Šta je novo?

Raiffeisen bank

Nisam imao duple rezervacije, plaćao sam beskontaktnom Dinom.
 
Ne znam zapravo jel bilo duplih rezervacija samo me je iznenadilo od jutros te 2 uplate od njih, pa kapiram da je nešto sistem zabo, pošto mi je inače stanje na računu okej sa tim što su vratili.
Inače, telefonom sam plaćao preko RaiPay, ako ima neke veze.
 
Juče mi je bankomat progutao novac i blokirao se. Pošto nije bilo nikoga u poslovnici, krenuh tu da uložim reklamaciju i ispostaviće da sam se zeznuo, jer je službenica doslovno 15 minuta podnosila istu, uz asistenciju četiri koleginice, očigledno ne znajući šta radi.

Pošto je pozamašan iznos u pitanju, koliko im u praksi treba da reše reklamaciju, sem zakonom propisanih 15 dana koje pripovedaju?
 
Meni je sutradan novac bio na računu, ali je službenica bila jako upoznata sa procesom.
 
Hvala. Da li ti je stigla push notifikacija da je novac legao?
Jer, kad sam ih pitao to, rekoše da će se videti u izvodu, na šta sam ja prevrnuo očima.
 
Hvala. Da li ti je stigla push notifikacija da je novac legao?
Jer, kad sam ih pitao to, rekoše da će se videti u izvodu, na šta sam ja prevrnuo očima.
Ne, vidi se u app kao interni nalozi i nema detalje transakcije nego samo pare koje su se stvorile.IMG_5730.jpegIMG_5731.png
 
Nazad
Vrh Dno