Rade uredno push notifikacije i kod mene i kod supruge.Pročitah 4-5 poslednjih stranica pa kako se o ovome nije skoro pričalo, da priupitam: Rade li nekom obaveštenja u aplikaciji?
Uplatio sam sebi novac sa drugog računa ali nikakvo obaveštenje nisam dobio. Tek kad sam otvorio aplikaciju, video sam to kao neko obaveštenje.... Očekivao sam bar neko telefonsko, push. Ili ja očekujem previše. Evo Mobi banka 7 godina to ne može da namesti. Nadao sam se da to bar ovde radi.
Meni rade push notifikacije, ali nekad stignu tek ujutro ako je transakcija bila noću. Nego, da li još nekome stižu i SMS notifikacije paralelno sa push? Znam da bi trebalo da su onemogućili SMS servis, ali meni uporno paralelno stižu SMS notifikacije za otprilike trećinu transakcija i nemam gde da ih isključim. Čini mi se da SMS-ovi stižu za transakcije gde je servis sam povukao novac umesto da sam ja ručno odobrio, pa možda zato namerno šalju da bi korisnici bili svesni o takvim transakcijama?Rade li nekom obaveštenja u aplikaciji?
Ono što je malo bezveze na iRačunu je što čak i za transakcije izražene u RSD naplaćuju proviziju od 1% ako su u "inostranstvu". Primeri toga su recimo Yandex Taxi aplikacija ili Google Play Store, gde su sve cene izražene i naplaćuju se u dinarima, ali bez obzira na to, Raiffeisen skida 1%. Za Wolt recimo ne skida, iako je i taj servis baziran u inostranstvu, ali očigledno zavisi od firme do firme kako je ko uspostavio ogranak u Srbiji, a to izgleda ne može unapred da se zna dok se ne proba.
Ponovo sam čitao ugovor i mislim da se u ovom kontekstu ne pominje "strana valuta" ili tako nešto, nego samo "transakcije u inostranstvu", što ispada da može da bude i u RSD valuti, što je malo apsurdno. E sad, tehnički su ti neki servisi očigledno inostranstvo čim se aktivira naplata od 1%, ali zanima me da li je i s pravne strane to inostranstvo ako nisam mrdnuo iz Srbije i plaćam u dinarima?
Zar kupovina na stranim sajtovima nije izgubila poentu zbog troškova poštarine, osim za neke usluge, ali to je minoran %.
Što se tiče SMS obaveštenja, ona se dobijaju za inostrana kartična plaćanja i njih nije moguće isključiti.
Rajfajzen računa 119 din za jedan evro + 1.19 din (1%) i tako već na 100 potrošenih evra ti uzme blizu 300 din. Ako trošiš 20 - 30 evra mesečno na stranim sajtovima, onda se iRačun isplati.
Hvala, to je to, uklapa se u ovo što vidim. Ništa, onemogućio sam zvuk za notifikacije od tog pošiljaoca, kad već ne dozvoljavaju da se isključi slanje arhaičnih SMS-ova...
Eee... neće SMS biti arhaičan sve dok ne urade nešto što stvarno radi. Evo, meni na RF ne rade obaveštenja. Jednostavno, predstavu nemam kako izgledaju. Mogli su bar kao Mobi da stave Email obaveštenja ako im je SMS skup. Ovako, ja sad nemam ništa. Teško da će da rešavaju moj slučaj ako svima obaveštenja rade.
Za vas koji dosta kupujete na stranim sajtovima, mozda je ova kartica resenje: linkŠto se mene tiče, ipak ostajem u mts banci/poštanskoj štedionici. Glavni razlog je to što najviše koristim karticu za plaćanje na stranim sajtovima, i odgovara mi to što je kurs u mts banci odličan i skida mi novac sa računa u evrima kada plaćam u dolarima ili evrima, i nema ove provizije od 1%. Radije ću da im platim 250 din mesečno održavanje, nego da me Rajfajzen dere sa skrivenim troškovima u vidu lošeg kursa, i na kraju me izađe mnogo skuplje od 250 din mesečno. iRačun je OK za ljude koji povremeno kupuju na stranim sajtovima, a primarno koriste karticu u zemlji i na domaćim sajtovima, ali mislim da u to ne spada klijantela mts banke. iRačun može da mi posluži kao backup varijanta, sve dok ne uvedu troškove održavanja.
Nisam bas siguran, ali i nebitno, stvar ukusa i navika. Meni je ovo skroz ok, jer kupujem malo preko, sa 50 $ i 100 EUR miran sam godinu dana lagano.Mislim da ce skoro uvek da bude povoljnije da karticarska firma odradi konverziju iz originalne valute u evre nego da se kupuje u menjacnici ta valuta.
Meni ne rade obaveštenja, nekoliko transakcija sam obavio i ni jedno obaveštenje mi nije stiglo ni na telefon ni u aplikaciji.Pročitah 4-5 poslednjih stranica pa kako se o ovome nije skoro pričalo, da priupitam: Rade li nekom obaveštenja u aplikaciji?
Uplatio sam sebi novac sa drugog računa ali nikakvo obaveštenje nisam dobio. Tek kad sam otvorio aplikaciju, video sam to kao neko obaveštenje.... Očekivao sam bar neko telefonsko, push. Ili ja očekujem previše. Evo Mobi banka 7 godina to ne može da namesti. Nadao sam se da to bar ovde radi.
Isto. Sa tom razlikom sto sam ipak odlucio da ne gasim Racun plus u Postanskoj, jer mislim da ce na duze staze to jos uvek biti najbolji racun. Ne verujem da ce ovo sa iracunom potrajati duze od godinu dana ovako kako jeste, sto ne znaci da cu ga nuzno ugasiti ako uvedu odrzavanje. Kad je vec period hibernacije za Racun plus bez promena na racunu citave 2 godine, ispraznicu ga i neka stoji, isto mi je ako ga ugasim i ako nema promena. Ovako bar mogu odmah da ga reaktiviram za 12-18 meseci, ako ovo sa iracunom ispadne onako kako mislim da ce biti. A sto se tice gasenja Racuna plus, imas opciju gasenja online, putanja "moji racuni/ tekuci racuni/ ugasi racun" na dnu.Inače, ja sam na putu prelaska iz MTS u iRačun (na putu jer ne mogu da ugasim MTS račun pošto u PŠ ne znaju kako to da urade 🙂).
Kod mene ima jednu funkciju, a to je da skuplja prasinu na nekoj policiJedino ne znam šta će mi ona DINA kartica 😃
Većina prodavaca na KP ima opciju uplate preko računa, ja tako uvek radim, upravo da se ne bih cimao sa gotovinom, raskusuravanjem sa kurirom itd. A i poštarina je niža kad nema otkupa. Samo treba kupovati uvek od prodavaca koji imaju veliki broj pozitivnih ocena i nema straha od uplaćivanja unapred.Samo ebanking i bankomat jednom u nekoliko meseci kada poručim nešto sa KupujemProdajem pa mi treba gotovina.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari