Šta je novo?

Raiffeisen bank

@Vladarko
jeste u rezervisanim sredstvima, logično. Ali ne vidim mogućnost da otvorim te koje su na čekanju, da ih pogledam?
 
To je u redu. Mogu tu možda da stoje i 3 dana. Ali nemogućnost da se pogleda šta stoji je stvarno neverovatna. I u drugim bankama ima transakcija na čekanju, samo možeš da ih pogledaš. Em ne može da se vidi, em nema obaveštenja.
Copyright 1998, Poštanska Štedionica.
 
Probaj da kliknes na rezervisana sredstva. Ja kada kliknem otvori mi se lista sa transakcijama. iOS je u pitanju.
 
@agasoft Računi -> Detalji računa -> Rezervisana sredstva. Može da se klikne i iznos na naslovnoj. Ako nema rezervisanih sredstava, neće ni biti opcije da se izabere.
 
Moja dosadašnja iskustva sa RF su, pa, razočaravajuća. Dobro, hajde, polurazočaravajuća.
uspešno otvorio iRačun u sredu. Kodovi stigli u ponedeljak, kartice juče. Stvarno prebrzo. Aktivirane juče, proradile jutros. Uplatio novac na račun. Obaveštenje stiglo posle 25 minuta. Platio nešto u prodavnici. Verifikovao je na PP.
Evo sat i po od tih transakcija, nema obaveštenja! PP je valjda inostranstvo, nema ni SMS obaveštenja. Ničega.
Kada se prijavim na sistem, vidim da je novac uredno uzet, ali u transakcijama nigde nema kartičnih plaćanja! Moj naklon!
Džaba je sve besplatno kada radi verovatno kao banka Burundija.
Mobi jeste srozala kvalitet u nekim stvarima, ali za ove su velesila. Očekivao sam od RF bolju uslugu od Mobi. Računao sam da su toliko godina ovde, znaju šta i kako rade. Kad ono međutim... Ja stvarno ne znam kako da kontrolišem potrošnju ako nemam nikakav vid obaveštenja, niti transakcije na sistemu. Vidim samo raspoloživo stanje, ali ne i šta je ko uzeo. Mada, obaveštenja su nešto osnovno u 21. veku.Valjda. Ugasiš SMS samouvereno, a obaveštenja u aplikaciji ti ne rade. Sramota za toliku banku.
Izgleda će RF kartice da brišu prašinu po policama. A imao sam bolje namere...
Sem divnog utiska pri otvaranju računa i brzini isporuke kartice, ništa drugo me ne oduševljava. Podsećaju me na štrokavu Intesu iz 2008. i kartice koje nemaju obaveštenja.
Za sada, moje tople nepreporuke.
Ne dobija se sms nego notifikacija u app.
Rezervisana sredstva pogledaj u Racuni/reservisana sredstva. Ulazis preko tru linije u gornjem levom uglu...
 
Ja nemam iRacun već paket ali valjda radi isto. Dakle, i preko web portala i preko aplikacije gotovo istog trenutka se vidi svaka promena. Takođe, skoro kad sam bio u inostranstvu, koristio sam debitnu visa karticu i u aplikaciji se posle manje od minut videla notifikacija. Nedostaju mi sms poruke ali i ovako je ok.
Ono što je meni prošle godine pravilo problem je stanje kada sam koristio dinu. To je nešto kasnilo danima. Nisam na kraju razumeo da li je problem bio do dine ili rf ali sam prestao da je koristim.
 
Treba proveriti da nije mozda neka situacija sa Battery saver, battery optimizacijama, itd...
 
Kod mene, obaveštenja o prometu u aplikaciji često kasne, od par minuta do pola sata, sat, kako kad. SMS je stizao skoro u real-time. Druga stvar koja mi se ne svidja je što ne postoji istorija obaveštenja.
Po meni, uspeli su da pokvare jednu funkcionalnost koja je radila dobro. Radi i sad, ali nedovoljno pouzdano, niti dovoljno funkcionalno (nema istorije).
Pozdrav
 
Meni notifikacije stizu instant (uplata, isplata, kartica)
 
Takođe. Još me zeza komšinica u Maxiju na kasi u fazonu "kako brzo skidaju" 😇

Za istoriju se slažem.
 
Podešavanje limita.
Kako?
Šta se odnosi na online plaćanje, a šta na Pos terminal?
 

Prilozi

  • Screenshot_20210814-091718.jpg
    Screenshot_20210814-091718.jpg
    65.5 KB · Pregleda: 35
Ništa se ne odnosi na POS terminal, oba limita su za online plaćanje (putem naloga).
"Mobilno bankarstvo" ti je za plaćanje preko mobilne aplikacije, a "Elektronsko bankarstvo" za plaćanje preko web sajta.
 
Za vikend se prijavio za iRačun, u ponedeljak prošao verifikaciju, u četvrtak stigli PINovi, u petak (juče) obe kartice, danas aktivirane telefonskim pozivom, prvo plaćanje Visom ubačenom u POS terminalu kako bi se aktivirala. Probao i rade i RaiPay i Apple Pay. Ja zadovoljan. Dinu neću koristiti.
 
  • Like
Reagovanja: mnt
Znači nema zaštite od zloupotrebe/gubitka kartice?
 
Ко има проблем изгледа ништа без другог слања.Кад не стигне у неком разумном року,обавезно зовите,имејл и тражите поновно слање.Тако сам и урадио,послали су(тј.рекли кад ће послати пинове и картице) па сад опет чекамо:)Ваљда ће бити друга срећа.
 
Da, mada su nekim ljudima posle mesec dana stigle i stare i nove kartice i pinovi, koje su u međuvremenu trazili. Sad - da li cekati ili traziti nove...

Nego, u aplikaciji nije moguca promena PIN-a za kartice, samo na multinamenskim bankomatima? U meniju kartica nema nista, osim ako se mozda ne otvara dodatni meni kad se kartica aktivira (moja je jos neaktivna). Za povecanje limita (tipa dnevne isplate na bankomatu, online placanje preko ebankinga i sl.) takođe ne moze online preko ebankinga, nego mora pisani zahtev, pa u poslovnicu?
 
Ja tražio nove i sutradan stare stigle. Ko zna koliko ću sada čekati nove.
 
Неки разумни рок за стизање је максимално 15 дана од отварања рачуна,како ја мислим,тек потом би се могле нове тражити.Сад могуће је све,ал да затражиш нове а сутра ти стигну старе:)је баш пех.
 
Poštari? Znaju oni mene, oduvek sam ja tu. :D
 
Otvorio sam račun 6. avgusta, u ponedeljak otišao na put, danas se vratio i u sandučetu me čekale kartice i pinovi. Definitivno zavisi od poštara.
 
Otvorio račun, stigli pinovi i kartice. Leglo mi par transakcija na račun, zvao danas da mi aktiviraju kartice. Opretarka mi je rekla da sačekam 10ak min i da će biti aktivirane, i tada mi rekla da aktiviram apple pay. Međutim, izbacuje mi grešku pogrešan datum isteka kartice. Da li se nekom ovo desilo? Sačekaću do sutra, pa ću da ih zovem ako ne proradi, da vidim šta je problem.
 
Uspeo sam da se snađem sa rezervisanim sredstvima. Jeste zavučeno, ali ajde, neka im bude.
Ali izostanak obaveštenja za kartična plaćanja, nema da im progutam nikad. Sad, ili ću da im se popnem na glavu dok mi ne zatvore račun i blokiraju pristup svim njihovim kanalima, ili ću odustati od korišćenja. Bar 15 aplikacija mi svakodnevno šalje obaveštenja. NIkakva optimizacija baterije nije u pitanju.
Ovamo prave prijavljivanje otiskom prsta što je sjajno, elektronsku asistentkinju, raipay, ma trista čuda, ali pišljiva obaveštenja bato ne rade. Možda me je Mobi razmazila konstantnim obaveštenjima o svemu i svačemu mail/SMS poslednjih 7 godina, ali to je valjda majku mu neki minimum da znam kad sam i gde utrošio sopstvene novce.
Pre jedno 5 godina, sedim ja tako jedne večeri. Kad buć, SMS obaveštenje, naplaćeno mi sa kartice 59 evra. Kako, šta, zašto, Amazon skinuo novce greškom, aktivirao pretplatu koju nisam tražio. Odmah sam ih zvao, stornirali ljudi. zamišljam da nije bilo obaveštenja, ja bih to video možda posle 5 dana, jer stvarno nisam frik koji se prijavljuje na banku 134 puta dnevno.
Pošaljem ovima mail da se žalim na onaj ROL support, prepun nade da će se javiti neko normalan. Kad ono, agent za video identifikaciju, nepismenko koji je odbio da radi sa mnom video identifikaciju... Trabunja nešto kako ja to nisam uključio, standardne idiotarije korisničkih podrški, jre smo mi korisnici debili valjda. kao, da deaktiviram aplikaciju pa da je aktiviram opet, i sve će biti u redu. Uradio i to. Izvršio niz inostranih domaćih plaćanja, obaveštenja nema. Obaveštenja o uplatama na račun sada stižu, ali nikad odmah. Treba da se smisle.
Baš neozbiljno i glupo.
 
Nazad
Vrh Dno