Šta je novo?

Raiffeisen bank

Trebalo bi pred istek da dobijes sms sa obavestenjem da je izradjena i u kojoj filijali mozes da je preuzmes, verovatno u maticnoj gde si otvorio racun.
 
Ma jasno nego gde je u ponudi za nove korisnike?
 
Trebalo bi pred istek da dobijes sms sa obavestenjem da je izradjena i u kojoj filijali mozes da je preuzmes, verovatno u maticnoj gde si otvorio racun.

Meni stoji neuručena još od prošle godine, jer nisam dobio SMS da je izrađena, a kada se pojavila na aplikaciji, ne znaju u kojoj je ekspozituri (nije ni u matičnoj, niti u najbližoj).

Što se tiče Vise Electron, sada Vise Debit, takođe cirkus - ističe poslednjeg dana novembra, slučajno video dva dana pred istek, pozovem call centar da li je izrađena nova, pojma nemaju. Pitam zašto nisu poslali SMS da ističe, pojma nemaju. OK nema veze, gde je kartica, pojma nemaju, pogledajte u matičnoj ekspozituri. Minut nakon toga stiže poruka da je kartica izrađena i da je u ekspozituri, ali ne matičnoj nego drugoj, bližoj. Odem tamo, jedva je našli :)
 
Nisam skroz siguran, ali, koliko se sećam, meni je poslata poštom na kućnu adresu.
 
Da li je dugoročno isplativije plaćati u inostranstvu i na internetu sa dinarskog računa ili sa deviznog?
Trenutno imam zakačenu Master na devizni(umesto na dinarski)pa stalno moram da kupujem eure kad putujem. Kolega iz druge banke sve plaća sa dinarskog (gde prima platu) pa kaže da mu je tako isplativije i nema cimanja sa evrima, sve se konvertuje sa dinara.
 
Са Рајф. никако.У другим банкама,можда,уз минималну разлику у курсу која оправдава аутоматску конверзију ,умјесто мало труда и ручну куповину.Питање је и курса куповине у Рајф. банци,провизије итд. а то већ не знам,сем да нису уопште повољни.
 
Meni je na kreditnoj na izvodu od 30. januara kurs za evro bio 119.05. Zavisi po kom kursu kupuješ evro, može biti prilično neisplativo.
Na debitnoj su mi vezana dva računa, i dinarski i devizni, upravo da ne bih plaćao po njihovom lošem kursu.
 
Mislim da klijent ne može da dobije ni takav kurs nego još lošiji. To je bio kurs za kartičnu transakciju, danas mi traže 119.86 za kupovinu 300 evra. Oni daju bolji kurs samo za veće količine, ali i tako "bolji" je potpuno van pameti, bar meni. Neko je ranije pisao, uopšte im nije fokus da se bave menjačkim poslom kao primarnim izvorom prihoda, bukvalno izgleda da stimulišu ljude da idu drugde da menjaju pare. Ja pokupim dinare sa bankomata, odem do menjačnice, kupim evre i na istom bankomatu vratim evre na račun. Obično to uradim u nekom tržnom centru kada mi je usput.
 
Bespotrebno komplikuju i odbijaju ljude. Umesto da se lepo završi u aplikaciji za par sekundi, moraš celu gimnastiku da uradiš. Naravno, ako ne želiš da te oderu. Pri tome devizni račun naplaćuju još uvek 350 din mesečno? A na sve to možda i najskuplja kreditna kartica u Srbiji.


Sent from my Mi 9 SE using Tapatalk
 
e68b5e7db4ba49e2a7d8cf890117c7c6.jpg
 
Svidja mi se.
Sto se tice pregleda 10 godina unazad - moze ali u intervalima po 6 meseci.
 
Evo i moje prvo negativno iskustvo sa RF bankom.

Odem u prosli ponedeljak (16.03) da otvorim devizni racun kao pravno lice. Referent korektan, iako je tada tek uvedeno vanredno stanje sve je teklo bez problema, gomila papira i pecat na kraju. Receno mi da ce racun biti aktivan vec za dan - dva.

Proslo 7 dana od tog trenutka, racun i dalje ne vidim na ebanking-u niti u mobilnoj app.
Saljem mejl referentu, nema odgovora celi dan (moguce da ne radi referent zbog epidemije).

Zovem jutros call centar, kaze mi covek da je racun aktiviran odmah narednog dana, ali ni njemu nije bas jasno zasto ja ne vidim taj racun.

Nakon provedenih 15ak minuta na slusalici i pokusaju da se nadje problem, dobijam na kraju informaciju da ce racun postati vidljiv na ebanking / mobilnog app TEK kada ostvarim neki priliv na taj racun. Medjutim, tu nastavljam da ga zadrzim na liniji, posto vidim da mu se zuri, kazem mu da ja nisam dobio nikakvo obavestenje da mi je racun aktiviran, niti bilo kakve instrukcije za uplatu. Kako ja nekome da kazem da mi uplati sredstva kada nemam ni broj racuna?? I kako ja da znam da li su pare legle na racun ili se desio problem, ako nemam uvid u racun? Odgovor na to je bio u fazonu da zovem posle 2-3 radna dana od uplate, pa mogu oni provetiti. Ovakav amaterizam i neprofesionalnost nisam ocekivao od ove banke.

Zavrsilo se na tome da ce mi do kraja dana poslati instrukcije za uplatu na mejl - sto su i ispostovali.

S obzirom na stanje trenutno u drzavi, nisam ih hteo cimati odmah nego sam pustio da prodje 5-7 dana, ali na kraju ispada je ovo kod njih ustaljena procedura (???), u sta nesto bas i ne verujem.

Nadam se samo da nece biti problema prilikom priliva sredstava iz inostranstva, jer cu u suprotnom da bezim od njih pa makar zavrsio u Intesi.

Cisto da prenesem svoje utiske oko otvaranja deviznog racuna za pravno lice. Nadam se da je ovo izuzetak, a ne po protokolu.



Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
 
Poslednja izmena:
Da li imaju QR placanje?
 
Ne, navodno se ceka odobrenje NBS-a, ne znam sta toliko cekaju. Paradoksalno je skoro bilo azuriranje aplikacije ali bez ove funkcionalnosti
 
To ce biti onda od sledece godine isto kao i kod mts banke.
 
Izasao novi apdejt. Na glavnom ekranu sada prikazuje i stanje, i raspolozivo stanje.
 
QR placanje ceka nove dane :D ja se obradovao da cu moci da platim martovske racune tako. Probao sam tu opciju na aplikaciji Komercijalne i vrh radi, olaksava besomucno kucanje poziva na broj
 
Neko vreme nisam koristio RaiPay i danas je pokrenem i dobijem grešku:
"Application was locked due to security violation". Sad više ne radi uopšte.
Ima li neko neku ideju ili slično iskustvo?
PozdravScreenshot_20200326-103048.jpg
 
Ne radi ni meni, ista je greska ali telefon je root-ovan. Koristio sam Magisk hide ali ocigledno su mu doskocili.
Ako tvoj telefon nije root-ovan onda je nesto drugo problem.

Da nisu mozda poceli da gledaju Android security patch level?
 
Meni evo radi i telefon je rutovan. Poslednja verzija aplikacije.
 
Da li su nekom nudili da predje na premium paket? Ranije je bila neka fora da odrzavanje bude besplatno (plata je morala da bude u odredjenom iznosu) ali ne vidim vise tu informaciju na sajtu
 
Ja sam se nadao da će sa novim apdejtom da reše bug kod telefona koji imaju senzor otiska prsta ispod ekrana, da kada se izlazi iz aplikacije pojavljuje se ekran sa ponovnom autorizacijom tako da moram da idem na cancel i opet na izlazak iz app

Sent from my ELE-L29 using Tapatalk
 
Da li su nekom nudili da predje na premium paket? Ranije je bila neka fora da odrzavanje bude besplatno (plata je morala da bude u odredjenom iznosu) ali ne vidim vise tu informaciju na sajtu

Mene su smorili toliko da sam prešao, nikakva korist od toga sem što me više ne zovu. Nije besplatno, platinum je oko hiljadu dinara mesečno, a gold oko 100din više u odnosu na redovno održavanje.
 
Ne radi ni meni, ista je greska ali telefon je root-ovan. Koristio sam Magisk hide ali ocigledno su mu doskocili.
Ako tvoj telefon nije root-ovan onda je nesto drugo problem.

Da nisu mozda poceli da gledaju Android security patch level?
Moj telefon nije rootovan, a Android security patch nije menjan mesecima, odnosno godinama, pošto model više nema podršku.
Nije mi ovo sad hitno, ionako idem u prodavnicu jednom nedeljno :), al' moraću da ih zvrcnem ako ne proradi uskoro.
Pozdrav
 
@Kimins koji su benefiti platinum paketa?
 
Platinum uključuje putno osiguranje i ulaz na određenim aerodromima u louge. Ko dosta putuje ovo mu može biti zanimljivo.
Ko ima dosta transakcija mislim da one postaju besplatne ali da ne prepričavam bacite pogled na premium deo sajta: https://premium.raiffeisenbank.rs/premium-paket/
Ili zakažite razgovor u najbližoj filijali kad se stanje sa virusom sredi.
 
Kako odblokirati nalog na m banking posto je nalog zakljucan zbog nove aplikacije?
 
Da, izgleda da imam i ja taj problem... Posle update-a ne mogu da se ulogujem, prijavljuje neku gresku tipa User not found... Mislim da mora da se zove korisnicki servis, koji ne radi...
 
Nazad
Vrh Dno