Šta je novo?

Raiffeisen bank

Istekla je ta akcija sa linkom. Trenutno je samo za one koji imaju 18 godina.
 
Važi do 30. aprila. Danas nije bilo isplata. Chat agentkinja navodi da su jednom mesečno, a bilo je svake srede, što je kontradiktorno roku od 15 dana.
 
Sta znaci
Prijavite se u Raipay i autentifikujte sva Vasa placanja sigurnosnim biometrijskim podatkom.

Da li mi je potreban internet pri placanju ako cekiram ovo?
 
Da li neko mozda zna zasto Raipos ne ocitava kartice kod mene na telefonu? Probao sa Honorom 70, posle uzeo Redmi note 13 pro plus, isti problem. Ocitao par puta i posle nista. Cimao se sa tehnickom podrskom ali nista nisam uradio. Ulogovan sam, prislanjam po celom telefonu ali nista. nekad izbaci gresku, nekad nista. Hvala
 
@bobrda instalirao sam RaiPOS i tapXphone da vidim o čemu se radi. Za Xiaomi telefone je potrebno odabrati HCE Wallet, ali u Contactless payments se ne pojavljuju u podopciji Payment default. Uputstvo navodi da telefon ne sme da bude ni u Developer, niti Debugging mode, a kamoli rutovan, odnosno sa otključanim bootloader-om. Ako nije ništa od toga, onda se obrati i programerima tapXphone na [email protected]
Štaviše, ukoliko je softpos instaliran na telefonu kome su dodati digitalni novčanici (RaiPay/Google Wallet), postoji mogućnost da zato i ne očitava platne kartice. Stoga, u gorenavedenom podmeniju odaberi Not set.
 

Prilozi

  • Screenshot_2025-04-28-13-50-47-030-edit_com.android.settings.jpg
    Screenshot_2025-04-28-13-50-47-030-edit_com.android.settings.jpg
    51.5 KB · Pregleda: 36
@bobrda instalirao sam RaiPOS i tapXphone da vidim o čemu se radi. Za Xiaomi telefone je potrebno odabrati HCE Wallet, ali u Contactless payments se ne pojavljuju u podopciji Payment default. Uputstvo navodi da telefon ne sme da bude ni u Developer, niti Debugging mode, a kamoli rutovan, odnosno sa otključanim bootloader-om. Ako nije ništa od toga, onda se obrati i programerima tapXphone na [email protected]
Štaviše, ukoliko je softpos instaliran na telefonu kome su dodati digitalni novčanici (RaiPay/Google Wallet), postoji mogućnost da zato i ne očitava platne kartice. Stoga, u gorenavedenom podmeniju odaberi Not set.
Nemam opciju HCE Wallet, samo Google pay i Sim pay.Izabrao ovo prvo. Tako je i kod kolege, na Samsungu i radi. Zbunilo me zato sto je jedan dan citao kartice, a onda prestao. Nista, pisem Tapx pay. Hvala svakako! Resetovao sam sve, opet se prijavljivao, cisto da ne bude da nisam probao. Vidim na Play storu da masa ljudi ima problema sa tap xpay. edit: nisam dodavao novcanike.
 
  • Like
Reagovanja: uji
Može li mobilna aplikacija da bude instalirana na dva različita telefona istovremeno? Znam da sa nekim bankama to nije problem, ali RF ima one verifikacije i čuda, pa sam malo sumnjičav da li bi to išlo, posebno što je u drugom telefonu drugi broj.
 
Dva uređaja su maksimum. Automatska autorizacija moguća je uz mobilne podatke preko A1 i mts mreže. Za Yettel mora da se zove call centar zbog aktivacije.
 
A za Intesu?
 
Otvorio sam i devizni iračun (dinarski već imam)... Za fizičku karticu Visa, vezanu da devizni račun, moram da idem u filijalu da tražim? Pošto ne vidim nigde opciju da je naručim online?
 
Otvorio sam i devizni iračun (dinarski već imam)... Za fizičku karticu Visa, vezanu da devizni račun, moram da idem u filijalu da tražim? Pošto ne vidim nigde opciju da je naručim online?
Vaše kartice možete sada vezati za Vaš devizni račun kao partiju potrošnje za transakcije obavljene u inostranstvu (i/ili u zemlji).

Za plaćanja nastala korišćenjem kartice u zemlji i inostranstvu možete odabrati samo dinarski račun kao partiju potrošnje, zatim samo devizni račun, a možete odabrati tako da se za plaćanja u zemlji koristi isključivo dinarski račun, a za plaćanja u inostranstvu isključivo devizni račun.

Kako da podnesete zahtev?

Ulogujte se na svoju mobilnu aplikaciju (moja Mbanka) ili ROL i putem Inboxa podnesite zahtev.

U poruci navedite:

- Ime i prezime,

- JMBG,

- Maskiran broj platne kartice koji možete pronaći u sekciji „Kartice“ u moja mBanka aplikaciji _ _ _ _ _ _ ****** _ _ _ _

- Za sve transakcije napravljene mojom VISA/Mastercard karticom, bilo da su u inostranstvu ili u zemlji, želim da mi se zadužuje:

samo dinarski račun,

samo devizni račun,

dinarski za domaće i devizni račun za inostrane transakcije.

Broj dinarskog računa*

_________________
Broj deviznog računa*

_________________
* obavezno uneti broj računa
 
@Migrant zahtev upućuješ u inbox Moja mBanka ili Raiffeisen Online (pisamce u gornjem desnom uglu) za povezivanje željene dinarske Visa kartice (Online plastične i/ili Digital virtuelne) na deviznom. Kombinovana potrošnja radi po principu da ti ne skida sa tekućeg kada nemaš evre, osim ako naplatna valuta nije u dinarima (Temu ili ako tako odabereš na AliExpress) pa će ti onda u tom slučaju skidati sa tekućeg. Od svih tih navedenih mogućnosti upisuješ samo dinarski za domaće i devizni za inostrane transakcije pa će raditi na tako opisan način (to bankarski savetnik svakako u pripadajućem programu odradi kroz par klika).
 
Da li neko ima iz Hrvatske a da je u RF?
Covek iz Nemacke treba da mi uplati pare na racun, ali dobija odgovor "recipient not reachable" (dobio je IBAN i ima i prezime) i pare mu se vracaju na racun. Nazalost ili naravno da je sad subota/nedelja kada se ovakve stvari desavaju.

Da li neko zna sta moze biti problem? Obzirom da je uplata iz EU u EU da li mozda treba i SWIFT?
 
Treba BIC/Swift. Valda je isto.
 
Ja sam iz ovog dopisa razumeo da od 1.6. nema uopšte izdavanja niti reizdavanja digitalnih.
 
Šta ovo znači za nas koji imamo iRačun bez fizičke VISA kartice? Ukidaju nam digitalnu i moramo da plaćamo za fizičku?
Ovo znači da tebi kao korisniku drugog tipa iRačuna se digitalna kartica menja fizičkom, šalje na kućnu adresu i nećeš plaćati godišnju članarinu za nju.
 
Ovo znači da tebi kao korisniku drugog tipa iRačuna se digitalna kartica menja fizičkom, šalje na kućnu adresu i nećeš plaćati godišnju članarinu za nju.
A kako ce to funkcionisati za nas koji imamo vec Visa fizičku i plaćamo godišnju članarinu 1000? (Naknadno tražio u ekspozituri)
 
A kako ce to funkcionisati za nas koji imamo vec Visa fizičku i plaćamo godišnju članarinu 1000? (Naknadno tražio u ekspozituri)
Najbolje onda otkaži tu karticu za koju plaćaš godišnju članarinu kad budeš dobio poštom zamensku plastičnu.
 
Ovo znači da kada isteknu fizička i digitalna VISA (isti datum kod mene), šalju jednu novu VISA fizičku karticu karticu ili dve (jedna umesto fizičke, druga umesto digitalne)?
 
@Tilek drugi tip iRačuna je podrazumevao samo digitalnu. Ovo je verovatno neko njihovo interno usklađivanje. Svakako, pratimo mejlove pa videćemo šta će se dešavati na 3. tipu iRačuna sa digitalnom i fizičkom.
 
Nazad
Vrh Dno