Šta je novo?

Raiffeisen bank

iRacun sam tek otvorila, jos nisam dobila fizicke kartice. Samo su aktivne te Visa i Dina online. Debitne treba da stignu. Pokrenula sam Moja mBanka aplikaciju, sve radi osim SMS poruka koje mi ne stizu. Imam dve uplate na taj novi racun, ali nijednom nisam dobila SMS. U aplikaciji banke mi je ukljena opcija za primanje notifikacija, takodje i u MojamBanka, ali ne dobijam nikakav SMS. Kako to da promenim? Da li treba da ih zovem?
Dobrodošla! Pinovi će stići poštom posle četiri dana, a kartice za šest, u najidealnijem slučaju. SMS poruke se dobijaju za uplatu zarade ili penzije, odnosno korišćenje kartice u inostranstvu, a za obaveštenja kod ostalih namena se doplaćuju 100 dinara mesečno i to ide na poseban zahtev.
 
Pozdrav svima. Nemojte mi se smejati, molim vas, ali negde savete moram dobijati, dobila sam preporuku za ovaj forum.
Zasto da mi se ne smejete, otvorila sam iRacun u Faiff. banci, prvi put se susrecem sa karticama. Znam, 21. je vek, ali ja sam vam do sada bila osoba, daj mi kes, imam jedan tekuci racun podignem novac u banci i to je sve. Kartice nisam koristila, pa sam odlucila malo u poznijim godinama da izadjem iz zone komfora i probam i ovo cudo, kartice. Racun sam tek otvorila, jos nisam dobila fizicke kartice. Samo su aktivne te Visa i Dina online. Debitne treba da stignu. Pokrenula sam Moja mBanka aplikaciju, sve radi osim SMS poruka koje mi ne stizu. Imam dve uplate na taj novi racun, ali nijednom nisam dobila SMS. U aplikaciji banke mi je ukljena opcija za primanje notifikacija, takodje i u MojamBanka, ali ne dobijam nikakav SMS. Kako to da promenim? Da li treba da ih zovem?
Nemojte mi se smejati, molim vas, ali kada mi stignu te fizicke kartice, da li ih ja mogu koristiti za placanje u prodavnicama? Da li moram da instaliram to kako se zove, mobilni kes, oprostite, prvi put se sa svim terminima susrecem, eksplodirace mi glava, ali mogu za pocetak samo kartice koristiti? Da li samo karticama mogu na bankomatu banke uplacivati novac i skidati novac? Znam, za sve vas ovo je smesno, ali ja sam toliko uplasena i zbunjena sa kolicinom informacija, vise ne znam ni kako se zovem. Molim vas, pomagajte.
Hvala svakome ko mi pokloni vreme i odgovori.
Kada su mi stigle kartice plastične, Visu sam ubacio u bankomat ukucao pin i promenio ga(ima opcija) na neki koji mi više leži i tako je aktivirao.
Gde god da plaćate, samo kažete kartica i možete je samo prisloniti na terminal, ne mora da se ubacuje. Valjda za više od 5000 ili tako nešto traži pin.
Digitalne kartice se mogu koristiti samo za digitalni novčanik(da se umesto kartice prislanja telefon) ali to ako vam deluje komplikovano i ne morate koristiti.
U aplikaciji vidite koliko imate novca i ostalo a takodje možete račune plaćati.
Svaki račun ima ips qr kod(kvadrat sa crnim šarama) koji samo skenirate(uđe se u plaćanje pa u ips plaćanje) i dalje samo pratite korake na ekranu. Provizija za plaćanje nema.
Do 50.000€ vam je novac osiguran od strane države tako da nema brige za novac na računu, tu je najbezbedniji. Broj kartica nikome ne dajete osim ako kupujete na nekom proverenom sajtu jer ako nekome podatke sve sa kartice date, može vam skinuti novac!
 
Dobrodošla! Pinovi će stići poštom posle četiri dana, a kartice za šest, u najidealnijem slučaju. SMS poruke se dobijaju za uplatu zarade ili penzije, odnosno korišćenje kartice u inostranstvu, a za obaveštenja kod ostalih namena se doplaćuju 100 dinara mesečno i to ide na poseban zahtev.
Najlepse hvala. Nisam to znala, a nigde nisam ni uspela da procitam da se to doplacuje.
I hvala na dobrodoslici.
 
Pozdrav svima. Nemojte mi se smejati, molim vas, ali negde savete moram dobijati, dobila sam preporuku za ovaj forum.
Zasto da mi se ne smejete, otvorila sam iRacun u Faiff. banci, prvi put se susrecem sa karticama. Znam, 21. je vek, ali ja sam vam do sada bila osoba, daj mi kes, imam jedan tekuci racun podignem novac u banci i to je sve. Kartice nisam koristila, pa sam odlucila malo u poznijim godinama da izadjem iz zone komfora i probam i ovo cudo, kartice. Racun sam tek otvorila, jos nisam dobila fizicke kartice. Samo su aktivne te Visa i Dina online. Debitne treba da stignu. Pokrenula sam Moja mBanka aplikaciju, sve radi osim SMS poruka koje mi ne stizu. Imam dve uplate na taj novi racun, ali nijednom nisam dobila SMS. U aplikaciji banke mi je ukljena opcija za primanje notifikacija, takodje i u MojamBanka, ali ne dobijam nikakav SMS. Kako to da promenim? Da li treba da ih zovem?
Nemojte mi se smejati, molim vas, ali kada mi stignu te fizicke kartice, da li ih ja mogu koristiti za placanje u prodavnicama? Da li moram da instaliram to kako se zove, mobilni kes, oprostite, prvi put se sa svim terminima susrecem, eksplodirace mi glava, ali mogu za pocetak samo kartice koristiti? Da li samo karticama mogu na bankomatu banke uplacivati novac i skidati novac? Znam, za sve vas ovo je smesno, ali ja sam toliko uplasena i zbunjena sa kolicinom informacija, vise ne znam ni kako se zovem. Molim vas, pomagajte.
Hvala svakome ko mi pokloni vreme i odgovori.
I Visa i Dina koje dobijas su debitne - tj. trosis onoliko koliko imas na racunu. Suprotno od njih su kreditne, gde pod odredjenim uslovima mozes placati odlozeno/na rate itd, ali to te trenutno ne interesuje.
SMS ti nije neophodan, za sve su dovoljne notifikacije - mislim da se ne moze ni podesavati, meni SMS stigne samo kada mi legne plata, i ni za jednu drugu vrstu uplate. Danas mi je legla refundacija cca 7000RSD i nije bilo SMS-a. S druge strane, u aplikaciji mozes podesiti notifikacije za zeljene visine iznosa dolaznih/odlaznih transakcija. (u aplikaciji u donjem meniju - VISE - PROFIL - NOTIFIKACIJE).
Ukoliko telefon ima NFC cip, mozes instalirati RaiPay aplikaciju, dodati VISA karticu u nju i placati telefonom.
 
Hvala vam. Mnogo mi pomazete. Necete verovati, beleske pravim. Ovo sto ste napisali, ubelezeno.

Nisam dobila nista, nikakvo obavestenje na dve uplate koje sam primila, apsolutno nista. Proverila sam sva podesavanja u telefonu, sve je u redu.
Ja imam račune tu još od 2012e godine, jedina banka koja odmah uknjiiži devizne čekove i odmah može keš da se podigne. Može da se plaća i mobilnim i da se podiže sa automata, samo se skenira kod.
 
Najlepse hvala. Nisam to znala, a nigde nisam ni uspela da procitam da se to doplacuje.
I hvala na dobrodoslici.
Nema na čemu. Da ne zaboravim. Plastične kartice je neophodno prvo aktivirati u aplikaciji pre korišćenja na bankomatu. Promena pina na bankomatu je besplatna, a to se ujedno vodi kao transakcija i posle toga biće spremne za beskontaktno plaćanje i korišćenje na internetu.
 
Hocete da mi kazete, kada mi stigne kartica da prvo treba da odem na bankomat i unesem pin
Da, da bi se aktivirale za plaćanje prvi put ih treba ubaciti u bankomat i uneti pin. Tek nakon toga će biti omogućeno beskontaktno plaćanje,

Pričam o Visa Electron kartici, Dina kartice ni ne koristim. :)
 
Dragi moji ljudi, da vam pojedinacno ne citiram, ali vi ste toliko svi divni, pravo olaksanje sam dozivela zahvaljujuci vasim odgovorima. Ako negde zapnem, bicu slobodna da vas pitam opet. I hvala vam sto mi se niste smejali. Nisam dzabe preporuke dobila za ovaj formu.
Mnogo vam hvala, svima vama.
 
Hvala

Uspeo sam,radi mi app.Ne znam da li je pomoglo to sto sam posle brisanja app iskljucio telefon i opet instalirao,prethodno sam par puta reinstalirao app ali nikada nisam iskljucivao telefon.
Zvali su me iz njihovog korisničkog pa smo zajedno prolazili celu proceduru instalacije, sada radi. Sa isključivanjem mi nije radilo.
 
Kako im sad tačno funkcioniše taj referral, koliki iznos dobija ovaj koji otvori račun?
 
Može i meni onda link preporuke na pm, sestra razmatra da otvori iračun, hvala.
 
Nije mi jasno, sve one transakcije koje su bile rezervisane, sada su prošle. A zvao sam odmah banku da im kažem da su transakcije neautorizovane, stajalo je 2-3 dana kao rezervisano i danas je prošlo. Ne razumem zašto su ih odobrili?!? Inače niko mi i dalje ne odgovara na mail. Ne znam da li ima poente da ih opet zovem uopšte.
 
Supruga promenila telefon...
Kažu mora aktivacioni kod iz korisničnog servisa...
Sada aplikacija stane na drugom koraku...
Jel imao neko ovakav problem?
 

Prilozi

  • Screenshot_2024-10-23-21-15-09-28_c1d9ecde3411745de9cea4d546ff9d86.jpg
    Screenshot_2024-10-23-21-15-09-28_c1d9ecde3411745de9cea4d546ff9d86.jpg
    58.4 KB · Pregleda: 47
@trajkovic svi imaju taj problem, ne može samostalna reaktivacija pa mora da se ide na opciju Nemam korisničko ime i zove call centar, a onda će operater da pošalje kod.
 
Idemo na opciju nemam nalog i dobili smo kod...
Ali dalje od drugog koraka neće
Probao sam i na drugom telefonu...
 
Nosi u neku ekspozituru, naj bolje ona u kojoj je otvoren račun.
 
Šta bi s tvojim slučajem čoveče, jel onaj poziv bio iz banke ili ne?
 
Nije mi jasno, sve one transakcije koje su bile rezervisane, sada su prošle. A zvao sam odmah banku da im kažem da su transakcije neautorizovane, stajalo je 2-3 dana kao rezervisano i danas je prošlo. Ne razumem zašto su ih odobrili?!? Inače niko mi i dalje ne odgovara na mail. Ne znam da li ima poente da ih opet zovem uopšte.
Napisao sam ti vec da ce tako biti i da se strpis 15 dana od dana kada si RB poslao reklamaciju da ti posalju odgovor u kome uvazavaju istu.
 
Ok, ali bio sam u fazonu ako su već sredstva samo rezervisana, a znaju da su transakcije neautorizovane, mogli su da ih odmah stopiraju. Ali ok.
 
Meni su tako Netflix. Nisam izbrisao nalog i negde gde je ostao je neko ponovo aktivirao...
Uvažili reklamaciju i Netflix vratio sredstva, morala su prvo da se skinu da bi se vratila.
Naravno da je banka isto morala da uzme svojih 10 centi, ali dobro, sam sam bio kriv za to 🙂
 
Šta bi s tvojim slučajem čoveče, jel onaj poziv bio iz banke ili ne?
Jeste, danas sam bio u banci, proverili su telefon i pripadao je banci. Napravili su mi novi nalog, sa novim login, password i PIN ali radi samo na telefonu, aplikacija tj. kroz browser na PC-u više ne prima ni stare ni nove lozinke i login a nemaju App za windows.
kada pokušam da napravim novi opet isti problem, stigne do mesta gde traži aktivacioni kod, ne šalje više na SMS kao prvi put, može da se dobije telefonom ali nema gde da se upiše.
Čim sam se vratio iz bamke, opet me zvali da pitaju šta sam uradio pa sam im rekao, sada je kao sve u redu. Izgleda se svaki pokušaj upada shvataju sasvim ozbiljno, bio je samo pokušaj i nisu uspeli. Ovo je prvi put od 2012e od kako je račun otvoren. Ko je i kako je pokušao neznam.

Usput sam se raspitao za dodatnu karticu za plaćanje preko interneta ali nisam baš naj bolje čuo ili ukapirao. ta kartica košta 50 din mesečno, prva uplata 450, to je u redu ali koliko sam razumeo naplaćuje se it deviznog računa u Evrima čak i kada je kupovina u dinarima. I to može nekako mada imam deviznu u € i CDN$ pa bih radije da skidaju sa CDN$ jer mi je sav priliv u CDN$.
Još jednu stvarnezam za tu karticu, da li može da se plaća sa njom i u devizama i kojim i dali može i u dinarima tamo gde ih primaju kao ALI i temu?
 
Usput sam se raspitao za dodatnu karticu za plaćanje preko interneta ali nisam baš naj bolje čuo ili ukapirao. ta kartica košta 50 din mesečno, prva uplata 450, to je u redu
To je Visa Virtuon i od relativno skoro važi 4 godine tako da je taj trošak sada oko 20€.
ali koliko sam razumeo naplaćuje se it deviznog računa u Evrima čak i kada je kupovina u dinarima. I to može nekako mada imam deviznu u € i CDN$ pa bih radije da skidaju sa CDN$ jer mi je sav priliv u CDN$.
Obračunska valuta kartice je € tako da ako zafale evri, za CDN$ ide nepovoljna autokonverzija u € po kursu banke. Kod nas generalno ni nema kartica u drugim valutama (Erste je takođe za svoju deviznu letos ukinula upotrebu valuta sa viševalutnog i pojednostavila na evre).
Još jednu stvar ne znam za tu karticu, da li može da se plaća sa njom i u devizama i kojim i dali može i u dinarima tamo gde ih primaju kao ALI i temu?
Može. Sve valute će iz € pretvarati Visa 1:1 u stvarnoj vrednosti na dan naplate i za to koristi Visa Exchange rate uz Bank fee od 1% da sračunaš ukupan trošak.
 
Da li postoji mogucnost promene pina kartice kroz aplikaciju ili samo na bankomatu (kao i sama aktivacija), i da li samo na njihovom ili na bilo kom (naravno,po cenovniku banke)?
Takodje,prilikom zatvaranja iRacuna,da li moze kroz aplikaciju ili mora da se ide u poslovnicu (ovo cisto pitam za buducnost,ako mi nekada ne budu odgovarali :))?
 
Vrh Dno