Ma kakvi, od sada cemo da pricamo kako je garancija u Srbiji super i lako ostvariva. Kakve veze ima sto smo imali problema, ipak pise da ima garanciju...Zbog vasih losih iskustava naravno ne treba generalizovati i reci garancija nista ne vredi!
To nije pretpostavka vec licno iskustvo i iskustvo jos gomile ljudi koje poznajem.tvoja pretpostavka se zasniva na tvom licnom iskustvu i procitanom (niko ne pise uspesno sam iskoristio pravo na reklamaciju, dok nezadovoljni uvek pisu i isticu svoje nezadovoljstvo)
Opet je zabo ekran kada sam otvarao flip cover...
Na koliko procenata je bila baterija. Meni se čini da se to desi kada je pri kraju, a onda imam utisak da se ceo teleofon malo uspori sa odzivom, kao da uleti u neki mod štednje. Takođe imam utisak da tih poslednjih par procenata baterije baš potraju, što znači da neka štednja postoji.
Elem, juče mi je crkla SIM kartica i dobio sam novu (Telenor). Baterija je drastično manje počela da se troši u standby, iako je telefon u svakom slučaju bio nenormalan. Slično sam primetio i na S2 u poslednje vreme, pa sam mislio već da je star telefon odlazio bogu na istinu, ali izgleda da je neki fazon sa karticom bio. Da li je to uopšte moguće??? Evo pogledajte koliko je sati, telefon je 93%, a skinut je sa punjača u 6:37 jutros. Ugašen je bio između 9 i 10 jutros, dok mi nije stigla kartica.
Što se garancije tiče, i dalje se nadam da je OK, pogotovo što je telefon firmin, tako da očekujem da se izlome da nam izađu u susret, kao i do sad.
Njegovo ne, ali kad je to iskustvo i iskustvo 80% potrošača, onda nije baš sve tako šareno i lepo kako ti pričaš..
Fabrički ROM?
Ja sam na Telenorovom uređaju i jedino zašta bih rutovao telefon je da sredim prava pristupa SD kartici i da izblokiram reklame. Sem toga, telefon mnogo dobro radi, čak sam prihvatio TW, koji inače organski nisam podnosio - bar onu inicijalnu verziju koja je išla uz S2.
Ovo je sad skroz fino sve, nemam zamerki. I dalje je na 93%, samo cepa mejlove svaki čas, malopre je upalio GPS (na svakih 1h ažurira lokaciju). Nije na 3G, na WiFi je, podigao sam AP da mi prijem ne bi narušavao statistiku jer je ovde na šljaci veoma loš.
Njegovo ne, ali kad je to iskustvo i iskustvo 80% potrošača, onda nije baš sve tako šareno i lepo kako ti pričaš..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari