Pa zbog toga sam i pitao jer sam dobio sms:Završili radove pre vremena izgleda, aplikacije sada rade.
Inače, ne znam da li ima veze sa tvojim slučajem ali nove kartice RF banke moraju da se provuku kroz pos terminal ili bankomat da bi postale aktivne za online plaćanjeKorisnik sam RBA banke i uspesno sam aktivirao nalog i korisnicko ime kao i mobilnu aplikaciju Raiffeisen banke.
Medjutim, ne mogu nista da platim preko interneta da li sa Visa ili Dina karticom, svejedno. Da li neko ima slican slucaj ili neku informaciju? Njima sam poslao mejl ali za sad bez odgovora.
Probao sam opet malopre online placanje sa Dina card i proradilo je, pre 2-3 sata nije moglo.Inače, ne znam da li ima veze sa tvojim slučajem ali nove kartice RF banke moraju da se provuku kroz pos terminal ili bankomat da bi postale aktivne za online plaćanje
Obični bankomati nemaju tu opciju, a takođe nisam siguran da li je to omogućeno i za RBA NFC bankomate. Samo isplatni NFC bankomati i višenamenski uređaji nude promenu PIN-a.Kako se menja PIN na Visa, Dina...? Pošto na običnom bankomatu ne vidim tu opciju.
Dina sinoć proradila, ali Visa jos uvek nije za online placanje.Neme ovo veze sa tim, nisu ovo nove kartice. Jednostavno nisu osposobili 100% sistem... Placao sam normalno ovih zadnjih par dana na pos terminalima, ali prebacivanje para ili online placanje ne radi jos uvek...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari