Naručio bih dva S22 Ultra 256gb direktno iz Samsunga (u Nemačkoj) sa ugovoronom obavezom iz Vodafona (jer je mnogo povoljnije nego kod Vodafona ili Telekoma, a idu i Buds2, Adidas cover i torbica uz njih besplatno), pa imam nekoliko pitanja.
1. Da li naručivanje telefona direktno od Samsunga ima nekih mana u odnosu na operatere i druge radnje tipa Mindfactory/Saturn/... (softver, garancija...)?
2. Šta uključuje dodatna garancija (Samsung Care+) i da li se isplati dati 150€ za dve godine za jedan telefon za nju? Jel stvarno menjaju džabe ekran ako se polomi?
3. Koju masku (da nije na preklop i idealno da ima adekvatne proreze za pojedinačna sočiva kamere, da ne mora da se koristi
"camera protector") uzeti da lepo štiti telefon sa svih strana, a da nije glomazna (po mogućstvu da ima još neku boju osim crne - za ženu, meni je crna super, a i da razlikujemo telefone na stolu)? Može iz Samsunga ili neki drugi brend (može i "no name", samo da bude dobra i da štiti i da isporuka za Nemačku ne traje par meseci).
4. Da li odmah ići na Dome ili uz Care+ nije potrebna? Ako treba da li ima nekih radnji koje to rade (ne bih da zeznem, na
Amazonu su mnogi imali problema)?