Šta je novo?

Raiffeisen bank

Od cega zavisi da li se nalog iz Raiffeisen banke za dinarsko placanje realizuje odmah ili stoji kao status: Verifikovan nalog za plaćanje. I sutrašnji datum vidim ubačen. Zašto se čeka 1 dan? Jel osoba u banci klikće da odobri ili čak zove mene da proveri ili je neki zakon u pitanju i samo kompjuter odlaže zato za sledeći dan?
 
Stavio instant plaćanje? Meni svaki nalog prolazi momentalno sa instant plaćanjem.
 
Znači procesor ili generisanje jednokratnog koda je problem. Ili tamo ili ovde. Pitanje je gde, i hoće li da mi pravi ubuduće problem, ako bude potreban taj način plaćanja u budućnosti. Pratiću šta se dešava ako budem nešto morao opet da uplatim na taj način. MTS tek za sledeći mesec.
Evo, kako sam i najavio, upravo sam platio jedan MTS-ov račun Raiffeisenovom Visom (digitalnom, koja ide uz iRačun, čisto da napomenem) i sve je prošlo u najboljem redu. Uneo sam podatke kartice, zatim mi se otvorio prozor za unošenje jednokratnog koda (paralelno sa tim mi je aplikacija poslala push obaveštenje da sam pokrenuo plaćanje, sa svim detaljima), zatim sam ušao u token i generisao kod, prepisao ga i to je to, transakcija je prošla.

Zašto se čeka 1 dan?
Definitivno izgleda kao da nalog nije označen kao hitan/instant. U tom slučaju se istog dana izvršavaju samo oni nalozi poslati do 16h. Hitni/instant nalozi se jedini izvršavaju 24/7, u minimalnom roku (u praksi momentalno, kako kaže član pre mene).

ili čak zove mene da proveri
Može i ovo da se desi, imaš na prethodnim stranicama detalje toga, ali tad je priča sasvim drugačija. Stigne ti mejl da je nalog zaustavljen i slično. Tvoj je očigledno prihvaćen, samo čeka na red za izvršenje.
 
A iznos jel bitan ili ne utiče? I ja sam očekivao odmah da ide. Obeleženo je tako.
 
Ne bi trebalo. Do 300k uvek ide instant.
 
Izgleda da je njegov bio preko 300k. Veći se mogu obeležiti kao hitni, ali svakako nisu instant (IPS), već se izvršavaju u drugom sistemu (RTGS). Verovatno daju neki prioritet u smislu da će biti odmah ujutru, mada u terminskom planu to nije naznačeno. Taj se plan, inače, može naći ovde, konkretno je na kraju Opštih uslova poslovanja za pružanje platnih usluga, ali postaviću tabelu u nastavku, jednostavnosti radi. Odnosi se na naloge predate preko digitalnog bankarstva.

PLATNE TRANSAKCIJE U DINARIMAVREME PRIJEMA NALOGAVREME IZVRŠENJA NALOGA
Hitan/Instant nalog do RSD 300.000 (IPS)24 sata dnevno/7 dana u nedeljiIstog dana
Nalog do RSD 300.000 (GC)Radnim danom do 16:00hIstog dana
Nalog preko RSD 300.000 (RTGS)Radnim danom do 16:00hIstog dana

Naravno, napomena je sledeća: Ukoliko Banka primi platni nalog na dan koji nije određen kao njen radni dan, ili nalog primi nakon vremena za prijem naloga definisanog Terminskim planom smatra se da je platni nalog primila narednog radnog dana. S tim u vezi, uklapa se da će nalog koji nije instant, a izdat je danas nakon 16h, biti izvršen sutra.
 
Da iznos je preko tog i predveče. Sa ovom tabelom sam trebao da podelim na manje i odmah da prođe jer sebi prenosim u drugu banku.
 
To je onda to. Jedno pitanje samo, kako ti je omogućeno plaćanje u tolikom iznosu? Skorije se baš limit pominjao, jer je podrazumevano 300k sedmično. Citiraću sebe u nastavku.

S tim u vezi, pretpostavljam da limit može da se preko kontakt centra poveća i preko toga makar privremeno, zar ne? Nije mi to dosad bilo potrebno, ali korisno je znati. Zamislite kupujemo nov auto ili tako nešto skuplje, i onda nam stigne sedmocifrena faktura. Nećemo ga valjda plaćati iz više puta po 300k, pogotovu što je to zapravo sedmični limit, a ne dnevni ili prosto po transakciji. Tako bi za npr. dva miliona bile potrebne pune tri sedmice (kad se ukombinuju kanali na 600k), što je nerealno. Sa karticama je još gore, limit je fiksiran na 150k, a skuplje stvari svakako postoje. Koje je rešenje?

Tad niko nije odgovorio, a na tvom večerašnjem primeru mi je jasno da je i te kako moguće, ali kako tačno? Kako i tad rekoh, zasad mi ne trebaju tolika plaćanja, ali korisno je znati.
 
Pa sa poslovnog na privatni račun. 241 šifra. Javiću se sutra kada vidim kako će se odigrati
 
To je onda to. Jedno pitanje samo, kako ti je omogućeno plaćanje u tolikom iznosu?
Za pravna lica je taj limit 20M. Verovatno pošto sam pomenuo u Yettel temi, oni su to usvojili.
Skorije se baš limit pominjao, jer je podrazumevano 300k sedmično.
Za fizička lica je to po kanalu, ali možeš da kombinuješ eBanking i mBanking limite. Mislim da možeš da izvučeš 4x300 i 150k. Resetuju se u istoj satnici za 7 dana od momenta puštanja naloga. Podnosio sam zahtev lično da mi se poveća limit za biometriju na 2M, ali je ostalo isto, dok su neki članovi uspevali preko call centra nešto da izboksuju.
 
Meni su jednom prilikom odobrili 2M po kanalu (mbanking i ebanking) i od tad je taj limit ostao trajno.
 
Meni su jednom prilikom odobrili 2M po kanalu (mbanking i ebanking) i od tad je taj limit ostao trajno.
Kod mene su neki čudni limiti:

Mobilno bankarstvo:
PIN 970548
Biometrija 999895

Ranije sam tražio da se limit poveća, ali sigurno je bila neka okrugla brojka, nemoguće da sam tražio u dinar.
 
Evo, kako sam i najavio, upravo sam platio jedan MTS-ov račun Raiffeisenovom Visom (digitalnom, koja ide uz iRačun, čisto da napomenem) i sve je prošlo u najboljem redu. Uneo sam podatke kartice, zatim mi se otvorio prozor za unošenje jednokratnog koda (paralelno sa tim mi je aplikacija poslala push obaveštenje da sam pokrenuo plaćanje, sa svim detaljima), zatim sam ušao u token i generisao kod, prepisao ga i to je to, transakcija je prošla.
Jeste, to sam zaboravio, odmah pokreće notifikaciju za internet plaćanje. To je relatvno novi momenat, nekih zadnjih mesec dana ili malo duže. Moja je elektron ili debit kako je zovu u zadnje vreme, fizička kartica.
Pozvali su me juče popodne u vezi toga. Kažu da nisu imali prijava oko toga i da je moguće da procesor nije iz nekog razloga prihvatao. Jedino da ih obavestim ako se ponovi (tek sledeći račun ako se ne pojavi nešto novo u međuvremenu). Kaže da vidi da sam imao transakcija toga dana. Ta neuspešna plaćanja nisu registrovana.
Hvala!
 
Update placanja preko 300k sa RF. Dobio sam email da ne postoje raspoloziva sredstva jer sam u paru sve hteo da skinem. I da ne cekam sutra opet 15h, stornirao sam placanje. I onda placanjima ispod tog limita od 300k odmah poslao za ukupnu proviziju od 80 din i stiglo je. Dobra lekcija da ne treba ici nikakvom logikom. Naokolo je brze.
 
RTGS nalozi su svakako poprilično skuplji pa je ipak bolje sve na IPS, kako i iz objektivnih razloga.
 
Update placanja preko 300k sa RF. Dobio sam email da ne postoje raspoloziva sredstva jer sam u paru sve hteo da skinem. I da ne cekam sutra opet 15h, stornirao sam placanje. I onda placanjima ispod tog limita od 300k odmah poslao za ukupnu proviziju od 80 din i stiglo je. Dobra lekcija da ne treba ici nikakvom logikom. Naokolo je brze.
Naplatili su ti IPS 80 dinara? Meni je 2x200k istog dana na isti račun bilo bez provizije pre mesec-dva dana.
 
Prebacivao je sa poslovnog računa, tu nije besplatno. Interni nalozi su fiksno 30 dinara, eksterni instant nalozi su 40 dinara (otud njemu 80 za dva naloga), dok su eksterni preko 300k procentualno 0,075% (najviše 3500). Kako reče Uji, bolje je i prošao ovako. Sve i da je prebacivao paru više od 300k, provizija bi mu bila makar 225 dinara.
 
Da li je moguće vršiti uplate/isplate dolara na/sa deviznog iRačuna putem multifunkcionalnih bankomata? Meni na bankomatu daje samo opciju za dinare i evre. Da li je potrebno nešto dodatno podesiti, tipa kupovina 1$ putem aplikacije da bi se otvorila partija za dolare i sl.? Nisam do sada imao dolare na računu.
 
Mogu samo evri na bankomatima.

 
Da li je potrebno nešto dodatno podesiti, tipa kupovina 1$ putem aplikacije da bi se otvorila partija za dolare i sl.? Nisam do sada imao dolare na računu.
Možeš preko ROL da kupiš 0.01$ i otvoriće ti se. Svakako za potrošnju karticom ti se skidaju evri, a zaduženje u dolarima i ostalim ino valutama ide prema Visa exchange rate.
 
Od skoro kad se iBiznis račun otvori onlajn, Dina stiže na kucnu adresu, a MC mora da se zatraži u ekspozituri verovatno
 
Od 1. maja mi ističe Visa Gold debitna kartica. Do sada sam po automatizmu dobijao nove kartice u mesecu pre isteka, ali za sad još uvek ništa...
Pošto su mi neke mesečne pretplate vezane za karticu i automatski se obnavljaju, voleo bih da što pre izvršim zamenu.
Kakva su vaša iskustva, da li da zovem korisničku podršku da ustanovim gde je nova kartica ili kako? :)
 
Cini mi se da se nista ne menja, sve ti ostaje isto sem datuma isteka. Kakva nova kartica? Pa zena mi ima Master a kad se ukuca broj kartice, izadje da je Visa. Kazu nema veze, nece joj menjaati.🤣🤣
 
Od 1. maja mi ističe Visa Gold debitna kartica. Do sada sam po automatizmu dobijao nove kartice u mesecu pre isteka, ali za sad još uvek ništa...
Kartica se reizdaje u mesecu isteka, a skraćuje važenje mesec dana ranije.
 
Od 1. maja mi ističe Visa Gold debitna kartica. Do sada sam po automatizmu dobijao nove kartice u mesecu pre isteka, ali za sad još uvek ništa...
Pošto su mi neke mesečne pretplate vezane za karticu i automatski se obnavljaju, voleo bih da što pre izvršim zamenu.
Kakva su vaša iskustva, da li da zovem korisničku podršku da ustanovim gde je nova kartica ili kako? :)
Sačekaj koji dan da prođu praznici zbog pošte. Ako je nema zovi korisničku.
Meni je uredno stigla u poštansko sanduče. Mada su meni poprilično ranije izdali novu.
Koja je to sad God Debitna kartica? Ako očekuješ kreditnu/revolving onda OK. Očekuj novi dizajn, bar je meni takva stigla.
 
Da li neko moze da mi posalje link preporuke za registraciju za iRacun uz koji se se dobija 2500 din?
 
Nazad
Vrh Dno