Šta je novo?

S.T.A.L.K.E.R. — Clear Sky

Nece download nesto?

Inace veoma mi se svidja ova optimizacija tipa DX8-DX10...Bice Clear Sky-a za sve pa cak iza matore masine.Prvi put sam presao STALKER-a na "Static lightning"(DX8)modu sa 7300LE i bio sam zadovoljan,da nije bilo te opcije mogao sam jos pola godine samo da gledam trejlere:S:.NIje sve u senkama,ima nesto i u prici...

Edit:hoce download,nesto me ZA zeza...
 
Poslednja izmena:
Mozda prvi pravi DX10 naslov....


....sa podrskom za DX8 :d
 
Nove fotke.
 

Prilozi

  • kri200807ki0.jpg
    kri200807ki0.jpg
    277.6 KB · Pregleda: 100
  • 9577e68e9cfe.jpg
    9577e68e9cfe.jpg
    103.4 KB · Pregleda: 104
  • kri200805yi1.jpg
    kri200805yi1.jpg
    155.8 KB · Pregleda: 85
  • kri-2008_06.jpg
    kri-2008_06.jpg
    158.1 KB · Pregleda: 100
Mnjaaaahh, whateva i give up, Stalker, prva igra koja ima dinamicke senke i sta jos ono bese ima, ah da, global illumination...
A ovo sije Krajzis za tri koplja, pa plus ovo...maaa nevidjeno...lik je fotoreal... :p
stalkercs062wv8.jpg


Johne Carmache i Cevate, pojma vi nemate :D
 
Ima nesto ruzno u teksturama sto je bilo i u prvom delu,bas je prepoznatljivo,kao nekakav Bump mapping iz 2001 godine,mozda nije to ali meni kompletno kvari grafiku.
 
@starac:

ne shvatas ti poentu "neznalica", a to je da ne moze biti "prvi pravi" dx10 engine zato sto je dx10 samo naknadno ubacen u vidu par efekata. Dok ne koristi DX10 path u celosti (i za one dx9 efekte) nije "pravi" . Nadam se da je sad jasnije.

A stoji ii ovo sto su drugi rekli, nista tu nije ubaceno sto vec nije vidjenu dx9 Crysis-u i drugim naslovima. Atijev Toy Shop demo je napravljen pre skoro 3 godine i imao je noramal maping, kisu, vodu, dinamicke senke, global illumination itd. Sve je to dx9.
 
Ima nesto ruzno u teksturama sto je bilo i u prvom delu,bas je prepoznatljivo,kao nekakav Bump mapping iz 2001 godine,mozda nije to ali meni kompletno kvari grafiku.

Ako mislis na ono kao kada su previse izrazene teksture na zidovima,nekim cevima(previse bobicaste i hrapave) i sl. onda se slazem sa tobom.Deluje bas napadno,prezasiceno,pomalo otuzno...;)
 
Kada je S.T.A.L.K.E.R. u pitanju, i prethodni i nadolazeci, grafika nikad nije bila sporna, naravno, nije savrsena, ali je izuzetna, i dopada mi se. Mene zabrinjavaju stvari koje su me odvratile od igranja prethodnog dela, a to su nakaradne animacije na kojima je potrebno jos dosta rada, potom taj momenat borbe koji je ustvari vrlo kljucan u jednom shooteru, bez obzira da li naginje rpg zanru ili je klasican shooter. Ipak je ovo shooter po vokaciji. Pobogu, ako im je toliko bitna grafika, npr. voda koja se sliva niz vagon, efekat kada se kapljica rasprsne prilikom udarca o povrsinu, dim koji postuje zakone fizike, zar nije logicno i da napucavanje bude na tako visokom nivou, no to ovde nije slucaj, imamo izuzetne krajnosti, vizuelno pleni, a u tim nekim drugim segmentima je miljama daleko unazad, i to u onim koji su jako bitni za jedan moderan shooter.
 
Ja ne znam otkud sad ta prica sa DX-10 efektima,pa i kad je najavljivan za DX-10 se pricalo da uglavnom ima iste efekte kao i DX-9 ali da ce ih raditi brze(iz manje pass-ova).
Kao sto znamo,ni ovo se jos uvek nije desilo.
 
@starac:

ne shvatas ti poentu "neznalica", a to je da ne moze biti "prvi pravi" dx10 engine zato sto je dx10 samo naknadno ubacen u vidu par efekata. Dok ne koristi DX10 path u celosti (i za one dx9 efekte) nije "pravi" . Nadam se da je sad jasnije.

A stoji ii ovo sto su drugi rekli, nista tu nije ubaceno sto vec nije vidjenu dx9 Crysis-u i drugim naslovima. Atijev Toy Shop demo je napravljen pre skoro 3 godine i imao je noramal maping, kisu, vodu, dinamicke senke, global illumination itd. Sve je to dx9.

Ne, ja mislim da ti mene nisi dobro shvatio. Rekao sam da ce vjerovatno biti prvi pravi DX10 engine zbog ovoga:
- DX9.5 - previous with some new DX10-effects realized with DX9 possibilities (volumetric light, etc.).
- DX10 - maximum quality mode (by the way, some effects work faster than on the DX9).
Znaci navedeno je da ce neki DX10 efekti raditi brze u DX10 modu. Nadam se da je tebi sada sve jasnije? Ovdje se isto kaze "DX10-effects realized with DX9 possibilities". Drugi put pogledaj malo bolje kada nesto postujem

I tu DX10 pricu smo davno ispricali i donijeli zakljucke.
 
To da ce neke igre raditi brze iste efekte pod DX10, nego pod DX9 su govorili maltene za sve igre sa DX10 modom do sad.I od toga nije bilo nista, a ne vidim zasto bi CS bio izuzetak...
 
To da ce neke igre raditi brze iste efekte pod DX10, nego pod DX9 su govorili maltene za sve igre sa DX10 modom do sad.I od toga nije bilo nista, a ne vidim zasto bi CS bio izuzetak...

E vidis ja se ne sjecam da su tako govorili? Za Krizu nisu sigurno tako govorili! I zasto CS nebi bio izuzetak?
 
Ne, ja mislim da ti mene nisi dobro shvatio. Rekao sam da ce vjerovatno biti prvi pravi DX10 engine zbog ovoga:

Znaci navedeno je da ce neki DX10 efekti raditi brze u DX10 modu. Nadam se da je tebi sada sve jasnije? Ovdje se isto kaze "DX10-effects realized with DX9 possibilities". Drugi put pogledaj malo bolje kada nesto postujem

I tu DX10 pricu smo davno ispricali i donijeli zakljucke.

Glupost.

DX9.5 ne postoji.

Bioshock je prvi sa boljim performansama i izgledom u dx10 tako da opet nisi u pravu. Ostalo necu da komentarisem, nema smisla ako tebi DX9.5 zvuci logicno :)
:wave:
 
E vidis ja se ne sjecam da su tako govorili? Za Krizu nisu sigurno tako govorili! I zasto CS nebi bio izuzetak?

Vidis, Cevat Yerli je to ponovio par puta, objasnjavajuci implementaciju DX10 u Crysis.

Na kraju krajeva, mozda DX10 stvarno brze radi isti efekat od DX9, ali je Vista kljucni faktor usporenja.
 
Pa da...samo je pitanje hoce li ti njihovi DX10 efekti biti omoguceni i kroz DX9 na XP-u, sto je sasvim normalno jer smo ih sve vec videli na DX9.Makar i kroz editovanje cfg-ova.I garant ce brze da radi.
 
Download "Chernobyl: clear sky" E3 Demo - http://www.pczilla.net/en/post/8.html

We get the "Chernobyl: clear sky" E3 Demo. The demo was shown by GSW at E3 in July last year. The download size of "Chernobyl: clear sky" E3 Demo is 491MB, the file name is "STALKER Clear Sky build 3120 Aug 19 2007.7z", the Build version is 3120. You can run "Chernobyl: clear sky" E3 Demo by executing running run_alife.cmd in the game directory.

We tested "Chernobyl: clear sky" E3 Demo in Vista SP1, and found it only supported DirectX 9.0c and Shader Model 3.0, it didn't support DX10. We found below info in "xray_username.log":

Starting RENDER device...
* GPU [vendor:1002]-[device:9501]: ATI Radeon HD 3800 Series
* GPU driver: 6.14.10.6783
* CREATE: DeviceREF: 1
* Vertex Processor: PURE HARDWARE
* Texture memory: 735 M
* DDI-level: 9.0
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)

Ovo je stari build, iz prosle godine!
 
Prilično lepo radi, na makini iz potpisa, doduše sa 9600GT:D
Na prvi pogled sve je isto, ali dosta detaljnije uradjeno, DoF i voda izgledaju baš dobro, zemljište i vegetacija takodje odlično izgledaju, sve radi glatko ko mačija guza:D
Ako ovo bude radilo ovako lagano, to će biti divno:p
Frejm rejt od 55 do 70 koliko sam pratio.
A sad idem u krevet, jer ne vidim više ništa.
Over & out.

Edit: Sad vidim da je FPS niži, ali zakleo bih se da je dosta veći bio dok sam u igri posmatrao, mrzi me da instaliram fraps.
Ali tvrdim da je FPS veći od uslikanih vrednosti, kako? Pojma nemam, gledao sam brojke dok sam hvatao screen, i bilo je 55-68, bez seckanja ikakvog.
Aj nek još neko proba, da vidim dal' sam normalan:p
Laku noć drugari:D




 
Poslednja izmena:
zapravo ako odes u opcije i ukljucis senke na travi, AF i sve ostalo (sem AA) igra ocajno do bola radi, izgleda ocajno i cemerno i ako je ovo proizvod njihovog rada (znam da je ovo od pre godinu dana) onda nisu morali ni da se trude. Meni kad sve stavim na max ocajno radi, i ocajno izgleda. Ocajno = kao stari stalker.

Cekam final pa cemo da vidimo.

edit: ovom studiju ocigledno fali par iskusnih ljudi koji su radili ranije i znaju kako se posao radi. Malo trave u vodi i jedan toranj su cca 100.000 poligona i nesto malo shejdera sto bi cak i 8600gt u crysis engineu sazvakao sa 60fps...
 
Poslednja izmena:
Evo još sam malo probao, zaista padne i na 30 FPS.
Iskreno, očekivao sam da će biti i gore.
 
da, ocekivao si gore al si ipak dobio loshe. To mu valjda dodje kao plius ?!?!?!
 
Pa bice nekog peglanja valjda. Opet sam na dial upu, pa ne merem skinuti ovaj demo, ali cu za koji dan, pa da probam... ima ova moja zver od graficke da proguta ovog crva :D.
 
Pa bice nekog peglanja valjda. Opet sam na dial upu, pa ne merem skinuti ovaj demo, ali cu za koji dan, pa da probam... ima ova moja zver od graficke da proguta ovog crva :D.

Nismo ni sumnjali:D
 
Pa ovo izgleda ko kec, napucavanje nikakvo, kad se udje u travuljinu padne dosta fps a drugo jezgro jedva i da dira, dof baguje pa radi i kad ne treba. Samo me tesi to sto je demo od prosle godine.
 
Uh bre, pa ovo ne lici na nista ***...ovo je isto kao kec sto neki vec pomenuse...nadajmo se da ce biti dosta drugacije od ovoga...
 
Ma ovo je ko zna koji demo, nema ni 1% veze sa shotovima.
 
Vrh Dno