Šta je novo?

Rapidshare PREMIUM iskustva

Znaci sutuacija je sledeca: Rapidshare Premium. Imam jos slobodnog mesta - nisam ispunio kvotu za 5 dana.Download Manageri NE RADE.Znaci samo stoji fajl na cekanju i nista vise.Nema cak ni komunikacije.Ako radim download preko Mozilla browsera skid OK!!! Ali download manageri NE RADE.Koristio sam Flash Get 1.72 i sve je radilo OK 6 meseci do nocas.Deinstaliram pa ponovo instaliram opet isto_OK skinem FlashGet 1.96 isto NE radi.OK skinem Download Accelerator Plus zadnji isto NE radi.OK skinem Rapid Get .... isto NE radi.A browser download radi.Znaci uredno sam ulogovan na Rapidshare, ima mesta za skidanje.Jedino sto mi pada na pamet da "moze" da bude da me Telekom zeza ili nesto rade.Imam 1gbs Telekom ADSL. Kad dodjem sa posla mogu da probam da nakacim YUBC dial up da vidim samo jel ce da krene download preko FlashGet-a, sto onda znaci da bi bilo do Telekoma??? Ne znam to mi je ostalo jos da probam :( Jos nesto probani su raznorazni linkovi sa Rapidshare-a i svaki radi na browser downloadu ali ne i preko download managera. Da li neko zna u cemu je problem ????? Unapred HVALA.
 
Da ne otvaram novu temu...ko zeli da delimo troskove za rapid nek se javi na pp
 
Meni kod Telekoma nekih 24h ne radi RS (pre toga je radio savršeno). Proradiće sigurno, samo malo strpljenja. Za DL iz nekog menadžera potrebno je uključiti "direct-downloads" u podešavanjima na RS (izaberite neki brzi mirror, recimo Level(3) kod Telekoma).
 
Poslednja izmena:
Neće ni homepage da otvori kako treba, barem sada. Juče je radilo savršeno. Prvi put ovo da mi se dešava, a verovatno je do Telekoma i njihovih linkova.
 
I meni od jutros ne radi Rapid share!!! Kod telekoma sam!!!
 
Momci, ruzno zvuci ali mi je sada lakse kad je i vama :d. Definitivno onda do Telekoma jer sam sve isto probao sa posla wireless 2.5 mbs link (ne znam koji provajder) i radi, dakle isti account isti linkovi.Nista onda da cekamo da nas Telekom "odmrzne" :d
 
rapid

Takodje ne radi rapidshare preko celog dana...
do sinoc je radio perfektno
ponekad cak i ucita fajl ali tek iz ko zna kog puta...
ako je bitno telekom 512
 
Ni meni ne radi od juce (Telekom 512)...Phew, znaci nisam jedini :) Nadam se da ce Telekom to srediti...
 
neradi ni meni od juce/jer ih neko mozda zvao da pita sta je?!
 
meni rekose u servisu da postoji mogucnost da su za stalno blokirali rapidshare navodno zbog piraterije!!!!
 
Pa ko mi je kriv lepo rece covek idi kod Sezama. Uhhhhhhhh
 
Ni meni ne radi rapidshare od sinoć, a nemam ADSL već wireless.

EDIT: Ja već dobrih 9 meseci koristim OpenDNS, tako da to nije to.
 
Poslednja izmena:
Prebacite se na opendns ili sličan. Ima link pre par poruka.
 
Dakle oni definitivno nisu normalni. Koji im je bwe q... Izigravaju neke poštenjačine šta li?
Nisam kod Lelekoma pa me još uvek ne žulji ali pošto svi znamo da je glavni link prema inostranstvu njihov ... svašta čovek ovde može da dočeka.
 
Sada radi normalno.
 
Jedino što sam primetio je blago usporenje poslednjih dana, ali pretpostavljam da je to u vezi sa najavljenim "čišćenjem" pa sad ljudi skidaju i što im treba i što im ne treba.



Na kakvo ciscenje mislis? Nelegalnih uplodova? Jel to ima odredjeni deo u meseci ili kako stigne prijava tako brisu fajlove sa servera i stavljaju na black listu?
 
Ne, nisam mislio na to. Da ne prepričavam, pojedini ljudi su dobili ovakav mejl od RS.

On November 10th, we will launch our storage revision program.
Accounts that use more than 20 GB of storage will be marked as "XXL" accounts by our system.
If any files associated with an "XXL" account have not been downloaded within the last 90 days ("inactive files"), those files will be deleted automatically.
As soon as the account's storage is less than 20 GB, no further files will be deleted.
Of course, no active files (i.e. files that have been downloaded at least once during the last 90 days) will be deleted. This means, we still offer unlimited storage for active files.

Your account's current storage utilization is over 20 GB, which means your account will be marked as "XXL".
Please check your account for files that you no longer need and remove them.
This helps to avoid the deletion of files you would like to keep.

You can check your current storage utilization at any time in the premium zone, right above the files list.

Thank you for your attention.

Best regards,

RapidShare AG
 
Ne, nisam mislio na to. Da ne prepričavam, pojedini ljudi su dobili ovakav mejl od RS.

Nema ovo veze tamo nekim ciscenjem, RS uvodi XXL upload. Ako vas upload na rapidu predje 20GB on postaje XXL i kod takvih naloga ukoliko se neki fajl ne skida 90 dana taj fajl ce se automatski obrisati.
 
Poslednja izmena:
Čisto jedno pojašnjenje što se tiče rapida i brisanja linkova. Rapid je najbolji ukoliko ste upućeni u stvari. Dakle, postoje sajtovi koji imaju dil sa rapidom da im se linkovi ne brišu iako su warez a ovi im zauzvrat prodaju na hiljade i hiljade accounta;)... Tako da skidaš full brzinom i nemaš brige da li će nešto biti obrisano, da li je fake ili ne. Samo treba znati, tojest ući u stvar.

Rusi su čudo:d (eto vam mala ....)
 
Hvala G-D!

@goran.a

Kako si opisao dil zvuci mi na srpska posla, mada ko zna...
To znaci da oni vode evidenciju koji su fajlovi na tom sajtu a to mi deluje po malo ne izvodljivo posto prepostavljam da je sajt/forum vec dosta razradjen i da je priliv novih linkova prevelik. U suprotnom ako ne vode evidenciju ti, ja ili neko treci te iste linkove moze copy/pastovati na neki drugi sajt i da odande budu prijavljeni.
 
Nema ovo veze tamo nekim ciscenjem, RS uvodi XXL upload. Ako vas upload na rapidu predje 20GB on postaje XXL i kod takvih naloga ukoliko se neki fajl ne skida 90 dana taj fajl ce se automatski obrisati.
A ako nije skidan > 90 dana, hoće. I svi takvi sve dok se nalog ne svede na 20GB. Na to sam mislio kad sam pomenuo reč "čišćenje".

@goran.a
Mislim da je fake. Previše teško (ako ne i nemoguće) bi bilo voditi takvu evidenciju. Uz to, ako se neko sa autorskim pravom požali, a RS ne odreaguje, rizikuju da se onda tužba uputi na njihovu adresu a to nikom, pa ni RS-u jednostavno ne treba.
 
Poslednja izmena:
Ne znam za vas, ali meni preko telekoma ADSL i flashgeta radi rapid normalno..
 
ljudi mene isto zeza rapid share,naravno zbog limita:),do juce je radio kako treba a juce me blokirali oko 6 uvece.Mada su mi jutros pustili nalog i radilo je do poslepodne do 4 sata,i opet restrikcija?a potrosio sam samo 3,5 Gb od jutros,garant.Zato se pitam sta sad zezaju i zasto blokiraju uopste to???znam da slotovi i preoptereconst servera ume da bude problem ali opet.......
 
ljudi mene isto zeza rapid share,naravno zbog limita:),do juce je radio kako treba a juce me blokirali oko 6 uvece.Mada su mi jutros pustili nalog i radilo je do poslepodne do 4 sata,i opet restrikcija?a potrosio sam samo 3,5 Gb od jutros,garant.Zato se pitam sta sad zezaju i zasto blokiraju uopste to???znam da slotovi i preoptereconst servera ume da bude problem ali opet.......

Pa pogledaj na rapidshare premium login strani koliki ti je dl za poslednjih 5 dana, u logs imas i koliko si tacno skidao odredjenog dana.
 
@goran.a
Mislim da je fake. Previše teško (ako ne i nemoguće) bi bilo voditi takvu evidenciju. Uz to, ako se neko sa autorskim pravom požali, a RS ne odreaguje, rizikuju da se onda tužba uputi na njihovu adresu a to nikom, pa ni RS-u jednostavno ne treba.

Ne znam šta smatraš pod tim fake, ja ti kažem da tako nešto postoji i da je to "javna tajna". Tojest znaju svi koji treba da znaju.;)
 
(da ne otvaram novu temu)
za par dana mi ističe premium nalog. uplatio sam ga kod globaltrenda (rs-srbija.com)
hteo sam da produžim nalog preko njih, međutim, ne odgovaraju mi na zahtev.
da li neko zna šta se dešava sa njima, da li još rade ovaj posao, a ako su "zatvorili radnju", koja je alternativa?
 
Vrh Dno