Nidzo
Slavan
- Učlanjen(a)
- 05.10.2012
- Poruke
- 870
- Poena
- 335
Moja oprema
- CPU & Cooler
- Intel G5400 Gold
- Matična ploča
- Gigabyte B360 HD3
- RAM
- Crucial 2x8GB
- GPU
- Intel UHD 610
- Storage
- Kingston NVME a2000, Kingston a400
- PSU
- LC Power 500w
- Monitor
- Philips 24"
- Miš & tastatura
- Logitech M190, Logitech MK23
- Laptop
- Asus X515EA-BQ322 15.6″ I3-1115G4/8G/512GB
- Mobilni telefon
- Honor 50
- Pristup internetu
- Kablovski internet
Supruga danas pokušala da otvori iRačun ali kod koraka gdje se upisuju podaci o razlogu otvaranja računa i namjeni konstantno je izbacivalo grešku "Ne postoji ici partija!". Pokušala i sa računara i sa mobilnog.
Zvali korisnički centar pa ni uz njihovu asistenciju nije uspjelo da bi problem bio proslijeđen tehničkoj službi.
Zvali je nakon pola sata da kažu da su riješili problem i da pokuša ponovo međutim zbog posla sačekaće jutro.
Da napomenem da su službenici bili ljubazni, predusretljivi i brzi. 👏🏼

Zvali korisnički centar pa ni uz njihovu asistenciju nije uspjelo da bi problem bio proslijeđen tehničkoj službi.
Zvali je nakon pola sata da kažu da su riješili problem i da pokuša ponovo međutim zbog posla sačekaće jutro.
Da napomenem da su službenici bili ljubazni, predusretljivi i brzi. 👏🏼
