Šta je novo?

S.T.A.L.K.E.R. 2

Sa 20ak modova sam tweakovao igra baš kako mi odgovara i ovaj je jedan od boljih.
 
Ovo se ceka

 
Attention, stalkers!

Thank you for your feedback and support. We continue to work on the game to make the Zone a better place for you to enjoy and explore. The latest 1.0.3 patch we prepared will address following issues:

Crashes and memory leaks:

  • Multiple ACCESS_VIOLATION_ERROR fixes.
  • Multiple LowLevelFatalError crash fixes.
Controls adjustments:

According to your feedback, we adjusted following parameters/values to decrease input lag on keyboard+mouse input:

  • Mouse Smoothing is disabled by default.
  • Mouse Acceleration is disabled by default.
Additionally, default values of mouse sensitivity were updated to allow a predictable default experience for our players with new values of two parameters mentioned below:

  • Camera sensitivity: 25%.
  • Aim sensitivity: 15%.
Main and Side missions:

  • Fixed issue with
    that were able to chase player outside
    during the In Search of Past Glory mission.
    [*]Fixed an issue where the NPCs
    trying to enter a building during the mission On the Edge.
    [*]Fixed issue with Bayun cat which could despawn before player loots a collar from it during In the Name of Science mission.
    [*]Fixed issue with player potentially locking oneself during Dangerous Liaisons mission.
    [*]Fixed issue with Roosevelt becoming hostile upon
    through the Commissary during King of the Hill mission.
    [*]Fixed an issue when Sava despawns in front of the player after the dialog in the bunker during A Heavy Burden mission.
    [*]Fixed issue with NPC's despawning when player successfully finishes Legends of the Zone mission.
AI:

  • Fixed an issue with mutant bodies stretching after a shot from an automatic weapon.
  • Fixed an issue that caused NPCs to block the doors during the Back to the Slag Heap mission.
Balance:

  • Fixed issue with Sidorovich not selling certain ammo types.
Saves:

  • Fixed issues with missing player saves after a hard reboot of the PC/Xbox.
Thanks again for your support. We will continue working on future updates, reading your comments and feedback, and fixing “anomalies” if they occur. If you detect any — report them to our Technical Support Hub. That will help us investigate your particular case and implement fixes faster:

https://support.stalker2.com/hc
 
Ja obrisao, vraćam se kad srede performanse i A-life. Bilo je igrivo u prvoj zoni ali čim sam ušao u drugu počeo je raspad sistema, pre svega nenormalno seckanje. A baš mi se dopala igra.
Taman ću igrati PoE2 dok je ne srede.
 
a mislis da ce PoE2 biti bolji? :D on je tek early access
 
Да, беше у CoP си могао да спаваш. 😄
 
Mutant od čoveka.

BTW di se vidi koliko sati imam?
 
Pošto nisam modovao igru, sa 1.03 mi konačno kontrole neće biti pijane, hvala GSC...
 
Kada je oluja u ovoj igri to je sigurno najbolja grafička prezentacija koju sam video.
Zaista ne momente grafika briljira, svetla su jako dobro rešena, kad je mrak baš je mrak.
HDR takođe sjajan, ali tešava pod određenim uglom da isijava poljana napolju iz mračne šupe, izgleda fotorealistično prikaz poljane ali je skroz neprirodan efekat.

Za sada najjači utisak fajt sa bloodusckerom dok je žešća oluja napolju, i kada sevaju munje na 10 metara od nas.
Ali je bloodsucker smešan za bilo kog vojnika, nisam dugo video NPC AI koji nije apsolutno tupav kakav je u 99% igara.
Ovde je više kao u FEAR, znaju da naprave glupe poteze ali ako ih je više zeznuto je, vrlo precizni, nema obilaženja i dolaženja s leđa (flankovanja), vide na kilometar.
Jedino što mi se ne dopada je što nisam siguran da upaljena lampa ima uticaj na njih, jer bi realno trebalo da me slabije video kada nemam lampu upaljenu.

Zaklon funkcioniše ali vrlo realistično, mislim nemam rikošet metka ali ne treba preterivati, ipak je igrica. Za većinu igrica gde je drvena taraba bulletproof i ima hitbox veći za 20 cm od same tarabe, ovo je top.

Stavio sam mod koji je @DeRadicci okačio, i to parkour varijantu, nije baš u duhu igre i trivijalizuje neke izazove ali je igra sada jedno 5 puta zabavnija :)

Nisam primetio da je ovaj poslednji patch rešio mouse acceleration...
 
Mene najvise nervira spawn bandita na mene. Preskocio malo u Garbage i neki veliki fajt je bio, gomila leseva, oruzja i loota, i svakih par minuta mi se stvore 3 bandita i po meni. Mrkli mrak ugasena lampa ali vide me ko po danu.
 
Jel ima negde snajper da se uzme?
 
Ja sam pokupio Vintorez od random vojnika u Cordonu, ona njihova baza južno od sela. A Sidorovič ga isto ima na prodaju ali je skup božesačuvaj. Ima i SVD na prodaju ako hoćes klasičan snajper
 
Kada je oluja u ovoj igri to je sigurno najbolja grafička prezentacija koju sam video.
Zaista ne momente grafika briljira, svetla su jako dobro rešena, kad je mrak baš je mrak.
HDR takođe sjajan, ali tešava pod određenim uglom da isijava poljana napolju iz mračne šupe, izgleda fotorealistično prikaz poljane ali je skroz neprirodan efekat.

Za sada najjači utisak fajt sa bloodusckerom dok je žešća oluja napolju, i kada sevaju munje na 10 metara od nas.
Ali je bloodsucker smešan za bilo kog vojnika, nisam dugo video NPC AI koji nije apsolutno tupav kakav je u 99% igara.
Ovde je više kao u FEAR, znaju da naprave glupe poteze ali ako ih je više zeznuto je, vrlo precizni, nema obilaženja i dolaženja s leđa (flankovanja), vide na kilometar.
Jedino što mi se ne dopada je što nisam siguran da upaljena lampa ima uticaj na njih, jer bi realno trebalo da me slabije video kada nemam lampu upaljenu.

Zaklon funkcioniše ali vrlo realistično, mislim nemam rikošet metka ali ne treba preterivati, ipak je igrica. Za većinu igrica gde je drvena taraba bulletproof i ima hitbox veći za 20 cm od same tarabe, ovo je top.

Stavio sam mod koji je @DeRadicci okačio, i to parkour varijantu, nije baš u duhu igre i trivijalizuje neke izazove ali je igra sada jedno 5 puta zabavnija :)

Nisam primetio da je ovaj poslednji patch rešio mouse acceleration...
Pa u pecini ispod kuce kod vetrenjace pocne da te juri, ali treba da mu pobegnes kod onih isparenja i onda ne sme tu da pridje. Cim se odmaknes od isparenja, on opet napada.
 
Kada je oluja u ovoj igri to je sigurno najbolja grafička prezentacija koju sam video.
Zaista ne momente grafika briljira, svetla su jako dobro rešena, kad je mrak baš je mrak.
HDR takođe sjajan, ali tešava pod određenim uglom da isijava poljana napolju iz mračne šupe, izgleda fotorealistično prikaz poljane ali je skroz neprirodan efekat.

Za sada najjači utisak fajt sa bloodusckerom dok je žešća oluja napolju, i kada sevaju munje na 10 metara od nas.
Ali je bloodsucker smešan za bilo kog vojnika, nisam dugo video NPC AI koji nije apsolutno tupav kakav je u 99% igara.
Ovde je više kao u FEAR, znaju da naprave glupe poteze ali ako ih je više zeznuto je, vrlo precizni, nema obilaženja i dolaženja s leđa (flankovanja), vide na kilometar.
Jedino što mi se ne dopada je što nisam siguran da upaljena lampa ima uticaj na njih, jer bi realno trebalo da me slabije video kada nemam lampu upaljenu.

Zaklon funkcioniše ali vrlo realistično, mislim nemam rikošet metka ali ne treba preterivati, ipak je igrica. Za većinu igrica gde je drvena taraba bulletproof i ima hitbox veći za 20 cm od same tarabe, ovo je top.

Stavio sam mod koji je @DeRadicci okačio, i to parkour varijantu, nije baš u duhu igre i trivijalizuje neke izazove ali je igra sada jedno 5 puta zabavnija :)

Nisam primetio da je ovaj poslednji patch rešio mouse acceleration...
Jel to se priča za F.E.A.R. igru iz 2005 god? Pa za to vreme taj AI je bio jedan od najboljih što se moglo videti i specifičan od ostalih igara u to vreme. Nebo i zemlja razlike sa ovim u Stalker 2.
F.E.A.R. iz 2005 je bukvalno "masterpiece" u poredjenju sa današnjim polu sklopljenim šatro "early access" glupostima. Najverovatnije biće i Stalker 2 slično kao Cyberpunk, posle godinu dve kad se sve uradi u fullu onda će biti kako je trebalo od početka.
 
Ovaj Stalker ima sasvim solidan Ai kad su sukobi u pitanju. Koriste zaklon, flankuju odmah kada ih je više i bacaju bombe kada si uštekan negde. Kad te vide, krenu da te traže i ne ponašaju se kao kolektivan mozak da te vide svi na mapi kada te opazi jedan. FEAR je imao privid Ai-ja jer su ga dobro isfejkovali i o tome je bilo YT klipova. I to im je bilo lakše da urade jer je hodnik pucačina, ali opet potrudili su se. Ovde je sve dosta teže jer je open world i ima svega od anomalija, sukobljenih frakcija do mutanata. Ima ovde dosta prostora za napredak, ali u odnosu na današnje open world igre ništa mu ne fali.
 
Iskreno sada kako imam 60-110 fps u proseku, bez padova na 10 fps kao na početku, igra mi je zapravo odlična i nisam naišao na krupnije bagove za sada. Mada nisam dugo odmakao, tek nekih 6 sati u igri.

Sada zapravo primećujem ono što bi voleo da je drugačije rešeno, a to mi se dešava samo u igrama koje me interesuju i koje mi se dopadnu. Recimo, išli su na survival simulaciju ali je baš onako rudimentarno, drži Q ili E da se najedeš napiješ. I to mi je u principu okej, ali mi je bezveze što efekat pijanstva posle pet vodki traje 10 sekundi. Kada su ga već ubacivali, trebali su napraviti da traje duže i da se ne cuga tek tako na svakom koraku kada se nakupi malo radijacije. Sam efekat je odličan.

Takođe bi voleo da penjanje po objektima po defaultu tu, da postoji prone i crawl, da postoji interakcija sa objektima koja se ne svodi na razbijanja kutija nožem. Da mogu da spavam u krevetu. Nisam istraživao pa ne znam jel implementiran weapon jamming? I to bi leglo ko budali šamar ako već nisu ubacili mada meni nijedno nije zaglavila puška. Takođe, pošto sam na početku ne znam jel može od crvenih degraded oružja da se dobije nešto pa da se cratfuje, popravlja, budži itd?

I naravno voleo bi da mogu voziti neka vozila u igri, mada to nije baš u duhu Stalkera. Ili ih barem razneti kada se neko krije iza njih u zaklonu.
 
Može da se spava u krevetu. Ne u svakom doduše, već u bazama. Zaglavljivanje oružja ima takodje. Crvena degradirana oružja su uglavnom za bacanje jer ih ne vredi popravljati, možda skinuti neki attachment sa njih ako ga imaju. Mada igra ima fino doziran sistem otkrivanja i dolaženja do novih oružja samo treba šetati po mapi i otkrivati stasheve, raditi side questove a kad se trenutna lokacija počisti opet na main quest. Ili kao ja random šetnja iz Zalisye umesto na sever prateći main quest, na istok do Kordona da vidim kako su ortaci iz keca. Nekad NPC pomene u razgovoru neku lokaciju gde ima nečeg zanimljivog.

Jel još nekog udario grom? Mene dva puta za sada :LOL:
 
Alo (Envoy) sve si to nabrojao,a veruj mi to će te najviše nervirati,sa poda ćeš skupljat crvene puške i sa njima će da se biješ....pa onda klik klik

A nji 3-4 te napucava sa tri strane sveta

Jaming i kvar pušaka se preterano puta dešava,ko da veštački pumpaju vreme u igri....a ko je to ubacio u igre....ja bi njemu "##$%!% sve po spisku

I sad zamisli sva ta sr%&/ u multiplayeru.......Tarkove tu li si?

Počeo sam da se sakrivam po kućama i rupama kada grmi,aj što me oleši,nego što obojim gaće
 
Igram na veteran, i još uvek nisam morao koristiti crvene puške. Ni žute ne koristim, zapravo preferiram pištolj sa prigušivačem. Vojnici i drugi stalkeri su tanky, i realno pištolj u glavu je bolji, precizniji od ovih SMG puškica. Sada sam kupio lovačku sačmaru pa ću videti kako to ide, nisam stigao juče da nastavim sa igranjem a baš mi se igra, dobra igra :)
Inače nisam skoro u nekoj pucačini ovoliko tražio zaklone i koristio ih, možda još od Ghost Recon prvog dela.

Igram baš kao pravu open world igru, očistio sam neke zone a nisam ni kvestove uzeo za to. Više me ovako zabavlja nego da pratim priču, a ipak ću morati.
 
Mene najvise nervira spawn bandita na mene. Preskocio malo u Garbage i neki veliki fajt je bio, gomila leseva, oruzja i loota, i svakih par minuta mi se stvore 3 bandita i po meni. Mrkli mrak ugasena lampa ali vide me ko po danu.
Kako tebi radi sa ovom GRAFom, ima li jos neko sa slabijom grafikom da igra? Mozda bolje perfomanse sa - Update_v1.0.3?
 
Igram na veteran, i još uvek nisam morao koristiti crvene puške. Ni žute ne koristim, zapravo preferiram pištolj sa prigušivačem. Vojnici i drugi stalkeri su tanky, i realno pištolj u glavu je bolji, precizniji od ovih SMG puškica. Sada sam kupio lovačku sačmaru pa ću videti kako to ide, nisam stigao juče da nastavim sa igranjem a baš mi se igra, dobra igra :)
Inače nisam skoro u nekoj pucačini ovoliko tražio zaklone i koristio ih, možda još od Ghost Recon prvog dela.

Igram baš kao pravu open world igru, očistio sam neke zone a nisam ni kvestove uzeo za to. Više me ovako zabavlja nego da pratim priču, a ipak ću morati.
Nemoj kupovat puške i armore,prati priču,ko šta neko reće,questove,pa malo sporedne pa malo explorer,tako reć na svaka tri sata nadjem armor,i uvek bolji od predhodnog,kojeg sam upgrejdovao.Baćene pare uzalud,a do para se vrlo teško dolazi.Instalirao mod da mogu prodavat i crvene puške,il su trebali stavid nekog NPCa šta kupuje staro željezo :p

BTW stešovi se nalaze više manje ko u prethodnim delovima,isto tako artifakti,al u vrlo manjem broju
 
Nazad
Vrh Dno