Šta je novo?

Raiffeisen bank

Zato ja koristim za pos i atm isključivo Apple Pay, što ovde što preko i brige nemam 😁
Iz tog razloga Dina kod mene ne dolazi u obzir.

Upravo htedoh i ja ovo da napišem. Dakle po radnjama, bankomatima…samo APay ili GPay, nikako fizička karica. Za svaki slučaj.
 
Ovaj referral za iRačun stiže svima nezavisno od paketa ili samo postojećim korisnicima iRačuna?
 
@stefan992 samo određenim postojećim korisnicima iRačuna.
 
Meni nije stiglo, prošli put jeste.
 
Да ли је могуће послати referral линк већем броју људи?
Moguće je, ali preporučilac je plaćen za maksimalno 5 osoba, dok se link može iskoristiti neograničeno i svako od njih će biti nagrađen.
 
Da li je i RaiPay siguran kao GPay ili APay?
Da li rade na sličan princip?
RaiPay radi po sličnom principu kao GPay. Pošto Apple uređaji tokenizuju kartice na fizičkom čipu na matičnoj, APay se u tom domašaju bitno razlikuje.
 
Jel može na Google Wallet da se doda Raiffeisen kartica? Pitam pošto meni ne uspeva. A RaiPay mi ne radi.
 
Nisu implementirali Google Pay jer imaju sopstveno rešenje za Android (RaiPay), pored imaju Apple Pay i Garmin Pay.
 
Iz kog razloga ne moze? Zato sto je RB ima RayPay i ne dozvoljavaju da se doda u druge digitalne novcanike, poput Google Wallet ill Apple Pay?
Iz razloga što banka na nivou cele grupacije ne želi, niti izražava nameru da koristi Guglovo rešenje. Apple s druge strane iz gorepomenutog razloga ne predviđa mogućnost da se išta sem ApplePay-a koristi jer je proprietary, a razvija se i za trgovce radi prihvata kartica za SoftPOS rešenje.
 
Nije baš tačno za celu grupaciju, koliko znam i u Ukrajini i u Rumuniji bez problema rade njihove kartice na GWallet. Znači jednostavno Raiffeisen Beograd ne želi da uvede Google Wallet pored svog rešenja.
 
Danas me zvala neka ženska, reče da je iz banke, kaže da je neko pokušao da uđe u moj account i da treba odmah da promenim nalog, korisničko ime i lozinku. Nije mi uspelo preko neta, samo se vrteo kružić pa ću sutra da odem do banke. Nešto mi je bilo sumnjivo jer je predložila da to uradi za mene a poziv sa mobilnog. Imala je tačno ime adresu i telefon. Imam spojene devizne i dinarski račun i Visa debitnu karticu. Na dinarskom držim samo malo para pa je nemoguće da me očerupaju ali se bojim za devizni. Pre nekoliko meseci mi je izgubljena kartica i promenjena je sledećeg dana. Ne znam dali je moguće preko nje ako je neko našao.
Da li se to još nekom događalo?
 
Nešto mi je bilo sumnjivo jer je predložila da to uradi za mene a poziv sa mobilnog. Imala je tačno ime adresu i telefon.
Pozivi službenika i jesu sa mobilnog, 060 ako se ne varam, odnosno kada pokušaš da pozoveš te brojeve te preusmeri na govorni automat kontakt centra banke. Svakako, pošto zbog prevarnih radnji ne može da se obavi samostalna aktivacija, kod za re/aktivaciju bi dobio od nje, mada te ništa ne sprečava da pozoveš i odradiš celokupan proces. 0800111000 im je besplatan broj.
 
Danas me zvala neka ženska, reče da je iz banke, kaže da je neko pokušao da uđe u moj account i da treba odmah da promenim nalog, korisničko ime i lozinku. Nije mi uspelo preko neta, samo se vrteo kružić pa ću sutra da odem do banke. Nešto mi je bilo sumnjivo jer je predložila da to uradi za mene a poziv sa mobilnog. Imala je tačno ime adresu i telefon. Imam spojene devizne i dinarski račun i Visa debitnu karticu. Na dinarskom držim samo malo para pa je nemoguće da me očerupaju ali se bojim za devizni. Pre nekoliko meseci mi je izgubljena kartica i promenjena je sledećeg dana. Ne znam dali je moguće preko nje ako je neko našao.
Da li se to još nekom događalo?
Meni mirise na prevaru, ali ipak proveri sa bankom direktno, odlaskom u poslovnicu ili pozivanjem call centra.
 
Pozdrav svima. Nemojte mi se smejati, molim vas, ali negde savete moram dobijati, dobila sam preporuku za ovaj forum.
Zasto da mi se ne smejete, otvorila sam iRacun u Faiff. banci, prvi put se susrecem sa karticama. Znam, 21. je vek, ali ja sam vam do sada bila osoba, daj mi kes, imam jedan tekuci racun podignem novac u banci i to je sve. Kartice nisam koristila, pa sam odlucila malo u poznijim godinama da izadjem iz zone komfora i probam i ovo cudo, kartice. Racun sam tek otvorila, jos nisam dobila fizicke kartice. Samo su aktivne te Visa i Dina online. Debitne treba da stignu. Pokrenula sam Moja mBanka aplikaciju, sve radi osim SMS poruka koje mi ne stizu. Imam dve uplate na taj novi racun, ali nijednom nisam dobila SMS. U aplikaciji banke mi je ukljena opcija za primanje notifikacija, takodje i u MojamBanka, ali ne dobijam nikakav SMS. Kako to da promenim? Da li treba da ih zovem?
Nemojte mi se smejati, molim vas, ali kada mi stignu te fizicke kartice, da li ih ja mogu koristiti za placanje u prodavnicama? Da li moram da instaliram to kako se zove, mobilni kes, oprostite, prvi put se sa svim terminima susrecem, eksplodirace mi glava, ali mogu za pocetak samo kartice koristiti? Da li samo karticama mogu na bankomatu banke uplacivati novac i skidati novac? Znam, za sve vas ovo je smesno, ali ja sam toliko uplasena i zbunjena sa kolicinom informacija, vise ne znam ni kako se zovem. Molim vas, pomagajte.
Hvala svakome ko mi pokloni vreme i odgovori.
 
Da, neki kod mi je poslat na mobilni ali prvo nije hteo da ga primi a posle sa samo vrteo kružić skoro pola sata a nestalo je i polje da se upiše. Sutra idem u banku sigurno jer moram da odnesem ček za pentiju i onako. probao sam reverse search za telefon ali je pokazao neku Anu i još jednu osobu.
 
@Jovanka _Joka
Prvi put kartica mora da prođe kroz bankomat i da se unese pin.
 
Pozdrav svima. Nemojte mi se smejati, molim vas, ali negde savete moram dobijati, dobila sam preporuku za ovaj forum.
Zasto da mi se ne smejete, otvorila sam iRacun u Faiff. banci, prvi put se susrecem sa karticama. Znam, 21. je vek, ali ja sam vam do sada bila osoba, daj mi kes, imam jedan tekuci racun podignem novac u banci i to je sve. Kartice nisam koristila, pa sam odlucila malo u poznijim godinama da izadjem iz zone komfora i probam i ovo cudo, kartice. Racun sam tek otvorila, jos nisam dobila fizicke kartice. Samo su aktivne te Visa i Dina online. Debitne treba da stignu. Pokrenula sam Moja mBanka aplikaciju, sve radi osim SMS poruka koje mi ne stizu. Imam dve uplate na taj novi racun, ali nijednom nisam dobila SMS. U aplikaciji banke mi je ukljena opcija za primanje notifikacija, takodje i u MojamBanka, ali ne dobijam nikakav SMS. Kako to da promenim? Da li treba da ih zovem?
Nemojte mi se smejati, molim vas, ali kada mi stignu te fizicke kartice, da li ih ja mogu koristiti za placanje u prodavnicama? Da li moram da instaliram to kako se zove, mobilni kes, oprostite, prvi put se sa svim terminima susrecem, eksplodirace mi glava, ali mogu za pocetak samo kartice koristiti? Da li samo karticama mogu na bankomatu banke uplacivati novac i skidati novac? Znam, za sve vas ovo je smesno, ali ja sam toliko uplasena i zbunjena sa kolicinom informacija, vise ne znam ni kako se zovem. Molim vas, pomagajte.
Hvala svakome ko mi pokloni vreme i odgovori.
Da, debitna kartica je odlična za plaćanje u radnjama, sve imaju sada. Ima i bezkontaktnih a za neme manje sume koje mogu da se odrede može i bez PIN-a. Sa karticama se i štedi jer je uvek tačna suma, nama zakidanja na kusuru.
Trebalo bi da pri svakoj upotrebi kartice stigne i SMS poruka ali negde ne radi. Ni poruke na mBanka ne stižu baš odmah, po nekad i za par dana. Mogu i računi da se plaćaju preko applikacije i to štedi jer nema provizije. Ja sve račune tako plaćam
@Jovanka _Joka
Prvi put kartica mora da prođe kroz bankomat i da se unese pin.
Pin se dobije u koverti (greb-greb zaštita) sa karticom, tako je bar kod mene bilo ali posle može da se promeni.
 
Da, debitna kartica je odlična za plaćanje u radnjama, sve imaju sada. Ima i bezkontaktnih a za neme manje sume koje mogu da se odrede može i bez PIN-a. Sa karticama se i štedi jer je uvek tačna suma, nama zakidanja na kusuru.
Trebalo bi da pri svakoj upotrebi kartice stigne i SMS poruka ali negde ne radi. Ni poruke na mBanka ne stižu baš odmah, po nekad i za par dana. Mogu i računi da se plaćaju preko applikacije i to štedi jer nema provizije. Ja sve račune tako plaćam
Hvala vam, o racunima ni razmisljala nisam. To ce biti odlicno, olaksace mi cekanje po redovima, i to izazvano mojim strahovima da ce nesto lose da se desi, i da ce neko da me opeljesi.
@Jovanka _Joka
Prvi put kartica mora da prođe kroz bankomat i da se unese pin.
Hocete da mi kazete, kada mi stigne kartica da prvo treba da odem na bankomat i unesem pin ili na nesto drugo mislite. Ne zamerite, ali kao neko sa vrlo ogranicenim znanjima verovatno cu postaviti gomilu besmislenih pitanja za sve vas.
 
Hvala vam, o racunima ni razmisljala nisam. To ce biti odlicno, olaksace mi cekanje po redovima, i to izazvano mojim strahovima da ce nesto lose da se desi, i da ce neko da me opeljesi.
Da,nema čekanja po pošti a može i da zapamti kome se plaća pa se posle samo unese suma a za neke i Poziv na broj. Može i potvrda da se dobije u .PDF formatu. To treba uvek da se uradi je ne ostaje papirna potvrda.
 
Pozdrav svima. Nemojte mi se smejati, molim vas, ali negde savete moram dobijati, dobila sam preporuku za ovaj forum.
Zasto da mi se ne smejete, otvorila sam iRacun u Faiff. banci, prvi put se susrecem sa karticama. Znam, 21. je vek, ali ja sam vam do sada bila osoba, daj mi kes, imam jedan tekuci racun podignem novac u banci i to je sve. Kartice nisam koristila, pa sam odlucila malo u poznijim godinama da izadjem iz zone komfora i probam i ovo cudo, kartice. Racun sam tek otvorila, jos nisam dobila fizicke kartice. Samo su aktivne te Visa i Dina online. Debitne treba da stignu. Pokrenula sam Moja mBanka aplikaciju, sve radi osim SMS poruka koje mi ne stizu. Imam dve uplate na taj novi racun, ali nijednom nisam dobila SMS. U aplikaciji banke mi je ukljena opcija za primanje notifikacija, takodje i u MojamBanka, ali ne dobijam nikakav SMS. Kako to da promenim? Da li treba da ih zovem?
Nemojte mi se smejati, molim vas, ali kada mi stignu te fizicke kartice, da li ih ja mogu koristiti za placanje u prodavnicama? Da li moram da instaliram to kako se zove, mobilni kes, oprostite, prvi put se sa svim terminima susrecem, eksplodirace mi glava, ali mogu za pocetak samo kartice koristiti? Da li samo karticama mogu na bankomatu banke uplacivati novac i skidati novac? Znam, za sve vas ovo je smesno, ali ja sam toliko uplasena i zbunjena sa kolicinom informacija, vise ne znam ni kako se zovem. Molim vas, pomagajte.
Hvala svakome ko mi pokloni vreme i odgovori.
Nema SMSova, samo notifikacije u aplikaciji.
 
Da,nema čekanja po pošti a može i da zapamti kome se plaća pa se posle samo unese suma a za neke i Poziv na broj. Može i potvrda da se dobije u .PDF formatu. To treba uvek da se uradi je ne ostaje papirna potvrda.
Hvala vam. Mnogo mi pomazete. Necete verovati, beleske pravim. Ovo sto ste napisali, ubelezeno.
Nema SMSova, samo notifikacije u aplikaciji.
Nisam dobila nista, nikakvo obavestenje na dve uplate koje sam primila, apsolutno nista. Proverila sam sva podesavanja u telefonu, sve je u redu.
 
Nazad
Vrh Dno