Šta je novo?

Samsung Galaxy S22

Restartovao sam telefon. I dalje ista slika. Nema informacija o poslednjem ažuriranju. A bilo je do sada. I bilo je uvek na mom prethodnom Note 10+ telefonu, koji je, sa istim sistemskim softverom (Android 12, OneUI 4.1) radio besprekorno i bez greške.

Skenirao sam telefon na malware, preko McAfee i Goodle play. Kaže, pretnje nisu pronađene.:rolleyes:
 
I kod mene sve normalno stoji u sekciji poslednje ažuriranje. Uvek mi je tu stajala info o poslednje izvršenom update-u.
 

Prilozi

  • Screenshot_20220506-100826_Settings.jpg
    Screenshot_20220506-100826_Settings.jpg
    39.7 KB · Pregleda: 112
  • Screenshot_20220506-100832_Software update.jpg
    Screenshot_20220506-100832_Software update.jpg
    71.8 KB · Pregleda: 63
Onda jedino što mi pada napamet je da je to obrisala (ako tome uopšte ima dozvoljen pristup) aplikacija. CCleaner. https://play.google.com/store/apps/details?id=com.piriform.ccleaner

Ovu aplikaciju imam plaćenu, bez reklama koja može da radi automatski brisanje keša svih aplikacija, kao i neko sistemsko brisanje datoteka i (praznih) fascikla, koje smatra nepotrebnim. Iako pre čišćenja aplikacija daje spisak čekiranih i nečekiranih stavki koje su za brisanje, pa se može odlučiti sta brisati a šta zadržati, moguće je da je ovo od ranije obrisala, a da ja to nisam primetio, nego sam povezao sa jutrošnjim spontanim isključivanjem.

Drugo objašnjenje nemam. A što se tiče isključivanja, to je verovatno jedan od onih poznatih iznenadnih "restart" bagova kod Ultre, koje su i drugi ranije opisivali. Samo eto, da im se pridruži i ovaj, iznenadno isključivanje (n).
 
Zasto nema ovu opciju "Auto download over Wi-Fi" na mom S22+, kako uključiti?
 

Prilozi

  • Screenshot_20220506-121331_Chrome.jpg
    Screenshot_20220506-121331_Chrome.jpg
    49.4 KB · Pregleda: 49
  • Screenshot_20220506-121414_Settings.jpg
    Screenshot_20220506-121414_Settings.jpg
    35.9 KB · Pregleda: 51
Je l' to znači da bi svi morali da dobiju telefone do 15.05, koji su naručili u pretprodaji?
To ne bih znao da ti kazem, moras da cimas prodavca ili operatera.... Moguce je i da ce samsung produziti promociju, ako ustanovi da ima telefona koji jos nisu dostavljeni.
 

Prilozi

  • Screenshot_20220506-130906_Settings.jpg
    Screenshot_20220506-130906_Settings.jpg
    39.5 KB · Pregleda: 59
@coabog, moguće, A1 i Telenor imaju neki svoj softver jer kod njih obično kasnije stizu update nego za modele iz mts i telefone kupljene u slobodnoj prodaji.
 
Ja sam se registrovao na samsung members 9. aprila, 23. aprila pisao mail na xyz da vidim šta se dešava, sutradan sam dobio odgovor od njih da će registracija uskoro biti potvrđena i da dobijam punjač i slušalice. Kako do dana današnjeg nisam dobio potvrdu da je registracija prihvaćena, pisao sam opet mail na xyz jutros, pa da vidim šta će sad reći.
EDIT: Vratili su mi mail danas da je registracija odobrena, sutradan kako sam opet poslao upit na mail xyz.
 
Da ponovim pitanje od pre nekoliko dana - da li poklon slušalice mora da primi isključivo lice koje je na svoje ime rezervisalo/kupilo telefon ili to može da bude i neki drugi član porodice?

Čitave sledeće nedelje sam službeno odsutan iz Beograda a nekako imam osećaj da će me upravo u tom terminu pozvati da siđem do ulaza u zgradu jer su oni već tamo ili će doći za pet minuta.
 
Primer sa isporukom XYZ mojoj sestri:
taj dan sam slucajno bio kod nje, ona na poslu, nazvali je da sidje, ona mene nazvala i rekla da izadjem, potpisao i preuzeo.

XYZ je firma koja vrsi isporuku Samsung poklona po Srbiji
 
Taj problem je znači rešen, ostaje još problem vremena pošto supruga dolazi s posla tek nakon 16,30h...
 
Možda je malo trulo, al da pitam - pa nek ide život ako ispadnem Pglu :)
Šta je to xyz i na koji mail si se raspitivao? Registrovao sam se još 18.04. i ni traga ni glasa...
Ako si dobio generički mejl nakon registracije, gde Samsung potvrđuje da je primio registraciju i da će poslati mejl obaveštenja o statusu isporuke poklona, videćeš da, ako u svom mejl klijentu pritisneš na "odgovori", biva automatski upisana adresa [email protected] E pa to je zapravo adresa firme koja se za samsung bavi pitanjem poklona. Neka xyz firma. Pa se ljudi obraćaju na tu adresu kada imaju nedoumice u vezi sa poklonima.

Ja registrovao moju preorderovanu Ultru 30.04. i osim potvrdnog mejla da su primili registraciju, dalje se ne oglašavaju. Verovatno praznuju. Možda se i ja ipak naredne nedelje mejlom obratim xyz fantomu da pitam šta su izdumali za moje poklone 🙃.
 
Registrovao 19.04. Pisao na mail xyz i nista. Zvao sam ih pre par dana na tel i rekli su da posaljem sliku imei ili screenshot. Poslao sam isti dan. Posle dva dana poslali mail i opet isto traze
"Ljubazno Vas molimo da nam pošaljete fotografiju dokumenta ili kutije uređaja na kojoj se vidi IMEI broj uređaja ili screenshot istog kako bismo odobrili Vašu registraciju.
Srdačan pozdrav,
Vaš Samsung"
Danas stigo mail da je registracija odobrena
 
^
Pa šta brljaju? Šta opet traže iste podatke koji su u formi za registraciju bili unapred učitani i prosleđeni (IMEI). Kakvo slikanje kutije. Pa validna registracija je trebalo da bude samo ako je sprovedena preko uređaja koji se registruje!!!
 
Kaze niste prilozili sliku imei-a prilikom registracije. Ja koliko se secam nije ni mogla da se prilozi, vec samo da se upise broj. Ma ko da se nateze sa njima. Bitno da su odobrili i da ce poslati poklon do 31.05.
 
Kaze niste prilozili sliku imei-a prilikom registracije. Ja koliko se secam nije ni mogla da se prilozi, vec samo da se upise broj. Ma ko da se nateze sa njima. Bitno da su odobrili i da ce poslati poklon do 31.05.
Meni je bilo da izaberem model telefona i sam mi izbacio imei, proverio sam ga i to je taj.
Nemam tu opciju. Da li mozda zavisi gde je uzet telefon, ja sam uzeo preko operatera A1, pa je mozda drugi softver...
I ja sam u A1 uzeo i isto kao i ti nemam tu opciju, a cale na A71 iz mts ima tu opciju.
 

Prilozi

  • 0-02-0a-3c931664cbf93853ff0f4a334f6a46d2a558f503049d5455ce62bd8fa4a97f12_7feeba2c5363d578.jpg
    0-02-0a-3c931664cbf93853ff0f4a334f6a46d2a558f503049d5455ce62bd8fa4a97f12_7feeba2c5363d578.jpg
    38.3 KB · Pregleda: 80
^
Pa kad je to sad najaktuelnije. Izgleda da se sada smanjilo pljuvanje po bateriji, bar za Ultru. Evo, meni se čini da je nakon 7 dana korišćenja, daleko bolja nego u početku. Da ne ureknem, rekao bih, sasvim pristojna uz rutinu korišćenja koju sam imao i na prethodnom telefonu, Note 10+.
 
Baterija nije bajna, ali Ultra je sjajna. Stvarno fenomenalan uređaj.

Pokloni odavno stigli.

Čim majske zakrpe još uvek nema, znači da će finalnu, kvalitetnu, dugo iščekivanu izbaciti tokom iduće nedelje.

Verovatno najviše za kameru i bateriju. Možda nešto vezano za One UI i to bi bilo to.

Onda bi trebalo da u svakom smislu opravda klasu i taj famozni naziv (u kombinaciji sa Exy).
 
sto se baterije na bilo kom mob telefonu tiče - sve zavisi od načina korišćenja telefona
sa mojim načinom korišćenja baterija mi traje dovoljno dugo , da nisam u opasnosti da potražim punjač tokom dana , igrice ne igram , ali sve ostalo po malo , plus duo sim
Jedino sto mi smeta , je noćna potrošnja kada ne uključim avio režim , tada mi spusti bateriju od 8 - 10 %
sa ostalim sam izuzetno zadovoljan
s22ultra je u pitanju , kupljen u samsungu u delti
 
Evo neke siće
 

Prilozi

  • Screenshot_20220509-095355_Software update.jpg
    Screenshot_20220509-095355_Software update.jpg
    93.1 KB · Pregleda: 68
Bilo je priče da će u prvoj polovini maja da stigne jedan veliki update, ali verovatno je to bio onaj aprilski update od 1.4GB i da su ispeglali sve što se može ispeglalti. Ovaj mali update od 200+ MB je samo security patch.
 
Mi iz Yettela (ili bar ja) nismo dobili ni onaj mali iz prošlog meseca a bogme ni ovog nema na vidiku.
 
Telefoni iz Yettel i A1 uvek kasnije dobijaju update, prvo dobiju update oni telefoni kupljeni direktno od Samsunga, odnosno telefoni kupljeni u slobodnoj prodaji i telefoni iz mts-a pošto ti telefoni softverski nisu vezani za operatera, a kasnije dobijaju telefoni kupljeni kod operatera.
 
Pa ako je bio taj iz aprila od 1.4 u aprilu nisam zadovoljan u potpunosti. Drain na dve kartice je preveliki. Juče sam imao svega dva i po sata korišćenja telefona za 17 sati i srozala se baterija ispod 10 odsto.

Ništa zahtevno nisam koristio.

Standby je preveliki drain, nije bilo tako ranije, na drugim uređajima. Inače, često u poslednje vreme zbog promene posla ne koristim telefon mnogo, ali srče se baterija.
 
Nazad
Vrh Dno