Jutros iznendjanje... crn ekran na jednom od dva N20 Ultra.
Telefon radi, vibrira, cuje se zvono kada pozovem sve regularno, ali ekran crn i ne reaguje na dodir.
Juce normalno radio, apsolutno nikakve predznake problema sa ekranom nije pokazivao.
Kupljen 09.2020 god. Odneo sam ga malo pre u ovlasceni servis, prihvacen u garanciji.
E sad, politika servisa je ono sto me je izbacilo iz takta. Naime, pre nego sto su pitali za problem, i pogledali garanciju, odmah su mi stavili do znanja da se svi podaci iz telefona brisu, te da, ukoliko zelim da mi sacuvaju podatke, to naplacuju 2000 din nevezano za garanciju. Ok, ukoliko je zaista neophodno da se podaci izbrisu, 2000 zaista nije mnogo da se sacuvaju, ali kakve veze podaci imaju sa zamenom ekrana.. ili baterije...itd.. Znaci oni na ovaj fazon uzmu 2000 svakome ko donese tel na servis.
Opet, nije problem u 2000, nisu to neke pare, ali je bezobrazluk da se na takav nacin uzima novac ljudima ukoliko kvar ne zahteva gubitak podataka.