Šta je novo?

Raiffeisen bank

Ups, tek sad vidim da jeste multi, bunilo me je stanje koje je prikazivalo samo 0 eur. Glupa pitanja se dešavaju kad neko ne zagrebe ispod površine. :)
 
Razmišljam o prebacivanju svoje inostrane plate na devizni iRačun. E sad, račun je u evrima, a meni plata u dolarima. Da li će ta uplata uopšte biti moguća i ako hoće, hoće li konverzije EUR - USD pojesti puno? Da li je možda bolje da u tom slučaju promenim paket na Može Extra? Posebno bi mi značilo ako je neko imao iskustva. Pretpostavljam da slične konverzije postoje i prilikom plaćanja karticom vezanom za iRačun.
Bolje nemoj.Bice ti naplaceno I od druge Rajfazen banke iz Beca ja mislim njihove usluge.
 
Da odgovorim sam sebi. Ako vam treba keš preko limita, na RF bankomatu ima opcija Isplata preko limita. Tu vam je pored kartice potrebna i mobilna aplikacija da generišete privremenu lozinku, u sekciji Tokeni. Tako možete podići 450.000,00RSD. Kad tome dodate i 3 redovna podizanja sa bankomata do 60.000,00, ukupno možete podići do 630.000,00RSD dnevno, ili je i sedmični limit. Ako nekom zatreba, da zna.
Naravno, možete i u banci na blagajni podići, ali nemaju sve ekspoziture blagajnu.

Ovo ne važi za pravna lica, čisto da upozorim, ako se neko zadesi u situaciji da misli da mu iz nekog razloga ne postoji opcija za dizanje iznad limita - kao pravno lice, to može jedino na blagajni.
 
Ovo ne važi za pravna lica, čisto da upozorim, ako se neko zadesi u situaciji da misli da mu iz nekog razloga ne postoji opcija za dizanje iznad limita - kao pravno lice, to može jedino na blagajni.
150k je zakonski dnevni limit i to je već druga priča, a preko toga podizanje na blagajni može uz odluku.
 
Otvorio iRačun pre jedno dve nedelje. Kartice stigle kroz par dana, PIN-ova još uvek nema. Je l' do poštara ili do banke?
 
@Skyfall prvo stižu pinovi i šalju se odvojeno pa kartice, ali postoji i mogućnost kašnjenja. Meni je recimo stigla prvo Visa pa Dina skoro dve nedelje iza toga.
 
Da li neko zna kakvi su uslovi za preduzetnike, cena paketa, provizije prilikom uplate pazara, placanja sa tekuceg racuna, isplata plate... U sustini samo osnovne stvari, u dinarima naravno. Gledao sam tarifnik ali ima mnogo stavki, ne znam sta da gledam
 
Meni je recimo stigla prvo Visa pa Dina skoro dve nedelje iza toga.
To je verovatno zato sto Dinu izrađuje NBS (za njih izrađuje zavod za izradu novčanica i kovanog novca) a VISA izrađuje druga kompanija (mislim da je za RF AustriaCard u pitanju), pa uglavnom Visa brze bude izrađena
 
  • Like
Reagovanja: uji
Da li neko zna kakvi su uslovi za preduzetnike, cena paketa, provizije prilikom uplate pazara, placanja sa tekuceg racuna, isplata plate... U sustini samo osnovne stvari, u dinarima naravno. Gledao sam tarifnik ali ima mnogo stavki, ne znam sta da gledam

iRacun za preduzetnike besplatan prvih godinu dana, posle je ja mislim 300din mesečno. Plaćanja sa tekućeg racuna provizija 40 dinara
 
To je verovatno zato sto Dinu izrađuje NBS (za njih izrađuje zavod za izradu novčanica i kovanog novca) a VISA izrađuje druga kompanija (mislim da je za RF AustriaCard u pitanju), pa uglavnom Visa brze bude izrađena
Moguće je i to da su dali izradu Dine na nadležnost NBS otkad su beskontaktne, a Visa kartice imaju blanko pa rade in-house personalizaciju i šalju pa zato brže stigne. Godinama unazad neke filijale kao TC Merkator imaju tu mogućnost pa prilikom otvaranja računa kartice budu gotove već kroz 15min. Koncepcija je da brojevi i računi su unapred spremni, a vežu se za krajnjeg korisnika.
 
Da li neko zna kakvi su uslovi za preduzetnike, cena paketa, provizije prilikom uplate pazara, placanja sa tekuceg racuna, isplata plate... U sustini samo osnovne stvari, u dinarima naravno. Gledao sam tarifnik ali ima mnogo stavki, ne znam sta da gledam

Iračun besplatan prvih godinu dana kao što kaže kolega, 250din mesečno nakon toga. Provizija na transakcije 40din, za uplatu pazara 60din. Aplikacija odlična, u poslovnicama pravna lica imaju "prednost" te se sve relativno brzo završava tako da preporuka sa moje strane
 
Uplata pazara na Livix depo mašinama iz ex Credit Agricole se ne naplaćuje.
 
Otvorio iRačun pre jedno dve nedelje. Kartice stigle kroz par dana, PIN-ova još uvek nema. Je l' do poštara ili do banke?
Meni stigle sve pet koverte u sanduče. Samo ne znam u kom periodu. Mislim da su istog dana, jer sam proveravao svaki put. Sećam se da do petka nisu stigle. Posle vikenda ponedeljak ili utorak i bilo je svih pet unutra.
 
Čitao sam unazad pisalo se ali opet mi nije jasno, kako se koriste kartice lojalnosti u RaiPay aplikaciji pri plaćanju telefonom? Ubacio sam broj kartice za par trgovina i sad dalje ne znam kako postupati pri plaćanju u nekoj od tih radnji? Standardno uključim NFC, otključam RaiPay i spremno je za plaćanje a šta sa tim karticama lojalnosti i njihovim bar kodom 🤔

1000144878.jpg
 
Radnica u Raiffeisen tvrdi da mogu da plaćam bilo kojim satom sa Androidom pomoću Garmin pay. Istina je da na Galaxy Watch Ultra od Samsunga u play radnji ni nema garmin pay a na mobilnom sa Garmin Connect ne podržava ništa sem Garmin satova. Ne znaju šta pričaju i ne podržavaju tako nešto a najskuplja su banka?
 
Meni stigle sve pet koverte u sanduče. Samo ne znam u kom periodu. Mislim da su istog dana, jer sam proveravao svaki put. Sećam se da do petka nisu stigle. Posle vikenda ponedeljak ili utorak i bilo je svih pet unutra.
Hvala. Kod mene ništa već neko vreme, verujem da je do poštara kojih ili nema ili ne rade svoj posao. Sačekaću još malo pre nego što zatražim da izdaju nove.
 
Radnica u Raiffeisen tvrdi da mogu da plaćam bilo kojim satom sa Androidom pomoću Garmin pay. Istina je da na Galaxy Watch Ultra od Samsunga u play radnji ni nema garmin pay a na mobilnom sa Garmin Connect ne podržava ništa sem Garmin satova. Ne znaju šta pričaju i ne podržavaju tako nešto a najskuplja su banka?
Ne zna šta priča.
 
Ti je bio call centar za biznis korisnike i opcija za kartice. Nije sa ulice pitano na šalteru @Jericho.
Ja njoj kažem ali ja nemam Garmin sat već samsungov sa googlovim sistemom. Da li to radi i na satovima čiji proizvođač nije Garmin? Kaže da na svim sem Apple satova. Ima onu ubeđenost kao ChatGPT kada halucinira. Spustim vezu i probam kad ono šipak. A kao imam sat sa LTE da ne nosim mob. A ne radi digitalni novčanik. Moram drugu banku onda za sat. Ispali su paceri jer mi deluju najskuplje i najstrozije sa kreditima a nemaju ovo rešeno. Yettel banka ih dere u novotarijama i lakoći i dostupnosti korišćenja svih usluga
 
Za onaj moj problem što ne mogu da se ulogujem na app. Zvao sam i čovek mi kaze da kreiram nov nalog. Ne moze nista ovako. Sad ne znam šta ce biti sa starim nalogom? To sam mogao i sam, ali šta će mi dva naloga. 🙄
 
@Nista novi kredijencijali zameniće stare.
 
Lik mi nije rekao da je to bag ili neka protiv kradje podataka i sl. Opet sutra menjam telefon i opet nalog novi. Bezveze.
 
Koliko shvatam njihovo obaveštenje, omogućavaju samo prijavu onima čiji je broj telefona u MTS-u i A1, jer su sa njima dogovorili mehanizam provere. Pijava je dozvoljena samo na telefonu u kome je SIM sa brojem telefona prijavljenim u banci. Sa Yettelom nemaju taj dogovor, pa nije moguće da se prijaviš, već je neophodno pravljenje naloga, što uključuje jedan poziv kontakt centru, o čemu smo baš diskutovali ovde kad si prijavio svoj problem.

To je svakako napredak, jer su dugo prijave bile u potpunosti onemogućene i svaki put je morao da se pravi novi nalog. Zbog toga sam te još prvi dan pitao kad si se poslednji put logovao, jer mi je čudno bilo što si uopšte očekivao da je to moguće. Zvaničan razlog je upravo fišing, tako mi je rekla žena iz kontakt centra kad sam je pitao. Verovatno je bilo krađe kredencijala i jednokratnih kodova, a šanse da se to dogodi značajno opadaju ako je neophodno pozvati kontakt centar sa registrovanog broja telefona i eksplicitno tražiti aktivacioni kod.
 
Koliko shvatam njihovo obaveštenje, omogućavaju samo prijavu onima čiji je broj telefona u MTS-u i A1, jer su sa njima dogovorili mehanizam provere. Pijava je dozvoljena samo na telefonu u kome je SIM sa brojem telefona prijavljenim u banci. Sa Yettelom nemaju taj dogovor, pa nije moguće da se prijaviš, već je neophodno pravljenje naloga, što uključuje jedan poziv kontakt centru, o čemu smo baš diskutovali ovde kad si prijavio svoj problem.

To je svakako napredak, jer su dugo prijave bile u potpunosti onemogućene i svaki put je morao da se pravi novi nalog. Zbog toga sam te još prvi dan pitao kad si se poslednji put logovao, jer mi je čudno bilo što si uopšte očekivao da je to moguće. Zvaničan razlog je upravo fišing, tako mi je rekla žena iz kontakt centra kad sam je pitao. Verovatno je bilo krađe kredencijala i jednokratnih kodova, a šanse da se to dogodi značajno opadaju ako je neophodno pozvati kontakt centar sa registrovanog broja telefona i eksplicitno tražiti aktivacioni kod.
Logovao sam se u smislu da sam usao u app, a ne da sam je skroz brisao kao sad. Napraviću novi nalog nije problem.
Samo kad sam pre godinu dana menjao telefon, ali ne broj, normalno sam pokrenuo app. U medjuvremenu su promenili. Sad bar znam ili A1 ili novi nalog na Y. Hvala. Pozdrav! 🙂🍻
 
Da, da, shvatio sam u međuvremenu da tad nisi razumeo pitanje. Jeste ranije moglo, ali su izgleda imali dosta slučajeva da neko na svom telefonu upadne na tuđi nalog. Povezano pitanje, ima li neko predstavu zašto Yettel ne funkcioniše? Moj telefon npr. sam pročita moj broj telefona kod njih, a ima problema sa MTS-ovim i A1 brojevima, baš suprotan slučaj. Čudno mi je da mobilno bankarstvo ne može da pristupi tom podatku, koji se očigledno nalazi negde u telefonu.
 
Nedavno sam otvorio iRačun i dobio platne kartice, međutim PayPass (bezkontaktno placanje) ne funkcionise na VISA platnoj kartici, dok preko RaiPay sve uredno ide preko NFCa. Da li postoji nešto što treba da se uradi da bi PayPass proradio na plastičnoj kartici? Agent call centra mi je rekao da su mi aktivirali karticu. Hvala unapred.
 
Vrh Dno