Nidzo
Slavan
- Učlanjen(a)
 - 05.10.2012
 
- Poruke
 - 938
 
- Poena
 - 335
 
Moja oprema  
				
					
						
						
							
	
		
			
			
				
			
			
		
		
	- CPU & Cooler
 - Intel G5400 Gold
 
- Matična ploča
 - Gigabyte B360 HD3
 
- RAM
 - Crucial 2x8GB
 
- GPU
 - Intel UHD 610
 
- Storage
 - Kingston NVME a2000, Kingston a400
 
- PSU
 - LC Power 500w
 
- Monitor
 - Philips 24"
 
- Miš & tastatura
 - Logitech M190, Logitech MK23
 
- Laptop
 - Asus X515EA-BQ322 15.6″ I3-1115G4/8G/512GB
 
- Mobilni telefon
 - Honor 50
 
- Pristup internetu
 - Kablovski internet
 
Supruga danas pokušala da otvori iRačun ali kod koraka gdje se upisuju podaci o razlogu otvaranja računa i namjeni konstantno je izbacivalo grešku "Ne postoji ici partija!". Pokušala i sa računara i sa mobilnog.
Zvali korisnički centar pa ni uz njihovu asistenciju nije uspjelo da bi problem bio proslijeđen tehničkoj službi.
Zvali je nakon pola sata da kažu da su riješili problem i da pokuša ponovo međutim zbog posla sačekaće jutro.
Da napomenem da su službenici bili ljubazni, predusretljivi i brzi. 👏🏼

				
			Zvali korisnički centar pa ni uz njihovu asistenciju nije uspjelo da bi problem bio proslijeđen tehničkoj službi.
Zvali je nakon pola sata da kažu da su riješili problem i da pokuša ponovo međutim zbog posla sačekaće jutro.
Da napomenem da su službenici bili ljubazni, predusretljivi i brzi. 👏🏼
