? Ne vidim ni jedan razlog.

Taj koji ti je prodao zakljican fon, nije nista falsifikovao, samo ti je dao bezvrednu garanciju.
Nisam kupio telefon na oglasu, telefon je iz firme. Ali, ajde da sam kupio, to je neko uradio zbog?

Skoro otvorena tema o ostvarivanju garancije takvog jednog preprodanog fona je lepo dala odgovor.
Covek je morao da stupi u kontakt sa osobom od koje je kupio taj fon, pa da se on saglasi ili donese osteceni fon u servis, da bi servis uvazio garanciju.
Može link do te teme?

Za S5 je ista kao ova garancija iz Tempa za samsung, lično sam kupio (naravno tempo mora da da fiskalni):


U Tempu nisu ubacili ni u kakvu bazu imei broj.
 
Poslednja izmena:
Kako mislis u tempu nisu ubacili u bazu podataka. Pa sta mislis kako se rade garancije i sve ostalo. Sve sto se proda ide kroz sistem i racunar. Oni salju te podatke svom servisu kad je kupljen telefon i koji je imei uredjaja. Zato i ne trebaju fiskalni. Fiskalni ti treba samo ako kupujes i radi tvoje sigurnosti da kupujes legalni telofon. Ljudi valjaju telefone od preko a lupaju nase garancije i prodaju ih 50e skuplje. Ja ne zna sta tu vise nije jasno.
 
^ pa šta bi sa onim da treba fiskalni u servisu? Gde imaju da se kupe garancije? Daj da napravimo dil da uzmemo na više. I gde imaju pečati?
I zašto zaključavaju telefone?

@djordjesl, uporno to pišem. Ostavio sam i link do zakona o zaštiti potrošača. Još sam za svaki sličaj pozvao korisnički MTS i pitao, lepo sam ovde napisao. Još će da ispadne da su nam zaključali telefone ovi što falcifikuju pečate :wave: :smash:

Znam da ne treba fiskalni jer sam reklamirao laptop. Isto su i meni tražili, mogli su da mi traže i da im prepišem stan... Samo sam im pokazao garanti list, uputio ih na zakon. Imao sam fiskalni u kutiji, iz principa nisam hteo da ga izvadim. Zašto dajete lažne izjave? I zašto ne postupate po zakonu? Tražio imena da se žalim. Uzeli su laptop na servis istog momenta.

Definitivno se razlikuju mts, telenor i vip po ovom pitanju.
 
Pa nisam ni mislio licno ti,nego primer.A kada firma uzima preko provajdera, firma i namiruje garanciju preko provajdera, ne radnik koji koristi fon.Dakle opet lepo zavedeno, koliko fonova je kupljeno i koji su.

A tempo je obican prodavac, ne mora nista ni da zapisuje, izdali su fiskalac, to je ono o cemu smo ovde pricali, u radnji ne ostavljas nikakve podatke, kupujes fon, dobijes garanciju i fiskalac i to je to.Kad prodas fon, predas tu garanciju i fiskalac i taj drugi moze da potrazuje garanciju, jer je vezana za fiskalni racun, ne za vlasnika.
Poslovanje sa provajderom(mts,vip ili telenor) je nesto drugo, jer je tu garancija vezana za onog ko je kod njih kupio/dobio uz paket, ne moze se preneti na drugog.

link je
http://forum.benchmark.rs/showthread.php?328350-Note-II-pod-garanciju
i da ne bezimo vise od teme, preterasmo malo, a ni reci o s5.
 
Taj koji ti je prodao zakljican fon, nije nista falsifikovao, samo ti je dao bezvrednu garanciju.
Skoro otvorena tema o ostvarivanju garancije takvog jednog preprodanog fona je lepo dala odgovor.
Covek je morao da stupi u kontakt sa osobom od koje je kupio taj fon, pa da se on saglasi ili donese osteceni fon u servis, da bi servis uvazio garanciju.
Fiskalni nije potreban niti vlasnik ugovora ako korisnik uredjaja licno ode kod ovlascenog servisera sa overenom garancijom.

Ako hoces da predas telefon kod operatora gde je kupljen telefon preko paketa onda to po internim procedurama radi korisnik usluga.

Fiskalni ili aneks ugovora moze da posluzi kao dokaz da je zaista kupljen na tom mestu i tada kako stoji na garanciji (pecat poslovnice i datum).
Drugim recima kada kupujete telefon i ako ne verujete onom ko prodaje trazite fiskalni ili aneks ako verujete bice doviljna overena garancija jer je svaki imei zaveden kod operatora kada je prodat i serviseri imaju ili mogu imati svaku informaciju da njihove strane.

Problem moze da nastane kada serviser ne zameni telefon (popravka ne resava reklamaciju vec zamena) vec izda potvrdu da sa tom potvrdom dibijate novi uredjaj kod operatora, tada operator opet zahteva licno prisustvo korisnika usluga, opet njihova interna proceduta, po zakonu o zastiti potrosaca mozete da isterate zamenu jer je garancija neprenosiva samo kada je to naznaceno na garanciji a u ovim slucajevima nije.
 
^ pa šta bi sa onim da treba fiskalni u servisu? Gde imaju da se kupe garancije? Daj da napravimo dil da uzmemo na više. I gde imaju pečati?
I zašto zaključavaju telefone?

@djordjesl, uporno to pišem. Ostavio sam i link do zakona o zaštiti potrošača. Još sam za svaki sličaj pozvao korisnički MTS i pitao, lepo sam ovde napisao. Još će da ispadne da su nam zaključali telefone ovi što falcifikuju pečate :wave: :smash:

Znam da ne treba fiskalni jer sam reklamirao laptop. Isto su i meni tražili, mogli su da mi traže i da im prepišem stan... Samo sam im pokazao garanti list, uputio ih na zakon. Imao sam fiskalni u kutiji, iz principa nisam hteo da ga izvadim. Zašto dajete lažne izjave? I zašto ne postupate po zakonu? Tražio imena da se žalim. Uzeli su laptop na servis istog momenta.

Definitivno se razlikuju mts, telenor i vip po ovom pitanju.

A tempo je obican prodavac, ne mora nista ni da zapisuje, izdali su fiskalac, to je ono o cemu smo ovde pricali, u radnji ne ostavljas nikakve podatke, kupujes fon, dobijes garanciju i fiskalac i to je to.Kad prodas fon, predas tu garanciju i fiskalac i taj drugi moze da potrazuje garanciju, jer je vezana za fiskalni racun, ne za vlasnika.
Ali fiskalni ne treba za dokazivanje garancije. Imaš link do zakona, zvao sam i MTS koji je to potvrdio.
 
^ pa šta bi sa onim da treba fiskalni u servisu? Gde imaju da se kupe garancije? Daj da napravimo dil da uzmemo na više. I gde imaju pečati?
I zašto zaključavaju telefone?

Ali fiskalni ne treba za dokazivanje garancije. Imaš link do zakona, zvao sam i MTS koji je to potvrdio.


Ne pratis sta pisemo.
po stoti put fiskalni ti ne treba ako si fon kupio od provajdera(mts, telenor, vip) jer si ti vlasnik i garancija je vezana za samo za tebe.
Ali slucaju da prodas fon, novom vlasniku ne vazi garancija(onaj papir koji ti da je bezvredan) jer se garancija ne moze preneti na drugo lice.

u slucaju da kupujes u obicnoj radnji, uz fon dobijas fiskalni i u servisu moras da prikazes fiskalni kao dokaz kupovine, jer ti u radnji nisi ostavio nikakve podatke i garancija se vezuje za fiskalni racun.I svako ko ima fiskalac moze da potrazuje garanciju u servisu.
Znaci u slucaju da prodas takav fon, novi vlasnik ako dobije i fiskalni racun, sa njim moze da potrazuje garanciju, ako nesto na fonu rikne.
Jel sad jasnije?

u tome je cela poenta ovog piskaranja, svi fonovi u oglasima koji samo imaju garantni list, znaci da su kupljeni ili dobijeni od provajdera ili kradeni sa samo nastampanim papirom, i taj list je bezvredan, tj u slucaju kvara, moras prvog vlasnika da cimas za servis.
A ako fon ima i garanciju i fiskalni, znaci da je kupljen u radnji, i kao takav ima validnu garanciju koju svaki buduci vlasnik moze da koristi u slucaju kvara.
 
jer se garancija ne moze preneti na drugo lice.
jel ovo provereno tačno?

koja je to glupost i prevara ako jeste. ispada da samsung garantuje da će saletu83 telefon raditi ispravno, a ne da će galaxy s5 raditi ispravno... *****izam :S:
 
Sta onda meni treba "zvanicno" da ne bi oni u servisu smarali. Covek kupio tel u mts/lelenor/vip i meni prodao telefon. Sta ja od papira dobijam tj sta mi treba da ja SAM mogu da odnesem i uvaze garanciju, a ne da jurim coveka za rukav od kog sam kupio? (ako je to uopste moguce)
 
@Sale83

koliko ja shvatam telefoni koji se dobiju preko firme(naravno firma ih dobije npr od telenora) i prodaju drugim licima nikada nemaju ostvarivu garanciju(mislim na lice koji je kupilo takav mob preko oglasa) ? ili nisam upravu..
 
Poslednja izmena:
@Zlajo Fiskalni ili ugovor... al najbolje ovlascenje, kao za kola :)
 
Sale nisi dobro procitao

Garancija je neprenosiva samo ako je naznaceno

Znaci u ovom slucaju je prenosiva!

Drugarica je pre nedelju dana dobila nov z1 od comtrade jer se gasio a telefon kupljen u oglasima bez fiskalnog samo pecat mts poslovnice i datum na garanciji.
 
jel ovo provereno tačno?

koja je to glupost i prevara ako jeste. ispada da samsung garantuje da će saletu83 telefon raditi ispravno, a ne da će galaxy s5 raditi ispravno... *****izam :S:

video si na onoj temi da je lik morao da kontaktira prvog vlasnika.

@Sale83

koliko ja shvatam telefoni koji se dobiju preko firme(naravno firma ih dobije npr od telenora) i prodaju drugim licima nikada nemaju ostvarivu garanciju(mislim na lice koji je kupilo takav mob preko oglasa) ? ili nisam upravu..

pa da.Isto je, samo sto je firma uzela telefone i pakete kao pravno lice.fonovi pripadaju firmi i garancija se veze za nju.

Drugarica je pre nedelju dana dobila nov z1 od comtrade jer se gasio a telefon kupljen u oglasima bez fiskalnog samo pecat mts poslovnice i datum na garanciji.

ako moze super, ali lik je naveo sta su mu rekli.
 
Poslednja izmena:
Sale nemoj lupati molim te. Zbunices ljude. Svaki telefon koji poseduje garanciju u Srbiji mora na originalnom pakovanju da poseduje deklaraciju uvoznika tj u nasem slucaju i ovlascenog servisera. Ispravno popunjen garantni tj reklamacioni list treba da sadrzi imei, datum, pecat i potpis. Svaka ispravno popunjena mora da vazi. Drugo je kad kupis telefon sa nekom oisanom garancijom od radnje iz NS ili Subotice (najcesci primeri) . Takve radnje se bave nelegalno prodajom tj svercom, i velika je verovatnoca tj 99% da je garancija samo za brisanje bul...
 
Ok ako lupam, al onda objasni zasto je telenor cimao coveka da kontaktira prvog vlasnika da on licno donese fon na servis, iako ima uredno pisanu garanciju?Zasto se onda trazi saglasnost prvog vlasnika ako je dovoljan samo taj papir(u slucaju telefona koji potice od provajdera)
 
Poslednja izmena:
Znaš li koliko ljudi možeš da dovedeš u zabunu? Ti si na osnovu teme sve ovo pisao? Tema je jača od zakona?! Wtf! Na osnovu toga ispada da ja i par članova _Sale_ i djordjesl lažemo? Znaš valjda i sam koliko ima tema na forumu, kakvih sve nema tema na forumu. ***, ja pišem na osnovu svog iskustva, citiram zakon, ostavim link do zakona... Napominjem nekoliko puta da pišemo o MTS! Nekoliko puta pišem da se radi o MTS, zvao sam i korisnički MTS... a ti ostaviš link do teme telefona sa telenora? Zaista? Pročitaću temu svakako.


jel ovo provereno tačno?
Ako ne pišu podaci tj. ime i prezime, onda nije vezana garancija. Možeš da je iskoristiš ti ili neko drugi. Kada odneseš u servis, njih treba da zanima garantni list, kao što je napisao član @goran.com.

A tempo je obican prodavac, ne mora nista ni da zapisuje, izdali su fiskalac, to je ono o cemu smo ovde pricali, u radnji ne ostavljas nikakve podatke, kupujes fon, dobijes garanciju i fiskalac i to je to.Kad prodas fon, predas tu garanciju i fiskalac i taj drugi moze da potrazuje garanciju, jer je vezana za fiskalni racun, ne za vlasnika.
Tempo običan prodavac? Pa ne bih baš rekao, al ajde, oni rade na sitno, prodaju po koju gajbu piva... Kako može garancija sada da bude vezana za fiskalni? Jasno je definisano u zakonu, nema ovde je vezano ovde nije vezano, lepo piše kako se ostvaruje.
Još jednom da ponovim, pozvao sam korisnički servis MTS, fiskalni nije potreban za garanciju, može se odneti u servis.

Poslovanje sa provajderom(mts,vip ili telenor) je nesto drugo, jer je tu garancija vezana za onog ko je kod njih kupio/dobio uz paket, ne moze se preneti na drugog.
Ne može poslovanje sa provajderom da bude nešto drugo. Ne može zakon da bude selektivan, da zavisi od radnje do radnje. Druga stvar je što kada ode neko u servis i oni mu svašta napričaju, a APP (ako prođe, prođe).
Dovešćeš gomilu ljudi u zabunu. U zakonu lepo piše šta je garancija i kako se ostvaruje. Da ponovim treći put da sam kopirao link. Ukratko sam izvukao i napisao jednostavno i naveo taj i taj član.
 
Poslednja izmena:
Ok, posto dovodim u zabunu, onda molim moderatore da pobrisu sve postove koje sam pisao na zadnje dve tri strane, a koji se odnose na garanciju.A vi radite kako mislite da moze, ako ni konkretne slucajeve ne priznajete.
 
Pročitao sam temu. Još jednom moram da pitam. Zaista? Ima li veze sa ovim o čemu pišemo? Taj član je odneo telefon kod operatera, ne u servis. Šta je tu sporno? Sve vreme pišemo o ostvarivanju garancije u servisu i šta je za to potrebno, ne preko operatera.

Tema počinje obećavajuće:
Ja sam ga otključao, ne znam kojim načinom, odradio ga je lik i rekao da mogu i dalje da ga guram pod garanciju, samo da se pravim lud da ga nisam dirao
:d
u međuvremenu sam ga i rutovao da bih upgradeovao softver na 4.3.

Došao sam noćas do toga da ipak nije rutovan

U jednom komentaru napiše da ga je rutovao, kasnije napiše da nije. Ne zna da vidi knox, vi mu kažete kako, onda ga pitate da li je 0x0, on nikako da napiše šta mu piše posle 0x, samo 0...

Na kraju svega, telenor mu prihvatio telefon iako on nije kupio u telenoru!
 
isto tako i garancije vezane za telenor. plavo beli papir gde pise pin compjuters sa nekim satro pecatom telenora. a na papiru ne pise nista,samo potpis i nalepnica sa imei brojem i to je to. takvih sam 5 komada video do sada :)

Takve su garancije od pina ako ih nisi do sada vidjao.Dobijes od njih blanko garanciju pa ispises model kad ti zatreba a oni svakako znaju da li je kod njih kupljen ili ne,nisu mutavi.
Imam tih pinovih blanko garancija u servisu bar 100 komada,tako funkcionise.
 


 
Takve su garancije od pina ako ih nisi do sada vidjao.Dobijes od njih blanko garanciju pa ispises model kad ti zatreba a oni svakako znaju da li je kod njih kupljen ili ne,nisu mutavi.
Imam tih pinovih blanko garancija u servisu bar 100 komada,tako funkcionise.

meni je prosto neverovatno da tako moze garancija da izgleda. pa ja takav papir mogu da napravim za 100din sa sve pecatom. ja cu ih izbegavati u buducnosti,za ostale ne znam
 
isto tako i garancije vezane za telenor. plavo beli papir gde pise pin compjuters sa nekim satro pecatom telenora. a na papiru ne pise nista,samo potpis i nalepnica sa imei brojem i to je to. takvih sam 5 komada video do sada :)

Garancija koju sam ja dobio uz telefon (od člana Benchmark foruma) uredno je popunjena, zalepljen je IMEI broj sa kutije telefona na odgovarajuću lokaciju i fiskalni račun je zaheftan za sam garantni list. Tako da nisu sve takve kao što si ih opisao.
 
razumemo se.. to je normalna garancija(bar po mom nekom vidjenju). ja sam pricao za "telenor garancije" sa oglasa.
 
Prebacih se na ART. Ovo leti.
 
Ja testirao i nema neke razlike. Cak kljucne aplikacije dalvik otvara brze. Iskljucis animacije i leti i dalvik :D
 
To izgleda samo kod tebe art nije brži...
 
Nazad
Vrh Dno