Šta je novo?

Raiffeisen bank

Ako neko želi da otvori račun u RFB i iskoristi akciju za dobijanje 3.000 dinara, neka napiše ovde, pa će mu već neko poslati kod u privatnoj poruci. Pošto će verovatno dobiti više kodova, neka odmah po iskorišćenju istog javi da je otvorio.

Nemojte unapred nuditi svoje kodove!
 
Prelistao sam poslednjih par stranica, ali ne videh gde može da se vidi taj kod u app koji želim da pošaljem osobi koja bi potencijalno otvorila račun preko mene?
 
Na početnoj stranici, čim uđeš na svoj nalog kao fizičkog lica. Prikaz je u obliku slajdera (ringišpila, carousel) i nezgodno je što se sada (isprva nije bilo tako) na tom mestu kao glavno nalazi upozorenje na prevarnu anketu, pa za ovu akciju moraš da tapneš strelicu ili prevučeš prstom (kod mene ova opcija jedva radi, jer moram prst da prevučem bukvalno preko celog ekrana, do ivice) da bi ti se prikazala akcija. Snimci ekrana su u prilogu.
 

Prilozi

  • drugi_prikaz.jpg
    drugi_prikaz.jpg
    70.3 KB · Pregleda: 94
  • prvi_prikaz.jpg
    prvi_prikaz.jpg
    86.8 KB · Pregleda: 95
Ima li ovde neko ko nije na iRačunu i ko plaća korišćenje debitne kartice? Meni i dalje nisu podigli cenu, pa se pitam da li je svima tako ili su mene zaboravili :)
 
Da li negde postoje pravila promocije i koliko treba da čekamo dok nam bude uplaćeno za otvaranje novog iRačuna?
 
15 dana
 
Je l zna neko radno vreme za ovo, je l moze danas i do koliko sati? Video...
 
Pokreni proces paces videti,mislim da ti je to najbolje. Ako ne rade,iskocice neka poruka,valda.
 
Ima li ovde neko ko nije na iRačunu i ko plaća korišćenje debitne kartice? Meni i dalje nisu podigli cenu, pa se pitam da li je svima tako ili su mene zaboravili :)
Ja nisam iRačun nego neki premium ili kako se zove. Do sada su mi skidali 80 dinara mesecno za karticu, sada su skinuli 100.
 
Od Avgusta ne, zbog dodatne naknade, pre toga je radilo ok.
 
Da li je neko probao skorije sa paypala ko ima i račun da prebaci novac?
Jesam. Sve je isto, kada povučeš, dobiješ notifikaciju da je legao pun iznos, a sutradan se kada novac postane raspoloživ provizija od 0.5% posebno prikaže kao plaćanje karticom na istom terminalu, dok za ono što je leglo u odeljku Račun ispred umanjenog iznosa stoji +.
 
Izgleda da sam ja jedini izuzetak kod koga neradi😭
Da li si već povlačio u skorije vreme? U slučaju da ti je to jedina kartica, sačekaj dan, dva, pre nego što ti sistem dozvoli opet. Ako imaš još jednu digitalnu ili plastičnu, dodaj i nju, verifikuj pa probaj. Ukoliko povlačiš USD, tek u ponedeljak posle 9 ujutru možeš od support-a da tražiš da ti promene card currency.
 
Da li si već povlačio u skorije vreme? U slučaju da ti je to jedina kartica, sačekaj dan, dva, pre nego što ti sistem dozvoli opet. Ako imaš još jednu digitalnu ili plastičnu, dodaj i nju, verifikuj pa probaj. Ukoliko povlačiš USD, tek u ponedeljak posle 9 ujutru možeš od support-a da tražiš da ti promene card currency.
Od kad su stigle nove od avgusta nema šanse probao vec 2meseca.najveca je fora sto sađm uzo u erste deviznu nece ni na nju
 

Prilozi

  • Screenshot_2025-08-12-14-47-38-009_com.android.chrome.jpg
    Screenshot_2025-08-12-14-47-38-009_com.android.chrome.jpg
    35.2 KB · Pregleda: 38
  • Adds to story
Reagovanja: uji
Od kad su stigle nove od avgusta nema šanse probao vec 2meseca.najveca je fora sto sađm uzo u erste deviznu nece ni na nju
Izvini molim te što ne pamtim više ni s kim sam već vodio razgovor oko toga u drugoj temi, jer pravim permutaciju i sa stalnim članovima nebrojano puta... Ako ti je srpski nalog, onda jedino da ti oni skinu tu blokadu u sistemu, jer ovako ni mi ne možemo apsolutno nikako više da te usmerimo po tom pitanju. U slučaju da ti je inostrani, smaraj ih preko chat-a da ti omoguće nekako da prebaciš taj balance pošto si pogrešio (skoro me je jedan lik kontaktirao, otvorio je greškom američki nalog, dozvolili su mu da prebaci preko Xoom i to je Ria Transfer). Jedino da aktiviraš probni period za Viber Out i sa broja vezanog za PayPal zoveš Irski broj na +35314369111 da ti reše problem. U slučaju da si iskoristio, linkuj drugi broj i aktiviraj na njemu, bitno je da ga oni vide kao identifikaciju (kad zvoni, izlazi regularno broj isto kao i da si pozvao u romingu).
 
U čemu je fora sa ovom akcijom 3.000+3.000 RSD za preporuku... i to za 5 iRačuna?

Pošaljem link ženi, deci i rodieljima, oni otvore po iRačun, sačekamo 15 dana i inkasiramo 30.000 RSD... I nakon toga oni pozatvaraju račune?

Ne moramo ni da se mrdamo iz kuće? Ništa mi nije jasno? Možda se zatvaranje iRačuna naplaćuje 7.000 RSD?
 
Cilj je da se privuku klijenti, a sigurno su nekako izračunali da im se isplati. Zatvaranje je besplatno (važi svugde za račune fizičkih lica), ali teško da bi prošlo bez mrdanja iz kuće, tj. verovatno bi morali do poslovnice. Čak je ranije bio princip da ni ne zatvaraju račune na licu mesta nego samo podneseš zahtev, a oni te sutradan zovu i pitaju zašto gasiš račun i da li si siguran u to. Ne znam važi li to i dalje, ali ako važi, onda su potrebne dve posete poslovnici, ako sam dobro shvatio (nije lično iskustvo, a nisam se ni raspitivao za detalje), što je za mnoge sasvim dovoljno da odustanu. A što bi i gasili, besplatan je račun, dobro dođe makar kao rezervni. Jedino ako bi neko hteo više puta da učestvuje u akcijama, mada ni ne znam da li je to moguće. Posle šest meseci se opet računaš kao novi korisnik, ali to ne znači nužno da možeš opet da iskoristiš benefit za otvaranje računa.
 
U čemu je fora sa ovom akcijom 3.000+3.000 RSD za preporuku... i to za 5 iRačuna?
Dovodiš ljude u banku kao agent prodaje i taj trud ti se praktično plaća.
Pošaljem link ženi, deci i rodieljima, oni otvore po iRačun, sačekamo 15 dana i inkasiramo 30.000 RSD... I nakon toga oni pozatvaraju račune?
Ne morate ni da gasite, znaš i sam da je besplatno održavanje za sada. Ne verujem da bi po tom pitanju nešto menjali pošto su omladinski povukli iz ponude u korist iRačuna.
Ne moramo ni da se mrdamo iz kuće? Ništa mi nije jasno?
Za otvaranje da, gašenje mora lično da se obavi.
Možda se zatvaranje iRačuna naplaćuje 7.000 RSD?
Ne naplaćuje se od pre 10 godina za fizička lica i preduzetnike prema odluci o otvaranju, vođenju i gašenju računa i zakonu o platnim uslugama.
 
U čemu je fora sa ovom akcijom 3.000+3.000 RSD za preporuku... i to za 5 iRačuna?

Pošaljem link ženi, deci i rodieljima, oni otvore po iRačun, sačekamo 15 dana i inkasiramo 30.000 RSD... I nakon toga oni pozatvaraju račune?

Ne moramo ni da se mrdamo iz kuće? Ništa mi nije jasno? Možda se zatvaranje iRačuna naplaćuje 7.000 RSD?
Ima i 7000 u erste!
 
Ne morate ni da gasite, znaš i sam da je besplatno održavanje za sada.
Ja ću sutra da se organizujem i uzmem im 20-30 'iljadarki. Podeliću ih ovim starim ljudima što svakodnevno na mojoj pijaci skupljaju ono polutrulo voće i povrće iz gajbica u koje prodavci odlažu to za bacanje.

Moja žena ima u RF neke dinarske i devizne račune, Visa, Dina, čuda... Ništa se tu ne razumem kako se šta zove, ali znam da skidaju za "Knjiženje..." 150 din/mes, pa sa deviznog nekakvo "Osiguranje" nečega, pa "Članarinu", pa meni nadodaju 1% kada kupim nešto na Aliji itsl...

Vidim da si živa enciklopedija za banke... Znači za ove račune, otvorene u ovoj "akciji", nema "Održavanja" itd?... Tj. ne bi morali ni da se zatvaraju? Odnosno, ako se npr. ne bi podiglo tih pošteno stečenih 3.000 din, oni se ne bi vremenom krnjili... ili se ne bi silazilo u minus, ako se sve podigne (a račun se ne zatvori)? Siguran si/ste? - To je onda još lakše.
 
Ja ću sutra da se organizujem i uzmem im 20-30 'iljadarki.
Pa mislim ako pare ostaju u kući, onda tako ispada, inače preko 5 se za tebe ne računa (been there, done that).
Moja žena ima u RF neke dinarske i devizne račune, Visa, Dina, čuda... Ništa se tu ne razumem kako se šta zove, ali znam da skidaju za "Knjiženje..." 150 din/mes, pa sa deviznog nekakvo "Osiguranje" nečega, pa "Članarinu", pa meni nadodaju 1% kada kupim nešto na Aliji itsl...
Pa to je to što oni tobož to vođenje računa, osiguranje i koješta naplaćuju kada se ugovori potpisuju u banci, a ovo na daljinu čuvaju elektronski i to im ne predstavlja trošak. Međutim, tih 1% na potrošnju u inostranstvu važi za sve, kao i od septembra 0.5% za uplate na Visa karticu (prijem uplata sa Paysend, povlačenje preko PayPal i slično).
Vidim da si živa enciklopedija za banke... Znači za ove račune, otvorene u ovoj "akciji", nema "Održavanja" itd?... Tj. ne bi morali ni da se zatvaraju? Odnosno, ako se npr. ne bi podiglo tih pošteno stečenih 3.000 din, oni se ne bi vremenom krnjili... ili se ne bi silazilo u minus, ako se sve podigne (a račun se ne zatvori)? Siguran si/ste? - To je onda još lakše.
Do sada je bilo da isključivo vlasnici iRačuna zovu druge da otvore iRačun. Novina od prošle godine je da identifikacija može da se dovrši u ekspozituri za one kojima je video identifikacija prekomplikovana (ali kada je moj deda od 92 godine uz moju asistenciju koja je podrazumevala pisanje markerom na A4 papir uspeo da ga otvori, sve se može kad se hoće). Nema potrebe za per si, ništa nisam zgrešio, tako da sam okej sa per tu.
 
Nazad
Vrh Dno