Kod mene prvo nije bilo, a onda sam uradio update mobilne aplikacije i pojavilo se.kod mene nema a kod majke ima, divno
U kol centru mi rekoše 100 din/mesec. Kada sam otišao u poslovnicu, kažu da su mi pogrešno rekli u kol centru i da je 150 din/mesec.Koliko naplaćuju taj račun?
15 dana od datuma kada puštaju uplate.Da li negde postoje pravila promocije i koliko treba da čekamo dok nam bude uplaćeno za otvaranje novog iRačuna?
Ja nisam iRačun nego neki premium ili kako se zove. Do sada su mi skidali 80 dinara mesecno za karticu, sada su skinuli 100.Ima li ovde neko ko nije na iRačunu i ko plaća korišćenje debitne kartice? Meni i dalje nisu podigli cenu, pa se pitam da li je svima tako ili su mene zaboravili![]()
Jesam. Sve je isto, kada povučeš, dobiješ notifikaciju da je legao pun iznos, a sutradan se kada novac postane raspoloživ provizija od 0.5% posebno prikaže kao plaćanje karticom na istom terminalu, dok za ono što je leglo u odeljku Račun ispred umanjenog iznosa stoji +.Da li je neko probao skorije sa paypala ko ima i račun da prebaci novac?
Jeste, ali to ne menja princip rada. Uvedeno je za sve pakete i tipove računa (Premium, biznis...) ili kartica, bez izuzetka.Da li je iracun ili ne
Izgleda da sam ja jedini izuzetak kod koga neradi😭Jeste, ali to ne menja princip rada. Uvedeno je za sve pakete i tipove računa (Premium, biznis...) ili kartica, bez izuzetka.
Da li si već povlačio u skorije vreme? U slučaju da ti je to jedina kartica, sačekaj dan, dva, pre nego što ti sistem dozvoli opet. Ako imaš još jednu digitalnu ili plastičnu, dodaj i nju, verifikuj pa probaj. Ukoliko povlačiš USD, tek u ponedeljak posle 9 ujutru možeš od support-a da tražiš da ti promene card currency.Izgleda da sam ja jedini izuzetak kod koga neradi😭
Od kad su stigle nove od avgusta nema šanse probao vec 2meseca.najveca je fora sto sađm uzo u erste deviznu nece ni na njuDa li si već povlačio u skorije vreme? U slučaju da ti je to jedina kartica, sačekaj dan, dva, pre nego što ti sistem dozvoli opet. Ako imaš još jednu digitalnu ili plastičnu, dodaj i nju, verifikuj pa probaj. Ukoliko povlačiš USD, tek u ponedeljak posle 9 ujutru možeš od support-a da tražiš da ti promene card currency.
Izvini molim te što ne pamtim više ni s kim sam već vodio razgovor oko toga u drugoj temi, jer pravim permutaciju i sa stalnim članovima nebrojano puta... Ako ti je srpski nalog, onda jedino da ti oni skinu tu blokadu u sistemu, jer ovako ni mi ne možemo apsolutno nikako više da te usmerimo po tom pitanju. U slučaju da ti je inostrani, smaraj ih preko chat-a da ti omoguće nekako da prebaciš taj balance pošto si pogrešio (skoro me je jedan lik kontaktirao, otvorio je greškom američki nalog, dozvolili su mu da prebaci preko Xoom i to je Ria Transfer). Jedino da aktiviraš probni period za Viber Out i sa broja vezanog za PayPal zoveš Irski broj na +35314369111 da ti reše problem. U slučaju da si iskoristio, linkuj drugi broj i aktiviraj na njemu, bitno je da ga oni vide kao identifikaciju (kad zvoni, izlazi regularno broj isto kao i da si pozvao u romingu).Od kad su stigle nove od avgusta nema šanse probao vec 2meseca.najveca je fora sto sađm uzo u erste deviznu nece ni na nju
Dovodiš ljude u banku kao agent prodaje i taj trud ti se praktično plaća.U čemu je fora sa ovom akcijom 3.000+3.000 RSD za preporuku... i to za 5 iRačuna?
Ne morate ni da gasite, znaš i sam da je besplatno održavanje za sada. Ne verujem da bi po tom pitanju nešto menjali pošto su omladinski povukli iz ponude u korist iRačuna.Pošaljem link ženi, deci i rodieljima, oni otvore po iRačun, sačekamo 15 dana i inkasiramo 30.000 RSD... I nakon toga oni pozatvaraju račune?
Za otvaranje da, gašenje mora lično da se obavi.Ne moramo ni da se mrdamo iz kuće? Ništa mi nije jasno?
Ne naplaćuje se od pre 10 godina za fizička lica i preduzetnike prema odluci o otvaranju, vođenju i gašenju računa i zakonu o platnim uslugama.Možda se zatvaranje iRačuna naplaćuje 7.000 RSD?
Ima i 7000 u erste!U čemu je fora sa ovom akcijom 3.000+3.000 RSD za preporuku... i to za 5 iRačuna?
Pošaljem link ženi, deci i rodieljima, oni otvore po iRačun, sačekamo 15 dana i inkasiramo 30.000 RSD... I nakon toga oni pozatvaraju račune?
Ne moramo ni da se mrdamo iz kuće? Ništa mi nije jasno? Možda se zatvaranje iRačuna naplaćuje 7.000 RSD?
Ja ću sutra da se organizujem i uzmem im 20-30 'iljadarki. Podeliću ih ovim starim ljudima što svakodnevno na mojoj pijaci skupljaju ono polutrulo voće i povrće iz gajbica u koje prodavci odlažu to za bacanje.Ne morate ni da gasite, znaš i sam da je besplatno održavanje za sada.
Vidim da si živa enciklopedija za banke...
Pa mislim ako pare ostaju u kući, onda tako ispada, inače preko 5 se za tebe ne računa (been there, done that).Ja ću sutra da se organizujem i uzmem im 20-30 'iljadarki.
Pa to je to što oni tobož to vođenje računa, osiguranje i koješta naplaćuju kada se ugovori potpisuju u banci, a ovo na daljinu čuvaju elektronski i to im ne predstavlja trošak. Međutim, tih 1% na potrošnju u inostranstvu važi za sve, kao i od septembra 0.5% za uplate na Visa karticu (prijem uplata sa Paysend, povlačenje preko PayPal i slično).Moja žena ima u RF neke dinarske i devizne račune, Visa, Dina, čuda... Ništa se tu ne razumem kako se šta zove, ali znam da skidaju za "Knjiženje..." 150 din/mes, pa sa deviznog nekakvo "Osiguranje" nečega, pa "Članarinu", pa meni nadodaju 1% kada kupim nešto na Aliji itsl...
Do sada je bilo da isključivo vlasnici iRačuna zovu druge da otvore iRačun. Novina od prošle godine je da identifikacija može da se dovrši u ekspozituri za one kojima je video identifikacija prekomplikovana (ali kada je moj deda od 92 godine uz moju asistenciju koja je podrazumevala pisanje markerom na A4 papir uspeo da ga otvori, sve se može kad se hoće). Nema potrebe za per si, ništa nisam zgrešio, tako da sam okej sa per tu.Vidim da si živa enciklopedija za banke... Znači za ove račune, otvorene u ovoj "akciji", nema "Održavanja" itd?... Tj. ne bi morali ni da se zatvaraju? Odnosno, ako se npr. ne bi podiglo tih pošteno stečenih 3.000 din, oni se ne bi vremenom krnjili... ili se ne bi silazilo u minus, ako se sve podigne (a račun se ne zatvori)? Siguran si/ste? - To je onda još lakše.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari